A
Angelique1
Vieras
Hertta mulla on se sama dvd tuolla kaapin pohjimmaisessa nurkassa yhdessä neuvolakortin yms muun tavaran kanssa... Kattelin sitä dvd:tä kesällä, oli aika koominen joissain kohdin.. "Kari" vaan nauratti, jotenkin mielessä pyöri sen salkkarit olemus.. hih!!!
Jännäyslista
minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-22.4)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Sinililja 27.4.
Poistin itseni joukosta, täti tuli tännän kylään kp27/30.. Vähän masentaa, mutta toisaalta tuntemukset on ollut niin viittaavat jo pari päivää, että osas odottaa tuloa. Viimeaikoina ollut kuitenkin niitä 30 kp kiertoja, joten ihmetyttää tää lyhyys. Varhainen keskenmenoko, mutta toisaalta vuoto ja kivut ei kuitenkaan ole normaalia suuremmat.
Peukkuja teille muille, jospa mä menisin nuolemaan haavoja ja taustailen hetken verran ja mietin miten tästä etiäpäin, ovistikkuja vain ei!
Jännäyslista
minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-22.4)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Sinililja 27.4.
Poistin itseni joukosta, täti tuli tännän kylään kp27/30.. Vähän masentaa, mutta toisaalta tuntemukset on ollut niin viittaavat jo pari päivää, että osas odottaa tuloa. Viimeaikoina ollut kuitenkin niitä 30 kp kiertoja, joten ihmetyttää tää lyhyys. Varhainen keskenmenoko, mutta toisaalta vuoto ja kivut ei kuitenkaan ole normaalia suuremmat.
Peukkuja teille muille, jospa mä menisin nuolemaan haavoja ja taustailen hetken verran ja mietin miten tästä etiäpäin, ovistikkuja vain ei!