Ajatuksista yritykseen 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinoista päivänjatkoa...?

Angsteri, tsempit neuvolaan! Oliko mies mukana? Kerrothan meille sit miten meni ja mitä kaikkea siellä puhuttiin!

Onko Neilikka jo palannut ihanan kuuloselta matkaltaan?

Kovasti peukkuja Lumikukalle ja Rosalle!!

Kävin äsken pienellä lenkillä. Aivan ihana ilma, paitsi niin kylmä ja kova tuuli että nenä meinasi jäätyä ihan täysin ja samoin sormet. Nyt kun saisi vaan vielä lisää lunta niin tulisi jo talvinen olo :)

Munkin pitäisi varmaan löytää sellainen gyne jolle voisi laittaa mailia, nyt on onneksi edes työpaikkalekuri, mutta ei tietty tiedä näistä niin paljoa kuin joku gyne. Ja lääkäreistä tulikin mieleen että pitäisi varata kohta taas hampulääkäri..yök! onneksi vaan vuositarkastus mutta kun ei koskaan tiedä jos jotain löytyy niin en halua mennä :( positiivista on se, että ensi vuoden alusta saa enemmän kelakorvausta.

Angsteri, miten siellä ultrassa meni (tai jos vasta illalla niin tulehan kertomaan sitten)?

Nyt tuli Blue1 uutiskirje; pääsis Pariisiin ja vaikka minne vaan 70e ja jonnekin jopa vaan 50e/suunta! voisi käydä joko ennen joulua tai sitten tammikuun aikana, heti tutkin jo kalenteria että jos tekisi pienen lomareissun. Barcelona olisi kaikista ihanin, mutta siellä pitäisi olla viikko, eikä nyt talvilomaa vielä tammikuussa haluta pitää, joten se ei käy :(

uusimmassa kela-lehdessä oli juttu, että Kela on tarkistanut hammaslääkäri taksansa, jotka olivat vuodelta 1989!! ja siis koska nyt taksat nousi niin nousee sitten se korvauskin. Eli edelleenkin saa sen 60% siitä taksasta..

Juu mä odotan sen viikon ennen kun hoidatan hiivaa, ei siinä muu auta kun vältellä sokeria ja rapsuttaa alapäätä sen aikaa :)

Mies sai varattua ajan simppatestiin, se on ens viikon tiistaina. Lupasin mennä mukaan kun raukkaa vähän taitaa jänskättää.

Mä mietin muuten sitä että hedelmöittymisestähän menee joku viikko siihen kun alkio kiinnittyy. Tiedättekö kuinka suuren osan ajasta se lilluu munasarjoissa ja milloin se rupee olemaan kohdussa kiinnittymättömänä? Voiks olla mitään tuntemuksia ennen kiinnittymistä..? Mua vihloo vähän tuolta alapäästä, ja ajattelen et perhana jos tähän hiivan lisäks on tulossa vielä virtsatietulehdus...

Odotellaan innolla angsterin kuulumisia :)

Eipä ole minkäänlaisia tuntemuksia kumpaankaan suuntaan ;) Maanantaina oli menkkainen olo, mutta ei enää. Kiitos peukutuksista, mutta älkää innostako mua liikaa, joohan?! Viime kierrossa olin jo melko vauhkona kun olivat myöhässä. Nyt aion olla viilee.

Voi ei Minni... Toivottavasti ei tule sitä tulehdusta! Ja nyt pidättäydyn laittamasta sitä luontaisten hoitojen litaniaa ;)

Hihi, pitäiskö sua Lumikukka vähän, ihan vähän, vauhkoonnuttaa? ;D *hemmetin pirullinen virne* Vai ollaanko porukalla ihan cool? ;P

Toimiiko muilla helistimen sivut? Onko ne nykyisin aivan tolkuttoman raskaat, vai onko mun koneessa vikaa?

Aloittaisko joku uuden ketjun?

Mites sitten tuo hedelmöittyminen? siis missä vaiheessa tuo munasolu hedelmöittyy? ilmeisesti sen täytyy kohdata siittiö heti kun irtoaa, jos munis elää vaan sen 12-24h?

Saana ei saa kiusata ;) Mutta en kyllä nyt niin tänne pääsekään, huomenna illalla ja pe aamuna ehdin varmaan käydä kertomassa tilanteen, mutta sitten olenkin pimennossa.

Hmm... Siinä helistimen animaatiossa munis kohtas siittiön aika pian irtoamisen jälkeen.
Äh, pitäisi katsoa sitä Olipa kerran elämää. Joo, meillekin ostettiin se boksi joskus kuukausi sitten...

Syke löytyi helposti ja Nukin sydän pamppasi 166....aikas paljon. Mullakin on tosin normaalia suurempi leposyke, joten jospa se periytyy ;) . Lekurin mukaan kaikki näytti hyvältä. Ultra on vasta viikon päästä. Ja ennen joulua saan mennä kuunteleen taas sydänäänet. Rosa, mies ei päässyt tällä kertaa mukaan, kun se oli töissä. Eikä pääse ultraankaan. Tammikuun ultraan se pyytää vapaata, kun siellä näkyy sitten jo enemmän, mm.sukupuoli :).

Munasolun täytyy hedemöittyä tuona 12-24 h aikana, se siirtyy kohtuun noin 4:nä päivänä ja kiinnittyy viikon päästä hedelmöityksestä.

Rosalle myös peukutukset! Raskaus voi yllättää silloin kuin sitä vähiten odottaa ;)a

Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista angsteri :)

Voi kun löytyisi vielä se taulukko, jossa on se hormonin määrän kasvu. Jossain ketjussa se täällä pyöri, mutta kun vaan muistaisin missä...

Yhteistyössä