Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hertta mulla on se sama dvd tuolla kaapin pohjimmaisessa nurkassa yhdessä neuvolakortin yms muun tavaran kanssa... Kattelin sitä dvd:tä kesällä, oli aika koominen joissain kohdin.. "Kari" vaan nauratti, jotenkin mielessä pyöri sen salkkarit olemus.. hih!!!

Jännäyslista

minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-22.4)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Sinililja 27.4.

Poistin itseni joukosta, täti tuli tännän kylään kp27/30.. Vähän masentaa, mutta toisaalta tuntemukset on ollut niin viittaavat jo pari päivää, että osas odottaa tuloa. Viimeaikoina ollut kuitenkin niitä 30 kp kiertoja, joten ihmetyttää tää lyhyys. Varhainen keskenmenoko, mutta toisaalta vuoto ja kivut ei kuitenkaan ole normaalia suuremmat.

Peukkuja teille muille, jospa mä menisin nuolemaan haavoja ja taustailen hetken verran ja mietin miten tästä etiäpäin, ovistikkuja vain ei! :)

Huomenta!

Juu, Salkkarit miullakin vaan oli mielessä... :D

Harmittelut tädistä! :( Koita jaksaa valmistautua kohti uutta kiertoa ja ovista... Nyt tikut ja kaikki peliin sit ;)

Hertta

Täällä ei uutta..Ei menkkoja eikä oireita siihen suuntaan.Ei vaan liikaa haluais toivoa,se kun on yks heti kun ne alkaa jos ne alkaa..Huomen aamulla testaan..Jännää ja pelottavaa..
En meinannut eilen illallakaan saada unta kun mietin vaan asiaa..Ja aamulla sydän syrjällä menin vessaan et onko tullut mitään mut ei ole tullut..
Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon angeliquelle!:)(sun nimimerkki on vaikea kirjoittaa;)

Heipsudei,

Tulee se täti tänään viimestään..löytäny Angeliquenkin!!:/ hmp..Niin ne ei vaan malttanu sit pysyy siel lomailemassa..Kunhan tänne ilmestyy niin näytän sille taivaan merkit, että osaa pysyä etiäspäin loitolla!:)

Mullakin on semmone tunne, että minisunil on tainnu tärppä käydä!!;)

Voi että, toivottavasti ei täti löydä sinne Mimonan luo! Vielä ei oo toivoa menetetty, kun ei kerta sitä vielä näy... Harmi, kun Angeliquelle löysi, mutta ensi kuussa ei sillä sit oo asiaa kenenkään luo... Menis kiusaamaan niitä, jotka ei vauvaa yritä! Hittoako se täällä hengaa, ihan väärä mesta sille!!! PRKL!

Minisunilla on kyl aika varmasti tärpänny! Ihan on semmonen fiilis... Ja kun ei mitään oireitakaan ole! Tätioireita jos kerta ennen on ollut ja nyt ei, niin hyvin mahdollista, että on natsannut :) Ei siitä raskaudesta välttämättä tässä vaiheessa mitään oireita ole, ei ollu miullakaan siis mitään nipistyksiä tms. Hieman vaan ne rinnat arat, ei muuta. Vasta nyt on sit alkanu olemaan jotain ihan pientä...

Toivottavasti pääsette nyt äkkiä miun kans tähän huhtikuun plussajunaan, ni mennään perustamaan yhessä se Jatkometrit tuonne toiselle puolelle :) Ilman teitä en sitä vielä alota...

Tsaukkis!

Eikö vieläkään uusia tuloksia?;)

En mennyt tänään töihin, hirmeä paha olo kun heräsin, yökin pöntölläkin mutta vatsa oli tyhjä. Sitä kuulemma liikkeellä, 1-2 päivän oksutautia.Kiva.

Alavatsa juilii siihen malliin että täti ei ole kaukana, myös rinnat ovat hieman arat. Hassua kuitenkin, että jos se täti jo tulee kun luulin voiksen olleen myöhemmin..hmm. Tai sit tää on taas monen päivän valmistelua tätiin...

Voi vihna Angelique, nyt tikut tilaukseen ja uusin voimin kohti seuraavaa ovista!
minisun ja mimona, testiä kehiin??

melli kp27/28-33

Siis mitä? Mä oon ollut puolitoista päivää nettipimennossa ja olin varma, että saan lukea täältä jo ison kasan uutisia, mut ei mitään???
Minisun plussaa!!! Ja Mimona kans!!! Ja Karkilla oksutauti??? Tähän aikaan kuusta? ;) Hyvä hyvä!! *taputtaa innoissaan käsiään*

Joo, lyhyeksi jät tämä nettiherkku, pitää taas mennä :( I'll be back..
Sinililja kp 18/28

Karamellin oireet kyllä kuulostaa aika hyvin raskausoireilta! Varsinki tuo varhainen pahoinvointi vois ihan hyvin liittyä vaik siihen... ;) Toivotaan niin!
Niin että ei nuo hei välttämättä oo mitään tätioireita, kun voihan ne olla jotain muutakin... :) bdbdbd Pitää vaan toivoo, et ei täti ilmaannu paikalle! Vaik ainahan sekin tosin on mahdollista...

No joo!!! Elä muuta virka, Sinililja :D Niin mieki luulin...
Samoilla linjoilla oon! 3 plussaa ainaki taitaa olla tulossa :)
Ja Karkilla oksutauti?? Joopa joo... :D *pyörittelee silmiään...

Juu kauheeta kiusimista!! Saatte mut melkeen uskomaan, että oisinkin raskaana;)..
Mun kierto ei oo pitkiin aikoihin ylittäny kp30:tä, että jos huomenna ei täti paukkaa kylään niin oiskohan se myöhästynyt lennolta?..äh kyl se sielt tulee..vaik kuinka mielelläni oisin jo siirtynyt tuonne toiselle puolelle..

Samperi. Työ ootte julmia. Sit kun mulle paukkaa nega paikalle, niin sit on suu vääränä kun alkaa jo itsekin ajattelemaan plussavaihtoehtoa..

Ois pitänyt testata aamupissasta niin uskoisitte.:)

Voi hemmetin hemmetti!!! Mie ratkeen ihan just! Tekis mieli kiljuu ääneen, mut oon töissä, ni ei voi... Kyl myö oikein arvattiin!!!! ONNEA HIRMUISESTI!!! Nyt vaan testaat vaik huomenaamulla uudestaan varmistuksen :) Mahtavaa!!!

Mun sydän hakkaa tuhatta ja sataa!!!
Hitto että jänittää, en muista koska on viimeksi jännittänyt näin!! Pyörryn kohta..ja huomisaamuun pitää odottaa...toivottavsti ei ole väärä hälytys niin sanotusti.
Ja nyt olin juonut paljon ja pissaamatta en ollut sitä kahta tuntia, joten..
En taida vielä uskaltaa kertoa ukolle..hui että!Ihan punaposkisena ja jänittyneenä nyt olen..apuuva! Miten saan vuorokauden kulumaan noepammin!?!?!

Mä olen ihan shokissa yksin kotona! Kyyneleet valuu silmistä ja huomaan kuinka ilon kiljahduksia karkailee suusta! IIIKKK!!!! Voi, toivottavasti mä en nyt löydä mistään tietoa et joku ois saanut haamun mut ei ookkaan raskaana...