Alkumetreillä 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä Mimonalle: Hyvä homma! No nyt on ainaki ovisajankohta aika tarkaan varmistunut. Eli olikohan sit tänään aamulla vai eilen illalla? Kun eilenhän siulle tuli vielä vahva viiva?

Jos Karamellilla on ovis ollu jo vklna, niin meillähän on about sama jännäyspäivä! Mie arvelin jo pe testata, jos ei tätiä näy... Huih! Alkaa jo jännittämään... :)

Ulkopuolisen kommin lausahduksen voi tällä hetkellä heittää roskakoppaan...ei me täällä vielä sitä murehdita vaan murehditaan sitten, jos niin käy..Sillä meidän ketju on päättänyt tässä kuussa plussata joka ikinen. piste. ;D

keskiviikkona ja tiistaina tuli yhtä vahvat viivat..pupuilut tapahtu maanantai iltapäiväl ja keskiviikko aamuna..eli ovis on saattanut olla keskiviikon ja tiistain välisenä aikana tai sitten keskiviikkona klo 12.00 jälkeen..heh onpas tieteellistä;D.. Mut sitähän se piti ollakin ..tieteellistä tutkimusta;)

Ai ykkösluokasta? Pelaat siis varmanpäälle. Riittäisi mulle nyt ihan se turistiluokkakin, kunhan vaan pääsisi mukaan.. Voitteko sitten vähän jarrutella, jotenkin hämätä vaikka sitä kuljettajaa tai jotain, että ehdin mukaan?
Joo.. pitäisiköhän lähteä kotiin? Mitäs sanotte?

Heipparallaa ladyt!

Täältä tämä oksennuksenhajuinenkin Viljonkka nostelee päätään ja kysele teidän innostuksen perään. Nauroin vedet silmissä teidän junalle. Jos mä kävisin raiteille seisomaan, että Sinililjakin sitten ehtii juosta vaunuun :-) Kiva, että ootte kaikki positiivisella mielellä, just oikea asenne. Ja nyt tosiaan kaikki tikut ja poppakonstit peliin :-) Ei mitään murehtimisa siitä, saako niitä lapsia vai ei. Vaan meidän yhteisö saa nyt jouluvauvoja, vai mitä?!

Mulla paha olo hiukan hellittänyt (*koputan puuta). Väsymys on nyt iskenyt aika tavalla päälle...Kuvotusta kyllä esiintyy, jos verensokeri pääsee tippumaan. Koko ajan syön, mieheni mukaan kuin hevonen, heh :-) Kolmen viikon päästä olis np-ultra, joten pitäkäähän mulle sitten peukkuja.

Jään odottelemaan innolla plussia kaikille ++++

Viljonkka rv8+2

Juu, mää pirskotan vettä lattialle, pullistelen vatsaani ja sanon että lapsivesi meni! Eiköhän se hämää hetkeksi jotta ehdit kyytiin! Liityn sit turistiluokkaa seuraan kun ne tajuavat että huijasin.;D

Voi voi, mä ainakin haluaisin jo lähteä kotiin, mutta en voi..hengailen siis aktiivisesti täällä palstalla. Vauvahaaveilu on niin paljon kivempaa kuin mun työni!:D

Snuuf snuuf?? joku löyhkä täällä kyl kävi ;D

Mitä? hullua kun Viljonkkakin jo noin pitkällä! niin se aika vain rientää! Peukut töröttää sulle pystössä hievahtamatta kolme viikkoa:)..Hyvä jos paha olo on jo hiukan hellittämään päin..:)

Juu odotukset on korkeella ja sitten kun putoan niin putoampa sit monta metriä...* tilailee jo laskuvarjo ihan sen 0,1% :n varalta* :D

:DDDDDD Loistavaa! Eiköhän me tällaisella yhteistyöllä saada juna täyteen ja sitten vaan puksutetaan yhdessä menemään tuonne toiselle puolelle!

Kiva kuulla, että Viljonkalla alkaa elämä voittamaan pahanolon suhteen! Kovasti jaksamista myös sinulle!

Nyt mä lähden! Moro vaan!

Löyhkääjä fiilistelee täällä teidän tulevia plussauksia! :-) Perustetaan ilman muuta oma odotusketju, kun plussia rupeaa ropisemaan. Siirryn ehdottomasti sitten myös sinne.

Palaan taas, moi!

Moi!
ootte kaikki niin hassuja! Nauroin pitkästä aikaa oikeen kunnolla :D

Harmittaa vähän kun itellä ei oo mitään jännättävää vielä mutta ens kuussa sitäkin enemmän kun päästään lomalla köyrimään toisiamme oikeen kunnolla! Mä tuun sit kovasti junan perässä seuraavalta pysäkiltä!

:D:D ootte kyl mun päivän pelastus!

Voi visna leidit, mulla alkoi ankara vi'''tus pari tuntia sit eikä lähde minnekään.
Siis mitä hemmettiä! Ihan kuin mulla olisi täti tulossa! Sunnuntaista alkaen nippaillut kohtua, alkuviikosta nännit oli toosi kipeät ja nyt on himmee ärripurri-itku-kiukku-kohtaus! On tytsät niiiin lähellä ettenkö tee raskaustestiä ja putoa vielä syvempään olotilaan negan tullessa just nyt.. Ihan sairasta!! Ja ovis-hiton-tikku näytti taas sitä haalean vaaleaa viivaa, ja vertasin viikon saldoon, kaikissa se ihan sama sävy! rrrrrrrrrrr

*Ritari-Mimona laukkaa valkealla ratsullaan kuopan luo ja heittää köyden pohjalle* -Tuleppas höpsö sieltä! Nyt otetaan nää raskaustestit sulta viikoksi (tai parempi laittaa heti pariksi viikoksi;) pannaan ettet turhaan täällä kiduta itseäsi ;D Sitten jos vielä siltä tuntuu niin saat poksauttaa sen plussan sinne tikkuun :P..

Kiitos uljas pelastaja! En tee testiä. Mutta kyrsii kuitenkin. Tyhmää. Taidan mennä tänään ajoissa nukkumaan, laitan tehiksen ja riksun tallennukseen. Mulla on ehkä jokin ovulointiviikko-oireilu..joo? Älytöntä. Ihan kun tällaiset päivät ei tätien aikaan riittäisi.
Ehkä huomenna on parempi päivä. Ja lisäksi kyllä kyrsii kun ovistestit paukkaa samaa tulosta koko ajan, että ovuloinko ollenkaan??

Kävin vielä varmistamassa, että tädit on varmasti siel Hawaijil. Olen palkannut nääs vakoojan ja hänen kertoman mukaan ranta on pullollaan tätejä kurttuinen ilme naamallaan. Toivottavasti ne nyt siel alkas viihtymään...parasta olisi kun lennon paluu on kuitattu vuodelle 2009 :D

Onko sulla koskaan tuntunut ovis kohdussa erityisemmin? Tai sittenhän mulla on ollut ovis super-ennätysajoissa ja nyt siellä kohdussa rakennetaan kotia 9 kuukaudeksi..

Onko ne sun viivat ihan haamuja vai haaleita näkyviä viivoja? älä viel tressaa kun jotku ei saa ollenkaan viivoja testiin, mut silti onnistanu:)

Mullakin oli tiistaina ihme ketutus päivä..aivan kuin ennen tädin tuloa..tiuskin ukolle ja lähdin sitten lenkille päästeleen höyryjä..se hiukan helpotti..Mullakin on mahassa jotain meneillä..ja nyt se flunssa jyräs kunnolla päälle..huah..ovis tais altistaa jotenkin taudille..No nyt lepäilemään ja toivottavasti huomenna olo vähän helpottuu:) Ja karamellilla kans:)

Juu eli on:) just tota nippailua ja jomotusta..nyt en osaa erottaa kun tää tauti löi päälle, että onko kyseessä taudin aiheuttamat tuntemukset mahas..
Toivotaan, että sulla kuhisee maha täynnä työmuurahaisia, jotka tekee pehmeää petiä asukille 9 kk:ksi!

Ihan sellasia tihrustamatta näkyviä viioja ollut 4 päivänä, kaikki samanmoisia. Huomiselle enää 1 tikku. Jos sulla kerran ollut kiukku tiistaina ja sullahan silloin oli vahvempia viioja, niin ehkä mullakin se ovis sitten ihan ovella..hmm, ajateltiin pupuilla tänään ja la, mutta pitäisiköhän jättää huomiseen vai hmm..vaikeita nää tieteelliset seikat..:)