Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset



Tässä olis ovistesti..eikös se plussa ole????Ja tänään vasta kp 11 eli mun kierron pituudeksi tulee varmaan 26.Ikinä ei ovis näin aikaisin ole tullut....

Me ollaan hoidossa tuolla fertinovalla ja he eivät käytä clomeja enään ollenkaan.Toi femar on vaan aika kallis lääke. 30kpl pakettti oli kelakorvauksen jälkeen n.95?
 
Kiitos Jennyli ku korjasit ja eipä ne pienet virheet mitään haittaa, ihan ymmärrettävää. Siksi me päätettiinki tuolla pitkään haavelleiden pinossa, että ei laiteta kp:ita ollenkaan :D Ei se lista oisi kinä ollu oikein ku minä niitä oisin päivittäny :LOL:

Täällä oltiin eilen baarissa, mut ei oo ees heikko olo! Meinasin vaan eilen ottaa teron, mut onneks sit muistin, otin sen sit aika myöhään illalla, vaikka yleensä otan puolilta päivin, no jospa siitä ei oo haittaa.

Alisa, joo se 32pv on ihan hyvä kierron pituus, se muistaakseni mulla joskus ollu ennen ku pco kunnolla mätkähti päälle ja huomaa ainaki, että reagoin noihin teroihin hyvin, ku eikös jollakin voi olla, ettei menkkoja tuu vaikka tero-kuurin alottaaki?

Hei tyttöset, onkos kukaan testannut Clearbluen digitaalisella ovistestillä?? Jollaki oli kuvaki siitä plussasta, kuak se nyt oli...saako siihen niitä tikkuja lisää mistään, vai pitääkö se kone ja tikut ostaa joka kerta uudestaan? Onko hyvä mittari?

Mä aattelin, että jos testais sitä ens kiertoon, rfsu:n testejä oon käytelly ja ei kyllä mulla mitään plussaa näytä, joko en ovuloi tai sit set esti on ihan syvältä :D
 
Alisa mulla terot määrättiin välivuotoihin ja oon nyt 3 vai 4 kiertoo niitä syöny. Välivuodot on taas pitkälti johtunu kai siitä että en ole ovuloinut ja kroppa on ollut sekaisin ja vuodellut tämän tästä :/ Sillä nyt kun oon ovuloinut,oli sitten luomusti tai clomeilla niin välivuotoa ei oo ollu. Ja gyne mulle kyllä vahvisti samaa asiaa edellis kerralla.

Duffy minä oon käyttänyt niitä CB:n digitesteja ja hyväksi havainnut :wave: Ainoo vaan että ovat kalliita ja aina on ostettava uusi pakkaus, 7kpl on yhdessä!
Tosin mulla on ollut Prismasta ostettuja Fertestejä rinnalla ja ne näyttävät ovishuipun yhtä hyvin kuin tuo digitaalinen...joten oon aloittanu testauksen noilla liuskoilla ja lähellä oletettua ovisaikaa testannut myös digitaalisella. Näin oon säästäny noita digitestejä ja saanu jopa 3 kiertoon riittämään!! Tässä kierrossa meni vain 2kpl =)
Aloitin liuskoilla kp 12 ja digitaalisella kp 14 ja kp 15 tuli sitten molempiin plussa! Kp 16 aamulla oli jo sellaista tärähdyskipua että päättelin munasolun irronneen.
Tuo digitestihän on hirveen helppo koska se näyttää niin selkeesti plussan eikä tarvii pähkäillä että onko vai ei ;)

Shenda sinulla on kyllä todella selvä plussa :flower: Mikä testi sulla on käytössä?
Nyt ihania oviksen hyödynnyshetkiä ja tietysti tärppionnea++++++++++ :heart:
 
Jennyli Kiitos,kiitos.Noi on kotitesti.fi liuska ovulaatio testejä.Tosi hyviä.Mä olen myös käyttänut sitä clearBluen-digitaalista ovistestiä mutta se on pirun kallis.Ja tosi tyhmää ettei niitä tikkuja saa erikseen ostettua vaan joutuu koko paketin ostamaan....

Toivotaan että nyt tärppäisi
 
Kiitos vastanneille!!! :flower: :heart:
Ompas nuo clomitkin sitten kalliita..onkos terot samaa luokkaa? Ajattelin tosiaan sitten huomenna soitella omalle gynelleni, jos vaikka sais aikaa viel tässä kuussa..
Nyt vaan jännittää mitäs se mulle sanoo!
 
shendalle onnittelut oviksesta! Selvempi ei vois ollakaan! =)
Duffy Meitsi on ainakin käyttäny noita digitaalisiakin välillä...ovat vaan niin kalliita ettei raaski ainakaan sillon kun ovista ei tod.näk. tule käyttää (siis ihan ekat tikutuspäivät ainakin) eli niinkuin Jennylikin tekee. Ihan hyviä ovat, näyttää selvästi plussan. Vaik mullahan ne, kuten myös liuskatesti näytti plussan viime kierrossa vaik ovista ei ollu tapahtunu, mut siis kai vaan se hormonitaso oli niin korkee mitä ne mittaa. Ja siihen ei saa niitä tikkuja lisää vaan aina ostettava koko paketti uudestaan, kysyin apteekkarilta viimeks kun niitä hommasin.
Jennyli En mäkään vissiin niitä teroja ottas jos ovis on varmasti ollu. Ois jotenkin vähän turhaa...ainakin mun tilanteessa.
Ja kukas kyseli niistä clomeista...mulle ei sanottu apteekissa mitään vaan käskettiin ettiä viä muualta ja sit soitella lekurille ja kysyy et mitä tehään jos niitä ei saa. :)
DeviLiah Terot ei muistaakseni oo noin kalliita...en tosin oo niitä ostanu pitkään aikaan, mut sillon aikoinaan oli jotain puolet halvempia ku clomit.

Menossa kp13 ja ovistestit edelleen negaa :/ Sellasta samanlaista näyttää ku aina. En mie ovista ees oota tapahtuvaks, on niin luotto menny tähän omaan kroppaan.
 
Shenda Onnittelut hienosta plussasta, ei muutakuin hyödyntämään ;) Yleensä se on se inssi mitä noiden hormoonien jälkeen kokeillaan, riippuen tieten vähän ongelmasta.

Duffy Joo, joillakin voi olla niin, etteivät reagoi teroihin. Itse pelkään tällä hetkellä sitä, että kroppani ei raegoikkaan enää niiihin ja siksi menkat poissa :eek: Millaisa PCO oireita sulla on? Mulla gyne meinas, että ei laita PCO diagnoosia ainakaan vielä. Monirakkulaiset munasarjat oli, mutta ei tyypilliset PCO-laisen.

Deviliah Terot on edullisempia, mulla tais kolmen kuukauden satsi maksaa 15?, jos nyt oikein muistan eli ei paha.
 
Alisa, mulla tosi tyypilliset pco-munasarjat. Helminauhamaisena näky ne rakkulat ja niitä oli paljon. Hirvee akne mulla on kans, mut ei muuta. En oo ylipainonen, eikä oo mitään liikakarvotusta. 4v sitten ku ultrattiin niin olivat pco-tyyppiset, mut rakkuloita ei ollu niin paljon, nyt oliki sit oikeen rytinällä tullu niitä rakkuloita. Ja sit just yks oire on se, että kierrot pitkiä.

Deviliah, terot maksaa tosiaan jonku 15e pakkaus ja siinä on 30tablettia.

Tosi tyhmä tuo clearblue ku siihen ei saa uusia tikkuja vaan koko systeemi pitää ostaa uudestaan. Tällanen vois olla aika jänskä:
http://www.clearblueeasy.com/index.php?page=ourproducts&subpage=fertilitymonitor

On vaan turkasen kallis ja pitäs jenkkilästä tilata :/
 
Mullakin on munasarjat pco-tyyppiset.Mutta kierrot siinä 28-32 tietämillä että kyllä mä luulen että ovis tapahtuu.Munanjohtimien aukiolokin tehtiin ja putket auki oli.Miehen simpat erinomaiset niin määrältää kuin laadultaakin.

Mutta eihän me olla kuin vasta 6kk yritetty..ihmismieli on vaan niin kärsimätön.Mutta jos noi femarit ei toimi niin sitten kait sitä inssiä kokeillaan.....
 
Täällä startannut eka clomi kierto B) . Nyt kp6/30? menossa. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan, kun en tiiä millon ovis tulee. Kp9 vissiin alan tikuttelemaan ovista.
Kävin tämän kierron alussa myös verikokeissa. Otettiin prolaktiini, LH ja kilpirauhas testit(TSH ja T4V).
 


Maanantai 5.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........12/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......7/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................30/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........6/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............21/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............20/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 9/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........18/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........6/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............22/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............21/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........71/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............4/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............8/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........14/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]



[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Heippa Rosetta pitkästä aikaa :wave: Toivottavasti clomikierto toisi teille plussan :heart: Sinä onnistuit clomeja vielä saamaan?
Mulla on nyt toinen clomikierto meneillään ja molemmissa kierroissa ovisplussa kp 15. Eli mukavasti on kierrot tasoittunu clomeilla =)

On muuten tosi mukavaa kun tää pino on 'heränny henkiin' ja näinkin aktiivisena =) Tosi mukavaa!! :heart:

Mua vaivaa flunssa,samoin isäntää ja hän jäikin tänään kotiin. Tää työnteko on aika nihkeetä ja vielä näin pitkä putki kun ooon ollu perjantaista asti ja seuraava vapaa vasta torstaina |O Jotenkin väsyttää nyt |O

).( Tää kierto on ollut kyllä ihmeellinen tuon alavatsan suhteen. Joka päivä mua nipistelee sieltä ja tänään aamulla repäisikin. Jotenkin erilainen tunne kun esim. viimekierrossa jolloin ei tuntunut mitään. Nyt sitten toiveet herää vaikka vielä ei kai kiinnittyminenkään olis tapahtunu...tai näinä päivinä jos niin onnellisesti kävis. Haaveilen kuitenkin kovasti :heart: Ja pettymys on suuri jos menkat paukahtaa nytkin kiusaksi :ashamed:
 
Jennyli Sie se oot kans paljolti ollut herättämässä tätä ketjua! =)
Toivotaan että noi sun oireet ois nyt sitä itteään.
Mites Alisa onko tätiä näkynyt? Huomenna sitten testipäivä vai?
Täälä kp14 ja melko vahva viiva ovistestissä, mut enpä tiä, eikai tuo viä plussa oo ...laitan kuvaa jos osaan. Mulla oli sillon alkukierrossa mahanippailua yms. joskus kp6-10, mut nyt pariin päivään ei oo enää mitään tuntunu. Taitaa olla samanlainen kierto ku viimekski et saan vaan "hämyplussan" tikkuun.
 
Muisku78Mun mielestä toi alin tikku olisi positiivinen,testiviivahan on samanvahvuinen kontrolliviivan kanssa eikös????Tai sitten mä olen värisokee =)

Mulla tänään ihan yhtä vahvat viivat ovistestissä kuin eilenkin..mites tää on mahdollista?????Kertokaa joku viisaampi
 
Shenda: Joillekin ovistestit näyttää plussaa useampana päivänä, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole =). Nyt vaan simpat sotapolulle...

Jennyli: Mulla on Clomhexalia nyt varastossa neljäksi kierroksi =). Kävin hakemassa tabut heti jemmaan joulukuun alusta reseptin saatuani.
 
Niin, tollasia mulle on ennenkin tullu vaik ei ovista. Niis lukee kp:t siinä vihreessä osuudessa jos kelaa oikeelle tota kuvaa, et se alin siis just on tän päivän. Mun testeistä ainakin huomaa et mulla se viiva ei oikeestaan vahvistu ja oikeestaan tein koska vaan ton testin, vaikka kp2 tai kp25 niin aina se melki näyttää tolta. PCO:n kepposia!?!!!
shenda kaipa se voi näyttää kahtena päivänä plussaa se testi. Oon mä kuullu et jollain muullakin ollu niin. Mut jos viä myöhemmin testaat niin sit varmaan pitäs jo olla heikko viiva.
 
Samaa mieltä ku Jennylikin, että kivaa kun tää pino heränny oikein kunnolla henkiin :)

Muisku Ei oo tätiä näkyny, mutta eilisestä asti tullu rusehtavan (oikeen valee) väristä tuhruttelu vuotoa (ei kuitenkaan paljoa) ja just äsken huomasin, että nyt se on tummentunut :eek: Eli taitaa muutama päivä mennä, että se on Kp 1 :'( Mää jotenkin tiesin tämän... Kroppa vain tehnyt tenät, ehkä se ovis tosiaan oli vähän myöhemmin (jos oli sitten ollenkaan). Huomenna joka tapauksessa teen testin tuossa 8 aikaan aamulla ja tulen ilmoittamaan miten kävi. Toiveet ei kyl tosiaan oo enää korkeella. Ainut mikä ihmetyttää on nännikipu, jota ei kyl yleensä oo, mut ehkä sekin vain uus menkkaoire. Mustakin tuo sun tämän päivänen ovisviiva on yhtätumma eli muuta kuin hommiin vaan ;)
 
Kiitos Muiskulle, Alisalle ja Duffylle vastauksistanne..En sit tänään jaksanu soitella lääkärille..olin tutustumassa työssäoppimispaikkaani ja niin shokissa olin sen jälkeen ettei mihkää jaksanu soitella :LOL: Toivottavasti niillä teroilla sais sitten kierron kuntoon, jos lääkäri ois sitä mielt, et ne määräis..ku voihan olla et kun kierrot saa kuntoon, niin oviski alkais tulee? Ku teidän puheist oon nyt ymmärtäny et niitä clomeja on vaikee saada?
 
Kylläpä sitä toivo eli taas viikon verran ja tänään tultiin korkeelta ja kovaa alas...niinkuin joka kierrossa, taas kp21 ja tiedän etten oo raskaana :ashamed: . Tuhru alko taas vaaleenkeltasena ja muutaman pvän sisään muuttuu ruskeeks. Näköjään ei Femareistakaan apuja. Mistä h*****stä tää tuhru voi johtua???!!! Se tuhru on siis ihan selviä limakalvon "osia".
Nyt kyllä toivo taitaa lentää lopullisesti romukoppaan...ehkä meille ei ikinä kakkosta suoda :'( .
 
MAM2Ei, nyt ei saa luovuttaa!! :hug: Oon pahoillani jos täti tosiaan taas saapuu...vaik voihan se tuhru tarkoittaa joskus muutakin. Pakko se vaan on uskoo että kyllä se ajallaan tärppää. Oottehan te jo yhden saaneet, miksette toistakin :) Kyllä sen täytyy onnistua vielä! Jaksuja!!
Testasin sitten äsken digitaalisella ovistestillä vielä toisen kerran tänään ja se oli nega! :( Eli tuo aiempi kuva on sit ollut taas joku härö...vaik tosiaan ei se musta ehkä ees ihan plussalta näyttänyt sekään. Ja kun otin sen laitteen irti äsken tikusta niin se viivakin siinä oli ihan hailakka. No, katotaan nyt huomenna viä, mut sit alkaa oleen mulle jo kierto niin pitkällä että ovis ois jo tullu jos ois tullakseen.
 
Muisku minustakin alimmainen testisi näyttää jo positiiviselta mutta jos digitesti näyttää vielä negaa niin jatkahan testailuja, uskon että plussan vielä saat!! Mä olen itse saanut aina aamulla digitaaliseen ovisplussan. Ja testipuikon viiva on saattanu olla edellisenä päivänä vielä haalee.
Nippailut taas on varmaan ollut muniksen kasvukipuja ja hyvä merkki sekin! Mullakin ollut samanlaista...ainakin viimekierrossa.

Voi ei alisa :( Toivottavasti kyseessä olis nyt joku alkuraskauden tuhru!! Tulehan huomena kertomaan mitä testi näyttää++++++++++++++ :heart:

MAM2 voi ei :hug: :( Toivottavasti nyt olis kyseessä kiinnittymisvuoto eikä tuhruttais sen enempää++++++++++ :heart: Ainahan tuo tuhruttelukaan ei ole raskaudelle este...just oli toisessa pinossa plussattu siitä huolimatta!

Shenda mulla muuten näytti kans ovistesti (liuska) plussaa kp 15 ja 16. Enempää en sitten testannutkaan kun digitaalisella tuli plussa tuolloin kp 15.

).( Sinne karisi se minunkin positiivinen tunne tärpin suhteen ja pessimisti-minä alkaa heräämään henkiin :/ Ehkä sitä alkaa taas rakentaa sitä muuria ettei menkkojen alkaminen olisi niin kova pala! Enää viikon verran odottelemista. Äh,ei millään haluaisi aloittaa taas alusta uutta kiertoa |O
 

Yhteistyössä