Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

jennyli voi että miulla ei riittäs hermot testaamaa vasta sunnutaina :D menisin ostaa samantien testin..koska jos siule jo dpo16 ni varmasti testi näyttäs plussaa..miullakii oli sillo dpo 14-16 menkkamaista jomotusta mahassa..kunnes se loppu kokonaa ja nyt vaa välillä juilii ja tuikkii =)
 
Alisa meillä pojat on saanut ihan luomusti alkunsa ja oli kyllä todellinen yllätys :heart: Kiertokin sillon todella pitkä ja olin heittänyt hanskat tiskiin sen kierron osalta. En muista edes mitään erityisiä ovisoireita koska en niitä edes tarkkaillut. Tein testin ihan extempore kp 60+/dpo 10 ja vahva plussa pamahti heti...oli siinä kyllä silmät selällään silloin :D

Noista oviskivuista...mulla alkaa munasarjojen kasvukivut jo monta päivää ennen irtoamista. On sellaista nipistelyä ja jomotusta...yleensä toispuoleisesti. Ovistesteillä sekä tarkkailemalla kn ja limoja tiedän sitten parhaat ajat. Itse ovis tuntuu sitten jomotuksena ja puhjettuaan tärähdyskipuna, yleensä 1 päivän.
 
Tyty sehän siinä on että en uskalla :ashamed: Mulla olisi yksi aconin 10 tuolla kaapissa odottamassa mutta mä en uskalla koska se negapettymys olis ihan hirvee :ashamed: Mä siis mielummin odotan josko vuoto alkaa,vaikka pettymys se on sekin!!
Sunnuntaina päivät on jo niin pitkällä, siis dpo että silloin kyllä testaan ;) Pitäkää siis peukkuja että täti pysyy pois ja plussa pärähtäis testiin :heart:
 
jennyli yllytän yllytän testaamaan :wave: :p hehe..kyllähän tolla aconilla jo näkyy..miulla näky dpo12 sillä plussa..oli vaan haalee..ja jos oksennatkii ni oilishan se hyvä tietää ette oo saanu mitää vatsa pöpöö vaan jotai ihanampaa :heart:
 
No katsotaan josko huomena jo uskallan ;)
Niin ja en ole varsinaisesti oksentanut vaan mua etoo/tekee pahaa jo toista päivää. Olo on vähän kuin krapulaisella :whistle:
Tänään on ollut sellainen olo ettei mitään tee oikein mieli vaikka nälkäkin olisi!
 
Täällä tuli täti ajallaan, itseasiassa päivän aiemmin ku viime kierrossa. Tänään siis kp1/31-32 yk9 Eli ei sitä tuhrua ollut tässä kierrosa ku eilisen ja tänään päivällä ennen ku täti tuli ja sehän on ihan normaalia =)

Jennyli, testaahan jo, hyvän kuulosia oireita sulla :)

Äiti lupautu onneksi tulemaan mun mukaan sinne sairaalaan. Ei huvita yksin mennä ja mies ei pääse kun on koulutuksessa just sillon. Ei sillai oo niin kova ressi tästä ku kerran otettu se ohutneulanäyte ja se oli puhdas, en usko, että nyt näyttäs syöpää tms. Kun eihän mua ees tähän tutkimukseen oltas laitetu, jos en ois vinkunu sitä patin poistoa.
 
Jennyli Mä kyl kans oon jo testauksen kannalla :D Siis siun oireet ei voi olla muutakaan ku sitä itteensä!! Ja varmasti näkyy jo testissä. Eikös täälä ollut joku muukin hiljattain plussannut...MAM tai joku...joka oli kans ensin mittaillut ovistestillä eikä siinä ollu lähellekään plussaa, mut silti raskaana. Onnea testaukseen!!
Lumi Eiköhän ne silmpat sielä ole ollu valmiina koitokseen oli ovis nyt sitten ollut koska hyvänsä. Ei tuo yksi välipäivä tee mitään, ehkä parempikin niin. Ja tosiaan siis onko meil nyt sit treffit kirurgilla ?? :D Ja Emppu siis otetaan tietty mukaan. Tiedä vaan kuinka kallista tuo touhu on...josko sitä tallinnaan joutuu lähteen leikeltäväks...mut siinähän sit pääsis vähän kotiympyröistäkin irtautuun samalla :LOL: no joo...
).( Ei mitään. Vähän on flunssanen olo, mut kuumetta ei äsken ollu ku tasan 37. Hitto jos tässä viä kipeekskin tulee.

Ai niin...soittivat tänään apteekista kun tänään piti niitä clomeja tulla, mut ei kuulemma tuu ku aikasintaan ens viikon perjantaina jos sillonkaan. Tukku ei ole vieläkään saanu niitä maailmalta. Hitto jos nyt täti tulee lähipäivinä niin meijän inssi siirtyy taas kuukaudella kun en saa noit tabuja muniksia kasvattaan. Olin niin raivona koko päivä tuon puhelun jälkeen. :kieh: Miten hitossa joku lääke voi noin vaan loppua!!??
 
Muisku jos nyt kävis niin onnellisesti että olisin raskaana niin mulla olis avaamaton paketti clomhexalia tyhjän panttina :wave:
Tosin en mä siihen raskauteen vaan usko niin millään *huoh* |O Enkä tosiaan vielä ole testannut koska saattaahan näitä muutaman päivän heittoja olla ;)
Mä pläräsin viimevuoden kalenteriakin jotta voisin vertailla tuota kohdunnipukkaa ja voi vitsi, samanlailla on käyttäytyny ennenkin ja sieltä ne menkat sitten on tullut. Lisäksi taidan olla hieman kipeä sillä lämpö oli nyt 37.9 (emättimestä ) :eek:
Pojathan on kipeenä eikä itelläkään hääppönen olo oo :/ Yskittää,paleltaa ja kolottaa. Nukuin äskettäin päiväunetkin mitä en kyllä koskaan juuri tee |O
Etovaa oloa mulla on vieläkin...ja huomasin muuten siitäkin että sitäkin on ollut ennenkin ja täti tullut :kieh: Voi tätä mun päätä :LOL:
Jos raskaana olisin niin tokihan se jo plussana näkyisi...nyt on vaan kyse siitä että haluan ottaa varman päälle ja odottaa että menkat on oikeesti myöhässä ;)

Kyllä tässä ihan hassuksi itsensä tuntee...mietin jo miten yllättäisin miehen iloisella uutisella :LOL:
Ja ajattelin kuinka hassu yhteensattuma olisi sekin että näin juuri tälläviikolla ensimmäistä kertaa unta että tein plussatestin :D
 


LAUANTAI 17.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....21/30-32......yk 1..........kolmas......clomit+metut
shenda81........24/28-32......yk 6.........Toinen.......femar
MyPoodles.......19/29-?........yk 7...........................terot
Alisa................6/26-32.........yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........18/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............2/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........21/43-78......yk 1/09....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........30/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........18/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............34/27-29......yk 13........esikoinen....Primolut
Jennyli............33/32...........yk 6...........kolmas.......Terot+Clomit
Äitee73...........83/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............16/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............20/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........26/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]


 
Jennyli Nuo pitkissä kierroissa plussaavat saa kyllä taas toivon nousemaan, että ehkä joskus minäkin saan oman vaavin. Onhan tuo kierto jo hyvä näillä teroilla, mut kuitenkin. Sulla kyllä niiiiin lupaavat noi raskausoireet, että :D Ymmärrän kyllä, että testin tekeminen jännittää, itellä oli viimeks sama juttu. Ehkä se täti on kuitenkin pienempi pettymys kuin se nega siinä testissä :/ Mut ei muutaku testaamaan ja heti kertomaan meille uutiset!! ;)

Muisku ei teillä apteekissa ois tuota clomhexalia? Meillä ei clomeja oo ollu enää toukokuun jälkeen, joten antoivat suosiolla mulle clomhexalia vaikka resepti olikin clomifenille. Toivottavasti kerkeet saada lääkkeet ajoissa, ettei tarvi siirtää odotusta kuukaudella eteenpäin :eek:

Dyffy Pahoittelut tädistä! :ashamed: Ei muutakuin ryminällä uutta kiertoa kohti :)
 
Alisa Mulla oli eka resepti just hexaliin, mut meijän apteekissa sanoivat ettei sitä tuu enää ollenkaan kun sen myyntilupa suomessa on loppunu. Tarjosivat clomifenejä sen tilalle (tosin eka tarvi soittaa gyneltä uus resepti niihin) ja niitä sit piti tulla eilen, mut eipä siis tullutkaan kun nekin on ollu loppu, mut nyt on taas tulossa tukkuun...kestää vaan niin kauan. Liian kauan!
Joo, kyl sun Jennyli tarvii plussata et mä saan ne sun clomit! :D
 
Eilinen oli yhtä taistelua oksua vastaan! :x pahaolo yllätti monesti ja keskellä ohikulkutietäkin meinasi oksu yllättää. :x ei vaan onneksi tullut, nyt on hieman olo helpottanut, on pahaolo mut tällä hetkellä ei okseta.
 
Tännehän oli tullut viestejä! :D Mikäs nyt on tilanne, Jennyli ja Piglet? Kovasti jännäilen teidän puolesta, piti sen takia jo näin aikasin tänne tulla kurkkimaan =)

Emppu Olen syöny metuja viime keväästä asti enkä halua lopettaa näiden syömistä ikinä :D Mä syön sen 3 tablettia päivässä, mulla kroppa kestaa sen hyvin eikä ole tullut mitään oireita (ainoastaan ekalla viikolla maha oli vähän sekaisin, vaikka silloin siis vain 1/päivä, mutta sen jälkeen ei mitään). Lääkäriltä kysyin, että entä jos plussaan niin jatkanko näiden syömistä ja vastaus oli silloin kyllä. Jos tuo tilanne nyt joskus tulee vastaan niin pitää sitten vielä varmistaa uudestaan. Minäkin olen ymmärtänyt niin, että niitä ei kannattaisi heti lopettaa vaan nimenomaan sitten rv 12 pikkuhiljaa lopettelee niin keskenmenon riski on pienempi.

Muisku Mä tuun vaikka sinne Tallinnaan asti, jos vaan kymmenestä kilosta pääsisin sillä tavalla eroon :D Kurja tuo clomien tilanne!!! Toivottavasti niitä nyt ehtisi tulla ennen seuraavan kierron alkua!

Duffy :hug:
 
Kopsaan toisesta pinosta...

Huomenta |O
Tein tänäaamuna ovistestin kun olo on ollut niin kurja jo muutaman päivän ja plussa pamahti ruutuun heti :eek:

Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen mutta vielä ei ole alkaneet!! Toiveet siis on noussut aika korkealle...josko nyt olisi pieni rakas kyydissä :heart:
Onko kokaan muu plussanneista kokeillut ovistestiä?

Oireita...
-Lämpö vaan nousee, eilen parhaimmillaan 37.9
-Hirvee vilu,välillä kuuma
-Nännit edelleen kosketusarat ja muuttunu tummiksi
-Emätin on mielestäni tummempi
-Väsymys
-Hengenahdistus ja tihentynyt syke
-Nyt 3tta päivää huono ja etova olo. Mikään ei oikein maistu, enkä pysty polttamaan tupakkaa
-Masuoireita ollut oviksesta lähtien mutta nyt jomotellut ja nipistellyt enemmän
-Ihoon ei ole tullut yhtään finnejä niinkuin yleensä ennen menkkoja

Huomena testaan jos menkat ei tänään ala!! Pitäkää peukkuja ;) :heart:
 
Jennyli Jos huomenna ei sulle plussa pärähdä myös r-testiin, niin oon erittäin ihmeissäni =) Oot kyllä tosi lujahermoinen tyyppi, onnea huomiselle d :) b

Lumi Mä oon ollut myös tyytyväinen clomeihin, jotenkin tasasempi olo, siis nälän suhteen, gyne oli sitä mieltä että toi 2tbl on silti mulle ollut riittävä, siis oviksen suhteen. Mutta ei metut oo vähentänyt tota vikaa ylimäär.10kg:a lainkaan, tosin paino on pysynyt hyvin samassa, vaikka jouluna tulikin herkuteltua sikana ja karppaus unohtu täysin. Oon siis ennen metuja laihduttanu karppaamalla 17kg, jälkeenpäin harmittelin että metujen kanssa olotila ois ollut varmaan parempi, alkuaikoina meinaan oli tosi pahat pää-ja lihaskivut, kun kroppa huusi sokeria :/ Mutta mulla suvussa diabetes 2:sta useemmalla, jota kuulemma metujen käyttö estää tulemasta sitten myöhemmällä iällä, joten se vaikuttaa siihenkin, joka oli ihan positiivinen ylläri.

Mä olen omasta tilastani hieman ihmeissäni..nyt siis vasta dpo6, eilen lämmöt oli iltapäivällä 37,3c...illalla yhtäkkiä mieletön palelu, lämmöt 36,1c :eek: Rintojen arkuus vaan paheni, semmonen olo kuin täti tulis tänään :eek: Tänään aamulämpö oli sit taas 36,9c...mene ja tiedä, mun kroppa voi ihan hyvin saada vaikka tädin kurvaamaan pihaan huomenna, olen oppinut ettei koskaan nuolasta ennenkuin tipahtaa :x

Mut nyt pitää lähtee viemään tyttöä jumppaan, mukavaa lauantain jatkoa :wave:

Emppu
 
jennyli :whistle: jihuu..alkaa näyttää oikeen lupaavalta ;) ja piglet kanssa kehiin testii :p !
Hei tytsyt,tuli mieleen että pitäskö perustaa tonne odotus puolelle "apuja tarviivien plussa pino"kun siellä ei semmosta oo,ja olis mukava jutella niitten kaa jotka on täältä plussaanneet ja tulee plussaamaan..ja kuumeilijatki vois lukee meijän möhisten kuulumisii mikäli haluaa =) ?
 
Hyvä idea tyty =) Toivottavasti pääsemme pian kaikki jakamaan odotuksen onnea perustamaasi ketjuun :heart:
Mulle ainakin tää ketju on ollut lähimpänä itseäni ja vertaistukena tosi tärkee! Kiitos siitä teille kaikille :hug: Silläpä olisi sitten mukava odotuspuolellakin vaihtaa ajatuksia!

Vihjasin äskettäin isännälle että pieni salamatkustaja saattaa olla kyydissä :whistle: Ja sen jälkeen mulle tuli hirvee morkkis että ei olis pitäny sanoo vielä mitään jos näin ei olekaan :$ Oli ilme nimittäin niin iloinen hänellä :heart:
 
Emppu mullahan on ollut myös tunne että menkat alkaa niin vissiin viimeisen viikon! Jossain tuolla aiemmin kirjoitinkin kun kummastelin että nytkö menkat alkaa ja luteaali jää liian lyhyeksi. Toivottavasti siis sinulla merkkaisi nuo tuntemukset hyvää+++++ :heart: Ja noista lämmöistä muuten senverran että itselläni on niinpäin että kun lämmöt laskee ennen menkkoja niin mua on hikoiluttanut!! Kun taas lämpöjen ollessa ylhäällä palelee.

Tosta luteaalivaiheesta muuten tuli mieleeni että mulla on ovisplussasta jo 18 päivää!! Alkaako menkat aina oviksesta n. 14-16pvän kuluttua?
Jos itse en nyt raskaana ole niin eihän tässä ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin että kierto onkin jäänyt ovuloimattomaksi?

Ja anteeksi nämä omanapaiset viestit ja pohdinnat :whistle: :/ Teitä varmaan jo ärsyttää nää mun ollakko vai eikö olla-jutut :$ :D
 

Yhteistyössä