Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Muisku Voi vitsi miten outoa. Ihan eri informaatiota apteekeissa. Meillä tosiaan sanottiin, että clomien tuotto loppunu ja niitä ei oo saanu meidän apteekista enää toutkokuun jälkeen ja siksi antoivat clomHexalia :eek: No pääasia, että me saadaan tarvittavat lääkkeet ;)

Piglet Lupaavalta kuulostaa! ;)


Lumi- Tuo pakkopulla on kyllä tosi kurjaa, eihän siitä sillon taho mitään tulla :ashamed:

Jennyli Nyt siellä kyllä täytyy olla se pikkuinen kyydissä :heart: Jännittää ihan sikana sun puolesta!

tyty86 Joo, se olis kyllä ihan hyvä idea :) Toivottavasti kaikki päästäis siirtymään siihen pinoon mahdollisimman nopsaa +++++++ :whistle:
 
Noista clomeista sen verran että clomithan loppuivat silloin ilm. toukokuussa koska niiden valmistuksessa tuli jotain häikkää. Clomhexalit tuli sitten tilalle ja ovat täysin vastaava lääke! Nyt sitten clomeja on luvattu saatavaksi mutta niiden toimituspäivä on ollut vielä hakusessa...muuttunut moneen kertaan :kieh: Ja tämän clomhexalin tuonti pitäisi loppua!

Viimeviikolla kun itse kävin apteekissa eivät osanneet sanoa mitään varmaa :/ Mutta jostain syystä olivat saaneet jälkitilauksena tämän yhden paketin clomhexalia jonka siis minä säkällä sain =)
Eli jos nyt käy niin ihanasti etten noita clomejani enää tarvitse niin myyn ne mielelläni jos joku niitä tarvitsee :wave:
 
Joka suunnasta komennetaan testin tekoon. :) te siellä ja mies täällä. :) vielä huomiseen meinasin ootella. Kun ei vaan uskalla sitä testiä tehdä.
Minä valitan että paleltaa ja mies sanoo että on kuuma. :eek: ei jummarra.
 
Jännää piglet :whistle: Samassa veneessä siis ollaan ;)
Minäkin testaan huomen aamulla,iiiik :$ :D Toivottavasti molemmat saatais tulla kertomaan iloisia uutisia :heart:

Välillä on kyllä kummallisia oloja masulla :x Aika koviakin kipukohtauksia välillä mutta menevät sitten pian ohi kun lepää. Välillä nipistelee ja välillä on menkkajomotustakin. Mutta erilaista tää kyllä on kun ennen! Välillä tuntuu että lirahtaa mutta ei housuissa oo mitään. Itseasiassa oon kuivempi kuin normaalisti ennen menkkoja!
Kn on visusti kiinni ja aika pehmoinen,koko värkki tuntuu jotenkin pehmoisemmalta :whistle: :$ Tosin nyt lopetan kyllä sen tutkimisen :whistle:
 
Siis Jennyli sähän muuten testaat huomenna plussan. Meinaan että mä testasin viime huhtikuussa ovistestillä raskauden ja tuolta se näytti aluksi ja pari päivää myöhemmin oli niin vahva että väriä ei jäänyt enää kontrolliviivaan. :) Olin siis sen parin päivän jälkeen testannut jo raskaustestillä et olen raskaana.:) Mutta se raskaus olikin kohdunulkoinen. :'(
Mutta olen niin varma että olet raskaana =)
 
Heippa taasen =)

Noista clomeista kuten Jennyli tossa kirjoitti, niin clomhexalia ei ole tilattu enää kotosuomeemme, joillakin apteekeilla sitä voi varmaan olla yks tai pari pakettia jemmassa vielä, mutta sitä ei saa. Clomit ovat siis pitkän tauon jälkeen tulossa markkinoille, niiden piti olla tilattavissa tukusta (apteekit siis tilaa) viime perjantaina, mutta ilmeisesti tähän on sitten tullut viivästys. Mutta tämä clomitietouteni on siis Leirakselta varmistamani asia, jokainen halukas muuten voi laittaa sinne meiliä clomeista, vastaus tuli seur. päivänä ja kiiteltiin yhteydenotosta :)

Jennyli yhtään ei häiritse itsetutkiskelusi ja mietteesi, ymmärrän yskän täysin :hug:
Ja tosiaan, niissä kierroissa joissa ovis on ollut luteaalivaihe on noin 14-16 kp:ä, siis testisi on sata varmasti plussa aamulla, usko vaan meitä :) Mua rupes toi lämpöjen heitto niin ärsyttää että tutkiskelin FF:n sivuilta lämpökäyriä, joilla plussattu. Joillakin oli hurjasti dpo:ta ennenkuin plussaa oli tullut, siitä en vaan ollut ihan varma että oliko ne raskaudet myös kestäneet, käsittääkseni, koska siellä oli lämpökäyrät myös niille kierroilla, jotka menneet kesken. Mutta se mikä taas rauhoitti, oli et aika monessa käyrässä oli pudotus just dpo 6 ja joissakin dpo10, sitä mitä se taas fysiologisesti tarkoittaa, en tiedä. Liittyisköhän jotenkin mahdolliseen kiinnittymiseen..? Mutta kuten huomaat, on niitä muitakin tutkiskelijoita :whistle:

Olin tossa pari tuntia unimaailmassa, ilmeisesti univelkaa jäänyt, vaikken ensin väsynyt ollutkaan. Iltapäivällä tuli niin mieletön palelukohtaus, lämmöt taas laskenu 36,9c-36,4c, että painuin makkariin vällyjen alle ja tuikkasin takan vielä tuleen..ja sammuin, nähden hillittömiä unia entisestä kodistamme, itsestäni kaahailemassa stadissa ajaen mummon pikkukoiran lyttyyn ja paeten paikalta, kauheeta, mut kyllä nauratti kun heräsin :LOL: Ja herättyäni sit heti melkein mittarin kimppuun ja lämmöt oli 37,2c eikä palelusta tietookaan :whistle: Jennyli oishan se ihanaa jos oisit oikeessa :p Kiitos tsempeistä :) Arvaappas tuleeko ens viikosta muikee, täällä ei varmaan muita näy kun mun itsetutkiskeluja sivut täynnä, toivottavasti jaksatte lukea ja sit vaan sanotte: Emppu, nyt riittää! |O
Niin ja Lumi puhuin siis metuista, en clomeista, sulle tossa aamuisella. Olin varmaan hieman "alilämpöisyydestä" sekaisin, kun vahvistinkin koko tekstin :p
 
Joo, Jennylillä ihan selvä tapaus! Toi ovistesti on NIIN plussa et se on pakko johtua raskaudesta. Ihmettelen kyllä todella paljon jos et aamulla viivaa saa tikkuun. Ja mie voin niitä clomeja ostaa ainakin jos täti nyt muutaman päivän sisällä tulee.
Empulla Kivat unet ollu :D Joskus oikeen harmittaa kun ei oo kirjottanu niitä ylös kun mistä se johtuukin et ne muistaa vaan just herättyään.
Meitsi sen sijaan on kukkunu koko viime yön...niinkun kirjoitusajankohdista voi päätellä :D ... ja nyt väsyttää armottomasti. Ja nukkuuhan ei tietenkään voi viä mennä :whistle:

Täälä ois sit kp26. Mitään menkkatuntemuksia ei oo, mut viime kiertokin oli sen 40pv et viä välttis ookkaan. Ihan kirkasta valkkaria tulee jonkun verran. Eli odottelu jatkuu.
 


SUNNUNTAI 18.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....22/30-32......yk 1..........kolmas......clomit+metut
shenda81........25/28-32......yk 6.........Toinen.......femar
MyPoodles.......20/29-?........yk 7...........................terot
Alisa................7/26-32.........yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........19/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............3/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........22/43-78......yk 1/09....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........31/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........19/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............35/27-29......yk 13........esikoinen....Primolut
Äitee73...........84/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............17/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............21/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........27/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:

Jennyli............34/32...........yk 6...........kolmas.......Terot+Clomit



Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]


[/quote]

 
Huomenta |O
En saanut enää unta joten oli pakko nousta tekemään se hiivatin raskaustesti ;)
Ja niinhän siinä kävi että en sillä kyllä juhlimaan pääse :ashamed:
Ensin näytti että negahan sieltä tulee mutta testiajan sisään siihen piirtyi hento haamuviiva tai sitten se ns. viivanpaikka mitä en ole ikinä saanut!
Mielestäni viiva oli punertava ja hetken päästä väri alkoi siitä hieman leviämään :/ Ja mulla on kuiten herkkä 10-testi että kyllä näillä päivillä pitäis vahvempi viiva tulla?!
Laitan kuvan...ei siitä paljoa selvää saa mutta klikatkaa isommaksi.



Oireita on edelleen...voisiko kyseessä olla kemiallinen?!
Jotenkin surku mieli nyt, olin NIIN varma :'(
Täytyy nyt rauhoittua ja testailla uudestaan vaikka huomena. Toivottavasti se tädin älykääpiö osaa pysyä poissa!! :kieh:
Lämmöt oli vielä aamulla 37.6![/quote]

 
Jennyli Onnea haamusta :flower: Kyselit tuolla että onko viivanpaikka, toi on ainakin haamu, koska näin selvästi punaista molempia kuvia katseltuani. Äläkä missään nimessä vielä masennu, liuskatestithän on mitä on... Kipität tänään apteekkiin ja ostat luotettavamman testin, clearbluen tai prediktorin ja testaat aamulla viimeistään uudelleen! Oon aika varma että testissä on vikaa ;) Lämmötkin sulla noin huiput :)
Jos ois kemiallinen niin lämpöjen pitäis olla laskussa ja tädin jo kolkutella ovella, muttei noi sun lämmöt ainakaan siihen viittaa! Onnittelut vielä :hug: :heart:

Emppu
 
Jennyli Kyllä se ennemminkin haamulta näyttää :) Toivotaan, että sitä se on. *peukuttaaa edelleen*. Samaa mieltä ku Emppu, ei muuutaku kipi kipi apteekkiin ja hakeen sieltä "kunnon testi". Se näyttää kyllä selvästi oletko raskaana vai et =)
 
jennyli hei tohan on haamu/plussa :heart: onnea :hug: sain ite ekaks samanlaisen ja laskin sen plussaksi...sit tein viel muutaman varmistus testin ja kappas,plussa senkun suureni.Niin ja kuule,mie tein eka 10mIu testil haamun,sekä seuravana päivänä..sit ostin apteekin oman testin ja siihe tuli kunnon plussa..noi 10mIu testit ei näytä ku haamuja yleesä..osta saman tie 25mIu testi.. :heart:
piglet joko testasit :wave: ??
 
Jennyli Kyllä tuo minustakin on haamu, joten älä missään nimessä vielä masennu!! Uutta testiä vaan kehiin myöhemmin, ei ne kaikilla näytä plussia ihan heti vaan voi mennä viikkokin siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa! :heart: Kyllä minä ainakin uskon vahvasti, että sulla on siellä kyytiläinen tarttunut matkaan!

Piglet Mikäs sinun tilanne on?? Voi kun sielläkin olisi tärpännyt! :heart: Antaa uskoa itellekin, että kyllä sitä vielä voi tärpätä näille yk:lla!
 
Tuo on Jennyli paljon vahvempi plussa minkä minä sain ensimmäiseen testiin(nyt niitä tehtynä 3) eikä mulla siihe viimisimpäänkään testiin tullu "tasavahvoja" viivoja! Että kyllä toi plussa on! Onnittelut :flower: !
 
Mites sulla jennyli onko ollu minkäänlaista valkkaria havaittavissa??

Ite äsken (ehkä osin myös tosta jennylin haamusta johtuen) sain jonkun kipinän että minäkin, minäkin... tänä aamuna on meinaa tuntunu sellasia repäisykipuja yskiessä ja muutenkin, siis oikeen kunnollisia. Ja toihan tietty sit merkaa heti et oon raskaana :LOL: Kai mä alitajuntaisesti kuitenkin viä toivon et se ovis ois sillon 2vko sitten ollu et pääsisin ees testaan huomenna kun ois se dpo14. Ei mulla tosin oo ees testejä kotona.
Niin ja siis kun äsken kävin vessassa niin sellasta kirkasta varkkaria tuli ihan tajuttomasti. Piti oikeen pyyhkiä toisenkin kerran ku yks kerta ei riittäny, tuli sitä niin paljon.
En nyt vaan muista taas yhtään et miten noi valkkarit menikään kierron mukaan?
 
Kiitos teille kaikille rakkaille varovaisista onnitteluista :heart:
Tein nyt päiväpissasta tuollaisen apteekin Onni-testin. Pissa oli ollut rakossa vaan 1-2h ja testiajan sisään siihen tuli hailakka viiva.
Hailakampi kuin tuohon liuskaan mutta silti sellainen että erottaa ja siinä on hieman punertavaakin.
Koska mun kannataisi testata uudestaan? Mulla olis Predictor-testi vielä kaapissa. Pitäisi olla kuulemma parempi kuin CB:n testin?
Teenkö huomenaamulla vai vasta ylihuomena?
Olo on kaameen jännittynyt ja epätietoinen :/ Pelkään että kyytiläinen ei pysy mukana :ashamed: Näitä kipujakin kun on aika paljon :/

Sellaista piti vielä kysyä että voiko clomit antaa virheellisen tuloksen?!
 
Mulla on muisku tässä kierrossa mennyt sillain että oviksen jälkeen ei kuivaa kautta tullutkaan vaan v.vuotoo tuli runsaastikin ainakin viikon! Sitten se alkoi niukentua ja menkkojen alkamispäivänä oli kuivaa kun saharassa. Kun yleensä mulla lisääntyy v.vuoto taas menkkoja kohti! Noh, nyt se on alkanu ehkä hieman lisääntyyn ja on sellaista vetistä,tuntuu että lirahtais vaikka mitään ei housuun tuukkaan.
 
Jennyli Nyt kyllä jo onnittelen sua ihan kunnolla :hug: Jos sait haamun päivälläkin niin saat plussan prediktorillakin! Voit tietysti tehdä sen testin tiistai-aamuna, hcg:han muistaakseni aina nousee reilusti/ jopa tuplaantuu 48 h:n kuluessa. Mutta, saat varmasti silläkin plussan vaikka tekisit huomen aamulla :)

Mun oli pakko keskeyttää äsken lattioiden siivous kun tuli kamalat repäisykivut :eek: Oon nyt hieman ihmeissäni tän olotilan kanssa, lisäksi vaikuttaa siltä että oon saanut lentsun, kurkku kipeenä :snotty: No, eipä auta kuin ootella, alkava viikko on piiiiitkäääää :kieh:

Muisku Mulla plussakierroilla on ollut valkkaria kierron loppussa, ihan niinkuin tädin tullessakin, (hulahdellut pöksyyn) tarkistelin vanhoja muistiinpanojani. Toi "limaisuus" on käsittääkseni aika henk.kohtaista, siis eroja löytyy plussanneiden kesken tosta vv:n määrästä. +++++ :whistle: sinne :heart:

Nyt siivous jatkuu..katotaan miten ämmän käy.. :whistle:
 
Jennyli se predictorin testin herkkyys on 50mIu eli aika suuri,joten jos sait päivä pissistä jo haamun apeekin omalla niin kyllä siellä joku jo kyydissä on ;) testaa vaikka ylihuomenna sillä predictoril niiku Emppukii sano,ku se hormoni tuplaantuu 2vrk kuluttuu ain..Nii ja clomit ei vaikuta r-testiin..
 
Piglet voi ei! :hug:

Jennyli Sinun tilanne näyttää hyvältä! Eiköhän se ole se plussa nyt! :heart:

Muisku Pidetääs sullekin peukkuja! =)

Mulla on tää kierto nyt ihan erilainen omien mielialojen takia.. Jotenkin kai alkaa painamaan tää pitkä yritys aika ja sen takia mielialat ilmeisesti vähän heittelee.. Tai sitten on vaan hormonit jotenkin sekaisin, kun itku tuntuu olevan herkässä ja pari raivariakin on ollut ihan pikkujutuista, vaikka normaalisti en tosiaankaan tämmöinen ole (hmm, siis vähän samat oireet kuin vääränlaisista e-pillereistä eli ehkä hormonit ihan oikeasti on nyt vähän heitelleet). Joka tapauksessa päätin, että ensi kierto on pakko ottaa vähän rennommin ja unohtaa koko mahdollinen ovis; pakko pitää taukoa sen suhteen.

Ovisoireita ei enää ole enkä kyllä oikeastaan tiedä, että missä vaiheessa se ovis olisi sitten ollut?? Toivottavasti oli eilen =)
 
Jennyli Niin varmimman tuloksen varmaan saat jos testailet tiistaina, mut ite kyl testaisin huomenna taas :whistle:
Pigletille pahoittelut siitä negasta! On se niin inhottavaa saada pelkkä yks viiva! :( Tuttua...
Ja kiitos vaan peukuista, en tiedä mikä ihme sitä iski päivällä...meni kuitenkin onneks ohi ja nyt en taas suunnittelekaan testausta.
 

Yhteistyössä