Heippa taasen =)
Noista
clomeista kuten Jennyli tossa kirjoitti, niin clomhexalia ei ole tilattu enää kotosuomeemme, joillakin apteekeilla sitä voi varmaan olla yks tai pari pakettia jemmassa vielä, mutta sitä ei saa. Clomit ovat siis pitkän tauon jälkeen tulossa markkinoille, niiden piti olla tilattavissa tukusta (apteekit siis tilaa) viime perjantaina, mutta ilmeisesti tähän on sitten tullut viivästys. Mutta tämä clomitietouteni on siis Leirakselta varmistamani asia, jokainen halukas muuten voi laittaa sinne meiliä clomeista, vastaus tuli seur. päivänä ja kiiteltiin yhteydenotosta
Jennyli yhtään ei häiritse itsetutkiskelusi ja mietteesi, ymmärrän yskän täysin :hug:
Ja tosiaan, niissä kierroissa joissa ovis on ollut luteaalivaihe on noin 14-16 kp:ä, siis testisi on sata varmasti
plussa aamulla, usko vaan meitä
Mua rupes toi lämpöjen heitto niin ärsyttää että tutkiskelin FF:n sivuilta lämpökäyriä, joilla plussattu. Joillakin oli hurjasti dpo:ta ennenkuin plussaa oli tullut, siitä en vaan ollut ihan varma että oliko ne raskaudet myös kestäneet, käsittääkseni, koska siellä oli lämpökäyrät myös niille kierroilla, jotka menneet kesken. Mutta se mikä taas rauhoitti, oli et aika monessa käyrässä oli pudotus just dpo 6 ja joissakin dpo10, sitä mitä se taas fysiologisesti tarkoittaa, en tiedä. Liittyisköhän jotenkin mahdolliseen kiinnittymiseen..? Mutta kuten huomaat, on niitä muitakin tutkiskelijoita
Olin tossa pari tuntia unimaailmassa, ilmeisesti univelkaa jäänyt, vaikken ensin väsynyt ollutkaan. Iltapäivällä tuli niin mieletön palelukohtaus, lämmöt taas laskenu 36,9c-36,4c, että painuin makkariin vällyjen alle ja tuikkasin takan vielä tuleen..ja sammuin, nähden hillittömiä unia entisestä kodistamme, itsestäni kaahailemassa stadissa ajaen mummon pikkukoiran lyttyyn ja paeten paikalta, kauheeta, mut kyllä nauratti kun heräsin
Ja herättyäni sit heti melkein mittarin kimppuun ja lämmöt oli 37,2c eikä palelusta tietookaan
Jennyli oishan se ihanaa jos oisit oikeessa
Kiitos tsempeistä
Arvaappas tuleeko ens viikosta muikee, täällä ei varmaan muita näy kun mun itsetutkiskeluja sivut täynnä, toivottavasti jaksatte lukea ja sit vaan sanotte: Emppu, nyt riittää! |O
Niin ja
Lumi puhuin siis metuista, en clomeista, sulle tossa aamuisella. Olin varmaan hieman "alilämpöisyydestä" sekaisin, kun vahvistinkin koko tekstin