Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Pääsiskös tähän mukaan?

Eli mulla todettiin vasta PCO-tyyppiset munasarjat ja avuksi sain nyt ensialkuun terot kiertoa säännöllistämään. Jos näyttää siltä että ovista ei tapahdu niin sitten otetaan avuksi myös clomit. Ja yk on 7, kp 63/29-? mihin tämä kierto nyt sitten sattuukin loppumaan, toisiksi pisin 59.
 
Täällähän onkin paljon tullut kommentteja sitten viime käynnin =)

MAM2 ja MyPoodles tervetuloa mukaan! :wave:

Ja halaukset täältäkin niille, kenelle täti on tullut kylään!

Sero Minunkaan suvussa ei kyllä muilla ole ollut mitään vikaa, minä vain poikkeuksena :|

Muisku Hienoa jos inssiin pääset! Siitä on varmasti sitten viimeistään apua =) Ehkä se meilläkin tulee vielä eteen, jos ei nyt kolmen kuukauden sisällä ihmettä tapahdu.

Alisa Onnea follista! :D En oo vieläkään ostanut kaikki lahjoja, saattaa tulla vähän kiirus vielä :ashamed: Saatika mitään jouluvalmisteluja tehny tai oikein alottanutkaan. Mutta, mutta.. Ajattelin tsempata nyt viikonloppuna ja alkuviikko onkin vapaata niin eiköhän tässä vielä ehdi :D

ON: Jos nyt oikein laskin niin täällä olisi kp 17 nyt menossa eli tämän voisi sitten seuraavaan listaan korjata =) Ovulaatio saattoi olla eilen, tänään kun ei enää mitään tuntemuksia ole ollut mahalla. Eli jos ovis oli eilen niin ajoitus on ainakin sattunut nappiin.. Taas on niin toiveikas olo että jonkun pitäisi tulla sitomaan jaloista kiinni että pysyisi maan pinnalla :D
 
MyPoodles Tervetuloa vain mukaan!! :wave: Sun juttu kuulostaa ihan samalle ku mun. Eli yks kierto oli +200 päivää, johon sitten hemrostuin ja menin yksityiselle, sain kans clomit. Niitä nyt kohta kolmatta kiertoo syön. Kp 23 verikokeet ja jos niissä ei ovista näy niin aloitan clomit, toivon mukaan ei tarttis. ;) :whistle:

Lumi- Kovasti plussa tuulia :whistle: Toivottavasti saatais irrottaa se naru sun jaloista ja pääsisit oikein kunnolla kohta leijumaan :D
 
Vähän taas kuulumisia laitan...
kp38 menossa ja tädistä ei tietoakaan. Nyt mä vaan toivon ettei se saapuiskaan enneku aikasintaan 29.pv tätä kuuta. Sillon päästäis just folliultraan joulutauon jälkeen ni voisin alottaa clomit enne sitä ja sit ultran jälkeen ois inssi, jos siis folleja kypsyny. Jotenkin vaan tuntuu et mun tuurilla täti tulee ens viikolla ja sit ei ens kiertoon ehitä sitä inssiä tehä vaan siirtyy helmikuulle. Joka kerta vessassa pelottaa kattoo housuihin :eek: kun yleensä täti tulee niin yllättäen etten ees tunne sitä ennenku nään tuhrun pöksyissä. No, täs on nyt viä yli viikko aikaa et saas nähdä kuinka käy.
Tervetuloa uudet munkin puolesta!!!
Mitähän Rouva B:lle kuuluu?? :/ Onkohan jo palannut häämatkaltaan...kun ei muista yhtään.
Lumi- :lle peukut pystyssä!! Toisaalta tuo oviksen jälkeinen aika on niin ihanaa kun saa elää toivossa...vaik samalla myös pelätä.
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......64/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................14/27............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........21/30-33.......yk ?..........
MAM2..............6/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............4/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........35/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........71/30............yk 6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........34/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............61/29............yk 12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....28/28-36.......yk 7...........?.................clomit+terot
Jennyli............6/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......57/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........56/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........27/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............18/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............42/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........39/?.............yk 4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )






Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


 
...Näkkyyvät olevan pyllyllään tuossa listassa. -Siis päivitin kyllä tilanteeni viime menkkojen aikaan, mutta se oli vissiin jäänyt huomioimatta. Nyt on kuitenkin taas kp1 ja minut saa pyyhkiä pois listalta toistaiseksi.
Clomia ja lugeja on napsittu sallittu määrä ja vuodenvaihteen jälkeen on aika taas kammeta lekurille miettimään mitä tehdään jatkossa.
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......65/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................15/27............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........22/30-33.......yk ?..........
MAM2..............7/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............5/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........36/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........72/30............yk 6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........35/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............62/29............yk 12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....29/28-36.......yk 7...........?.................clomit+terot
Jennyli............7/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........57/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........28/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............19/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............43/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........40/?.............yk 4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


 
Heippa.
Halauksia tädin yllättämille :hug:

Mä olen saanut vahvoja haamuja testeistä ja veritesti näytti heikko positiivistä Huomenna kontrolli labra... Ovulaation bongasin vasta kp 15 joten ehkä oli vain liian aikaista mennä verikokeelle. Jotain mun kropassani tapahtuu. Tuntuu kuin ilmaa olis ihan järkyttävästi ja paineen tunnetta vattassa. Ei ihan sellasta kuin menkkakivut. JOtenkin on nyt tullu sellanen olo että ei ne menkat sieltä ala.... Niin ja tää oli toinen clomi kierto jossa tikutin oviksen....
 
Ei hemmetin hemmetti!! :( Ekat punaset viirut bongattu vessapaperissa...sieltä se täti tulee! Vaik pitihän tää arvata kun vasta viikon päästä maanantaina ois saanu tulla, et inssiin oltas päästy. Silti kyllä harmittaa!! ELi clomit ja inssi aikasintaan helmikuussa! :kieh:
Hemuli Ihanaa! Onnittelut! :flower:
 
Heippa, Ei ole paljon täällä näkynyt, kun on ollu isäntä saikulla. Mulla kp:t 9/27-29 ja siis terojen tilalla Primot, tahtoo jotain muuta tilalle. Primoista saan kauheet tuskat.
Vasemmassa nimettömässä kimaltelee isoäidin vanha vihkisormus vuodelta 55. On siinä siihen asti että saan oman. Vastaavasti isännällä mun isoisän kihlasormus, kunnes hankitaan omat.
Päivämäärästä ei kuitenkaan haisua.
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! T: Piglet joka paistoi elämänsä ekan kinkun ja siitä tuli HIRRMU hyvää!!! :p =)
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......66/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................16/27............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........23/30-33.......yk ?..........
MAM2..............8/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............6/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........37/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........73/30............yk 6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........36/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............10/27-29.......yk 13.........esikoinen....Primolut
Hemuli1981....30/28-36.......yk 7...........?.................clomit+terot
Jennyli............8/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........58/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........29/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............20/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............44/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........41/?.............yk 4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:

Hemuli1891


Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


[/quote]

 
Hemuli onnea haamusta :flower: :heart: Tulehan kertomaan sitten veritestin tulos! Uskon että raskaana olet :heart:

Sinä siis tikutit ovista? Hyödynsittekö kuinka tiuhaan ovisplussaa (ei tarvii vastata jos et halua)? Näitä onnistumisia on aina ihana lukea...tulee itsellekin sellainen olo että ehkä minäkin vielä näillä hormoneilla!! =)

Mulla on nyt toinen clomikierto meneillään! Lapsettomuutta vuoden verran takana. Olen ajatellut seuraavassa kierrossa (jota ei toivottavasti tulisi ;) ) hakeutua yksityiselle ihan seurantaultran takia ja inseminaatio mulla on tosiaan mielessä ollut...josko sillä saisi sitten toivotun plussan!

).( Menkat loppu,clomit syöty ja nyt odotellaan ovista :D Masulla alkanu taas oleen munasarjakipuja joten eiköhän sielä kasveta ;) Nyt on tuntemuksia molemmilla puolilla!!
 
Hyvää huomenta!!! Ette ikinä usko... tein äsken testit ja sain selkeän haamun... ei voi olla... kahden vuoden yritys palkittaisiin vihdoin... apua...!!!!! En kyl ihan täysillä vielä uskalla riemuita!!!
 
mama-84 onnittelut haamusta.

Ai niin, veri testin tulos oli vahva positiivinen!! MÄ olen Raskaana!!!!!

Jennyli
Elikkä mä käyn vuorotöissä joten välillä on vaikea saada "aikataulut" sopimaan. Mä olin tikutellut ovista kp11 lähtien aamulla ja iltapäivällä. kp 15 oli n aamulla tikuttanut ja negaa näytti, iltapäivällä oli gyne jossa ultrattiin ja vielä gynen jälkeen tein ovulaatio testin joka oli selvä plussa (digitaalinen). Heiluteltiin peittoja silloin päivällä ja illlalla.. ja sit seuraavana päivänä alkoikin mulla yövuorot ja siihen se sit jäi.... Tällänen kertomus meillä.

Toivottavasti toinen clomikierto tuo teillekiin plussan :heart:
 
Voi onnea Hemuli ja Mama :flower: :heart:
Toivottavasti tämä kierto toisi meillekin plussan (olen ainakin vakaasti päättänyt ;) ) Ja saisin minäkin siirtyä odotuspuolelle....*haaveilee*!! :heart:

Välillä masentaa niin pirusti mutta tällähetkellä taas odottavat fiilikset...ovista odotellessa ;)
 
Hemuli ja Mama onnea ihan hirveesti!! :flower: Ihanan joululahjan saitte molemmat! =)

Jennyli Täälläkin kovasti haaveillaan, ei sille vaan mitään voi :D Jotenkin nyt taas siinäkin mielessä toiveikas olo, että vaikka tässä kierrossa ei tärppäisikään niin kyllä se sitten joskus!

Piglet Onnea!! :flower:

Muisku :hug:

Täällä on jouluvalmistelut nyt tehty, yksi lahja vielä uupuu, mutta sen vielä ehdin äkkiä kohta hakea. Siivoamisessa meni tämä puoli päivää!!!! :eek: Mutta ihana kun on lomaa!! :D

Hyvää Joulua kaikille!
 
Saisinko minäkin tulla mukaan?

Meillä yritystä takana nyt 2 kk, mutta ilman ehkäisyä ollaan oltu jo melkeen vuosi. Kävin lokakuussa gynellä ultrassa ja siellä epäiltiin PCOta. Kierto mulla on epäsäännöllinen 30-45 päivää. Sain terolutit mut en ole niitä vielä alkanu syömään kun gyne sanoi ettei niillä ovista saa aikaan, mut kierron saa kyllä lyhenemään.
Hetken jo kuvittelin et olisin raskaana ku bongasin oviksenkin jo kp 15 mut tänään alko kuitenkin menkat ja sen myötä mieli on vähän maassa..

Täytyy kai nyt tästä kierrosta alottaa ne terolutit. Eikai niistä mitään haittaakaan ole?

Hyvää joulua kaikille!
 
Onnea plussaneille!!! :flower:

Täällä ollaan ihan pihalla! Menkat alko viikko sitten ja nyt Femarit otettu tässä kierrossa ja siltikin tänään tulee vielä verta!!!aaaargh! Mulla kestää aina menkat melkee viikon, mut ikinä ei oo ihan punasta tullu enää viime päivillä...Mitähän tää nyt on? Eikö noi Femarit käykkään mulle..? Ärsyttää kun n. viikko kuukaudessa on sellasta aikaa ettei vuoda..miten tässä nyt vauvaa saisi aikaiseksi?!!!!

Anyways....Hyvää Joulua kaikille!!!
 
JättiSuuret Onnittelut Plussanneille, ihanaa!! :heart: :heart: Mahtavan joululahjan saitte! :) Nyt vain pikkuisille tarrasukkia ja pullo tolkulla liimaa, että pysyvät mukana. :heart:

Piglet Me kans paistettiin elämämme ekat joulukinkut ja täytyy sanoa, että oli nappi suoritus :p

Jennyli Eiköhän me päätetä nyt yhteistuumin, että ens kierrossa jokaisen on plussattava niin saamme yhdessä siirtyä tuonne odottajien puolelle ;) Voisko ihanammin enää mennä.. *Haaveilee myös* :whistle: Täällä ollu ovistuntemuksia? (en oo kyllä tikuttanu), mutta ei kauheen hyvin olla päästy tilaisuutta käyttään hyödyks (jos sellasta edes oli), ku mulla oli ne juhlat ja tulipa tuossa sitten riideltyäkin nii meni yks päivä hukkaan. :ashamed: Toisaalta odotus ei oo senkään suhteen kovin korkeella, kun teroja syön kierron 15.-24. päivä ja täällähän siitä oli puhe, että estää jotenkin oviksen tai muuta sellaista eli varmaan ihan turhaa edes haaveilla... :/

Haley Tervetuloa mukaan vain!! :wave: Mulla mun kierto huiteli yli 200 päivää ja alotin sitten terot. Kolmatta kiertoo nyt syön niitä ja muutama päivä sitten ultrassa näkyi yksi folli, jota isosti ihmettelin, kun mun kierto oli tosiaan ennen teroja tuollainen. Kovasti nyt elättelen toiveita, että kyytiläinen olisi matkassa, mutta suuri epäilys on... Menkat pitäis alkaa 2.1.09.

MAM2 Pahoittelut kierron sekoilusta! Jos homma jatkuu, kannattaa kyllä kääntyä uudestaan gynen puoleen.

Oikein rentouttavaa ja rauhallista joulua kaikille :xmas:
 

Yhteistyössä