V
vierailija
Vieras
pääjää vaa mite tykkäätJoo niin varmaa ja kuu putoaa pääjän. Mä en suomalaisella ruualla tee mitään ja ei sitä tarvii. Hyvä vaan jos loppuis niin ei menis niin älyttömästi rahaa tukiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pääjää vaa mite tykkäätJoo niin varmaa ja kuu putoaa pääjän. Mä en suomalaisella ruualla tee mitään ja ei sitä tarvii. Hyvä vaan jos loppuis niin ei menis niin älyttömästi rahaa tukiin.
Eivät halua näyttää?Onko tuolla tietoa aldicarb - jäämistä?
Meillä on kotona oltava sokeria, hunajaa, suklaata jne koska tyypin 1 diabeetikko.Kun sokeri loppuu kaupoista, ei ole nälänhätä![]()
Koska kyseessä on yksi vaarallisimmista torjunta-aineista, sen käyttö on laajasti kielletty tai sitä säädellään ja valvotaan tiukasti ympäristö- ja terveysviranomaisten (kuten Yhdysvaltain EPA:n) toimesta. Keinoäly
Härmän ja harmaahomeen torjunta-aineet: Mansikka on altis homeille, joten sieniä vastaan käytetään kemiallisia ja luonnonmukaisia tehoaineita.![]()
Pakastemansikoissa torjunta-ainejäämää
www.ruokavirasto.fi
Mitä tuossa on ollut?