Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Halutaanko tässä uudessa pinossa pitää kp-listaa?

Edellinen lista, johon pääsin käsiksi tuossa särki ja rikki menneessä ketjussa, oli päivätty 24.11.2008. Ilmoitelkaahan vääristä tiedoista, niin saadaan lista taas ajantasalle...

Haaveilijat

Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Duffy...............24/?...............yk7...........esikoinen.....terot
Evenstar........23/43-78........yk1/09......esikoinen.....metut
rusina85.........59/30............yk6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........52/33-34.......yk14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............49/29............yk12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....16/28-36.......yk7...........?.................clomit+terot
Jennyli............25/32............yk 4..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......46/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........44/?.............yk10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........15/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............8/30.............yk12..........esikoinen....clomit+metut
titonia.............30/??...........yk15..........esikoinen....clomit
Muisku78........27/?.............yk4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16..........esikko.........ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
 
Ei toimi mullakaan enää tuo viimenen sivu, ja mä justiin ehdin sinne pinoutua. Tuola pitkään yrittäneiden pinossa ja ihmettelinki et nytkö mä sen rikoin, kun mun viimesen viestin jälkeen ainakin mulla alkoi sivu tökkimään...
 
Mäkin turhaan oon yrittäny sivua auki eilisestä asti.
Omien laskujeni mukaan tänään ois kp 26 ja siis dpo7...ei hitto, laskinko mä oikeen, meen kohta tarkistaan...
Mitään tuntemuksia eikä oireita oo. Valkovuotoo mulla tulee aikas paljon mikä vähän ihmetyttää tässä vaiheessa kiertoa, tiä sitten mistä johtuu.
 
Mulla huomenna viimenen tero-päivä ja menkkajuilintoja ollu jo tänään :/ Samaten pms-oireet ollu ihan he**etilliset, että ei tainnu tärpätä tässäkään kierrossa, tosin en sitä odottanutkaan niin ei ees kirpase kovin pahasti, ainakaan nyt vielä.
 
Heissan! Mulla yrityskertoja takana viisi! Aikasemmin on alotettu, mut yk:t aloin itte laskee siitä kun oli kahdet luomut takana. Nyt sitten pitkiä kiertoja ollut kp40-42 paikkeilla liikkuu. Musta vähän tuntuu, että ovulaatiota ei tapahdu. Osaattekos te täällä auttaa, olenko sellaisesssa tilanteessa että joistain lääkkeestä olisi apua ja mistä? ja onko yrityskertoja liian vähän, että onko turhaa mennäkään lääkärin puheille... itseä vaan mietityttää..kun kumminkin kahdeksat menkat takana ja näillä kierroilla mennään..ja ovulaatiota en ole mielestäni koskaan tikuillakaan bongannut. Ja anteeksi kun tänne ryntään kyselemään!
 
Heips

Täytyy tulla tänne kertomaan, että mun digitaalinen clearbluen ovulaatio testi havaistsi eilen lh-huipun! Koskaan ennen ei ole sitä havainnut.. ja testejä tehty monta.

Olin myös gynellä eilen (kp15)ennen siis kun ovulaatiotestin tein. ja oik. munasarjassa näkyi 23mm johtofolli ja kohdunlimakalvon paksuus 11mm. Lääkäri totes mulle siinä, ettei ainakaan sun kohdalla clomit ole sitä ohentaneet...
 
Kiitos muiskulle vielä onnitteluista =) täällä on paha olo 24/7 :x arvaa onko kärttynen olo..töissä pitäs kyetä olee.. :| ja hoito alalla..kaikki hajut tökkii..voi tätä raskaus aikaa..heh..luulin et se ois helpompaa näin alku metreillä.. :D

tyty ja kitku 6+2
 
Huomenta!

Täällä kp 8/30 ja yk 12.

Deviliah Jos epäilet ettei ovista tapahdu ollenkaan niin sinuna kyllä hakeutuisin lääkärille tutkimuksiin =) Turha odottaa sitä vuotta ennen lääkärille menoa, jos on selvää että edes ovulaatiota ei tapahdu ja näin ollen raskaaksi tuleminen on mahdotonta. Minäkin hakeuduin lääkärille heti yrityksen alussa, kun oli ongelmia menkkojen suhteen ja heti sain apuja =)
 
Hemulille onnittelut oviksesta!! :)
Evenstar sä olit oikeessa, mul oli eilen kp27 eikä siis 26 mitä ite väitin..olin laittanu toisaalle kalenteriin päivät väärin. Tänään siis kp28 ja dpo 8, mut ei tarvi vaihtaa sitä enää listaan. Päivä sinne tänne, kierto ei kuitenkaan oo säännöllinen niin se on ihan sama mikä kp menossa, kai noi dpo:t kertoo vähän enemmän.
Devilah Mustakin jos sulla kerra on tavallaan ihan tietoinen syy olemassa niin kannattaa hakeutua hoitoon... mikäli siis iteltä tuntuu siltä ettei halu luomuna yrittää vaan. Terveyskeskuksessa ne usein ei ota kuuleviin korviin ennenku se vuosi on täynnä, tosin on siinäkin eroja paikkojen välillä, mut siis yksityiselle ainakin pääsee millon vaan. Mäkin aikoinani olin ihan varma et mulla PCO on, siks marssin yksityiselle gynelle jo olikohan 5kk pillereitten lopetuksen jälkeen. Clomit on monille tehokas lääke tohon ovuloimattomuuteen.
 
Voi vinetto!! Sainkohan mä sen vanhan ketjun viimeisen sivun sekaisin?!?! :$ Yritin nimittäin tekemisen puutteessa koristella tota päivityslistaa ja jos se sivu ylikuormittu jotenkin?!
Tosin olihan tuo muutenkin pitkä ketju jo! ;)
Katselin vaan että Alisa on sinne sivuille jotenkin päässyt kirjoittamaan mutta mä en kyllä saa sitä ollenkaan auki!

Mä oon ollu hirveen masis nyt muutaman päivän :ashamed: Vahva tunne ettei ole tärpännyt nytkään ja johan sitä taas ryvetään itsesäälissä :ashamed:
Ei mitään oireita ainakaan ennestään poikkeavia! Masussa ei tunnu miltään...tuntuu vain tyhjältä :ashamed:
Pitäis vaan yrittää olla positiivinen ja uskoa että vielä joskus se plussa tulee mutta kyllä tää henkisesti syö,ei voi mitään!!
Oon ajatellu että enskierto mentäis vielä clomeilla kotona ja sit hakeutuisin inseminaatiohoitoon!

Ja joo,olis kyllä kiva päivittää listaa niin pysyis ajantasalla muidenkin kierroissa ;)
 
Jennyli Millos ajattelit testata? Vai ootatko vaan tätiä (jos se ylipäätään saapuu) ?
Mul ois ens tiistaina dpo14 ja yleensä oon sen 2 vko eli just 14 päivää yrittäny venailla ennen testausta. Meil vaan sattuu oleen Väestöliitossa aika sillon tiistaina et kaipa se täytyy testata sillon aamulla. Vitsi kun menin tuon päivän varaan, tosi huono jos vaik täti on just saapunu niin ei siä voi ees ultrata. Mut ovista ei ollu tullu viä sillon ku ajan varasin et mistä sitä ois voinu tietää. Enkä sit viittiny peruakaan aikaa ku ois varmasti menny ens vuoden puolelle seuraava vapaa aika. Joo ja mullakaan tosiaan ei oo oireita mitään. Muutenkin on ihan usko nollassa. Jotenkin jo sekin että tapahtuko sitä ovista kun tikkuun kyllä sain plussan, mut mitään en tuntenu ni epäilen et munis on jääny irtoomatta kuitenkin. :( Mut eihän täs nyt voi muuta ku ootella!!
Niin ja siis tuo epätavallisen runsas valkovuoto on ainoo oire, mut eihän se mikään raskausoire ees oo et sikäli. Ihmetyttää vaan et miks se on niin runsasta. Miten muil valkkari oviksen jälkeen?
 
Muisku Mulla ei oikeestaan oo valkovuotoo ollenkaan, siis koskaan. En sitten tiedä onko jotenkin epätavallista ettei sitä ole? Vaikka ovis siis tapahtuu. Sulle ja Jennylille se, että itelläkin se usko horjuu tämän projektin suhteen aika tasasin väli ajoin nyt. Kaipa se kuuluu asiaan, kun yk:t kasvaa..

Duffy mikäs on tilanne?

Hemuli onnea oviksesta =)

Täällä on lääkärissä käyty ja oli aika kivulias se toimenpide (katsottiin että munanjohtimissa ei tukoksia)! Unohdin autuaasti ottaa särkylääkkeen, joka neuvottiin ottamaan n. tuntia ennen. Mutta, onpahan nyt tuokin tehty :) Ja kuulemma kaikki oli hyvin, mutta kuulemma ihan jo tuo huuhtelu voi joskus auttaa asiaa =) Toivotaan näin! Ensi viikolla olisi sitten vielä seurantaultra, vaikka nyt jo katsottiin että vasemmalla puolella olisi kaksi follia kehittymässä hyvin. Ja mieskin kävi spermanäytteen jättämässä, minkähän aikaa niissä yleensä kestää että saa tulokset?
 
Lumi-, eilen otin viimesen teron ja nyt...nyt ei mitään :D pinna on kyllä koko ajan kireällä, että mahtaa se täti jolkutella paikalle vknlopun aikana. Pelottaa vähän, että tuleekohan ihan hirveen kipeet kuukautiset terojen ansiosta. Menkka-juilimista ollu viime päivinä, tänään ei hirveesti. En usko, että tässä kierrossa olis tärpänny.

Ens kuussa varmaankin sit mennään sinne väestöliittoon, miehen simpat tutkitaan ja täytyy miettiä tota aukiolotutkimusta itelle...
 
Lumi sinä oletkin saanut hyviä uutisia polilla =) Minua ei muuten sattunut tuo aukiolotutkimus yhtään! Olinkin ihan ihmeissäni koska varauduin kipuun. Oliko sitten erittäin hyvä gyne vai mistä johtui?! Itse toimenpiteen jälkeen oli kyllä jomotusta päivän pari.
Onnea myös 2ta follista...toivottavasti nyt tärppää+++++++++++++++ :heart: Mulla oli viimeksi vain yksi folli, kivaahan se olisi jos muutama kehittyisi...toiveetkin olisi korkeammalla ;)

Muisku ajattelin kokeilla piruuttani huomena ovistestillä ja jos se näyttää vahvaa viivaa voisin kokeilla r-testiäkin viikonlopun aikana. Dpo 14 on sunnuntaina ja tätiä odottelen viimeistään alkuviikoksi!
Mulla on muuten kans tota v-vuotoo. Kuivaa kautta ei ollutkaan vaan oviksen jälkeen tuli usean päivää runsaasti. Sitten oli muutama päivä kuivaa jonka jälkeen alkoi taas vuotaa :x

).( Lämmöt vielä koholla ja rinnat kipeät. Mutta masussa ei mitään tuntemuksia,ei mitään :ashamed: Raskauteen en siis usko!
Onko teillä muilla clomit aiheuttanu tissikipuja?
Mä otin tänään viimeisen Teron...viimeksi mulla alkoi menkat vasta 6 päivää viimeisen pillerin jälkeen :eek:
Jos täti yllättää niin sitten lähtee toinen clomikierto ja nyt ei ole seurantaultraa ollenkaan, täytyy vaan tikutella.
Saas nähdä herääkö oikeakin munasarja nyt eloon...ovistentemukset on meinaan aina ollut vasemmalla silloin harvoin kun ovuloin!
 
Kiitos Lumi- Itsekkään en pääse ja jo hätääntyneenä mietin, että miten pääsen jatkamaan keskusteluita :D Kiitos sulle, kun hokasit avata uuden keskustelun, joka lähtee ihan alusta :) Hienoa, että sulla ei ollu mitään tukoksia. JA tosiaan, moni ja moni, mut useempi on saanu plussan juuri tuon tutkimuksen jälkeen, että ei muutakuin tsemppiä tähän kiertoon ;)

DeviLiah Jos raaskit niin mee yksityiselle, sieltä saat ihan varmasti apuja. Clomit on ne jotka auttaa ovuloimaan :)



Hemuli Onnittelut oviksesta ja mahtavasta follista sekä limakalvosta :flower: Plussa puhurii +++++++++++ :whistle:

Jennyli Epätoivoissani laiton sinne vanhalle listalle tekstiä sivun 98 kautta ja elättelin toivoa, että jos sen jälkeen pääsisin kirjoituksia kattomaan :D Mutta eipä sekään auttanu, enkä sitä omaa tekstiä listalla ikinä livenä nähnyt. Mua niin harmittaa, ku se sun tekemä lista jäi sinne, ku olit sen niin hienosti koristellu =)

Täällä olis Kp 6 ja yk 3, mutta yritystä kuitenkin se 10kk.... :ashamed:

**Muoks.
Kävin eilen kattomassa sellasta kuukauden ikäistä prinsessaa ja voi herranjestas, että toinen oli suloinen :heart: Ei tehny kyllä yhtään hyvää mun vauvakuumeelle, nyt en pysty mitään muuta ajattelemaankaan, kuin että HALUUN sen oman nyytin nyt ja heti!!
 
Jennyli Mul ei aikoinaan clomeista tullut yhtään mitään oiretta. Et ihan hyvältähän noi sun oirees kuulostaa. ;)
Duffy Toivotaan ettei tätiä tulis ollenkaan.
Itle tänään siis dpo10 ja mulla on nyt uutena "oireena" tullut toi alaselkäsärky. Eilen vihlo koko päivän ja tänään kans vaik mitään sellasta en oo tehny mistä se ois voinu kipeytyä. Ja valkkari lorisee koko ajan :D
Tää on muuten vähän jännää ku oikeen ettimällä etin noita oireita ja silti esikkoa odottaessani ei oireita ollut MITÄÄN enneku viikolla 7 alko se pahoinvointi. Ei siis mitään nippailua, tissikipua, selkäkipua ei mitään. Et mikshän mä niitä oireita niin kauheesti yritän ees bongata?? :/ Ja joka tapauksessa en ees usko tärppiin kun ei se ole ennekään luomusti onnannu vaik oiskin ovis saatu aikaan. Tiistaina vasta testipäivä et viä ois monta päivää ooteltavana.
Hyvää viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Mites immeisillä viikonloppu meni? :wave: Mikäs tilanne niillä joilla testipäivä lähenee, Jennyli ym.? :D Mulla alkaa huomenna työt ja ens viikonloppuna olis sitte valmistujaisjuhlat eli kiireinen ja rankka viikko tulossa :)
 
Täällä täti tulossa, tuhrua tullu nyt illalla :( maha ei vielä kovinkaan kipeä, mut yöllä hanat aukeaa ja mahakin kipeytyy, niin se on ennenkin menny. Ärsyttää kun pieniä toivonvireitä oli...
 
Heelou :wave:

Pikaisesti piipahtamassa!! Tätiä odotellessa :kieh: Eilen oli jo sellaisia tuntemuksia että eiköhän tänään tai huomena ala :ashamed:
Mä tein perjantaina piruuttani ovistestin ja se oli haamuista haamuin! Siinä meni sitten viimeinenkin toivokipivä raskaudesta.
Rinnat on vielä kipeet mutta nyt on alkanu hikoiluttaan just sillain kun ennen menkkoja :/
Mulla on ollu kokoajan vahva tunne ettei ole tärpänny...kyllä sen varmaan jotenkin sitten vaistoo kun niin käy...

Alisa voisin illalla koristella tota meidän listaa uudestaan...josko tää uus pino ei kaatuis niinkuin vanha ;)
 
Meillä oli eka poliaika vajaa pari viikkoa sitten. Asiat rupesi selviämään heti eli minun kierroista suurin osa on todennnäköisesti ovuloimattomia kun kierrot on niin pitkiä ja vaikka saankin oviksen pitkissäkin kierroissa tikutettua níin ne munikset ei parhaita mahdollisia ole koska irtoavat niin myöhään. POlikäynnillä mulla oli kp18 menossa, eikä siellä johtofollia näkynyt joten ovuloimaton kierto ainakin nyt on menossa. Kun menkat alkaa aloitan syömään clomeja kp3-kp7 ja ovistesteillä sitten katson tapahtuuko ovis ja sitten tietysti laitellaan simppoja matkaan. tokassa kierrossa meen kp 8 aukiolotutkimukseen ja katsotaan miten clomit toimii ja silloin ilmeisesti aloitetaan clomien jatkoksi vielä joku piikitettävä lääkekin. Miehen simpat oli suhkoht hyvät, määrä ja liikkuvuus normaali, sittiöistä parhaimman muotoisia on vaan parisen prosenttia, mutta ihan perinteisellä menetelmällä pitäisi kuitenkin raskauden alkaa. Tosi positiivisella mielellä olen nyt, ehkä ensi vuonna minäkin tulen vihdoin raskaaksi.

Kopioin tuon toisesta ketjusta äskeisen. Nyt menossa kp28 ja näyttää siltä että ovis on vasta nyt, vaikka tuskin sieltä mitään kelvollista tässä vaiheessa irtoaa, mutta eiköhän me kuitenkin varmuudeksi treenailla ;).

eli mulle voi laittaa kp28/42-45
Seuraavaan kiertoon aloitan sitten Clomit.
 

Yhteistyössä