Alkumetreillä 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin millon sul Hertta on la?..Hih kävin ite testaan ja se oli 24.12..vaik sillon ku ovista laskin niin näytti 23.12..eikös minisunillakin olis 24.12?

Onkos minisunilla millaiset tuntemukset?

Mul on edelleen nivusen kireellä..ja välil nipistää..huii?? vähänkö täälläkin syyhyttää testaan..tänään on 10 päivää oviksesta..mut enköhän malta ens viikkoon..:)

Hui hui hui!!! Lupaavilta kuulostaa teidän muidenkin oireet! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd vaan kaikille tasapuolisesti! Teidän la:t jää siis juuri joulukuun puolelle, mulla taitaa mennä tammikuulle. Mutta tungen silti samaan odotusryhmään..

Arvatkaa vaan tuleeko nyt tästä työnteosta mitään? Hertan syy.. sait innostumaan ja elättelemään toiveita ;)

Tosi hienoa kyllä kun Hertta sai plussan!:)Täällä ei kummempia oireita..Jotain pientä.En ole kauheasti jaksanut miettiä niitä/oon yrittänyt olla miettimättä koska oon tullut siihen tulokseen et kaikki on mahdollista,on tulossa sit nega tai plussa..Juu la:ksi tulis 24.12.Nyt syömään..

Juu, ei nyt kyllä miullakaan meinaa tulla työnteosta mitään... LA:aa en vielä varmistanu, katon kohta... Hitsi, äsken kävi työkaveri täällä työpaikalla näyttämässä pientä tyttövauvaansa :) Aivan ihana! 4 viikkoa vanha nyt... *huokaus...

Alkumetreillä 16
Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08

Jännäyslista

minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-20.4 tai kuka tietää...)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Jännäyslista

minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-22.4)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Mie muutin tuon miun jännäyspäivätsydeemin.:)

Voi että, kunpa meille ropisi niitä plussia tänne kuin plussamainoksessa konsanaan, plop plop plop plop plop ploploploploploplop!:D

Mihin ihmeeseen se meidän hösis on kadonnut? Tässähän alkaa huolestua!

Ja koskas on viimeksi kuulunut noista listalla olijoista, esim maijuliini tai lydia tai fiona? En muista että olisin lukenut heistä vähään aikaan mitään..

Onneksi limalogin tutkintoon kuuluu salapoliisint yö, selvitin, että onnellinen hössöttäjä oli seurassamme viimeksi ketjussa 14, sivulla 7 1.4.2008.
Tämän jälkeen hössöttäjästämme ei ole löytynyt merkkiäkään. Vihjeet voi osoittaa raskasutieteenlaitoksen oireyhtymien limalogeille, osoitteessa alkumetrit 16..

Niinpä? HÖSIIIIIS???!! onko hän ottanut vähän välimatkaa meihin, ettei iskis tressiä;)

Uijui, meiän hauvalla on hauvavauva kuume! sillä on semmonen pieni leluhiiri jota se hoivaa, kantelee ja suojelee..kauheeta itkua jos vaikka imuroi niin se kantaa sen aina suojaan..voi toista, haluis kans omia vauvoja:)

Jokos Hertan hauvavauva tulee tällä viikolla?

Oi voi..Mä yritän malttaa mieleni.Jotenkin tuntuu et valkovuoto olis nyt normaalia runsaampaa..Ei voi tietää,vielä viikko.Tuskaa..
Kannattaa pitää mimona huolta et koiralle ei tuu liian kova hauvavauvakuume eli valeraskaus.Toi nimittäin kuulostaa siltä!Siihen ei auta muu kuin ottaa se "vauva"pois.
Onko se kauan hoivannut sitä?Vanhempien koiraa nimittäin jouduttiin tässä taannoin lääkitsemään kun siitä tuli ihan sairas.Ja valeraskaus se oli..Piti kans pentuna jotain ,en nyt muista enää mitä..

Juu mie oon kans kuullu joltain tutulta tuosta valeraskaudesta, mut kokemusta siitä ei oo, ku omat koirat ollu aina uroksia... Kuulemma pesänteko on hirmusta siinä valeraskaudessa... Mimona tartuttanu jo vauvakuumeen koiruliiniinkin :)

Mun mies on jo pitkään ollut sitä mieltä, että mulla on valeraskaus.. ei pidä paikkaansa! :) Siinä mielessä noi samat oireet pätee ja kohta varmaan tarttee kans jotain lääkitystä..

Vai on limalogilla ollut salapoliisi yö? ;) Tää on monipuolista hommaa.

Mun on pakko myöntää, että toi Hertan plussa pisti meikäläisen pään sekaisin.. tahtoo kanssa! Lupaavan kuuloisia oireita myös teillä muilla, toivottavasti liput huhtijunaan on voimassa!

Hitsi, mie laittasin tähän jonku kuvan tai linkin siitä miun plussatestistä (kännykällä otettu), jos osaisin! Mut kehno, että on orpo olo ilman puhelinta, jäi aamulla nimittäin kotiin, kun hirmu tohinassa läksin ja pää oli ihan sekaisin siitä testistä...

Hih, juu salapoliisi yö, ylläri että mie naputan koko ajan taas kirotusvirheitä.;)

Mullakin iski ihan hirmu tahto ja toivo, mä kanssa! Odottavan aika on niiiiin pitkä..(tosin, ihan sitten odottavan 9kk taittaa mennä liiankin nopeaan...!)

Kaikki katosivat oireita etsimään.:D

Säätiedote lupasi että aurinko pilkistäisi tänään, mutta ei vaan näy..
Huomenna se lupaili koko päiväksi arskaa, ihanaa.:)

Vielä pitäisi hetken jaksaa töitä tehdä, huoh.

Se on täällä!!! Ja paistaa kirkkaati siniseltä taivaalta!!! Harmi vaan, että pitää kadota loppuiltapäiväksi kokoukseen visusti neljän seinän sisälle.. En mene.

Jestas sentään, mitä uutisia Hertta!! Oikein paljon onnea ja isot rutistukset myös täältä :-) Kertakaikkisen mahtava juttu! Nyt vaan plussia muillekin, että saadaan oma ketju pystyyn.

Hertta, voithan sä sen ketjun tehdä jo, mä ainaskin tuun sinne jo pyörimään ja kosiskellaan Amilda mukaan. Höpötellään siellä sitten kanssa, kun odotellaan täältä nämä kaverit mukaan :-) Täällähän mä pyörin ja hyörin toki myös :-) Olis kylä tosi mukava, kun olis meille oma ketju. :-)

Mahtavaa! Onneksi olkoon Hertta! Oon ihan varma, että tällä kertaa pienokainen pysyy masussa joulukuuhun asti. Tai jopa tammikuuhun, jos menee pari viikkoa yli :)

Otetaanko gallup jännäyslistalla olijoille: luuletteko olevanne nyt raskaana? Veikatkaa jotain :)
Minusta tuntuu, että en ole, ahkerasta sekstailusta huolimatta :| Toivon toki että pääsisin tuohon huhtijunaan, mutta en oikein usko...

Kiitos! Kovasti toivotaan, että tää nyt pysys mukana :)

Mie oottelen vielä jonkun teistä mukaan tuonne odotuspuolelle, niin sitten voidaan isommalla poppoolla siirtyä sinne turisemaan! Miusta se Jatkometreillä ois hyvä ketjun nimi! Ei mikään Loppumetreillä, koska ne on vasta niin kaukana ja koskaan kun ei tiedä kuin käy, pääseekö edes sinne loppumetreille saakka... Jatkometreillähän myö voidaan olla sit kaikki siellä loppuun asti! Eiks vaan?

Mut miepä lähden nyt kotiin päin!

Huomiseen!

Hertta

Juu meiän haukulla on ollut ennenkin tuota "vauvakuumetta"..muistaaksein just keväisin..kerran se meni ihan överiksi kun se raahaili sitä lelua joka paikkaan..sitten kun se löyty meidän sängystä niin piilotin sen pariks kuukaudeks niin se unohti sen. Täytyy taas ottaa lelu talteen jos menee liiotteluks:)
Hui no en tiennykään että koira voi oikeesti sairastua niin että sitä joudutaan lääkitsemään! täytyy tarkkailla tilannetta..

Melkosen pahan gallupin Liisaleena pisti :O..:)

Hmm..no pitkästä aikaa jos totta puhutaan niin on semmonen tunne, että vois olla mahollistakin;) pitäskö meidän pistää vedonlyönti palsta ja panokset kuka arvaa oikein;D

Mut nyt lenkillekin kun sää vihdoin suosii...ja katotaan antaako masu nyt juosta vaa joudunko tyytyyn kävelylenkkiin..

Mimona, onkohan sullakin tontin rajaus menossa masussa kun niin lenkkeilyä estää?:D

Voi että, miekin niin toivoisin ettävaikka viikonloppuna alkaisi jotain oireita ilmestymään, voi kun mie toivon..