Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Oikein hyvää ja plussarikasta uutta vuotta tähänkin pinoon! :)

Täällä mennään kp2 tänään eli menkat tuli juur sopivasti uudeks vuodeks. :kieh: prkle...
eli kp2/31 ja yk 3 taitaa olla,toinen muksu mielessä ja clomit oli viimesimmässä kierrossa.
Mulle tuli nyt sit 2kk tauko clomeissa kun tehdään kierronkartotusta ja se hssg. Huomenna meen verikokeisiin ja ens viikolla folliultraan jossa en usko tapahtuvan yhtään mitään ilman clomeja. :( siirtyy tuo vauvatoive sit hiukan. Saan sit maaliskuun kiertoon clomit takasin todennäkösesti,liian pitkä aika...
:( johtuu tuosta mun keväisestä kohdunulkoisesta että nyt seurataan ettei uusiudu kun se riski kasvaa.
Kaikille muille plussaonnea nyt sitten tähän kiertoon,kohta ropisee :D
 
Hyvää uuttavuotta kaikille!

Lumille pahoittelut negasta :(, mutta toivoahan vielä on...

tinjamiinille tätipahoittelut

Tänään alotin sit terot, ainakin kierto lyhenee, jos ei muuta positiivista tapahdu :D
Onpa paska tilanne noiden clomien kanssa, toivotaan että korjaantuu pian =)
 
Mulla ei oo Femareista tullu oikeestaan mitään sivuvaikutuksia..Clomien kanssa tuli niitä näköhäiriöitä, muttei liian häiritsevästi kuitenkaan. Joka kierrossa oon huomannu, että ovulaation aikoihin on ihan hirvee päänsärky, tämä myös luomu kierroissa.

Tässä kierrossa en näköjään saanut sitten kunnon plussaa ovistestiin, vaikka KAIKKI muut ovisoireet (limat, kivut, päänsärky) olivatkin...Ja vielä Femar kierto,hmm..plussa on tullut ovistestiin yleensä myös luomu kierrossakin. Tiedäppä sit mistä johtu..kaksi päivää näytti vahvaa viivaa, muttei kuitenkaan yhtä vahvaa kun kontrolli. :/
 
Lumi- Toivottavasti se täti ei tuu härnään sua ja saisit testailla suunnitellusti :whistle:

timjamille Iso :hug: Typerä täti, kun kurvasi paikalle :kieh: Minkälaisia oireita sulla oli siitä kohdunulkoisesta? Määki luulin, että pelkillä teroilla ei saada mitään aikaan, mutta kp 12 ultrassa näkyi folli, jolla olisi ollut mahdollisuus irtoamiseen. Mulle se oli kyllä ihme, koska sitä ennen mulla ei ollu tullu menkkoja ilman teroja ollenkaan. Nyt sitten vain odotellaan onko se ymmärtänyt irrota eli tädin pitäisi huomenna tulla. Ja vaikka se täti tulisikin, otettiin multa verikokeet, joista katsotaan myös, onko se ymmärtänyt irrota sieltä ollenkaan. Eli ei heitetä vielä kirvestä kaivoon :)

Mam2 Ehkä se ovis on ollut sukkelampi mitä testailija? ;) Jos onkin kuitenkin tapahtunut.
 
Alisa ihan normisti r-testiin piirtyi viivat ja olin onneni kukkuloilla,se mua ihmetytti kun lämmöt ei olleetkaan koholla niinkuin esikosta oli yli 37 kokoajan. En tiedä kyllä onko sillä niin merkitystä mutta niin mulla oli. Sitten viikko plussasta alkoi tuhrutella rusehtavaa verta,välillä sitä tuli ja välillä ei mitään.Kipuja ei ollut. Kattelin sitä jonkin aikaa kun sitten olisko se ollu 7-8 vkolla mulle tuli aamuyöstä ihan järkky kipupuristus oikealle puolelle alavatsaa ja hartiaa. Kipu oli niin kova etten voinut olla oikein missään asennossa ja hengittäminenkin oli kivuliasta. Oli se sen verran kauhea kokemus etten sitä toiste toivo,enkä toivo kenellekkään. Kyllä mulla surku oli kun la olis ollu 6.12.. kyllä mieli tekee tepposiaan.
Onnittelut muuten isosta follista,toivottavasti on tuottanut tulosta se folli =) Täällä oon peukut pystyssä! :D
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......5/29-?......yk 7...............................terot
Alisa................27/26..........yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........33/30-33.....yk ?..........
MAM2..............18/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............17/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 6/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........15/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........46/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............20/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............18/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........68/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............30/30...........yk 12........esikoinen....clomit+metut
titonia.............5/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........11/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]



[/quote]

 
Hei tytöt! Vielä en tiedä kuulunko tähän pinoon, mutta olisi teille kysymys. Toivottavasti osaatte minua auttaa. :)

Eli epäilen että en välttämättä ovuloi. Osaatteko sanoa minkä tahon puoleen minun kannattaa kääntyä ja minkälainen prosessi on se selvittää?

Kiitos jo etukäteen vastauksista! Oikein mukavaa ja plussarikasta vuotta 2009 myös tänne.
:flower: :heart:
 
Täälä vuosi vaihtui rauhallisesti kotosalla vaan!
Menossa kp11 ja aloitin sit tikuttelun vaik ajattelinkin et ihan turhaan. Eilen ja tänään tullut aika selkeitä viivoja, mut siis ei mitään plussia todellakaan, mut siis ei haamujakaan. Tuleeks teille ikinä sellasia ärsyttäviä viivoja...niinku siis se testiviiva (kuten myös kontrolli) on sellanen aika paksu, niinku tussilla vedetty. Niin sit jos aattelis et tähän tussiviivaan vetäis viä kuulakärkikynällä reunat niin mulla tulee aina välilä sellasia et se "tussiviiva" niinku on haaleempi ku kontrolliviiva, mut sit siin on sellanen tosi tumma reunaviiva viä...eli se mikä täs mun sepustuksessa ois se kuulakärkikynällä vedetty viiva. Tajuskohan kukaan???!!! Mut siis onks muilla noita? Ne on niin ärsyttäviä kun ei oo selkee vastaus sillon.
No joo. Kävin muuten äsekn apteekissa clomhexal-reseptini kanssa ja siä se farmaseutti-setä sano että ei oo eikä tiä koska tulee!! Eikä uskonu et muissakaan lähiapteekeissa olis. Ilmeisesti joku lääkkeen raaka-aine lopussa niin ettei suomen tukku saa sitä. Tämä siis veikkaus. Hitto jo ei niitä ala pian tuleen. Mitenkähän sitten toimitaan jos niitä ei oikeesti saada??

Ai niin, piti kysyä kun täs mietin et mahtaakohan se ovis ees voida tapahtua kun tota tuhrua tulee vaan koko ajan?? Eli kun mun menkat siis on tosi niukat, melki tuhrua vaan ja vaik nyt kp11 niin edelleen tulee (näin oli viime menkatkin) niin miten ovis vois sit tapahtua viä vähään aikaan, kun eihän se limakalvo voi kai kasvaa menkkojen aikaan?? Tai jos ovis tapahtus niin ainakaan limis ei pystyis ikinä ottaan sitä munista vastaan.
MAM Ehkä sä et vaan saanu sitä ovista tikkuun. Jos kerran oireet on ollu ja kahtena päivänä melko vahvat viivat niin ehkä se huippu vaan on jäänyt bongaamatta.
delfis Ultralla ainakin näkis että kasvaako munasoluja, jos käyt siinä ennen kierron puoliväliä jossain yksityisellä gynellä. Se osais sit sanoo jatkostakin. Verikokeillakin sitä voidaan kattoo. Terveyskeskukseen ne ei ota välttämättä tutkimuksiin ennekuin yritystä on vuosi täynnä. Jos mä oisin sä niin soittasin jollekin gynelle ultra-ajan.
 
Ai niin ja sitten piti vielä kertoa, että lääkäri määräs tota Femaria mulle senkin vuoksi, kun Clomeja on niin vaikea saada ja tota Femaria on yleensä saatavilla (niillä siis sama vaikutus).

Kannattaa kysästä omalta lääkäriltä sitä vaihto mahollisuutta jos ne Clomit on nyt kokonaan loppu tukustakin!
 
Muisku, minä tajusin mitä tarkotit :D Mulla nimittäin kans ollu joskus ovistestissä sillai, että se toinen reuna on aika vahva, mut kokonaisuudessaan viiva on haalea.

Jennyli, mulla tänään kp17 eli päivän laahaa jäljessä tuo kp tossa listalla.

delfis, minä ainakin menin omalle työterveyslääkärille valittamaan, kun kierto tosi epäsäännöllinen, sain sitten lähetteen gynekologille ja työpaikka makso kun kuului siihen pakettiin, joka tehty sillon ku työterveys ja firma tehny sopparin. Jos oot töissä niin kysy ihmeessä työterveydestä asiasta. Verikokeellahan se on helppo selvittää ovuloiko, eli ei tartte ees ultrata.

).( Eipä ihmeempiä, viimeinkin saatiin eilen pöllyteltyä peittoja miehen kanssa :LOL: tehty niin eri vuoroja, hyvä ettei kalenterin kanssa jouduttu kattomaan sopiva aika sänky-hommeleille :D :D
 
Delfis Ei muutakuin mukaan vaan jännäileen. :) Ovista ainakin minulla seurataan verikokein ja joissakin paikoissa myös ultran avulla. Kannattaa melkeinpä, jos vain on varaa, soittaa yksityiselle ja varata aika sieltä gyneltä. Varmaan saat nopeiten apua sieltä suunnalta. Mulla ainakin kartoitettiin ensin jotain tiettyjä verikokeita, sain samalla pitkään kiertoon terot avuksi. Nyt jos mitään ei tapahdu ensi kierron jälkeen saan clomit tuota ovista avustamaan, mulla on jo reseptikin kädessä niihin.

Muisku Mää en ainakaan osaa mitenkään vastata tohon sun kysymykseen :/ Tikutatko sää ovista?

Jennyli Vaihdatko tuohon listaan mun kohdalle kp:ksi 27/26. Tähän mennessä ei ainakaan vielä oo tätiä tullu :eek: Mutta jospa mulla jollain ihmeen kaupalla se ovis oli, niin ehkä se täti tuleen kylään 5 päivän sisällä?? (toivon mukaan ei) Tää päivä on menny koko ajan vessassa rampatessa ja katsoessa, että joko se on tullut.. Kahdessa vikassa kierrossa täti kurvannu jo aamusta/aamupäivästä.
Millonkahan kannattais testailla, jos on aihetta? (Mää tiedän, ku nyt tän sanon ääneen ja julkisesti niin illan aikana se täti kurvaa paikalle :kieh: )

Duffy Kuinka epäsäännöllinen sun kierto on ollut?
 
Kiitos tosi paljon valaisevista vastauksista! =) Taidanpa heti maanantaina ottaa yhteyttä työterveyteen ja kysyä kattaisko se soppari tällaiset tutkimukset. Täällä tosiaan kierto vaihdellu 36-38päivää viimeisen vuoden aikana ja kuukautiset aika niukat. Viime vuoden aikana tais olla 2kuukautiset niin että oli kunnon kivut ja tavaraa tuli ulos :D
 
Alisa, se on ollu melkeen kaikkea väliltä 32-59 pillereiden lopettamisen jälkeen. Kaks lyhyttä kiertoa ollu ja muut sit pitkiä. Mulla oli eka tero-kiertoki 32päivää. Ei taideta mulle koskaan saada sitä 28päiää, mut eipä se haittaa. Normaalihan se tuo 32päivääkin on =)
 
Hipshei! Onkos kukaan teistä ylipainoinen? *anteeksi suora kysymys* :ashamed: Mulla tosiaan se tilanne, et kierrot on maailman epäsäännöllisimmät, ovulaatiota en bongaa, yrityksiäkin takana... Ja pitäs varmaan mennä lääkärille..pelkään vain että vastaus on "laihduta!" Tosin, olen aina ollut tämän painoinen ja silti kuukautiset tulleet..nyt huidellaan jo jossain kp kuudessakympissä! Ja raskaana ei olla :( En oikein tiedä mikä avuksi.. :(
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........10/28-32......yk 6..........Toinen........femar
MyPoodles.......5/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................28/26..........yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........4/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............19/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............18/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 7/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........16/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........47/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............20/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............19/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........69/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............31/30...........yk 12........esikoinen....clomit+metut
titonia.............6/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........12/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]



[/quote]

[/quote]

 
Heippa pitkästä aikaa ja hyvää uutta vuotta!!! Mun kp:t näkyy olevan pvän edellä.
Itse jätin nyt primot pois koska en niitä kipuja kestä. Menossa loppukuulla lekuriin ja vaadin uutta lääkitystä. Ollut kaks viikko nyt lämpöä 37-37.5. Ärsyttävää.
Onnea kaikille ketä plussannut en ole tarkkaan lukenut sivuja, kun on mies nyt lomalla aiemmin ollut myös saikulla, sillä oli kuumetta 3vkoa eikä löytynyt mitään vikaa.
Nyt sitten maanantaina meinaan alkaa oikeen tiukan dietin ja saada ainakin 15kg pois. Viimeksi sain 15.5kg 5kk:dessa. siitä tullut n.5-7kg takaisin.
 
Duffy 32 päivää on ihan hyvä kyllä :) Pääasia ettei veny mahdottoman pitkäks ja epäsäännölliseks.

Deviliah Itse olen normaalipainoinen, mutta kannattaa mennä käymään lääkärillä ja sanoa, että apua on saatava, koska aikaisemmin kaikki ollut ok. :hug:

ON: Täällä edelleen täti pysynyt poissa. Testailen loppiaisena, jos on tarvetta.
 
Hyvää alkavaa vuotta kaikille!
Clomhexalit oli kuulema marraskuuhun asti sellaisella määräaikaisella myyntiluvalla suomessa, ainakin meillä farmaseutti sanoi niin, joten otin heti silloin kaks viimeistä reseptissä olevaa pakettia, ja niillä elellään vielä ens kiertoki kun silloin km:n jälkeen oli yks kierto ilman niitä. Mullakin on noita lämpökohtauksia ollu noiden clomien takia.

Nyt menossa kp 17 ja ovis tikku oli tänään tosi selkeä plussa, tosin se oli eilenkin positiivinen ja melkein toissa päivänäkin... Taidan ens kerralla tilata mammaksilta kun niillä tuli yhtenä päivänä selkeä plussa ja muut oli vaaleita. Nää nykyiset ovistestit on find outin fertest.. En tiedä vieläkö sitä huomenna tikuttais jotta näkis alkaako se LH:n määrä laskeakin.. Mies alkaa olla jo aika väsyny kun olen torstaista asti houkutellu sitä sänkyyn... ;) Ja jo sitä ennekin pupuiltiin..
 


Sunnuntai 4.1.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........11/28-32......yk 6..........Toinen........femar
MyPoodles.......6/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................29/26..........yk 3...........esikoinen... terot
Tinjamin..........5/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............20/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............19/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 8/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........17/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........48/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............21/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............20/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........70/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............3/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............7/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........13/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Tinjamin pahoittelut tädistä!

MAM Lohduttavaa tietää, että on kuitenkin jotain clomien tilalle, jos niitä ei kohta ala tulemaan apteekkeihin! Saakohan ne vaihtaa ihan vaan siellä apteekissa niihin femareihin vaikka clomiresepti olisikin? Tarjosivatko Muiskulle apteekissa automaattisessti jotain tilalle, kun kertoivat ettei clomeja ole? Harmi kun en tajunnu minäkin ottaa kerralla isompaa satsia niitä clomeja, niinkuin rusina oli hoksannut tehdä!

Alisa Sulla onkin jännittävä tilanne meneillään :D Kovasti pidän peukut pystyssä, jotta täti pysyisi poissa ja saisit plussan! =)

Piglet Millä tavalla laihdutat? DeviLiah mulla on ylipainoa.. Mene vaan rohkeasti lääkärille, kyllä ne antaa lääkkeitä avuksi vaikka ylipainoa olisikin; pitäähän ne kierrot saada toimimaan! Ja minulle sanottiin laihduttamisesta tuossa keväällä, mutta ei mitenkään pahasti sanottu =)

Täällä on nyt sitten kp 3/30 menossa! Perjantaina harmitti ihan suunnattomasti se tädin tulo, vaikka kyllähän sen niistä negatesteistä jo tiesi.. Tuli sitten tiuskittua miehellekin ihan turhaan (oli menkkakipuja ja kaikki särkylääkkeet loppu) :ashamed: Mutta nyt sitten kaikki taas hyvin ja mietteet jo tässä uudessa kierrossa!
 
Hööh,mitähän nuo teidän päivät nyt niin heittää :$ :whistle: Ei taida tällä väsyneellä ja kiireisellä aina aivot pelata kunnolla, sori!!
Toivottavasti nyt olis jotenkuten oikein ;)

Alisalle pidän peukkuja++++++++++++++ :heart: Sulla on kyllä lupaavat oireet!! Onko sulla muuten kauan ollu noita repäsyjä ja alavatsatuntemuksia?
Mulla on nimittäin itsellä jotenkin outo/erilainen tuo alavatsa :$ En osaa edes oikein selittää!! Mut eihän vielä olisi edes kiinnittymistä tapahtunut joten en tiedä mitä tää nyt on!! :/ Hieman kuitenkin luo toiveita josko nyt :heart: Yritän kuitenkin pitää jalat maan pinnalla koska menkkojen alkaminen on taas hirvee pettymys!!

Harmittaa nyt suunnattomasti tuo clomitilanne :kieh: Saas nähdä tuleeko ensikierrosta sitten välikierto. Enää viikko ja sit pitäis ruveta niitä clomeja jo saamaan jos menkat alkaa :/ Mä en ymmärtäny ollenkaan että olisin ostanu 2 pakkausta kerralla :headwall:
Kai se on yksityiselle mentävä jos ei clomeja saa...kokeilla jos antaisivat sitten vaikka reseptin noihin Femareihin. Ja olenhan sitä inssiäkin suunnitellut. Mies on kyllä vähän sitä mieltä että odotettais kesään asti ja sitten vasta hoitoon...mutta enhän mä niin kauaa jaksa odottaa :ashamed:

Kai se on jatkettava töitä... |O :wave:
 
Tätipahoittelut Lumi :hug: Toivottavasti tämä uusi kierto toisi plussan+++++++++ :heart:

Mä muuten en aloittanut Teroja tässä kierrossa ollenkaan :$ Ajattelin että koska ovis on saatu aikaiseksi niin ei välivuotojakaan ole. Mutta nyt kun tuolla alakerrassa on ollut noita outoja tuntemuksia niin on alkanut mietityttää että josko sieltä taas vuodot alkaa :/ Pitäisiköhän sittenkin ne Terot vain aloittaa??
 
Rusina85 Pääasia, että tuo oletettu ovis on teillä saatu hyödynnettyä ;) Varmaan kannattaa tosiaan vielä huomenna kokeilla, että josko se LH:n määrä ois alkanu laskea.

Jennyli Ei se mitään vaikka päivät vähän heitteleekin, annettakoon se anteeksi ;) Onhan tuossa hommaa päivitellä tuota listaa, joten kiitos siitä! :) Mää en nyt mee ihan sata varmaks sanoon, että mistä asti niitä repäisyjä ja yleensäkin alavatsa tuntemuksia on ollu, mut muistaakseni jotain viikon verran nyt eli noin 3-4 päivää oletettuja menkkoja. Tän takia oon nyt alkanu kirjaan näitä oireita ylös, että sitten saan vertailla kiertoja keskenään. :D Tosiaan nuo tuntemukset on siitä asti kestäny ja edelleen on samanlainen olo. Eilen mulla tuli päivällä kaks sellasta oikein kipeetä repäsyä, mut siihen se sitten jäikin, mitä lie meinasi. Tässä koko ajan oon varpaisillaan ja fiilis seilaa ihan vuoristorataa.. Välillä oon ihan sata varma, että raskaana ollaan, mut suurin osa ajasta ajatukset on kyllä tädin tulon puolella. Tuossa äsken olin koiran kans lenkillä ja olin ihan varma, että nyt se täti on kurvannu paikalle, mutta eipä ollu, valkovuotoo vain :x
Mihin sulle määrättiin nuo terot? pitään kierron säännöllisenä vai välivuotoihin? Itselläni varmaan kävisi niin, että jos jättäisin terot syömättä niin ei menkkojakaan tulisi.. Kovasti plussa tuulia sinne myös sulle, ettei se täti vaan löytäis perille +++++ :whistle:
 

Yhteistyössä