Alkumetreillä, osa 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karamelli83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkää nyt säikähtäkö ihan oikeasti. Jos kyseessä on se henkilö, joksi hänet "tunnistin", niin voin kertoa, että me ei edes tunneta. En tunne ketään hänen ystäviään, joitain tuttujen tuttuja vain. Minulta tämä ei edes voi levitä mihinkään suuntaan, kun ei ole ketään kelle kertoa. Enkä muutenkaan lähtisi levittelemään, että "luimpa tuossa vauvahaaveilukeskustelu ja tunnistin mahdollisesti erään puolitutun tutun tutun", koska siitähän tulisi kysymyksiä, että miksi luen vauvafoorumeja.

Ihan totta, anteeksi. Enkä tosiaankaan voi olla varma, kun en tunne sen tarkemmin. Mutta minusta on vain hauska kuvitella, että kyseessä on joku jonka etäisesti tiedän. Ehkä olisi vain pitänyt pitää turpa ummessa. :/

Eihän me nyt niin vähästä säikähdetä! Eihän? Hassuahan tuo vaan on. :) Taidan silti miettiä vähän tarkemmin mitä kirjoitan, eihän sitä koskaan tiedä keitä tänne eksyy... :)

Sori, mutta musta olisi ollut kivempi että et olisi edes paljastanut tunnistamista. Tässä ketjussa on juuri se kivaa, että saa ihan anonyymisti olla oma itsensä. Ei tule outoja katseita tai vihjailuja mistään.

Kiva kuitenkin jos et kerro eteenpäin. Mua ainakin tää tieto nyt vähän ahdisti.

Mua ei varmaan kenenkään pitäis tunnistaa, mut muiden puolesta toi oli vähän ikävää.. Yritys on monelle arka asia ja siksi halutaan pysyä anonyyminä..

Mut eipä siin turinat jatkukoon, tosin vähän varovaisuutta sanoissaan niille ketkä ei halua paljastua:)

Vakoilija, kyllähän kaikilla tulee sillon tällön lipsautettua ohi suunsa. Mut hyvä jos tarkotus ei oo levittää tietoo...Tervetuloa jutustelemaan, kun pääsette sille asteelle, että prokti etenee;)

Juu. Tarkistin asian mieheltäni ja hän sanoi, että ei voi olla kyseessä sama pariskunta, kun ovat eronneet joulun aikaan. Oli vaan jotain niin yhteneviä piirteitä, että olin jo niin onnellinen siitä, että nämä henkilöt olisivat vauvaa hankkimassa (olisi ollut hyvä peruste miehelle vauvan hankintaan, kun tämä pariskunta oli aikalailla samassa elämäntilanteessa kuin me :D). Anteeksi säikäytyksestä! :/ Älkää huomenna sitten menkö vipuun aprillipäivänä, ettei liian montaa kertaa tarvitse säikähdellä.

Ja ihan tosi, jos järjellä ihan miettii, niin eihän tälläisista anonyymikeskusteluista voi ikinä 100% varmasti edes ketään tunnistaa. Jatkakaa samaa rataa, ketään ei olekaan tunnistettu. Olen pahoillani aiheuttamastani tuskasta :P

Uusi päivä, uudet kujeet. Huomenta siis!:)

Mä en ymmärrä, mun rinnat yrittää aprillata tai jotain. Eilisillasta asti nännit ja lähialueet särkeneet ja kuumottaneet kovasti. En meinannut saada hyvää nukkumisasentoakaan siksi. Taitaa ovis joten rymistellen tässä kierrossa olla maisemissa. Ei ole kyllä ikinä tässä vaiheessa tuntunut rinnoissa, etenkään tällä tavalla. Ihan hullua! Parhaillaankin sattuu koko ajan, häiritsevää.

Mitäs teidän uuteen aamuun? Onko tikuteltu? Hösis, uusia oireita?

Huomenta!

Voi v*ttu, että säikähdin tuota tunnistamisjuttua... Joo, ei ollu ehkä hirveen kiva juttu, että nyt ois saanu alkaa pälyilemään ympärilleen, että kuka tietää asiasta... En missään nimessä haluaisi, että tietämättäni joku muu tietää asiasta, vaikka ei sitä eteenpäin levittäisikään... Noh, mutta onneksi se sitten olikin väärä hälytys :) Itse oon nimittäin joskus aiemmin vähän ehkä liikaa kirjottanu (näin jälkeenpäin ajateltuna), että periaatteessa oma moka, jos joku täältä sattuis tunnistamaan... Mutta no panic Vakoilija, en tarkota tätä pahalla sinua kohtaan :) Toivottavasti vaan täältä vauvakuume tarttuis sinnekin päin niin, että pääsisit vaikka tänne yritykseen mukaankin joskus :)

Nyt on vaan tylsää odotteluaikaa tosiaan, niin ei vielä mitään ihmeellistä puitavaa ole
).( :ssa...

Hyvä, että Karamellille oli tullu jo haalee viiva!

Hössöttäjä, kyllä taitaa plussa olla tulossa :) bdbdbd Voi vitsi, kun tarvii nyt odottaa sitä testausta, niin mekin täällä joudutaan olemaan hirmu jännityksessä! Mut kivahan se on, että tahdotte yhdessä testata :) Pitäsköhän miunkin ehdottaa miehelle vai teenkö ihan omin nokkineni ja sit ilmotan vaan tuloksen (kuten viimeksikin)... *hmmmm, pitää miettiä...

Vitsi mitä aprillipiloja :D Hauska nauraa muiden tekemille jekuille! Mie en taida tehä mitään piloja ja toivon ettei kukaan tee miullekaan, inhoon tuommosia hirmu uutisia, missä sydän pomppaa kurkkuun ja sit se ei ookkaan totta... Siis sehän se nyt onkin aprillipilan pointti, mut silti, en tykkää niistä yhtään. Lienenkö jotenki sit huumorintajuton idiootti vai mitä...

Harmi mminttu, että tuleva ovis menee nyt sivu suun, mutta ens kierrossa sit ja entistä ehompana pääsette touhuilemaan ;) Sit kaikki tikut ja pelit käyttöön, niin varmasti tulee tärppi :) bdbdbd Ainakin kovasti niin toivotaan!

Ja hyvä, että Sinililjakin ehti vielä tähän huhtikuun junaan! Tehhäänkö kaikki hei enkat "huhtikuussa plussanneet"?! Jee!

Huomenta!
Kyllä mäkin säikähdin tuota tunnistamisjuttua.. oon tainnut vähän liikaa innostua kertomaan itsestäni täällä, pitää olla varovaisempi jatkossa. Eihän sitä tiedä, vaikka joku tuttu täällä myös pyörisi ja tunnistaisi minut. Toisaalta tuntuu kyllä epätodennäköiseltä, että joku puolituttu tällaisista jutuista voisi tunnistaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Olen muuten nyt päättänyt plussata seuraavasta kerrasta. Eli kun nyt kerran kaikki tässä kuussa siirrytään tuonne odotuspuolelle, niin voitaisiin sitten perustaa sinne joku "jatkometreillä"-ketju tms. Eikös vain? :)

Hössis on meidän ainoa jännityksen kohde nyt lähipäivinä, sitten saadaan hetki hengähtää ennen tuota plussasumaa! Ja hauskaa, että Karamellin rinnat koittaa aprillata sua ;)
O-ou, nyt pitää mennä!
Älkää tulko huijatuksi! ;)

Jaahan. Ikävä tuottaa pettymys, mutta täällä taitaa olla kp1. Eikä tämä ole aprillipila. Aamulla tuli ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, tosin nyt ei enään mitään, mutta joku tuolla pääkopassa sanoo ettei tämä ollut tässä. Vuoto siis.Nyt itkettää ja on aika kurjaa kun ei ole miestä mailla halmeilla. Nuo rinnat kun antoivat olettaa ihan muuta. :(

No voi harmi, jos se täti nyt tuleekin paikalle! Vielä on toivoo, kun ei ihan kunnolla oo vielä tullu... bdbdbd :) Niinkin kun voi käydä, että ekat menkat vielä tulee vaikka raskaana oiskin... Mutta odotellaan siis vielä, että miten käy! Tsemppiä!

Ei oo miulla vielä mitään oireita :) Viikonloppuna aikasintaan vois jotain alkaa kuvittelemaan :D Ei varmaan vielä ihan hedelmöittymisestä oireita tule, mut sit kun alkio kiinnittyy, niin siitähän ne sit alkaa... *toivoo niin kovasti...

Kuinka nopsaan oviksesta se alkion kiinnityyminen tapahtuukaan? Olen vähän ulalla näistä..en tiedä mitään mistään ultrista tai mistään muustakaan..otan asian kerrallaan.:D
Jos mulla onkin rinnat kipeet sun puolesta herttis?;)

Käsittääkseni n. viikon kuluttua oviksesta alkio kiinnittyy jos kiinnittyy... Pitää varmaan googlettaa viel, ennenkun joku ulkopuolinen tulee kiljumaan, että elä puhu p*skaa :D

Jep, meni se oikein :) "Hedelmöittynyt munasolu alkaa jakautua ja sitä kutsutaan nyt alkioksi. Se jatkaa matkaa kohti kohtua ja kiinnittyy kohdun seinämään noin 6-7 päivää munasolun irtoamisen jälkeen."

Jos jotain hyvää haluaa tästä löytää, niin ihmetyksekseni tajusim juuri että mulla menee tässä kuussakin nyt kierto sitten kelnteri mukaan. kp1 on 1.4...öh jee! Laiha lohtu, mutta jostain se hymy on revittävä.

No voi voi Hösis :( Mutta ehkä se täti kävi vain kurkkaamassa ja loikki pakoon. Pistät portit kiinni, ettei pääse akka takaisin!

Mä kävin vainoharhaisena lukemassa läpi pari edellistä ketjua ja en kyllä usko, että kukaan niiden perusteella meitä pystyisi tunnistamaan. Aika salapoliisi saa olla. Toivon ainakin niin.

Saadaan (tai joudutaan) nyt sitten viikko vähän hengähtää, Hertta voisi sillä aikaa viihdyttää meitä vuorostaan oireillaan. Sitten alkaakin kunnon vipinä, kun te kaikki plussaatte vuoronperään! Ja meitsi sitten siinä jälkihöyryissä.

Harmittelut hösíkselle:/..tuu kertoon miten kävi, tuliko se tädin kakkiainen sittenkin?

---> tämä pätkä sisältää turhan päivästä ovishöpinää, hyppää vain yli!;)
Hih, en voi olla taas hihkumatta, kun tota ovista bongailen ;D
Nyt siis neljäs tikku ja viiva taas vahvistu!! ei kyl ihan tasavahvunen silti control viivan kans, mut nyt olen tyytyväinen:) illalla olikin pientä jomotusta ja yölläkin..aamulla sit nippaili..eilen tuli pupuiltuakin..kannattasko tänään viel varmistaa vai onko siitä mitään hyötyä, kun eikö niiden siittiöiden uuden lastin valmistumises menny pari-kolme päivää?
Siksi varmaan oon niin tohkeissaan, kun en ennen oo ovista bongaillu ja jännitti hirmusti jos en sitä löydäkään..tai yleensäkään ovuloi..no nyt sentää jotai todisteita, että jotain tuolla tapahtuu...Tietenkin voi olla, että jotku ovuloi, mut munasolu ei irtookaa..

Juu, toivotaan, että mahdollisimman moni ny plussais ellei kaikki! että päästäs perustaan odotuspalstalle oma palsta alkumetriläisille:)
kuulostaa utopiselta omalla kohalla, mut saahan siitä haaveilla..

Juu, kiva ois kyllä sit perustaa ihan oma ketju meille ketkä plussaa tästä Alkumetreillä-ketjusta!

Jos Mimona eilen tuli pupuiltua, niin varmaan riittää, jos sit vielä huomenna kans... Mut kukaanhan ei estä sitä, et joka päivä touhuilis ;) Jos vaan mieli tekee ja jaksaa... Kyl sen JTP-taktiikan pitäs kuitenki riittää, kun ne siittiöt kuitenki elää sen pari-kolme päivää. Samalla sit varmistuu, että kerkeepähän se uusi lasti kehittyä kunnolla :)

Tässä kans jonninjoutavaa ovisjorinaa:
Voi hitsi, kun ei malttas oottaa, että voi jo alkaa jotain oireita kuulostelemaan... :D Mitään ei vielä kuulu, mut jospa jo vklna jotain... Pe vasta on kulunut se 7 vrk oviksesta, niin seuraavana maanantaina luulis miulla jo jotain oiretta olevan, mitä sit heti pääsen raportoimaan täällä :D Eiku mie oonki ens ma vapaalla, niin ti sit kyl pitäis jotain oiretta olla... Heh :D

Tylsää töissä... Taidan käydä syömässä nyt!

Voi kurjuus hössis! Minä jo luulin, että saatais eka plussa huhtikuulle sinulta!

Minäkin jekutin joskus n. 19-vuotiaana äitiä aprillipäivänä, laitoin tekstarirunon että meille tulee vauva. Äiti ilahtuneena soitti perään, ja oli jo kertonut pikkuveljelle ja kaikille ketä siinä ympärillä oli... Piti sitten palauttaa toinen maan pinnalle. Sitten kun oikeasti kerroin vauvauutisia pari vuotta myöhemmin, niin pikkuveli ei ollut millään uskoa ("kuitenki huijaat taas") Se taisi uskoa kunnolla vasta kun maha alkoi näkyä.

Muakin järkytti tuo vakoilija. Mutta pitää kertoa niitä tunnistettavia juttuja sitten mailin puolella. Jos joku haluaa vielä liittyä siihen mailikejuun, niin mukaan vaan (ainakin mun puolesta:)

Joo, "jatkometreillä" olisi hauska jatkonimi plussanneiden puolella. Pitäisi vain olla vaikka edes kaksi plussanutta yht'aikaa jotta kannattaisi oma ketju perustaa.:) Mutta me kaikkihan plussataan tässä kuussa! ---siis tässä kuussa! IHAN KOHTA!:D