Suomen talouden tuntematon jarru oli tilastovirhe – Suomen talous on kasvanut jo vuosien ajan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olipa harvinaisen niukka aloitus. Mutta asia on tärkeä, talouden kehno tila olikin pitkälti vanhentuneita tilastoja. Talous on kasvanut jo vuodesta 2023, mitähän silloin tapahtuikaan.... ;)

Suomen talous on kasvanut vuoden 2023 jälkeen, ja kuluvan vuoden alussa otettiin uusi noin prosentin loikka ylöspäin.
Kuluvan vuoden kasvuperintö on jopa 1,2 prosenttia, eli sellaista talouskasvua on luvassa, vaikka talous ei loppuvuonna kasvaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Olipa harvinaisen niukka aloitus. Mutta asia on tärkeä, talouden kehno tila olikin pitkälti vanhentuneista tilastoja. Talous on kasvanut jo vuodesta 2023, mitähän silloin tapahtuikaan.... ;)

Suomen talous on kasvanut vuoden 2023 jälkeen, ja kuluvan vuoden alussa otettiin uusi noin prosentin loikka ylöspäin.
Kuluvan vuoden kasvuperintö on jopa 1,2 prosenttia, eli sellaista talouskasvua on luvassa, vaikka talous ei loppuvuonna kasvaisi.
Tyttöviisikko lähti maanpakoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Suomen talouden tuntematon jarru oli tilastovirhe – Suomen talous on kasvanut jo vuosien ajan. Katos, nyt ne väärensi jopa vuoden 2024 ja 2025 talousluvut puoluegallupoaniikissaan.​

 
Nyt vääristellään jo tilastoja, jotta kansa tuhlaisi säästönsä hallituksen epäonnistumisten vuoksi. Hallitus on on toimillaan ja puheillaan ajanut Suomen tähän tilaan. Hallituksen on erottava, jotta uusi korjaa virheet sillä tämä omahyväisten roistohallitus ei kykene virheitään korjaamaan. Seuraavaksi kertovat varmasti, että työttömyysluvut ovat virheellisiä.
 
Nyt vääristellään jo tilastoja, jotta kansa tuhlaisi säästönsä hallituksen epäonnistumisten vuoksi. Hallitus on on toimillaan ja puheillaan ajanut Suomen tähän tilaan. Hallituksen on erottava, jotta uusi korjaa virheet sillä tämä omahyväisten roistohallitus ei kykene virheitään korjaamaan. Seuraavaksi kertovat varmasti, että työttömyysluvut ovat virheellisiä.
Pian todetaan USU-gallupin tuloksenkin olleen väärä ja itse asiassa 71 prosenttia suomalaisista katsookin Orpon hallituksen toimineen hyvin tai erittäin hyvin 🤣
 

Yhteistyössä