Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Jennyli Mulla listassa kp:t päivän edelle, korjaa vaikka seuraavaan listaan :) Nuo on niin ihania nuo plkussa/raskausunet, mutta sitten kun aamulla herää niin kova pettymys se on (ainakin mulle), kun unta se vaan olikin. Sullahan kävi tosi hyvä tuuri, kun sait sen paketin clomeja, huippua! =)

Täällä kauheen flunssan pukkas päälle, mää kun luulin, että en saa sitä ollenkaan. Yritin mittailla lämpöökin niin pah, mittari näytti aamulla ennen sängystä ylös nousua vajaa 36 astetta eli ei kuumetta, mutta ei raskauttakaan. Niin se kroppa vain petti mut.. :kieh:
 
Siis voi hemmetti...mullekin äsken soitti farmaseutti apteekista.
Mut sain kyl eri tietoo ku Jennyli meinaa kun mulla oli reseptillä ne hexalit ja niistä sano et niitä ei enää tuu ollenkaan ja sano sit et soittaa lekurille ja pyytää clomifen-reseptin mun puolesta kun niitä oli tukusta luvattu parhaimmassa tapauksessa ensi viikon perjantaiks...vaik siis epäili et menee todennäkösemmin sit seuraavan viikon, eli viikon 4 alkuun ku ois apteekissa. Miten teil Jennyli sit vasta viikolla 14 ois niitä ollu??? No, en tiä taas kuka sekoilee ja missä...kyllähän se apteekkari just toissapäivänä lupas mulle niitä hexaleitakin ja ite seisoin siinä vieressä ku soitti tukkuun ja sieltä luvattiin ja nyt sit ei niitä muka ookkaan enää ollenkaan.
Mene ja tiedä, hyvä et sä kuitenkin sait ne clomit...voit sit myydä ne mulle jos saatkin plussan :D
 
Hmm..kuulinkohan väärin sen vko 14 :$ Jos se sanoikin että vko 4!! Mut jokatapauksessa hirveen epävarmaa niiden tuleminen oli ylipäätään eikä mitään varmaa osannut sanoo. Mä sain tosiaan paketillisen clomhexalia jota ei kai enää tule markkinoille?! Sanoivat sen olevan joku jälkitilaus ja yhden pakkauksen vain saivat. Kyllä mulla kävi tuuri!!
Ja jos nyt niin ihanasti tapahtuis että plussaisin niin mielelläni myyn muisku omani sulle ;)

Oon tänään miettiny kaikenlaista liittyen hoitoihin ja siihen mitä meidän tulevaisuus tuo tullessaan. Jotenkin haluais kokeilla sitä inseminaatiota kun ei tässä kuukausi tolkulla jaksa sitä plussaa odotella...mutta mitäs jos ne inseminaatiotkaan ei tuo tulosta *huoh* :ashamed:
No jokatapauksessa meen yksityiselle ensikierrossa ja katsotaan mitä mieltä siellä ovat ;)

Mulla on tänään ollut menkkakipuja koko päivän...ihmeellistä :/ Alkaa kyllä tosi ajoissa menkat ja luteaalivaihe jää liian lyhyeksi jos nyt viikonlopun aikana alkavat!!
 
e-m
Kyselisin teiltä pitkän kierron omaavilta tai asiasta tietäviltä, että minä kierron päivinä otatte terot? Me yritetään toista vauvaa yk3 ja tuossa yk6 aloitellaan terot (erinäisistä syistä johtuen vasta silloin). Ensimmäiseen raskauteen meni kaksi vuotta, joten nyt otetaan apuja heti alkuun. Tiedän ovuloivani ja suunnilleen kiertopäivinä 19-23. Jostain luin, että terot pitäis aloittaa vasta ovulaation jälkeen, ettei se ehkäise ovulaatiota? Onko tässä mitään perää? Oon menossa kyllä gynelle uudestaan pian, mutta kyselen täältä ensin kokemuksia =)
 
Onpas tuo nyt tilanne noiden clomien ym. kanssa :eek: Itekkin niitä tarvisin tässä jossain vaiheessa, kunha kierto kehittyis alkamaan.. Pitää varmaan heti maanantaina mennä apteekkeihin kyselemään mikä on tilanne täällä päin suomea. :/

Jennyli Mää myös harvasen päivä pohdin tätä tilannetta ja kaikkia mahdollisuuksia käyn päässäni läpi. Välillä olo on niin toiveikas, että tänä vuonna plussataan ja sitten välillä iskee kunnon pessimisteys, joka sanoo, ettei koskaan... :ashamed:

e-m Ite syön teroja kp 16-24. Tuosta en oo saanu gyneltä faktatietoa, että vaikuttaako ovulaatioon, jos sen syö ennen sitä. Pitää yrittää kysyä sen mielipidettä maanantaina.
 


LAUANTAI 10.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

shenda81........17/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......12/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................34/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........11/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............26/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............25/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar....... 14/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........23/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........11/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............27/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............26/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........76/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............9/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............13/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........19/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]
 
e-m mulla käytössä myös Terolutit ja aloitan kuurin aina vasta 2-3pvää ovulaation jälkeen. Minä siis tikutan oviksen ja siitä tiedän koska aloittaa Terot.
Minulle gyne on määrännyt näin ja sanonut että Terolutit saattaa tosiaan sen ovulaation estää jos aloitetaan ennen ovista!!
Siksi olenkin monesti ihmetellyt miksi toiselle määrätään ne otettavaksi kp 15 tai 16 koska toisilla ovulaatio tapahtuu vasta myöhemmin!
Mutta tästäkin on kai montaa eri variaatiota mutta minun gyne sanoi näin ;)
 
e-m Mäkin muistelisin kuulleeni et teroilla ois vaikutusta ovikseen. Jos mä oisin sä niin alottaisin ne vasta oviksen jälkeen kun kerran tiedät millon ovis tapahtuu.
Mä mietin tätä aiemminkin, mut kysympä vielä jos jollain ois omia kokemuksia et voiks ovis olla ilman niit limoja??? Kellään ollu? Tai voiko olla et joskus niitä on ja joskus ei, vaik ovis ois todellakin ollu?
 
Taustoistani hieman, meillä on 2 lasta, kolmonen ollut toiveissa jo vuosia, tuloksena tm kesällä 07 ja km 01/08 (siksi nikkini emppu 3008, ilmottauduin silloin sivuille)
Taustalla mulla pco, todettu jo parikymppisenä, nyt siis ikää jo reippaasti yli 30v. Lapsemme ovat saaneet alkunsa clomeilla. Nyt oon syönyt metuja syksystä saakka ja eka clomikierto on taas käynnissä pitkän tauon jälkeen, oikeestaan nyt oon vasta valmis uuteen yritykseen noiden kahden epäonnen jälkeen ja eipä voi kuin toivoa että kolmas kerta nyt toden sanois ja raskautuminen onnistuis nappiin. Nyt siis oikeestaan yk1 (clomit+metut), koska ilman clomeja tällä rintamalla ei tapahdu mitään :whistle:

Vastailenpa muutamiin juttuihin mitkä pisti silmääni kun lueskelin tekstejänne. Clomeja on tosiaan tulossa apteekkeihin alkavan viikon perjantaina, eli siis kannattaa ottaa yhteyttä lähiapteekkiin niin osaavat sitten laittaa tukkutilaukseen (kaikki apteekit kun eivät välttämättä juuri silloin tilaa niitä jos kysyntää ei ole) ja saavat clomit apteekkiin mahd. pian, erän suuruudesta en tosin tiedä, etteivät vaan lopu taas kesken :kieh:
Sit tosta terolutista clomien kanssa vielä..oon/ollaan julkisella puolella "hoidoissa" ja koska siellä mulla on ollut useita gynejä, lähes joka kerta käydessäni on uus tuttavuus, niin olen terojen ja clomien yhteisvaikutuksesta kysellyt melkein jokaiselta ja vastaus on ollut aina sama: Terolutia on aivan turha syödä clomifenin kanssa, koska clomifen toimiessaan saa aikaan ovulaation ja vuoto tulee ajallaan, jos ei raskaudu. Jos vuotoa ei tule kp35 mennessä, niin silloin voi aloittaa terolutit, mutta silloin clomifen ei toimi ja sitä on turha syödä.
Ja terolut voi haitata raskauden jatkumista, eli lähinnä kiinnittymistä, jos se aloitetaan kp 15 ja ovulaatio on samoina päivinä tai myöhemmin. Siis kysymykseni olen aina perustellut heille näin: Kun mulla pco ja jopa 60 päivän kierrot, niin miksi mulle ei oo määrätty terolutia clomien kanssa vaan olen syönyt pelkkää 2tbl:n annosta clomeja ( nyt metujen kanssa 1tbl:n annos). Ja tosiaan mulla clomikierrot on aina olleet 30-32 päiväsiä ja uskokaa että oon niitä ihan reippaasti v. 2000 lähtien syönyt (en osaa edes laskea määrää..)

Kauhee sepustus heti kättelyssä :p Nyt pitää lähtee heiluttelee ukon kanssa peittoja kun ovisviikonloppua vietetään :whistle: Toivottavasti huolitte mut joukkoon mukaan, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :wave:

Emppu
 


SUNNUNTAI 11.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....?..................yk 1..........kolmas......clomit+metut
shenda81........18/28-32......yk 6..........Toinen......femar
MyPoodles.......13/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................35/26..........yk 3...........esikoinen.. terot
Tinjamin..........12/31............yk 3...........toinen........clomit
MAM2..............27/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............26/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar....... 15/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........24/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........12/30............yk 15........esikoinen.....clomit
Piglet..............28/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............27/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........77/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............10/30.............yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............14/??.............yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........20/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]

 
Tervetuloa Emppu :wave:
Toivottavasti tämä kolmas kerta toisi teille pysyvän onnen++++++++++ :heart:
Mua muuten pisti silmään tuo että olette julkisella hoidossa?! Oletko ihan säännöllisesti siellä tutkimuksissa,ultrissa ym.?
Mä nimittäin olin julkisella nyt syksyllä tutkimuksissa mutta heti kun olivat tehneet tarvittavat tutkimukset ja selvittäneet mikä vikana potkasivat mut niin sanotusti pihalle ja ohjasivat yksityiselle jatkohoitoon! :/ Syynä se että meillä on jo kaksi lasta ja heillä on rajana tämä! Eli inseminaatioon tmv. on hakeuduttava yksityiselle mutta samoin myös seurantaultriin nyt kun sain clomit avuksi!!

Minähän sain tosiaan noi Terolutit tiputteluvuotoihin, en pitkiin kiertoihin. Tiputtelut johtuivat progesteronin puutteesta ja lisäks en ovuloinu. Mutta heti kun saatiin ovis tapahtumaan niin loppu tiputtelut ja nyt jätin omin luvin Terot pois.
Onko nuo metut sitten eri tarkoitukseen kuin terot? Mielestäni esim. inseminaatiohoidossa käytetään yleensä aina jotain keltarauhasvalmistetta parantamaan kiinnittymismahdollisuuksia?

).( Kp 27 eikä vielä menkkoja. Ei siis ainakaan ole kierto lyhentynyt =) Torstaille menkkoja odottelen vaikka saisi kyllä mokomat jäädä 9kk:ksi pois kiusaamasta :heart:

Niin ja muisku olen lukenut että ovulaatioliman määrä vaihtelee...toisilla tulee useampana päivänä ja paljon, toisilla vain pienen hetken ja vähän. Mulla itselläni oli tässä kierrossa vähemmän limaa vaikka sitä oli kyllä kolmena päivänä. En tiedä johtuiko sitten siitä etten juonut greippimehua tässä kierrossa...who knows ;)
Tosin vaikka ovistesti havaitsis LH-huipun niin ovista ei välttämättä tapahdu! oliko sulla ovulaatiokipuja? Mä ainakin tiedän aina niistä sekä lämpöjen kohoamisesta että irronnut on =)
 
Tervetuloa mukaan Emppu :wave:

Onpas teille käyny kurjasti Jennyli , kerta yksityiselle pukkasivat. Eihän kaikilla välttämättä oo rahaa mennä sinne, mitäs sitten :eek: Voi sulla on jännät paikat, pidetään peukkuja pystyssä, ettei se täti kurvaa paikalle ollenkaan :heart: =)

ON: Tänään testattu nega, mutta sähelsin sen testin kans... :kieh: Se oli joku kaupan halpistesti, tikkua ois pitäny uittaa 3-5min niin minä uitin sitä n. 8,5min ku tein samalla kaikkee muuta. No ei se sitä plussaa kuitenkaan näyttäny, kontrolliviiva vain ilmesty. Mitä mieltä ootte, kannattaisko vielä kerran tehä testi vai unohtaa jo koko homma? Ja saa sanoa ihan suoraan, en pahastu :) Ite en kyllä usko plussaan, mutta mietin, että ekalla kerrallakin taisin mokata tuon testin just samallalailla :ashamed: Tyhmä minä :headwall: Ohjeissa lukee, että testi on luotettava vain jos sen tekee ohjeiden mukaan, mutta luulis, että olis se plussaa näyttäny, jos olis.
 
Tätä pinoo on ikävä :hug: täällä on vielä ihan liikaa kuumeilijoita,saisitte tulla tonne masuja kasvattaa =) onneksi uusi vuosi ja uudet tuulet,älkää lannistuko siskot :wave: !Käyn aina välillä kurkkii et mitä tänne puolelle kuuluu..
Plussatuulia sinne +++ :whistle:

Tyty ja Kitku 11+0
 
Moiiiii tyty :wave:
Empulle tervetuloa! Tottakai saat tulla mukaan kuumeilemaan! Onnea teillekin yritykseen!
Alisa Mä ehkä testaisin uudestaan mut vasta huomenna tai myöhemmin jos tätiä ei ole sillonkaan kuulunu. Luulis että se silti näyttäs jos ois plussaa ollu, vaik uititkin yliaikaa. Tosin kun siinä sanotaan et pitää tehä tarkasti ohjeen mukaan et luotettava niin ... enpäs tiä. Kauheen pitkä aika muuten siinä testissä on jos pitää 3-5 min uittaa sitä pisussa...niin sitähän tarkotit? Mikä testi se on, ei mun tekemissä testeissä ikinä oo ku ehkä max15sekuntia se "uittoaika".
Jennyli Kiitti tiedosta! =) Mul ei ollu mitään ovisaikaan kipuja eikä siis niitä limoja. Senkin perusteella en usko oviksen olleen. Mut kuten oon monasti sanonu mul ei oo ovista ollu (ainakaan tietosesti) ku pari kertaa niin en osaa noita oireita tulkita niin et voisin niistä sen bongata. Ainoostaan siitä tiän että jos täti tulee oikeena päivänä niin oon melko varmasti ovistellu. Mulla kun luteaali vaihe on aina (esikon yrityksessä) ollu sen 14vrk. Ei kun odottelua vaan!
 
Heipsan taas :)
Ja leppoisaa sunnuntaita täältä, tosin aurinko ois saanut näyttäytyä, jotenkin flegu olotila ollut kokopäivän, tosin ovispäivä myöskin tänään, niin ollaan ukon kanssa karattu vällyjen väliin heti kun muksut ovat hävinneet maisemista :p siis meitähän ei voi tässä asiassa laiskoiksi kutsua :whistle: ja nyt vaan leidit peukut pystyyn että viimeistään parin viikon päästä tää taas iloks muuttuu ;)

Tosta testailuista Alisalle, jos maltat odotella ylihuomiseen niin suosittelen, onko sulla oviksesta jo ns. päivät täynnä? Haamut mulla on vahvistunut just n. 48h jälkeen edellisestä testailusta, joo, myönnän olen testifriikki mitä r-testeihin tulee :ashamed: Ostan mammaksin herkkistestejä ja aloitan testailun dpo 10, noilla kierroilla joilloin plussasin (tm+km valitettavasti tosin) niin haamun sain heti ekalla testillä, mutta vahvemman vasta dpo 13. Mutta siis todellakin ymmärrän jos et malta olla testaamatta, piinailu kun on aivan järkyttävää muutenkin :eek: Niin ja noi halpistestit on just noita että jos haluaa luottaa tulokseen niin pitää tarkalleen noudattaa annettuja ohjeita, joten sinuna en kyllä luottais tähän "sählättyyn" testitulokseen. Rauhaa sulle ja roppakaupalla ++++ :)

Jennyli, meillä oikeestaan sama juttu, siis syy miksi edelleen olen julkisen puolen asiakas on noi mun epäonnistuneet raskaudet, niiden jälkeen kaikki on aina alkanut sitten taas alusta, mutta olen kuitenkin joka kerralla clomien alettua uudelleen, ekalla kierrolla tehty follikkeliultra ja loppukierrossa s-prog, jotta nähdään onko clomit tehonneet. Mä en henk.kohtasesti kyllä muuta kaipaakkaan, en jaksa niissä ultrissa ravata, kuten esikoista yrittäessä ravasimme ja me ei aiota lähtee mihinkään järeempiin hoitoihin ja vielä..mun kroppa pco:n takia reagoi aika laiskasti clomeihin, vaikka annostus on toi 2tbl ollut aiemmin ennen metuja ja vielä lisäksi mun toinen munatorvi ei pelitä mitenkään loistavasti, tukossa ei oo mutta siinä on pari pienehköä dermoidikystaa haittaamassa kulkua :/
Siis käsitinkö oikeen ettet saanut edes ekalle kierrolle follikkeliuä:tä julkiselta? En tiedä että tiedätkö, mutta ns. kevyet hoidot (eli clomit) kuuluu julkisen puolen hoitotakuun piiriin myös naisille joilla jo kaksi lasta, mutta jotka ovat alle 40v., joten sun kohdalla toi ei oo ihan sitten toteutunut. Ja siis jos nyt raskaudun ja menee kesken( tai tuulimuna) niin sitten päästään tutkimuksiin myös sen osalta, miksi nyt käy näin, kun noi on mun ekat epäonnistuneet raskaudet historiassa ja kuulemma koska mieskin on pysynyt samana niin hieman ihmettelivät asiaa, mutta toivotaan nyt ettei niihin tarvi koskaan mennä :| Niin ja alkuraskauden uä n. rv 7 on kuulunut myös näihin hoitoihini, mainittiinko siitä sulle mitään? missäpäin maata muuten asustelet?
Ja vielä..päivitteletkö sinä muuten tota listaa, mulla kp:t nyt 15/30-32, tästä kierrosta taitaa tosin tulla lyhyempi, mut anyway, noi on ne normit yleensä ;)

Ja sitten vielä omasta hieman..nyt alkaa sitten piinailu, joka on mulle kyllä aivan tuskaa, eipä auta kuin vaan "kärsiä", mutta tuohan tää aina jännitystä mun elämään kun laskee päiviä milloin testailun taas voi aloittaa..joo, ajattelettekohan että, "ole hyvä, hanki elämä" :ashamed: Mutta olettaisin etten kuitenkaa oo ainoa :whistle: , vai? Ovisoireet oli vahvat ja lähes kaikki mahdollliset oireet esiintyi nyt mulla, torstainahan mulla oli se seurantaultra ja vasemmalla puolella kollötteli hyvän kokoinen follikkeli, joka sai mun toiveet lähtemään lapasesta, toikin on muuten yksi syy miksi en niin niitä seurantoja kaipaa, niistä saadut tulokset kun vaikuttavat mun mielialoihin aika voimakkaasti, vaikka minkä tekisin niin itsehillintää ei oo :ashamed:

Mutta, nyt saa tää sepustus taas riittää, kiitos että sain liittyä mukavaan porukkaanne, heipat :wave:

Emppu, the piina :p
 
Siis nyt mä en käsitä...!!! Tänään tein huvikseni r-testin "pois kaapista lojumasta" ja siihen tulikin testiajan sisällä toooosi haamu..?! Ja nyt testiajan mentyä jo ajat sitten umpeen siinä on aika selkee haamu (vähän punertaa..). Mä olen nyt ihan ulalla! Kaikki menkka oireet on päällä, jopa tullut jo ruskeeta vuotoakin paperiin. Mutta ikinä en oo kyllä testiin saanu tollasta "viivaa", aina on ollu ihan valkonen kohta! Testi oli siis mammaksin puikkotesti ( herkkä, ei erittäin herkkä). Voi vitjat että piti mennä tekemään se jos toi ei kuitenkaan tarkota mitään ja menkat alkaa parin pvän päästä.
Kaapissa ois vielä clearbluen testi, pitää varmaan tehä se aamulla..
Nyt kyllä tätä naista jännittää... :|
 
Emppu3008 tervetuloa mukaan! :wave: Mulla on ollut vähän sama seuraus noista seurantaultrista, on toiveet niin hirveen korkeella ihan vaan siksi että se ovis on tapahtunut..

Moikka tyty! Mielellään täältä tullaan perässä sinne :D

MAM2 vitsi, varmasti jännittää!! Toivottavasti saat vahvemman viivan vielä!! Ja onhan sulla kp:t vielä siinä vaiheessa, että välttämättä ei kovin vahvasti raskautta näyttäskään vielä.. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että olisi tärpännyt siellä =)

Muisku Mulla on hyvin vaihtelevasti limoja. Greippimehu lisää huomattavasti limoja, mutta ilman sitä ei välttämättä ole limoja ollenkaan, sitten joskus taas voi vähän olla jotain.

Alisa Missä testissä on noin pitkä uittoaika? :eek: Jospa se näyttäis tuon negan vain väärin! Toivottavasti olisi sielläkin tärpännyt! =)

Täällä odotellaan vain ovista..
 
Alisa, oliko se testi Pregent-niminen testi? Noissa ainaki liuskatesteissä lukee kans 3-5min, mut mä aattelin ku sitä tein kerran, että mahtaa olla kirjotusvirhe, eihän nyt mikään liuska niin hitaasti ime sitä pissaa, että noin kauan pitäs pitää. Mä oon pitäny jonkun 5-10sek yleensä sitä tikkua. Toivotaan, että plussan vielä testaat =)

MAMilla jännät paikat siellä, eikös se se haamu ole plussa! =) Testaahan uudestaan ja toivotaan, että tulee selkeät kaksi viivaa.

Täällä otettu tänään viimenen tero, nyt sitten ootellaan millon täti kurvaa paikalle, viime kierrossa viikko viimesestä terosta tuli täti, toivottavasti nytki viimestään sillon. Ensi kiertoon olen päättäny ostaa ovistikkuja ja kattoo tapahtuuko tuolla mitään, samalla voi ajottaa noiden terojeki alotuksen, jos siis ovis tapahtuu.
 
Muisku Määki kyl uskon, että plussaa olis näyttäny, jos se olis tullakseen.. Se testi oli kaupan halpistesti, ja tosiaan uittoaika oli 3-5min ja minä uitin sitä tikkua vahingossa sen 8min :LOL:

Emppu Mitää varmaa ovista ei ole ollut, koska en oo testaillu, huomenna kuulen verikokeiden tulokset, että onko sitä ovista ollu vai ei (mutta tuskinpa). Folliultran perusteella se ovis ois voinu olla kp16-17 ja tänään ois kuitenkin tuon mukaan laskettuna dpo 19. Minä kp:nä sulle tehtiin tuo seurantaultra ja paljonko oli follin koko sillon?

Mam Voi hurjaa, sulla on huomenna aamulla jännät paikat!! :) kovasti tsemppiä testintekoon ja paaaljon plussa tuulia +++++++++++ :whistle:

Duffy Joo, just toi testi se oli... Eli siis pregnent-testi Lumi-. Hehe ja minä kun uitin sitä 8min :LOL: :LOL: :LOL: No nyt on kutienkin ostettu uus apteekin oma testi niin sanoa huomenna sille gynelle, että kyllä se negaa näyttää. Nyt vaan panikoin sitä, että miten saan pissittyä siihen tikkuun tarpeeks kauan ja etten sitten vaan pissi niiden nuolien yli :ashamed: Pitää varmaan ottaa kippo mihin pissiä ja uittaa sitä siellä, heh ihanaa tekstiä! :D Mulla tosiaan kahessa viimesessä kierrosa täti tuli jo kahen päivän päästä viimesestä terosta, mut nyt ei tosiaan näy eikä kuulu. Pelkään niin, että ne ei tehoo mulle enää.. onneks huomenna aamulla saan soittaa sille gynelle, se on mun hermojen pelastus!!
 
Mam Sullapa jännät hetket, voisin melkein liputtaa sen puolesta että saat plussaa toisella testillä, etenkin kun sulla ei oo edes päivät täynnä :) Itse saanut tosiaan parilla kertaa aikaisin noita haamujen haamuja/ haamuja (mammaksin puikko, herkkä+extraherkkä ), jotka vahvistuneet ja jos on vähänkään väriä, niin se on plussa, näin oon kuullut matkan varrella sanottavan ;) ja uudelleen testausta vaan, kylä se siitä vahvenee :) Ja mitä vuotoon tulee, pieni vuoto ei oo vakavaa, etenkään rusehtava. Esikoisen kanssa mulla sitä oli, enkä edes silloin tajunnut testata kuin vasta menkkojen oltua yli viikon myöhässä kun muita oireita alkoi ilmaantumaan, koska oletin kuten sinäkin että täti tulostansa vähän pitempään nyt ilmoittelee. Roppakaupalla vaan +++++ sinnekkin!

Lumille suosittelen tosiaan ihan hurjaa peittojen heilutteluja muutamalle päivälle :p Ne tuottaa yleensä tulosta, näin olen kuullut sanottavan, viimeksi torstaina oikein ylilääkärin suusta :D

Alisa Mulla oli folliuä torstaina kp 12, clomeja siis syön kp3-7 1tbl, tai mitä clomhexalia se nyt onkaan, ja folli oli 15mm. Koskaan historiassa en oo saanut ovista näin ajoissa kp15, en tiedä onko noilla metuilla vaikutusta asiaan ja onko tää nyt erittäin hyvä asia vai mitä, mutta aiemmin pelkillä clomeilla ovikset on ollut kp 17-19, niissä epäonnistuneissakin, valitettavasti noiden "täydellisten plussien" kiertoja en ole merkannut koskaan ylös, olis pitänyt, nyt ei voi vuosien jälkeen millään muistaa mitään tarkempaa niistä. Olen koko tämän kolmosprojektin ajan merkannut clomikierrot tarkkaan yourdaysiin ja nyt vähän tsekkaillut jälkikäteen tietojani.
Mutta nyt pitää painua punkkaan, hyvää yötä :wave:

Emppu
 
Jennyli Vihdoin ja viimein se kauan kaivattu täti kurvasi paikalle, joten mulle saa päivittää tälle päivälle KP 1, jeeeeeeee!!!!!!! =) =)

Soitin aamulla sille gynelle ja verikokeiden tulosten perusteella en ovuloi, joten nyt saan aloittaa clomit tai siis clomhexalit. Meillä apteekissa sanottiin, että clomifenejä on ollu saatavilla viimeks toukokuussa :eek:. Eli noilla clomhexaleilla mennään. Mulla on annostus 1tbl kierron 5.-9.päivä. Teroja jatkan edelleen, vaikka se gyne sano, että ne menkat saattaa tulla pelkillä clomeilla, jos vaan ovuloi. Meen sitten kp 21 käymään verikokeissa ja siitä kahen viikon päästä pitää soitella, että onko se ovulaatio tapahtunu. Ajattelin, että jospa tilaisin noita ovistestejä, mistä niitä kannattaa tilata? Nyt uudella innolla uuteen kiertoon :p Jännittää vaan, että tuleekohan noista clomeista mulle vastetta ollenkaan. Pidetään peukut pystyssä, että ne sais oviksen herätettyä henkiin :)
 
Huomenta päivää!
Mitäs on testit ihmisille näytelleet??? MAM? Entä Alisa?
).( Ihmeellistä!!! Mä en ees muistanut mikä kp menossa enneku katoin listasta. Muutenkin eilen illalla mietin asioita ja mieli oli ihmeen levollinen. Tuntui ettei maailma siihen kaadu vaikka uutta vauvaa ei vielä saataiskaan alulle ihan heti. Siis haluan sitä todella kun olen toivonut lapsille pientä ikäeroa, ja toivon edelleen, mut eilisen päivän tyttö oli niin kiltti ja ihana, oikee enkeli, et melkein itkin ilosta häntä katsoessani. Samalla tajusin et mun täytyis enemmän osata nauttia hänestä ja olla kiitollinen että hänet saatiin eikä vain koko ajan haaveilla jo seuraavasta.
No, huomenna ehkä jo revin hiuksiani kun tuntuu epätoivoselta koko kakkosyritys :D

Mutta se jääköön nähtäväksi. Tiedän että olen maailman kärsimättömin ihminen ja eihän meijän yk:t ees oo viä pitkällä (tosin menkkoja odotin kärsimättömästi jo ainakin puoli vuotta sitä ennen), mut kyllähän mä joka tapauksessa toivon niitä kahta viivaa tikkuun pian :whistle:

Kohta pitäs töihin lähtee. Iltavuorot on kyl aika tylsiä!
Verhoja kävin äsken ettimässä kun pitäs noi jouluverhot kohta heivata pois ikkunoista, eikä vanhoja viittis enää laittaa. Ei kyl löytyny mitään kivjoa. Ja mie kun en osaa ommellakaan et ite tekis kankaasta. Ehkäpä käyn viä kangaskaupassa kuitenkin työmatkalla...eli sit pitää jo lähtee.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Alisa, jos nyt voi sanoo niin onnittelut tädin tulosta :whistle: ja tärppionnea clomien kanssa :heart: Ei tainnu apteekkisi täti ihan tietää että clomeja on tulossa tällä viikolla ;) mutta nou hätä, mulla ekaa kertaa käytössä noi clomhexalit ja nähtävästi ihan yhtä hyvin "potkii" kuin clomifenitkin :) Ootko sä julkisella vai yksityisellä puolella hoidossa? Onko seurantauä:tä sulla tässä kierrossa?
Ovistesteistä suosittelen kyllä clearblueta, vaikka tyyris onkin, halvin hinta on muuten halpa-testi-firmalla, apteekissa jopa 5 euroo kalliimmat. Ja kannattaa ostaa niitä halpisliuskoja alkuun myös, kuten joku viisas (anteeksi en nyt muista kuka :ashamed: ) oli testaillut liuskoilla ja sit varmistanut digitestillä, niin ei tuhlaannu kalliita testejä koko pakettia yhellä kierrolla ;)

Täällä on sitten piinailu päässyt käyntiin, eilen oli ovis ja tänään jo lämmöt hienosti nousseet, joten luulisin että tuleva perjantain progestiinikokeen tulos näyttäis oviksen tapahtuneen, se nyt taas ei sit mitään takaa että plussaisin jo tällä kierrolla. Välillä tuntuu että aivan varmana plussaan, välillä taas oon varma ettei tästä taas mitään tuu..oon tällänen pieni maanis-depistyyppi, vähän niinkuin taiteilija Kansa :LOL:

Mam, jokos testailit?

Mut nyt pitänee poistua, ensin kampaajalle, sitten työhaastatteluun, pitäkäähän peukkuja, siis työhaastattelun onnistumisen puolesta ;)

-Emppu-
 

Yhteistyössä