Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Muisku Joo, toi kiertojen venyminen on todella ärsyttävää :kieh: Mullahan on ilman clomeja kierrot 45-60 päiväsiä, kiitos pco:n :kieh: Siis käsitin että sulla oli ovisplussa kp 14 eikä ovis, sori :ashamed: Mutta älä nyt heitä hanskoja tiskiin plussan suhteen, eihän sitä koskaan tiedä ;) Toi kertomani oviskipua ihmettelinkin jälkeenpäin, siis kun tm todettiin, ajattelin ettei ovis voinut olla normaali koska noin pahoja kipuja mulla ei oo koskaan ollut, ei ennen eikä jälkeen. En tosin ykännyt, mutten tosiaan voinut mäkään liikkuu enkä virtsata, joka tietty vaan pahensi tilannetta, sen takia se ultrauskaan ei varmaan onnistunut täydellisesti päivystyksessä koska en saanut millään rakkoa tyhjäksi :/ Itse luulin että kyse ois ollu hyperistä, siinäkin kuulemma on kovat kivut.

 
^joo siis jos se nyt oli ovisplussa niin mä sain sen liuskalla kp14 päivällä, mut illalla digitaalinen oli nega, et en tiä oliko se plussa ollenkaan ja kun noita limojakaan sillon ollu...tai oli sellasta ihan normaalia valkosta maitomaista mistä on kananmunat kaukana.
Toivotaan että vastaavilta kivuilta vältytään jatkossa!
Vitsit mä oon oikee ylpee itestäni kun sain tehtyä oikeen kotiruokaa, lihapullakastiketta, nam! Mä oon ylilaiska tekeen ite ruokaa...siis mitään nakkikeittoo kummempaa ja toi lihapullatkin on jo saavutus. Mut kyl oli hyviä, ja miehen lempiherkkua! =)
Mutta nyt likkaa hakemaan tarhasta ja sitten kauppaan...
 
Tinjamin Sanottiinko sinulle mitään kun oli jopa kolme munista? Sillä tätä kyselin kun itse olen omassa sairaalassa saanut kuulla, että mitään kolmosia tai nelosia ei aleta yrittämään eli ymmärsin että sellaiset kierrot jätettäisiin väliin vaikka se riski niihin kolmosiin ei kovin suuri pitäisi olla, vaikka muniksia olisikin se kolme. Kuulemma täällä on yhdet kolmoset saatu parin vuoden sisällä clomien avulla ja sillä lääkärit on nyt varovaisemmalla kannalla.

Rosetta Hyvää syntymäpäivää! :flower:

Piglet Miten sä jaksat odottaa? :D Ja vielä kun on testikin kotona (=olis ihan mahdotonta mulle tuossa tilanteessa ;))

MAM Saanko vielä udella sen verran, että oliko teillä tässä kierrossa jotakin muuta erilaista kuin tuo clomien vaihto femareihin? Eli vinkkejä otettaisiin vastaan, jos sellaisia on antaa =)

Täälläkin on nyt oviskipuilua jo ollut, mutta ei kyllä samanlaisia kuin Muiskulla. Vähän tuntui eilen jo oikealla puolella ja mietinkin, että joko ovis oli, mutta ei kai se vielä.. kp 12 oli eilen. Ja jotenkin sekoilin omissa laskuissani kun yleensä nyt on ovis ollut kp 16 eli sepäs sattuukin sitten lauantaille eikä torstaille. Uh, pitkä aika odottaa siihen saatika sitten kierron loppuun asti :D
 


TORSTAI 15.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....19/30-32......yk 1..........kolmas......clomit+metut
shenda81........22/28-32......yk 6.........Toinen.......femar
MyPoodles.......17/29-?........yk 7...........................terot
Alisa................4/26-32.........yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........16/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............30/?..............yk 8..........esikoinen...terot
Evenstar.........19/43-78......yk 1/09....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........28/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........16/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............32/27-29......yk 13........esikoinen....Primolut
Jennyli............31/32...........yk 6...........kolmas.......Terot+Clomit
Äitee73...........81/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............14/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............18/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........24/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]



 
Pikaisesti täällä :wave:
Menkat eivät ole vielä alkaneet!! Aamulla lämmöt vielä 37 ja rinnat on vieläkin kipeät (ei turvonneet) mitä ei aiemmissa kierroissa ole ollut.
Mikäli kierto pysyy samana niin vuoto alkaa kp 32 joka on perjantaina...mulla onkin näköjään 16pvän luteaalivaihe. Onkohan siitä haittaa?
Toinen mikä kiinnostaisi niin seuraako kukaan teistä kohdunnipukkaa ja sen muutoksia kuukautiskierron aikana?!

Onnea ovisplussan saaneille :flower: Mukavia hyödynnyshetkiä sekä tärppionnea++++++++ :heart:

Minua pisti silmään myös...oliko nyt Tinjamin jolta löytyi 3 follia?! Olen nimittäin myös kuullut että jos folleja on useampi kuin kaksi niin tulee yhdyntäkielto just monikkoriskin takia? Sikäli tietysti pöllöä koska se että kolme munasolua hedelmöityisi on varmaan kovin pieni riski... ja kaksosiahan syntyy nykyään paljon, ja mikäs sen ihanampaa kuin tuplaonni ;) :heart:
Minä en ainakaan pistäisi hanttiin vaikka meille toiset tuplat tulisikin :D
 
Lumi:Tässä kierrossa ei oikeestaan ollu mitään eri konsteja käytössä kuin muissa...ainut mikä oli (en kyllä usko sen vaikuttaneen) oli, että otin kierron 1-2 pvä ja 5pvän ajan ennen ovulaatiota Glandin25 :ttä ja Omega 3 :sta. Eli sen ajan kun söin Femaria en Glandinia ottanut.

Minua vaan ihmetyttää kun valkovuodon pitäisi lisääntyä raskauden alussa ja mulla ei siis ole lisääntynyt yhtään (esikoisesta oli aika paljon jo ennen plussaa), ja lämmöt pysyy siinä 36,2 tietämillä, ja niillä lämmöillä meen aina ovulaation jälkeen...Esikoisesta en tajunnut lämpöjä pahemmin mitata paitsi viikko plussan jälkee kun olo tuntu kuumeiselta, niin sit oli 37,5.
Huaaah, on tämäkin, kun saa vihdoin sen plussan testiin niin sitten ei tiedä että onko se nyt oikeesti plussa vai onko siellä joku tuulimuna.... :| .
 
Lumi Mulla on tässä puolentoista vuoden toiveilun aikana kehittyny aika rautahermot, niin monta negaa takana nii ei jaksais yhtäkään negaa enää kattella. Tää on kuitenki yk13 km jälkeen sitä ennen ehti kolme kiertoa toiveilua olla. Ja kun periaatteessa pitäis olla mahdotonta raskautua ilman ivf:ää. Niin ainaki lääkärit antanu ymmärtää. Eipä clomeistakaan aikanaan hyötyä ollut.
 
Lumi- Määki täällä lasken jo, että milloin saattais ovis astua kehiin ja samalla tietysti kalenterista plärään tulevaa testausaikaa :LOL: :D Ja mullahan on nyt huimat 4/26-35 :D Että toodella pitkä kuukausi tulossa |O

Jennyli Teilläkö on kaksoset, minkä ikäset? :) Kaverillanikin on ja hyvin on pärjänny, joten ei ne kaksoset mitenkään hirvee ajatus munkaan mielestä ole :D Toivottavasti teillä olis pikkuinen kyydissä, peukkuja!! :)

MAm Eiköhän siellä kyydissä se pikkuinen ole :hug: Ja niinkuin varmasti tiedät niin jokainen raskaus on erilainen :) Voin vain kuvitella miten hermona ite oon, sitten jos ja kun olen raskaana :whistle:

Täällä aattelin ottaa yhden poppaskonstin lisää eli greippimehun :D Osaako kukaan sanoa, että miten paljon ja milloin sitä olisi hyvä juoda? Perjantaina lähtee eka clomi nassuun, jänskää!
 
Lumi ja Jennyli juu ei mulle annettu mitään yhdyntäkieltoa :eek: Lääkäri vaan ihmetteli miten tää on mahdollista kun mulla ei tässä kierrossa ole clomeja. Viime kierrossa oli mutta munikset ei kasvanu yhtään 1 tabulla. Nyt oli sit ne 3 ehdokasta,jotka EHKÄ kerkiävät kasvaa irrotakseen.. Meillä on nyt sit lupa humpsutella niin paljon kun sielu sietää. :D Sano se lääkäri tosin että clomit kerääntyy elimistöön ja voivat vaikuttaa näin mutta se riski siihen että ne 3 hedelmöittys on todella minimaalinen. Olishan se aikamoinen paukku.. :eek: Mies on kyllä kovin innoissaan kun kuuli ultran tulokset,mä en oo saanu hetkeäkään olla rauhassa...pyykkiä laitoin kuivumaan niin eikö hetken päästä tuntunut seisokki pakaran kohilla kun mies tuli muka auttamaan.. ;) Tää on niin huvittavaa,mut samalla sit raastaa mua kun ei ne munikset välttämättä irtoa ilman apuja,näin lääkäri sanoin sanottuna.:( oon kyllä miehellekkin sanonut että varautuu sitte ettei se tärppi välttämättä käykään. Ja kyllä se ymmärtää sinänsä kun esikkoa yritettiin sen 5v... Toivottavasti ei menis niin kauan tällä kertaa.

Jennylille peukut,testaatko huomenna? oireet viittais et siihen et salamatkustaja olis kyydissä... :heart:

Tsemppiä kaikille oviksen kanssa painiville,ja onnittelut o-plussan jo saaneille :D piinaviikot edessä ;)

Mun olis lähdettävä iltavuoroon pikkuhiljaa,ei kyl huvittais yhtään! |O
 
MaM tosta valkkarista, ni miulla on vasta nyt pikkuhiljaa alkanu lisääntyy valkovuoto ja nyt kasassa rv 11+4 =) eli ei huolta..miulla oli kuivaa ku sahara alussa..itekkii mietin et missä se valkkari on,mutta se on iha normii jos sitä ei tuu..mukavampaa vaa..ei oo housut kokoaja sotkussa :D
 
Täällähän on jännät paikat =) Plussaonnea jännäilijöille.

Kopsaan törkeesti toisesta pinosta...
Mulla alko nyt kyllä sieppaamaan meidän yliopistollisen sairaalan toiminta. Mullahan siis tää rinnassa leva patti todettiin vaarattomaksi ohutneulanäytteellä oliko se nyt joulukuun alussa, kerroinkin siitä täällä. Pyysin kuitenkin työterveyslääkäriltä lähetteen sairaalaan patin poistoa varten, etteo tarvitse murehtia sitten sitä. Sairaalasta tulikin aika, paksuneulanäytteeseen! Tänään soitin sinne ja sanoin, että haluan perua sen, koska se on loppujen lopulta turha toimenpide, haluan, että patti poistetaan silti. Ei kuulemma voi perua sitä, koska lääkäri on sen määrännyt ja hoitajalla ei ole toimivaltaa peruuttaa sitä! Se on kuulemma siksi laitettu ensin tuonne, kun ei aleta poistelemaan sokkona tällasia patteja :eek: siis miten niin sokkona?! Niillä on kuitenki kaikki mun paperit työterveydestä ja sen ohutneulanäytteen tulokset.
Kuitenki se hoitaja sit sano, että ei sitä välttämättä ees tehä, jos on kokenut radiologi ja näkee ultrassa, ettei oo syöpää. Mua oikeesti ihmetyttää meidän sairaanhoitopiirin toiminta. En usko, että siinä paksuneulanäytteessä on mitään vakavaa, mietinkin, että voikohan ne evätä multa sen leikkauksen just sillä että ku ei siinä kuitenkaan oo mitään!!
Mä kiehun täällä :kieh:

Mulla pitäs täti tulla viimestään lauantaina ja tänään on tullu jo tuhrua, viime kierrossakin tuli. Sinänsä hassua, että luomukierroissa mulla täti tullut suoraan ilman mitään tuhruja, mut nyt näissä kahdessa terokierrossa tulee vähän tuhrua, onkohan se ihan normaalia?
 
Täälä kp24 ja diipadaapa...ei mitään kerrottavaa (dpo10 ois, mut niistä en viitti ees puhuu, arvanette miksi).
Duffy aika kumma toi terojen kans tuleva tiputtelu. Omasta kropastani voisin sanoo et mikä tahansa on mahollista, mut ei kai toi ihan kuulu terokuuriin muuten.

Kuukausi sitten kun oli se lekuriaika niin muahan siä kehotettiin hankkiin lisää painoo 5-10kg! Koko Joulunajan oon ahtanu itteeni suklaata ja kaikkea herkkua ihan surutta, tulos: +-0kg :kieh: Ihan oikeesti, ei tääkään kivaa oo. Mä ottaisin niin mielelläni muutaman kilon lisää, en haluis olla tällanen riuku ja muodoton kukkakeppi (niinku monasti oon saanu kuulla).
 
Muisku, on kyllä aika jännä, mut kai tää sinänsä on normaalia, kerran viime kierrossakin oli tätä. Ja kuitenki kuuakutisten pitäs alkaa lauantaina, että sillai ei kovin montaa tiputtleupäivää tuu. Mut on kyl aika ärsyttävää.

Ens kiertoon tämä tyttö hankkiiki sit ne tikut ja taidan satsata siihen clearbluen digitaaliseen. Terot alotan vasta jos tulee ovisplussa. Täytyypä ajottaa pari vyöhyketerapia kertaa kierron alkuun, jos se auttas ovikseen =)
 
Hyvää huomenta ja mukavaa viikonlopun alkua :wave:

Kirjottelin äsken pitkät pätkät ja kaikki katos johonkin bittiavaruuteen tai ties minne :kieh:
Mutta siis uuudelleen..

Lumi Jokos oili on käynyt vai ilmoitteleeko vasta tulostaan? Testailetko tikuilla? Onkos vällyjä nyt tuuleltu ahkerasti ;) Tärppionnea sinne +++++ :whistle:

Jennyli Mikäs on tilanne? Testailetko viikonloppuna?
Peukutukset d :) b

Alisa Greippimehuilijat juovat käsittääkseni 1 lasillisen päivässä, aamuisin kuukautisista loppukiertoon, jotkut vissiin läpi kierron. Itse en oo vielä tota yrittänyt, vaikka sitä kyllä kehutaankin laajasti, samoin kuin omenaviinietikkaakin.

Timjamin On ne ukot kummallisia ;) Jossain vaiheessa luin että ovuloiva nainen erittää jotain tiettyä tuoksua, joka saa uroot kiinnostumaan..sä ilmeisesti erität sitten potenssiin 3! Ja nyt hieman pervo juttu :p ...viime viikonloppuna kun oili oli kylässä niin mieheni lisäksi :LOL: meidän nuori uroskoira oli haistelemassa pakaroitani :LOL: juu, ei olla mitään pervoja :whistle:

Duffy Terolutit on tehneet mulle historiassa niin että täti ei oo tullutkaan normaalisti 2vrk:n sisällä viim. tbl:n ottamisesta ja silloin lueskelin palstoilta että joillakin oli tota tiputtelua ennen tätiä, niille oli sanottu että annos tai lääke on tehoton ja siksi tuhruttaa, moni oli vaihtanut primolutiin tai lugesteroniin, joka on tehokkaampaa. Sitten tohon sun paksuneulanäytteeseen, varaudu siihen ettei tosiaan pattia leikata, en oo sis.kirurgiaan erikoistunut, vaikka hoitsu oonkin, mutta vaikuttaa siltä että ne ottaa siitä vielä laajemman näytteen/otannan just siks, kuten itsekin arvelit.

Muisku Voi sua :hug: eihän toikaan oo kyllä kivaa saada itselleen kiloja lisää. Mutta sovitaanko et jos sun lihotusprojekti ei onnistu, niin multa saisit just ton 10kg ja ihan oikeista paikoista muotojen suhteen :p Tavataan vaikka plastiikkakirurgin vastaanotolla ja viereikkäisille lavereille vaan ja multa pois ja sulle samoihin paikkoihin tilalle :LOL:

Ja sitten tähän piinailun sekoittamaan minääni..en voi käsittää että heti alkaa pää sekoon tän itsetutkiskelun kanssa, joka on elämää ja lääketiedettä suurempaa potenssiin sata :headwall: Siis oireitahan on, jotka seko-minäni tulkitsee jo erittäin varhaisiksi oireiksi :ashamed: , mutta taas järki-minäni ajattelee kaiken johtuvan pelkästään progesteronin noususta, koska luomustihan mä kärsin prog. puutteesta pco:n takia. Meen nyt aamupäivällä labraan ja sen kyllä tiedän jo nyt että prog. on noussut (lämpöjä en pysty kuvittelemaan sentään :p ) mutta sehän ei vielä todellakaan mitään takaa...kun vaan sais rauhoittumaan itsensä... lähettäkäähän kanssasisaret rauhan puhureita tännepäin, muuten piinailu vie vielä järjen, kun nyt vasta dpo5 :ashamed:

Emppu-pemppu
(katsoitteko jugistylen hillittömän chat-juontajan :LOL: )
 


PERJANTAI 16.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....20/30-32......yk 1..........kolmas......clomit+metut
shenda81........23/28-32......yk 6.........Toinen.......femar
MyPoodles.......18/29-?........yk 7...........................terot
Alisa................5/26-32.........yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........17/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............31/?..............yk 8..........esikoinen...terot
Evenstar.........20/43-78......yk 1/09....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........29/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........17/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............33/27-29......yk 13........esikoinen....Primolut
Jennyli............32/32...........yk 6...........kolmas.......Terot+Clomit
Äitee73...........82/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............15/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............19/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........25/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]



[/quote]

 
Tinjamin Toivottavasti edes osa muniksista irtoaisi, pidetään peukut pystyssä!

Jennyli Sulla onkin jännät päivät jo menossa, toivottavasti täti pysyisi poissa! =)

Alisa Mä olen välillä sitä greippimehua kokeillut ja lasillinen tai puolitoista on ainakin mulla riittänyt siihen, että paikat on erittäin kosteena =) Jossakin kierrossa kun sitä mehua join ja kävin gynellä niin gyne totesikin, että on erittäin hyvä ympäristö siittiöille juuri sen kosteuden takia..

Duffy Osaapas ne tehdä siellä sairaalassa asioista vaikeita. Uskon kyllä, että haluat tuosta patista eroon; niin varmasti haluaisin minäkin vastaavassa tilanteessa että ei tuo asia enää kummittelisi mielessä.

Muisku höh! On se näköjään noinkin päin vaikeeta, siis painon lisääminen! Minä tarjoudun samaan kuin Emppukin eli joko varataan jonnekin sairaalaan aika? :D Saisit kerralla vaikka 20 kiloa :whistle:

Emppu En ole enää ovistestejä käyttänyt, kun en niihin tikkuihin sitä ovista saa, vaikka ovis oikeasti olisi tapahtunutkin. En sitten tiedä johtuuko pco:sta vai vain huonosta ajoituksesta aina noiden tikkujen kanssa.. Koitahan jaksaa piinailun kanssa! =)
 
Huomenta |O

Tänään olisi sitten se päivä kun menkkojen pitäisi alkaa!! Dpo jo 16!! Ja olo on kummallinen :$ Eilen jopa ajatuksissa kävi mahdollinen raskaus mutta tänään on kyllä taas menkkoja odottava olotila. Jos nyt niin hassusti kävis ettei menkat ala niin sunnuntaina testaan.
En tiedä olenko seonnut lopullisesti vai tekeekö clomit mulle vaan näin vahvat oireet?! Toisaalta tää kierto poikkee sikäli edellisistä että en syönyt teroja ja nehän on saattanut lieventää olotiloja?!
Aamulla lämpö vielä 37 ja siitä hetken päästä 37.4...kuinka pian lämmöt laskee kun menkat alkaa?
Palelee ja hikoiluttaa (tätä tosin ennenkin), rinnat edelleen arat (terokierroissa ennen menkkoja arkuus hävinnyt), ahdistaa (mutta olen flunssassa) ja nyt toista päivää voin pahoin :x Tänäänkin oksettanut aamusta asti eikä tee mieli mitään,mehukin tökki :x Lisäksi poltan (saa antaa sapiskaa) :/ Mutta tupakkaa en ole pystynyt polttamaan nyt moneen päivään oikeastaan ollenkaan,ei vaan maistu!!
Kaikenlaisia masutuntemuksiakin on ollut oviksesta lähtien kun yleensä ei ole ollut niin mitään! Nyt tosin tuntuu hyvin menkkamaiselta!!
Oireet puhuisi niin ihanasti pienen ihmeen puolesta mutta valitettavasti kohdunnipukka viittaa siihen että menkat alkaa :ashamed: Ei nimittäin ole kova eikä kiinnikään,niikuin sen tässävaiheessa kaiketi kuuluisi!!
ihmetyttää vaan tosissaan että miten voi olla tällainen olo?! Eikö nuo clomit sitten sovi minulle? Täytyy ottaa puheeksi sitten mennessäni yksityiselle.

Alisa meillä on tosiaan 2.5-vuotiaat kaksospojat :heart: Profiilista löytyy heidän viimekesäinen kuva ;)
Iki-onnellinen oon noista 2 terveestä lapsesta ja ovat just nyt ihanassa iässäkin. Olisi niin mukavaa olla kotona!! ;) Tosin nyt ovat kipeenä ja tää on aina se vähemmän ihana puoli.
Mutta mitenkään yliraskaaksi en ole kokenut edes vauva-aikaa vaikka melkoista liukuhihnatyötä se olikin. Paremminkin olen ajatellut pojat suurena lahjana :heart: Eikä toiset kaksoset yhtään paha asia olisi, tosin kyllä se yksi vauva tälläkertaa riittäisi ;)

Mä olen juonut greippimehua lasillisen päivässä menkoista ovikseen asti. Ja kyllä se mielestäni limoja lisää. Tässä kierrossa en tosin mehua juonut...mutta aloitin vehnänalkioöljyn ja lisäksi syön monivitamiinia ja foolihappoa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :hug: Sekä Ihania oviksenhyödynnys -ja jännäyshetkiä++++++ :heart:
 
Lumi- Kuulostaahan se näin kirjoitettuna lupaavalta mutta uskoa ei ole tippaakaan ja hohhoi että sitä saa taas nauraa istelleen kun täti kurvaa paikalle :ashamed: :LOL:
Mietin johtuuko tämä 'kurja'-olo vaan tästä flunssasta ja olenhan nukkunut pari yötäkin tosi huonosti poikien takia |O
Josta voisinkin lisätä listaan yhden 'oireen' eli väsymyksen jota on ollut varmaan kohta 2viikkoa!!

Ei tässä auta kun odottaa |O Vaikka menkat alkaa varmaan just kun menin taas suuni aukaisemaan näistä omista kuvitelmista :headwall:
 
Lumi Vielä piti kysellä sulta metuista..Ootko syönyt pitkään? Onko parantaneet sun kiertoja, ovista ilman clomeja?
Mulle ne määrättiin vasta syksyllä siihen asti ruinasin niitä vaikka kuinka, nyt sain ne vasta noiden epäoonistuneiden raskauksien takia ja siksi etten meinaa millään päästä eroon vikasta 10 ylimääräsestä kilosta ( paitsi nythän lahjotan ne Muiskulle ;) ) Mä otan vaan 2 tbl eli 1000mg, 3 tbl:n annostus oli mulle liian tujua, tuli kaameita heikotus/huimauskohtauksia. Mutta oon ollut tähän asti tyytyväinen, en vaan niitä pelkästään oo syönyt vielä lainkaan, ennen clomeja kun mulla oli 3 kierron terolut kuuri. ja nyt sitten toinen gyne oli taas eri mieltä siitä että syönkö niitä ekat raskausviikot plussan jälkeen vai en :/ kun siis yleensä ne lopetetaan plussattua mutta niillä pcolaisilla joilla km:ja metujen pitäis jatkuu vkolle 12 saakka..no se nyt ei vielä oo ajankohtasta, mutta mitä sulle on sanottu?
 
Jennyli Wau, arvostan lujahermoisuuttasi, sullahan on tooosii lupavaat oireet, etenkin noi lämmöt on hyvät, mittaatko säännöllisesti, siis oletko mitannut aiemmillakin kierroilla? Lämpöjen tulis laskea edellisenä tai siinä vuorokautena kun täti tulee, ei kyllä nousta tolleen loppukierrosta, kuten sulla ;)
 
Emppu olen testaillut muissakin kierroissa, tosin en ole koskaan piirtänyt lämpökurvaa eikä mittailu ole ollut kovin säännöllistä alkukierrossa. Oikeastaan vasta oviksen jälkeen olen enemmänkin mittaillut ja varmistanut oviksen tapahtuneen.
Normaali lämpö mulla on n. 36.4 (mittaan emättimestä) ja oviksen jälkeen siinä 37-37.4. Viimekierrossa lämpö oli kp 31 iltana 36.8 ja seuraavana aamuna alkoi menkat.
Kipuja on nytkin sen suuntaisia että kyllä ne menkat sieltä tulee :/
Oon ihan varma että Terojen puuttuminen saa aikaan kaikkia oireita!! Toiset kun ovat sanoneet että terot lieventää esim. pms-oireita ym.
Tuntuu niin tylsältä aloittaa taas kierros uudestaan |O Toi sekstailukin kun on alkanut menettää meillä jo hohtoonsa...lähinnä tähdätään sitten tärppipäiviin ja muuten mennään sen mukaan kuinka haluttaa ja jaksaa :/
 
Duffy No jopas jotakin!! Ihmeellistä, eikö tuokin olisi nyt rahojen säästöä, kun se leikattaisiin suoraan pois, ilman mitään lisätutkimuksia, jotka maksavat maltaita. Toki lääkäri siitä saa varmasti toimenpidepalkkion, mutta.. :kieh: Ihme toimintaa kyllä.

Jennyli sulla on kyllä niiiiiiin lupaavat oireet, lämmöt ja kaikki koholla :) Toivotaan parasta :) Onko teidän pojat ihan luomusti tulleita vai tarvitko silloin lääkkeitä tai järeämpiä konsteja apuun?

Kysymys: Onko se ovis tapahtunut jo, tapahtuuko samalla vai kenties päivän sisällä siitä, kun tuntee esim. vihlaisun alavatsalla/nivusessa.

On: täällä eka clomi napattu nassuun ja nyt vain odotellaan sivuoireita ja ovista :p
 
jennyli pitää taas tulla kommaa teijän kuumeilijoiden pinoon,sanokaa jos ärsyttää, mutta siis tosta kohdunnapukasta. Niin miulla se on nytkii semmoi suht tavallinen, ei iha kii mut ei mitekää aukikaa..ja sillo ku plussasin ni sama juttu..nega kierroissa se on ollu aina kivikova pötkylä,kunnes pari tuntii enne menkkoja pehmenny aavistuksen ja sit kokonaa auki ku menkat alkanu kunnol.Eli siihe napukkaa elä luota..noi siu oireet viittaa ihan siihe et oot raskaana :hug: paljon plussaonnee sinne ja peukut on pystyssä d =) b
 
tyty toki saat käydä täällä kommentoimassa ja muutenkin :wave: Mukavaahan se on kuulla kuinka teillä plussanneilla on ollut oirehdinnat ym. juuri siinä kierrossa kun on tärpännyt. Sitä samalla pohtii josko itselläkin olisi tärpännyt ;)
Ihania odotushetkiä sinulle :heart:

Menkat ei ole vielä alkaneet ja äskettäin koittelin lämpöä kun paleltaa niin vietävästi. päivälämpöhän ei kaiketi ole se luotettavin lämpöjen mittailuissa?! Lämmöt oli 37.6 :eek: Eikä mulla kyllä normaalisti noin korkeet lämmöt ole!! Ei siis vielä ainakaan laskusuuntaa.
Lisäksi mullaon välillä tuolla masussa nipistelyä ja sellainen kummallinen olo. Välillä taas aika voimakas menkkajomotus mutta se menee sitten ohi! Oksettanut on yhä edelleen ja nännit on arat näin paidan läpi silittäen.

Apua,nyt mä taidan alkaa elätteleen liikaa toiveita :$ Täytyisi vaan yrittää pysyä rautahermona ettei taas tipu jostain tosi korkealta. Nyt kuitenkin jo dpo 16 että kyllä menkkojen pitäis jo tulla...tai sitten en olekaan ovuloinut vaikka testiin positiivisen sainkin!!
Urhoollisesti odotan sunnuntai-aamuun ja testaan silloin jos on enää tarve ;) Olisihan se maailman ihanin asia jos pieni rakas olisi kyydissä :heart:
 

Yhteistyössä