Alkumetreillä 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu plussatuulia tänne!:)Joku kyseli ultrasta.Yksityisellä mä kävin,ei kai oikein missään näin aikaisin pääse kaupungin ultraan.Hinnaksi tuli kelakorvauksen jälkeen 67,60€.Ilman kela-korvausta oli 95€.Että aika suuria eroja noissa hinnoissa on.Sitten kun asia on ajankohtaista niin kannattaa kyl kysellä eri paikoista jos on mahdollista.Täälläkin kaupungissa toi oli halvin ja enimmillään ois saanut maksaa 160€.Sitä en muista oliko tosta kalleimmasta vähennetty kela-korvausta,ei varmaankaan.

Juu, hiljaseksi käy täälläkin..kaikki koittaa saada jotain muuta ajateltavaa, ettei koko ajan pyöris vauvat päässä;)

A:lla onkin eka jännäyspäivä maanantaina, millos oot ajatellu testailla?:)

Alan täällä olla ihan asemissa tädin tuloon, kun oon aikalailla varma, että tänne suuntaan ei plussa pallo ropise tällä kertaa..Nooh tähänhän on tottunut:) Oon miettiny, että kun noita tädin visiittejä näyttää riittävän, niin pitäskö hommata sellanen kuukuppi? onko kellään kokemusta noista kupeista?

Onse kumma kun ennen en oo pahemmin kärsinyt rintojen arkuudesta niin nyt sitä on lähes joka yk:na ollut, samoin vilutusta..(hih mikä sana..siis palelua)..niin otappas sitten selvää..se huonovointisuus meni ohi, eli jotain ruokamyrkytystä sen täytyi olla..

Oon siivoillut pihaa eilisen ja tän päivän, ah vihdoinkin;)

Ei muuten pahan hintanen yhtään toi minisunin ultra! vois itekin sitten harkita jos täällä pyöris etes lähimain noissa hinnoissa:)

Jep, mut nyt ollaan lähössä reissun päälle..(anoppilaan vain)..ja käyn mie tääl vkl:nakin kurkkimassa, Ihanaa vkl:a kaikille!:)

Joo jännityspäivä lähestyy, jospa sitä aikasintaan maanantai-tiistaina testailis. Ellei täti sitä ennen ilmesty. Tuntemukset on vähän kummallisia, niin en oikeen tiedä että mitä ajatella. Välillä on semmonen ihan selvä tädin tulo tuntemuksia, välillä sitten on semmosta erilaista painon tunnetta vatsassa ja välillä ei tunnu miltään. Rinnat on ehkä ihan hiukan arat, jos painelee.. mutta ei muuten! Joten yritän nyt ajatella, että se täti sieltä tulee niin ei sitten tipu niin korkealta.

Minisunin ultra on ollut kyllä ihan siedettävän hintainen... Toivottavasti täältä meiltäkin päin löytäisi yhtä "halvan".

Mä lähden tänään tyttöporukalla istumaan iltaa ja kannustamaan Leijonat voittoon ja ehkä pelin jälkeen pelaillaan jotain tms... Huomenna työpäivä.
Aurinkoista viikonloppua jokaiselle! *vilkuttaa

Heipat!

Tänään ollut jonkin verran parempi päivä,käytinkin sen sitten kaupoissa jne kuljeskellen..:)
Oli eka neuvola, otettiin kaikki testit, niin veri- kuin virtsatkin ja kaikki oli ok. Maanantaina soitan ja varaan sen ultran viikoille 10-12. Otin lähetteen siihen tarkempaan tutkimukseen joka nykyään mahdollista joissakin paikoissa, otetaan ultran yhteydessä verikokeetkin jne, kartoitetaan riskitilanne. Meillä onneksi mahdollista, suostuin heti kun hoitaja kysyi tahdonko.

Ja kiloja on itseasiassa tippunut, vaikka turvotuksen vuoksi ei farkut mee kiinni. Laihtuminen johtunee siitä, kun kuvottaa koko ajan niin olen viikon ajan syönyt usein, pieniä määriä ja useimmiten hedelmiä.:) Eli jotain hyvää tästä pahaolo-oireestakin.;)

Saatiin lippusia ja lappusia ja isikin sai oman kirjasen.:)

Äidilleni kerrottiin jo keskiviikkona, kun hän on koko viikonlopun kiireinen. Itki vuolaasti ja kertoi omia raskaus-kokemuksiaan. NIin ja hassua, mun laskettu aika on ollut 26.12, kun tän mun pippurin laskettu aika on 25.12!:D Huomenna sitten kuulevat anoppi ja muu ukon lähisuku. Ostettiin lahjaksi isoäiti-muki ja tasapuolisuuden vuoksi myös isoisä-muki.:) Lapsenlapsi on heille ensimmäinen.:)

Täällähän alkaa olla porukalla jännät paikat jo ihan lähituntumassa!IIK!
Kohta saadaan koko jengi odotuspuolelle, vähäks kivaa! Mimona on kyllä nyt ottanut perusnegatiivisen limalogin asenteen tulevaa jännäpäivää varten, toivottavasti on ihan täysin väärässä ja joutuu pyörtämään kaikki sanansa.:D
Hihhhih, ja Angeliquella taitaa joku tehdä kotiaan parhaillaan..hihihihiihh..
Sinililjallakin alkaa elämä voittaa ihan oikeasti, ihanaa! ja kohta pieni elämä voittaa itselleen kodin sinusta!:D

Hihihii

Melli rv7+1

Jee, kivaa kun Melli käy täällä hihittelemässä ja luomassa positiivista mielialaa :) Tsemppiä kovasti pahoinvoinnin kanssa selviämiseen! Hyvä, että välillä edes helpottaa!

Perskutti, mun tikuttelut ei näytä tuottavan tulosta, eli oon edelleen saanut vaan sen yhden kurjan viivan aikaan. Mutta tällä palstalla aina toitotetaan, että on ihan normaalia, että joka kuukausi ei ovuloi :/

Oon alkanut kuulkaas oikein kuntokuurin, oon käynyt jo monta kertaa lenkillä :) En jaksa vielä juosta kuin hetken, hiki tulee jo reippaasta kävelystä. Ja sitten käyn kerran viikossa yhdessä jumpassa. Kyllä nyt kunto kasvaa! Ootteko muuten kuulleet sitä ikivanhaa vitsiä, pitäisi laittaa lapselle nimeksi Kunto. Sitten kun yöllä hoipertelee baarista kotiin, niin naapurit voi sanoa, että siellä se Kunnon äiti tulee :P

Hah :) Liisaleena heittäytyi vitsikkääksi. Täytyy kyllä myöntää, että Kunto ei varmaan tule olemaan nimilistalla sitten jos sellaista joskus päästään laatimaan..

Ei näy viivoja täälläkään :( eilen tuli haamujen haamu, mut tänään ei kyllä oikein sitäkään. Aina aiemmin on jo lauantaina tullut selkeä viiva. Mutta viimeksi täti tuli päivän myöhässä eli ehkä se lykkää vähän ovista. Toivottavasti se ei jää kokonaan pois.. jatkan vielä tikuttelua. Treenit on jo kuitenkin käynnissä viivan varalta :) Että saapi nähdä koittaako pieni elämä voittaa kohta kotia vai ei.. ;)

Täällä on ollut taas tänään ihanan kesäistä! Aurinko saa näköjään meikäläisen innostumaan ja touhuilemaan, oon tehnyt tänään vaikka mitä. Ja sitten istuin pari tuntia parvekkeella lukemassa lehteä ja siemailemassa viinilasillista :) Kivaa! Tuli ihan lomafiilis, harmi vaan että lomaan on vielä niin pitkä aika.. Eilen kävin juoksemassa ja ajattelin huomanna vetäistä aamulenkin. Katsotaan miten käy..

Nauttikaahan viikonlopusta!
Sinis kp 13-14

Juu, pyörrän mieluusti sanani jos niin vain sattuis käymään;)..Se plussahan tässä asenteessa on, että putoaa korkeintaan ensimmäiseltä askelmalta:)

Täälläkin on aurinko paistanut, mutta 10 astetta ei oikein silti nyt lämmitä kun tottui viime vkl:n lämpöihin..ja sitten kun lupas vielä luntakin..hohhoi..
Sinishän on ollut ahkerana..mulla meinaa nyt repsahtaa toi kuntoilu (ilmoijen syy), mut enköhän huomenna ota itseäni niskasta kiinni ja passita lenkkipolulle:) ellei räntää/lunta sada..

Tehtiin tänään sieltä etelästä saapuville tipuille pönttöjä, olise vain hommaa..hyvät naurut saatiin kyllä ukon kanssa vaikka pöntöt ei puihin päätynytkään;)..Niin ja mojova musta sormi:D..No jos ne huomenna päätyisi puihin asti, tais olla työmiehet liian väsyneitä..

Aika hyvin sattunu noin karkin ja pippurin la:t :)..Sulla on ollut tänään jännät paikat kun ootte saaneet uutisia kertoa!

Liisaleena, ootko sinä ennen tikutellu ovista? onhan moni raskautunu silti vaikkei ovista olekaan bongannu plussanneessa kierrossa..ja totta sekin ettei nainen ovuloiskaan joka kuukaudessa..ja voi olla kyllä tikkujen merkistäkin kiinni..

Eiköhän Siniksen ovis oo viel tulossa, jos eilen tuli haamu..tai siis haamujen haamu:) kai siel luulis sitten jotain ees tapahtuvan.. hmm..

Mitkäs ovat A:n tuntemukset tällä hetkellä? huijui..nyt tekis terää yhdet plussauutise tähän erää;) *AA-A tam tam tam, AA-A tam tam tam* ;D

Terveisin: tärähtänyt-Mimona

Heip!

Ilmottaudun vaan pikaisesti. Sinnittelen töissä alkailevan migreenin ja kauhean pahan olon kanssa, tänään taas huono päivä. Panadolit kun ei mua auta yhtään, niin tietää että kauhea kipuilta tulossa.

Jatkan töitä, mutta kohta lähden kyllä kotiin.

Melli rv7+4

ps. sain ekan ultran 5.6

No höh, onpas mellillä usein migreeniä..:(..Mul monesti auttaa, että makoilen pimeässä hiljaisessa huoneessa niin ei iske kokonaan päälle..mut töissä tuosta ei ole mitään hyötyä..hmm oikein pimennetyt arskat päähän?;)

Tääl on semmonen tutina mahassa, että täti vois tulla jo aikasemmin tällä kertaa..olihan oviskin aikasessa (13 päivää sitten)..

Mites meidän oviksen bongaajilla kävi?

Käynpäs laskeen nyt ne kp:t niin pysyn itsekin kärryillä;)

Mimona kp 26/29

Heippa!

Mikäs täällä on tilanne? Jännäyslistaa ei tällä sivulla näkynytkään...

Höh, kuka Liisaleena täällä on toitottanu, et ei ovulois joka kuukausi? No siis tottahan se on, että ei välttämättä kaikki ovuloikaan joka kuukausi, mut ne tikutkaan ei nyt ihan välttämättä paikkaansa pidä... Et kyl se ovis voi olla siltikin, vaikka tikut näyttäs mitä :) Tsemppiä tikutukseen! Aika hailakan viivanhan miekin sillon viimeks sain ja kylhän tuo ovis vaan oli ajallaan... ;)

Hih, meillä on ultra Melli samana päivänä!

Toivottavasti ei tädit täällä enää hyökkäile! Mimonallakin ois ihan kohta jännäyspäivä... :)

Hertta 8+4

Moron,

nyt tikuttelen siis ensimmäistä kertaa kunnolla (viime kierrossa taisin jossain vaiheessa yhden testin käyttää :) Oon joka päivä uskollisesti pissinyt purkkiin samaan aikaan, ja oon sitä ennen ollut sen pari tuntia juomatta ja pissaamatta. Käytän netistä tilattuja one step-liuskatestejä. Oon jo viikon tikuttanut ja nyt eilen illalla _viimeinkin_ sain haalean viivan! Alavatsaa onkin vähän jomottanut toiselta puolelta, ja sitä on ollut muissakin kierroissa, eli jospa se meinais ovista ja viiva vahvistuisi tänään :)

En nyt muista kuka sitä ois erityisesti toitottanut, ettei joka kuukausi naiset ovuloi, mutta jostain oviskeskusteluista olen sellaista kommenttia lukenut. Oon kuullut myös tuon, että vaikkei kunnon viivaa saisikaan, niin ovis voi silti olla. Mutta olin vähän huolissaan, koska mulle ei tullut edes sitä haaleaa viivaa :) Nyt sentään jotain!

Mites teillä muilla on miehet ottaneet pidentyneen yrityksen? Me just puhuttiin tästä eilen, ja mies kertoi, että silläkin on viime kuukaudet ollut tosi pettynyt olo aina kun mun menkat on alkanut. Se ei ole kyllä juurikaan näyttänyt sitä, mitä nyt vähän mua lohdutellut. Nyt mies on täysillä mukana mun ovisbongailuissa, ja kyselee heti tulokset :) Eilen yhdessä ihailtiin sitä haaleaa viivaa, voi kun se ois ollut raskaustesti!

Mites Sinililja, joko tuli kaksi viivaa tikkuun?

Mimona ja Angelique, teitä jännäillään, nyt plussia kehiin!

No äsken tuli vihdoin kaksi viivaa tikkuun, toinen kyllä vielä haaleampi. Mulla on eri testit kuin aiemmin, joten saa nähdä tuleeko huomenna vielä vahvempi viiva. Nyt onkin sitten paha paikka, mihin väliin sitä tunkisi tämänpäiväiset seksitreffit.. voi voi, tiukkaa tekee ja lisäksi väsyttää ihan kamalasti.. pitäisiköhän jättää huomiselle ja luottaa siihen, että viiva vielä vahvistuu? No, pitää mennä illalla fiiliksen mukaan.
Aika hyvin sitä näköjään alkaa jo osata kroppaansa tulkita. Mulla on yleensä tullut aina se viiva viikonloppuna tikkuun, nyt ei näkynyt mitään. Mutta tänään vasta alkoikin oireita tulla, tissit kipeyty vähän ja vatsassa tuntuu kanssa. Että ehkä se sieltä tulee vielä! Alkaa vaan olla kohta edelliset armeijat jo mennyttä.. kun laskin aiemman varaan tuon ajoituksen. Mutta kerta kiellon päälle! Tai pari ;)

Niin, missä muut jännäilijät? Mulla varmaan siirtyy toi päivä, jos ovis on kerran vasta tuloillaan. Mutta korjailen sitä sitten myöhemmin.

Mutta nyt kotiin!
Sinis kp 15

Heippa vain... En ole tänään testaillut, mutta eilen testailin negan. Mulla oli kyllä se ovis niin myöhään (kp19), että tästä on vaarmasti tulossa pitkä kierto.
Mutta jos tätiä ei kuulu, niin jos seuraavan kerran testailis vaikka perjantaina... (jos vain maltan olla testaamatta).
Jotain tuolla mahassa tapahtuu, ihan tuntuu että täti tekis tuloaan...

Mellillä tuntuu olevan vaikeaa.. :( Voimia lähettelen sinne kovasti!

Pahoittelut A:lle negasta..mut on tuo ollut kyllä aika aikaistakin oviksesta laskettuna..eli eikun odottelet vielä:)

Mulla on alkanut huolestuttaan, kun siitä asti kun oli se "ruokamyrkytys" niin maha on käyttäytynyt kummallisesti..ja kerran sama alkoi menkkojen aikaan ja kesti viikon..eli maha kipuilee välillä, vasemmalla puolelle on semmonen kipeämpi alue kun painelee..mut sit välillä ei taas mitään ja taas tulee..huah...nää yrityskierrot on tuoneet kyllä mukana monenlaista "vaivaa", että tässähän tuntee itsesä kohta vaivaseksi;) No eiköhän se tästä, jos ei menkkojen jälkeen lopu niin sit vois soitella terkkariin.. Millanen muuten umpisuolentulehdus on? tuleeko siinä heti kauheet kuumeet ja mahakivut? vai voiko alkaa pienellä kipuilulla aluksi? ääh..taas kehittelen jotain:D antaa olla:)

Mites, vahvistuiko Liisaleenan ja Siniksen viivat?

Jos tänään jaksais mennä pihatöihin ja siivota loputkin..siis tänäänkin satoi lunta, mutta onneksi vain vähän ettei jäänyt maahan..huvitti kyl sunnuntain, että etelässä on samaan aikaan helteet kun täällä taivaalta sataa rankasti lunta! jännä nähä mitä tästä kesästä on tulossa..

Mimona 27/29

No voi voi A! Mutta voihan se olla, että olit liian aikaiseen liikenteessä, peukut on vielä pystyssä!

Se on ihan totta, että kaikenlaista uutta "vaivaa" on todellakin ilmaantunut tässä kevään aikana.. luultavasti kaikki ollut aiemminkin, mutta ei niihin ole kiinnittänyt mitään huomiota. Mulla kaikista oudointa on toi rintojen kipeytyminen oviksen aikaan ja sen jälkeen, miten ihmeessä mä en oo sitä ennen huomannut??? Ihan käsittämätöntä. Siksi mä olin yhdessä kierrossa jo olevinani ihan taatusti raskaana, kun tissit oli kipeenä..
Mulla ei ole ollut umpisuolentulehdusta, mutta muistan kun siskoni se sai ja kivut olivat kyllä kamalat. Taisi oksentaakin. Että uskoisin että sen kyllä huomaa, jos sen saa. Mullakin taisi viimeksi olla ennen menkkoja kipeä kohta vatsassa, varsinkin kun painelin sitä.. ehkä juuri siksi ;) Mutta mulla onkin aina ollut tällainen ongelmavatsa, jos minkälaista kremppaa vähän väliä.. Ei siis tunnu enää missään nämä! :)

Äsken tuli o-tikkuun samanlaiset viivat kuin eilen, nyt pitää siis lähteä hätistelemään miestä!! Eilen ei jaksanut.. mutta ehkä vielä ehdimme, lämmöt oli tänä aamuna vielä alhaalla eli ovis vasta tulossa.

Nyt siis hyökkään miehen kimppuun! :)
Sinis kp 16

Pus Kiii Sinis! ;D

Juu mullekin on ilmaantunu tota rintojen arkuutta, ihme homma kun sitä ei aiemmin ole huomannut..
Pari tuntia sitten juili niin kunnolla mahaa, että luulin menkkojen alkavan..melkein meinasin jo buranan ottaa mut menikin sitten ohi..eli siellä taidetaan tulvaportteja availla..

Olen vietellyt täällä pari päivää "sinkkuelämää" ku mies ei oo kotona..siis ihan kiltisti toki;)..eilen siivoilin kunnolla ja hemmottelin itseäni sitten saunalla,kasvonaamiolla,hyvällä ruoalla ja leffalla...ah hyvää teki, suosittelen:)..kun on tottunu niin tiivisti koko ajan olemaan niin pieni irtaantuminen välillä tekee hyvää, huomioi sitten taas toista paremmin..vaik ikävä tulee jo ennenkö toinen ehtii minnekään lähteä:)

Mikäs karamellin vointi on tänään? toivottavasti ois helpottamaan päin..

En mie ny viel testaa:)..kyl nuo ihan menkkaoireita on..nega on inha näky, eli testaan vasta kun menkat on myöhässä:)..

Huah, toisella koirista alko menkat ja se on ollu nii-in kiukkunen...haukkuu ja yrmyttää koko ajan..voi johtua kyl siitäkin kun isukki on reissussa ja potee sekin ikävää;)

Angelique1 12-14.5
Liisaleena 23.5.
Sinililja 25.5.

No sieltähän se sitten tupsahti.."kesäloma" siis siintää silmissä:)..toivotaan, että kesän aurinko ja lomailu tekis ihmeitä;)...

No voi kurjuus Mimona... Siellä nyt sitten koiran kanssa kärsitte menkoista... Hassua, kun muistaakseni meillä tuli täti viime kuussa suunnilleen samaan aikaan, ja minä vasta bongailen ovista täällä. Perseestä näin pitkä kierto, muut ehtii samassa ajassa yrittää paljon enemmän :P

Sain eilen sitten aika lailla samanvahvuiset viivat ovistestiin, ja tänään taas ihan haalean viivan, eli ovis tuli bongattua! Jee! Huomasinkin sen siitä, kun alavatsa oli arkana ja toiselta puolelta vähän kirvisteli. Pitänee vaihtaa jännäyspäivää vähän eteenpäin:

Angelique1 12-14.5
Sinililja 25.5.
Liisaleena 26.5.

Jos täti tulee tästä n. parin viikon päästä, niin kierron pituudeksi tulee 40 päivää. Hohhoijaa. Nyt on kp 26/36-42. Olin eilen ihan tohkeissani tuosta ovisplussasta, en meinannut saada nukuttuakaan kun olin niin fiiliksissä :) Siemeniä on pistetty itämään eilen, toissapäivänä ja tänäänkin ois tarkoitus (miestä ei tarvi paljon puuhaan houkutella, sekin on ihan innoissaan mun kahdesta viivasta) Ilahdutin miestä tekemällä karamellit, eli kuljin mahaa pömpöttäen raskauskävelyä pitkin olkkaria :)

Angelique, onpa kurjaa että nega tuli. Aika ajoissa testasit kuitenkin, mikä nyt on fiilis?

Hyvä homma Liisaleena!!:) No on sul kyllä pitkä kierto..mie ehin jännätä melkein pari kertaa sun yhden kierron aikana..Nyt sul alkaa se parin viikon piinailu;)

Huomasin just, että nyt ois sitten 14 päivää oviksesta ollunna..eli aikalailla pitää paikkaansa tuo, että menkat tulee 14 päivää oviksest..No ei tunnunna missään kun oli semmonen tutinakin ettei siel mitään meneil ole..kaipailen sitä joulukuun tunnetta, jospa se joskus toistuis..(siis sillon olin niin 100 varma että olen raskaana)..
jepjep..eiku etiäpäin,sano mummo lumes..

Loistavaa Liisaleena! Ihanan innokkaina olette molemmat oviksen löytymisestä :D toivottavasti siemenet tajuavat tehtävänsä!

Ja höh Mimona! Miten se täti nyt jo tuli?? Tyhmä akka. Mutta mä luotan siihen, että nyt kesän aikana plussia alkaa satelemaan tänne oikein urakalla. Rento lomafiilis ja valoisat illat.. kyllä se siitä! Sitten seuraavana kesänä istuskellaan ulkona nyyttiemme kanssa ja nautitaan taas kesästä. Näin se menee. Sovittu?

Mä toivon, että mulla olisi ovis tässä kuussa. En oo oikein tuntenut mitään oireita, toisaalta mun vatsa on ollut taas oma outo itsensä, järkyttävä pallo parin päivän ajan.. että ota siinä sitten selvää jostain nippailuista.. Mutta sain siis ma ja ti viivat tikkuun (lähes yhtä vahvat kuin k-viiva), mutta lämmöt oli aamulla vielä alhaalla. Eli ehkä se ei vielä ole ollut. Mutta erikoista sinänsä, aina aiemmin ollut viikonloppuna. Nyt mun pitää siirtää tota jännäyspäivää keskiviikkoon, kun menkat on tähän asti aina alkanut sunnuntaina. Että vähän epäilyttää. Mutta kahtellaan, miten käy. Kummasti sitä on taas mieli pirteämpi, vaikka se täti viimeksi ottikin koville.

Mutta nyt palailen hommiin.
Sinis kp 17

Jännäyslista:
Angelique1 12-14.5
Liisaleena 23.5.
Sinililja 28.5.

Voi Mimona, pahoittelut tädin tulosta, sullakin oli kyllä aika lupaavia oireita. Voi itku!! Mäkin olen säästynyt umpisuolentulehdukselta, mutta eikös se kipu tunnu silloin oikealla?? No en mene vannomaan...

Liisaleenalle ja Sinikselle onnittelut oviksen löytymisestä. Ihana tuo liisaleenan mies, kun on mukana innostuksessa...

Mä oon kanssa päättänyt aloittaa kesäloman koko yrityksestä jos nyt ei ole tärpännyt. Jotenkin alkaa tulla.. (hmm.. oisko epätoivoinen oikea sana) fiilis, joten parempi ehkä vähän rentoutua jos sitten vaikka tärppäis. Eli en ainakaan yhtään laske kiertopäiviä tai tikuttele ovista. Nautin vain kesästä ja miehestä. ;)

A kp 30/ 34-36 tässä kuussa