Heipat!
Tänään ollut jonkin verran parempi päivä,käytinkin sen sitten kaupoissa jne kuljeskellen..

Oli eka neuvola, otettiin kaikki testit, niin veri- kuin virtsatkin ja kaikki oli ok. Maanantaina soitan ja varaan sen ultran viikoille 10-12. Otin lähetteen siihen tarkempaan tutkimukseen joka nykyään mahdollista joissakin paikoissa, otetaan ultran yhteydessä verikokeetkin jne, kartoitetaan riskitilanne. Meillä onneksi mahdollista, suostuin heti kun hoitaja kysyi tahdonko.
Ja kiloja on itseasiassa tippunut, vaikka turvotuksen vuoksi ei farkut mee kiinni. Laihtuminen johtunee siitä, kun kuvottaa koko ajan niin olen viikon ajan syönyt usein, pieniä määriä ja useimmiten hedelmiä.

Eli jotain hyvää tästä pahaolo-oireestakin.
Saatiin lippusia ja lappusia ja isikin sai oman kirjasen.
Äidilleni kerrottiin jo keskiviikkona, kun hän on koko viikonlopun kiireinen. Itki vuolaasti ja kertoi omia raskaus-kokemuksiaan. NIin ja hassua, mun laskettu aika on ollut 26.12, kun tän mun pippurin laskettu aika on 25.12!

Huomenna sitten kuulevat anoppi ja muu ukon lähisuku. Ostettiin lahjaksi isoäiti-muki ja tasapuolisuuden vuoksi myös isoisä-muki.

Lapsenlapsi on heille ensimmäinen.
Täällähän alkaa olla porukalla jännät paikat jo ihan lähituntumassa!IIK!
Kohta saadaan koko jengi odotuspuolelle, vähäks kivaa! Mimona on kyllä nyt ottanut perusnegatiivisen limalogin asenteen tulevaa jännäpäivää varten, toivottavasti on ihan täysin väärässä ja joutuu pyörtämään kaikki sanansa.

Hihhhih, ja Angeliquella taitaa joku tehdä kotiaan parhaillaan..hihihihiihh..
Sinililjallakin alkaa elämä voittaa ihan oikeasti, ihanaa! ja kohta pieni elämä voittaa itselleen kodin sinusta!
Hihihii
Melli rv7+1