Alkumetreillä 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Oireita ehkä havaittavissa... ;)
Kirjotan @:n puolelle niistä tarkemmin...

Hienoa Karamelli! Nyt on ovis saatu päätökseen ja hyvinhän se on teillä taidettu hyödyntääkin, joten mahikset on hyvät! bdbdbd :)

Hyvä, että Viljonkalla on alkanut pahin öklötys jo helpottamaan :)

Hertta kp28/30

Kyllä olette aktiivisia! Mä lähdin eilen töistä, niin Hertta oli juuri avannut uuden ketjun ja nyt täällä on jo 25 viestiä! :D Tää alkaa käydä ihan työstä tää palstailu..

Pikahuomenet täältä, pitää lähteä kokoukseen ihan just. Hyvä, että Viljonkka on saanut pään pois pytystä! Toivotaan, että olo vähitellen helpottaa.

Ja Karamelli on todella antanut kaikkensa tämän oviksen eteen :) Ihme on jos ei tulosta ala syntymään!

Ja Hertta ei todellakaan pärjää 12 päivää ilman meitä.. onnea vaan yritykseen, voi tulla sulle aikamoisen vieroitusoireet ;)

Ja mitäs muuta? Eipä varmaan, palailen iltapäivällä.

Sinililja kp 11/28 (=oviskausi :)

Heh, juu sama juttu täällä! En pysty kysymään yhtään mitään vielä, kun en haluu, että saa tietää yrityksestä... Sit vasta kun jos millon raskaana olen, niin voi kysyäkin :)

Hei kaikille!
Ilmoittaudun uutena mukaan.. tosiaan tänään tein testin ja plussaa näytti :) Soitin neuvolaan ja sieltä sain tiedon että olisin kuudennella viikolla. Hätäilin soittaessani että pitäishän tuo tulos tulla varmistamaan, mutta vastaaja oli sitä mieltä, että kyllä ne testit ihan luotettavia on(?). No nyt on aika sinne loppukuusta. Mikähän siinä on, että kun tein tänään sen plussatestin, alkoi heti alavatsassa nipistellä ja äsken oli sellainen kuvotusolo.. varmaan kehitän tän itse ;) Aiemmin on ollu jotain epämääräisiä oireita jotka nyt voi johtua jostain muustakin.. turvotusta, väsymystä. Mutta vaikea tätä on uskoa! Tekisi mieli kajauttaa tämä kaikille heti, mutta yritän kovasti hillitä itseäni.. niin uskomattomalta tää tuntuu..

Heissan!
Vilkasta on ollut täällä..Täällä sama,en tod voi alkaa enää kysyy äidiltä hänen raskaudestaan.Olis heti ihan varma et oon raskaana.Muutenkin oon huomannut että seuraa mua ja katsoo mun mahaa,sen verran harvoin kun nähdään..Mitään ei oo kuitenkaan vielä kysynyt.Enkä usko että kysyykään..
Hyvä hyvä,Hertalla oireita:)Täällä kans äsken kahvitauolla,olin huomaavinani pientä kuvotusta.Se meni kyl nopeasti ohi..Viikko vielä kestettävänä..

Hmm vvv..ehkä sun pitäs hypätä tonne odotus osastolle jos oot jo raskaana;) täällä vasta pyritään siihen tulokseen..Mutta hirmusesti onnea!

Juu en miekään uskaltas äiteeltä kysellä mitään, huh se aavistas heti..

Siis Hertta pliiiiis..mitä oireita??..nyt mun pitää varmaan liittyä teidän sähköpostirinkulaan että pääsen kuulemaan;)..vois kyllä oikeestikin liittyä kun jaksais vaan tehä yhen höpöhöpö osotteen..mites siihen rinkiin pääsis mukaan?

Onnea kovasti vvv:lle!!! Täällä myö tosiaan vasta yritetään raskautua, kuka enemmän kuka vähemmän aikaa yrittäneenä... Mutta me täältä koitetaan kovasti tulla perässä sinne odotuspuolelle :) Toivottavasti siellä pian tavataan! Itse testailen ylihuomenna, joten saa nähdä kuin käy :)

Hei siis täh!?! Eikö Mimona oo vielä meijän sähköpostiringissä? Mie luulin, että oot... Nyt kiireellä tee joku hömppäosoite, niin välitän siullekin sen postin :) Siinä oli vähän semmosta arkaluontoisempaa asiaa (miun mielestä, ei välttämättä jonkun muun...), että en tänne yleiselle osastolle viitsiny sitä alkaa spekuloimaan, you know... :)

Aikas hypnotisoiva toi vvvv:n nimi..näin kuten minisunkin v:t kolmena ja niitä onkin neljä...huiii..onkohan meillä minisunin kans jotai raskaushormoneita jotka sekottaa pään??:O..näkeekö muutkin?..

Jos jotain oireita koittas keksii niin.. eilen lenkillä jouduin puolet matkasta melkeen käveleen alavatsakivun takia..yleensä jos kävelen se johtuu kylkikivusta..hmm..eilen myös tuli hetkittäinen juiliva kipu..rinnat ei ole kipeät, mut jotenkin pinkeät...taitaa olla toiveajatteluja;)

Juu, miullakin näky veet vähän menevän sekasin :) Siinä on joko 4 pientä veetä tai 2x tuplawee :) Mie laitoin taas 3 pientä, joten ihan puihin meni :D

Miun oiremaili karkotti kaikki ihmiset :(

Voi hitsin himpula, just laitoin @ -puolella viestiä..voisko joku vaikka välittää sen mimonallekin?:)

Huijuijui mimona, jos siellä rakennetaan pesää sun kohtuun! ihanaa!

Huh huh! Oottepa te nykyään aktiivista porukkaa. Ei millään kerkee enää kaikkia teidän juttuja lukeenkaan. Menis varmaan koko työpäivä jo siihen sit...

Nytkin on hirmuinen kiire täällä töissä, mutta nopeasti ilmoittelen, että täällä olis iloisia uutisia eilisestä Np-ultrasta. Kaikki oli hyvin ja pikkuinen kieri ja pyöri mahdottomasti ja heilutteli siellä käsiään. Aivan mieletön näky!!!! Pää-perä-mitta oli 57,3 mm ja niskaturvotusta 0,8 mm. Veriseulassa kävin myös ja tulokset saan joskus viikon päästä, mutta luultavasti kaikki ihan ok, kun ultran mukaan kaikki niin kuin pitääkin ja kun tuota niskaturvotusta ei juurikaan ollut.

Amilda RV 12+2 (Neuvolakortin mukaan, eli siis virallinen 12+1 & Ultran mukaan 12+3, mut en nyt lähde tuota päivää muutteleen mihkään - näillä mennään)

Juu, mie laitoin Mimonalle!

Mahtava juttu, Amilda, että kaikki oli hyvin ultrassa! Nyt voi sit jo vähän huokasta helpotuksesta :) Jaksamisia!

Joo, täällä on kyllä tosiaan nyt niin aktiivista meillä, että saa kohta jatkuvasti olla uutta ketjua avaamassa :D Nyt on niin kiivaat ovis- ja oireajat meneillään, että puitavaa riittää!

Mie käväsen nyt kyllä tauolla...

Hihhih, ei ainakanaan tarvitse miettiä töissä että miten aika kuluisi kun yrittää seurata ketjua, kurkkia meilejä ja tehdä sit vähän ehkä töitäkin! Hehhheehh.. Mutta limalogin tutkintoohan kuuluu ainakin 5 eri asian yhtäakainen miettiminen ja analysoiminen.:D

Mä olen ainakin ihan riippuvainen tästä ketjusta, tai enemmänkin teistä ihmisistä. Lauantainakin ystävlleni sanoin, että voi minttuparka, kun on niin kurja sää, kun se menee naimisiin. Ystävä oli ai häh? Heh, en sen enempää selitellyt. Teistä meinaa muutenkin puhua kuin tuntisin paremminkin, hihhih. Ja joistain jutuista tulee mieleen että heti pitää päästä kertomaan meidän tytöille!:D

Tuosta seksihommelista raskauden aikana, luin jostakin, -huomio taustailijat, luin jostakin, en väitä että totisinta totta!- että raskauden aikana kannattaa käyttää kortonkia, sperma voi vahingoittaa alkiota tai sikiötä jotenkin. Muistakeehan hormonihuumassanne sitten!:D

Mie oon kans kuullu juttuja ja lukenu, että jotkut sanoo, että pitäs välttää seksiä alkuraskaudessa (lisää km:n riskiä) ja sit taas jotkut sanoo, ettei sillä oo mitään merkitystä, ettei siis aiheuta mitään vaaraa... Mut en sit tiiä mikä on asian todellinen laita, kun molempia tietoja kuulee aika tasaseen...

Tsemppiä vvvv:lle! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ihanan pikaisesti sulla tärppäsi, olen ihan kade.:D

Huhhuh, olen ihan täysi, ei saisi ahmia lounalla vaikka olisi kuinka hyvää ruokaa.:)

Hitsi, oli kyllä ovis-viikko. Olen tänään pyöritellyt silmiäni ja ihmetellyt että kylläpä yritii ovis tehdä istestään vuoden tapausta! Ihan superhullu ovis.. Kosti kun kerrankin otin tikut käyttöön, että ei tullutkaan silloin kuin yleensä ja päätti samantien koulia koko kropan kivuillaan! Onneksi se on ohi!!!!:D

Mutta missä pirussa se aurinkonaama tuolta taivaalta on? Onkohan sillä kevätmasennus?;)

Amilda: hyvä että ultrassa kaikki oli hyvin ja pikkuinen oli virkeä:) Nyt naatiskelemaan ja kasvattaan urakalla rantapalloa;)

Ukon kans kerran haaveiltiin, että sitten jos plussaa niin ei kerrota vasta ku maha alkaa näkyyn...mitenkähän sitä sitten saa pidettyä turpansa tukossa?;)
alkoholin puolesta mulla ei tulis mitään onkelmaa kun en pahemmin juokkaan..mut miten kieltäytyä anopin maksapihveistä, kuivalihasta..tai suolalohesta.. kahviakaan en onneks juo:)

Mimona kp23/29 viel viikko piinaa...

Tervehdys naapurista :)

"Hertta81 (vierailija)
Mie oon kans kuullu juttuja ja lukenu, että jotkut sanoo, että pitäs välttää seksiä alkuraskaudessa (lisää km:n riskiä) ja sit taas jotkut sanoo, ettei sillä oo mitään merkitystä, ettei siis aiheuta mitään vaaraa... Mut en sit tiiä mikä on asian todellinen laita, kun molempia tietoja kuulee aika tasaseen... "

Elikkä, mulle on gyne sanonut että niinä päivinä, kun olisi kuukautisten alkamispäivä kannattaa välttää yhdyntää, kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana. Silloin on kuulemma suurempi riski keskenmenoon.
Ja spermasta =) se sisältää jotain ainesosia (protskuja, valkuaisaineita, jotain?), jotka varsinkin loppuraskaudesta saattaa aiheuttaa kohdunsuun pehmenemistä/aukeamista. Kortonkeja ei tartte käyttää, ellei lääkäri sitä erikseen suosittele liian aikaisten supistusten takia.

Onnea plussanneille ja tervemenoa muillekkin plussajunaan!!