Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Deviliah Mihin tai minkälaiseen työharjoittelupaikkaan oot menossa, jos saa udella? :) Kuulemma periaatteessa terot ei saa ovista aikaan mikäli keho ei sitä itse ymmärrä "tehdä", mutta minulla ainakin terot sai aikaan munasolun kasvamisen. uskon, että ilman teroja sitä ei olisi tullut, mutta mistä sen tietää. Siis jos ovuloinnissa häikkää niin sitten clomit avuksi. Mää ainakin sain jo clomireseptin käteen edellisellä käynnillä, kun ultrattiin. Nyt pitäs ens vkon ma soitella gynelle verikokeiden tulokset, että onko se ovis tapahtunut. Toivon mukaan saisin soitella sille iloiset uutiset :heart:

Mam2 HAliiii, Rutistaaa :hug: Toivottavasti tuo ei ole merkki menkoista niinkuin ennustat vaan jostain paljon paremmasta. :hug:

Muisku Ehkä sää vaan et kerenny sen oviksen kyytiin tuolla digitestillä :whistle: Ei muutakuin toivo olalle, että se on ollut jo ja ootte saanu sen hyödynnettyä! ;)

Jennyli Älä sinäkään heitä vielä kirvestä kaivoon, täällä ainakin pidetään kovasti peukkuja pystyssä, että viikon päästä testi ois postiivinen. Kauhee plussa puhurii!! ++++++++++++++++++++++ :whistle: ;)

Enää noin 9h testaamiseen aikaa, jaiks!! nyt on molemmat nännit kosketusarat ja se tumma tuhrun tulo hyyty hiukan. Toivottavasti ois merkki jostain mukavasta. Teen muuten testin ihan ensimmäistä kertaa elämässäni... =) Huomenna kyllä tullaan sitten korkeelta ja kovaa alas, mikäli on nega.
 
alisalle hirmuset tsempitykset täältä!! b:Dd

Jennylille myös peukut pystyssä b:Dd ihanan jännää täällä :D

Mä yritän tän kierron kanssa pitää mieleni kurissa, viime kierto meni ihan pipariksi ku odotti sitä plussaa ja oliki nega. Nyt en haihattele yhtään :D Testaan vasta jos täti kunnolla myöhässä.
 


TIISTAI 6.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........13/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......8/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................31/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........7/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............22/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............21/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 10/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........19/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........7/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............23/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............22/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........72/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............5/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............9/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........15/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


 
Huomenta |O Täällä Duffy jo aikaisempana aamuvirkkuna :wave:
Olispa ihana kun olis saanu nukkua mutta ei kun töihin.......
Minkäs alan ihmisiä te muut ootte? Itse työskentelen vanhusten parissa :)

Alisalle hirmusti peukkuja tänpäiväiseen++++++++++++++++ :heart:
 
Jennyli, mulla on alkanu aamu jo klo 05 |O meillä alkaa aamuvuorot tosi aikasin. Minä työskentelen lentoliikenteen parissa...en viitti tarkemmin sanoa ku mut tunnistaa sitten tosi helposti eikä vielä tässä vaiheessa ihan tarttis ;) Sitten jos/kun joskus raskaana niin ei oo niin väliä.
 
Tänään sitten testailin heti tuossa kuuden jälkeen aamusta, kun jostain kumman syystä ei nukuttanut :D Kädet täristen menin vessaan ja ennen kuin testiä aloin tekemään toiveet hävisivät ihan kokonaan. Jotenkin tuli vain tosi vahva tunne, että eihän siihen mitään viivaa tule. Hoidin hommat ja aloin odottelemaan. Ja niinhän siinä kävi, että yksi hieno viiva siihen piirtyi ja se oli se hemmetin kontrolliviiva. :kieh: EI minkäänlaista haamua, aivan tyylipuhdas nega :ashamed: Toisaalta harmitus ei ole niin paha, koska jotenkin vain tunsin loppumetreillä, etten ole raskaana. Kroppa on siis tehnyt tenät ja terot ei ilmeisesti enää auta mua eteenpäin tässä projektissa ja se tässä v*****aa kaikista eniten :headwall: :kieh:

Ei auttanu teidän heinot tsempityksetkään, kiitos niistä. :) Nyt vain odottelen, että ne menkat alkais ja saisin sitten aloittaa ne clomit. Jos niitä ei kuulu niin saan vajaan 4 viikon päästä kokeilla teroja uudestaan, mutta sillon mulla menee yks yritys kierto ihan pipariks enkä millään jaksa oottaa niin pitkälle :'(

Jennyli Täällä kans hoitoalan ihminen :) Mää työskentelen lasten, aikuisten, vanhusten ja eri sairausryhmien kanssa ;)
 
Voi Alisa! :hug: Olipas tosi harmi!

Jennyli ja MAM eihän sitä ikinä voi tietää koska se sitten (vihdoinkin!) tärppää =) Varmaan juuri silloin kun sitä vähiten itse osaa edes odottaa =)

Duffy Minäkin koitan nyt tässä kierrossa pysyä järkevänä! Siis yritän, mutta loppukierrosta voin tietysti olla jo ihan eri mieltä :D Koitan kuitenkin olla tuhlaamatta testejä ennenkuin täti ihan oikeasti on myöhässä..

Muisku Minäkin luulen, että digitaalisella testillä se ovishuippu ehti jo mennä ohi..

ON: Tässä vaiheessa kiertoa ei mitään tuntemuksia :D
 
Alisa iso :hug: Olin niin varma että plussaat!! Toivottavasti ensikierrossa onnistaisi++++++++++ :heart:

Mä olen muuten päättänyt kanssa että en testaa kuin vasta jos menkat on myöhässä. Tosin jos tulisi oikein kunnon oireet niin voisin uskaltautuakin mutta nyt tuntuu siltä että eipä tainnut nytkään tärpätä :ashamed:
Tuntuu niin turhalta kun kaikkemme teemme sen eteen että onnistais mutta kun ei vaan :headwall: :ashamed:
Huolestuttaa ensikierronkin kohtalo clomitilanteen takia!! Luomukiertohan sitten tulee jos clomeja en saa. Tosin olen kuullut että clomien teho saattaa vaikuttaa vielä seuraavaankin (lääkkeettömään) kiertoon?!
 
Alisalle Negapahoittelut!!! :hug: Ihan mälsää, mäkin olin jotenkin ihan varma et nyt tänne saadaan uus plussa.

Kp15 ja tänä aamuna taas liuskatestiin melki samanlainen viiva ku eilenkin.
Mä en usko et digitestillä ois menny ovis ohi. Meinaa mähän testasin kp13 klo 18 illalla. Sit kp14 eli eilen testasin eka sillä liuskalla klo 12 minkä jälkeen laitoin teille sen kuvan ja sit sillä digitaalisella klo19 et kyl se musta ois pitäny siinä digissäkin näkyä kun kerran se kp13 testi oli ihan selvä nega. Mä luulen tosiaan et ovista ei oo ollu. Ehkä viä tänään testaan toisen kerran kun se tän päivänenkin viiva oli aika vahva. Että tää on ärsyttävää!!! :kieh:
 
Alisalle lohdutushali :hug: Mutta uusi kierto,uudet kujeet ;) Olitko sä bongannut ovista tässä kierrossa? Mut niin..mä toivon et aluks katottas vaan ne kierrot kuntoon..ja voihan olla et mun kierrot on päin peetä sen takii ku ovuloin mut mut..noh. eiköhän se lääkäri sitten tiedä mitä tehdään :LOL: turha sitä on itte täsä spekuloida ja diagnosoida :LOL: Ja niin tosiaan, opiskelen lähihoitajaks ja oon menossa kaupungin sairaalaan pitkäaikaissairaiden puolelle harjotteluun. Tässä vaiheessa oon miettiny, et erikoistun lapsiin ja nuoriin :) Haaveena olis joskus perustaa oma ryhmäperhepäiväkoti :)
 
Noh Muisku menee sitten vaan vällyjen väliin niin ei tarvi stressata onko ovista vai ei ;) Täytyy vetää sitten varman päälle! Mut noi on kyllä tosi ärsyttävii noi ovistestit..kaikki pakkaa näyttää vähän erilailla :/
 
Joo, ollaan tänään pöllytelty lakanoita kun likka saatiin päikkäreille :D ja toissapäivänä kans et jos se ovis nyt muka ois tässä ollu niin on hyödynnetty, mut siitä taas ennenkään ollu mitään hyötyä et sikäli... Oonpas mä negatiivinen koko ajan :ashamed:
Ja siitä sekstailusta joutuu stressaan ihan yhtä lailla niinku oviksestakin, meil kun vähän hiljasta ollu sillä rintamalla oikeestaan koko sen ajan kun esikko synty. Mie kun en aina oikeen jaksa innostua, tai sit on pää kipee tms. :whistle:
 
Jennyli niin joo, olin jo unohtanu, että clomien saanti saattaa olla tiukilla, toivottavasti niitä saatais, kun tarvitaan! :/

Deviliah en ollu bongaillu ovista sen kummemmin, elin vain hyvässä toivossa :D Eli tuskin on ovista edes ollu, ens viikolla sen sitten verikokeet kertovat. Mää oon kans toiselta ammatiltani lähihoitaja ja myös suuntautunu lapsiin ja nuoriin :)

Shenda ja Muisku Hyvä juttu, että teillä ovis/mahdollinen ovis tullu hyödynnettyä, päästään parin viikon päästä jännäileen ;) Kovasti plussa tuulia ++++++ :whistle:

Kiitos kaikille myötäelämisestä, jos niin voi sanoa :)
 
Just ehdotin miehelle että miten olis..ei kuulemma anna..pihtari :LOL:

Ei kyllä vähän aikaan tee mieli.Mä mietin jo valmiiksi että pitäisköhän tohtorille soittaa että mitäs seuraavaksi jos noi femarit ei auta.Inssi vai se ovulaation induktioko se nyt oli???
 


KESKIVIIKKO 7.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........14/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......9/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................32/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........8/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............23/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............22/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar........ 11/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........20/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........8/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............24/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............23/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........73/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............6/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............10/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........16/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


[/quote]

 
Pahoittelut negan saaneille :( toivottavasti seuraava kierto tietäis tärppiä.

Täällä odotellaan Oilia kylään,mulla on pe kierronkartotusultra ja veikkaanpa että eipä mulla ovista ainakaan siihen mennessä oo tulollaansakaan.perskele. Miks sen pitää olla noin aikasessa vaiheessa kiertoa? No mutta mennään nyt kuulemaan ne huonot uutiset. Multa on kadonnut lapsenteko into jonnekkin,siis haluan kyllä vauvan mutta se pakkopaneminen on kyllä nyt vähän pullaa joo.. Ja nyt kun mulla ei oo clomiakaan niin en voi uskoakaan että raskaus ite alkais.
Niin ja ei taitais saada edes tällä hetkellä sitä clomia mistään? Tietääko joku saako sitä jo?

Mä muuten yossa muutama kierto sitten tilasin kahdenlaisia ovistestejä,on kotitestin herkkää ja mammaksin ei niin herkkää testiä. Aluks meinasin että noi kotitestin testit on hyviä kun ne näyttää selkeesti oviksen mutta mun pcolla se näyttää positiivista tosi usein. Mammaksilla ei näytä kun vaan se 1-2 päivää selkeesti plussaa. Eli pitäydyn niissä mammaksin testeissä sitten kun alan tikuttaan taas. Eli jos joku ei saa tasavahvoja viivoja ovistestiin niin suosittelen kotitestin herkkiä ovistestejä. :D

Kalluppiin minoon lähihoitaja ja kehitysvammaisten kanssa uraani luon :D haasteellista ja ykskään päivä ei oo samanlainen,just mulle sopivaa :)

Kauniita unosia meille kaikille! :wave:
 


TORSTAI 8.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........15/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......10/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................33/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........9/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............24/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............23/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar........ 12/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........21/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........9/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............25/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............24/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........74/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............7/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............11/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........17/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


[/quote]

[/quote]

 
kp17 menossa ja tänään en ees tikuttanu. Tähän kiertoon on jo usko mennyt. Mie viekin mietin sitä mahdollista ovista...mihin ite en siis usko kyllä, mutta kun se tikku oli niin epäselvä tulkita. Eihän miul ees ollu mitään limojakaan!! Ei niin mitään! Voiko ovis olla täysin ilman niitä?? Ainakin sillon esikonalkuunsaamisinssi-kierrossa :D jollon ovis todistetusti oli, niin oli ihan selvät kananmunalimat.
tinjamin Kävin eilen apteekis taas kysymässä clomien perään (tai clomhexalit mulla) niin sanovat että juuri on tullut maahan että tukun kautta kun tulevat niin ehkä ens viion tiistaiks saattas olla apteekeissa. Et hyvältä näyttää ees sen suhteen.
 
Täällä ei ole "tiputtelut" runsastuneet, mutta ei loppuneetkaan ja tänään tein huvikseni ovistestin, että JOS vaikka ihme tapahtuisi ja se näyttäisi vahvaa viivaa niin.......ja PAH!!! Just ja just tuli haamu siihen eli enpä oottele enää muutakuin tätiä tältä kierrolta. :kieh: :kieh:
 
Täällä ilmestyny ah niin ihanat pms-oireet kuvioon. Yön aikana tissit oli turvonnu ja oli tosi kipeet. Pää ollu kans kipeä koko päivän. Jos täti tulee samaan aikaan ku viime kierrossaki, niin 9pv tässä pitäs sit vielä kärvistellä. En usko, että on tärpänny, ei oo yhtään sellanen olo, tai mistäpä minä itedän millanen olo sitä on ku tärppää, mut nyt ainaki ihan perus kohta-tulee-täti-olo :D :D
 


PERJANTAI 9.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........16/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......11/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................33/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........10/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............25/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............24/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar....... 13/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........22/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........10/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............26/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............25/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........75/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............8/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............12/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........18/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Näin viimeyönä ensimmäistä kertaa unta että tein positiivisen raskaustestin :D Olin aivan onnesta sekaisin ja mietin millä saan kuvan liitettyä tänne palstalle nähtäväksi :LOL:
Voi kun tuo olisikin enne :heart: Vaan eipä siltä tunnu tässäkään kierrossa :ashamed:

Tänään täytyy soitella apteekkiin ja kysellä clomien perään. Mulla on siis resepti sielä eikä ne oo vieläkään mulle soitellu että olisi clomeja tullut.
Enskierrosta mun täytyy myös varata enikäynti yksityiselle ja varata 200e ylimääräistä rahaa. Pakko kuitenkin päästä seurantaultraan ja samalla suunnitella hoitoja eteenpäin!
 
Nyt täytyy huokaista ja syvään!!! Soittelin apteekkiin ja kyllä meinasin vajota syvälle epätoivon syövereihin kun farmaseutti sanoi clomien arvellun saapumisajankohdan olevan vko 14!! Siis maaliskuun lopussa!! :eek:
Siinä hetken juteltuamme ja asiaa selvitettyämme tämä farmaseutti huomasi että koneella näkyi yksi pakkaus jälkitoimituksena tulevaa ilm. clomhexalia ja lupasi soitella mulle myöhemmin kun tietää onko se tulossa tämänpäiväisessä lähetyksessä.
Äsken tuli soitto ja jippii...tämä yksi paketti on nyt varattu mulle ja saan sen hakea!! :D Eli ensikierron suhteen on nyt lääkkeet kunnossa.
Tietysti toivon että ensikiertoa ei tulisi :heart: Mitäs sitten jos kävisi niin onnellisesti että pieni rakas kasvaisi masussa?! Mulle jää sitten 2kk satsi clomeja :whistle:
No en mä siihen raskauteen kuitenkaan usko :/

).( Tänään tuntunut menkkakipuja, eikai ne nyt vielä ala kun vielä viikko olisi oletettuun tädin tuloon. On mulla kyllä tässäkierrossa ollut muutenkin niin erilaiset masutuntemukset mutta oon miettiny että johtuisko siitä etten ole nyt syönyt teroja?! Jätin ne vaan ottamatta eikä tiputtelua ole tullut =)
Kylmä mulla on kans niin hirvee että eilenkin menin nukkumaan täys varustus päällä :$ Aamuisin sitten yleensä on hirvee tuskanhiki. Kai nuo hormonit tämän tekee!! Nännit on vieläkin arat,niinkuin muissakin kierroissa. Ja väsynyt oon ollu mutta kai tää flunssa vie voimia niin paljon. Iltaisin alan jo 8 aikaan pilkkiä sohvalla ja eilen menin jo 9tä nukkumaan. Näin nyt useamman päivää,ei vaan jaksa!! |O
 
Täällä kuumeiluja jatketaan...kp13 ja eilen olin yksityisellä seurantaultrassa (käytössä terot+clomit+pregnyl). Clomit toisaan loppu täällä päin...joten jos ei onnaa niin pistoshoitoihin mennään kasvatus/irrotus...
Eilen illalla pregnyl pistetty koska 2 sopivan kokoista follikkelija löytyi. Lakanoita pöllytelty ja nyt sormet ristissä odotellaan testin tekoa n.2 viikon kuluttua...Siihen asti jännityksellä odotellaan. Meillä jo 2 lasta ja olen kyllä ollut tietoinen raskaksistani 3+ viikoilla julmetun pahoinvoinnin vuoksi. Joten sitä tiedossa jos tärppää...

Tsemppiä kaikille... :)
 

Yhteistyössä