Taas ihan pikana jotain.
Ultrassa käyville peukutuksia

bd
Joo, ensimmäinen reissu oli neuvolaan. Mies oli mukana. Ihan hyvä että oli, ei mulla ole hajuakaan miehen suvun sairauksista. Hurjan kiva täti oli, jäi hurjan hyvä mieli

Ja juu, kotitekoista simaa saa juoda. Heh, piti varmistaa

Ja inkiväärin käyttö mausteena on ihan ok. (pieni tupsaus kuumaan vesimukiin kun olis se ehdottomasti paras pahoinvointilääke mulla) Nyt sitten vaan nt:tä varailemaan, parin viikon päästä pitäisi käydä siellä. Hmm. Neuvolan mukaan mulla olis menossa jo 9+6. Varmaan muuttavat sitä ultrassa. Aika hauskan pointin muuten sanoi makean syömisestä. Että kun lapsivesi on luonnostaan makeaa, niin makea on ainoa maku mihin lasta ei tarvitse opettaa. Ja mitä enemmän makeaa syö, sitä makeampaa on lapsivesi ja sitä persompi makealle lapsesta tulee. Jännä juttu. Mä luulin, että sokeria pitäisi rajoittaa vaan painon, niin oman kuin vauvankin, takia.
Brogan, muista syödä tosi useasti vähän. Heti jos on nälkä, niin huono olo iskee. Hedelmiä, purkkaa, hapankorppua, jäisiä marjoja, kurkkua.... Josta tuli mieleen, himo nro 1. Tonnikalapasta. Kolmas päivä peräjälkeen sitä, oli pakko saada. Heh, voishan se himotuksen kohde olla jotain terveellisempääkin... *viheltelyä*
Ja painosta, se on sama ainakin suunnilleen mitä ennen plussaa. Ihme juttu kun ottaa huomioon ruokavalion. Suolan himoon ja iltaällötykseen kun on parhaiten auttaneet sipsit... Oikeasti, pakko tsempata, muuten näytän valaalta jossain vaiheessa....
Hihi, Rosa ilmaisi kyllä just nappiin tuon rintajutun
Niin juu. Brogan, mulla on vähän sama juttu töissä. Toisaalta olisi hyvä kertoa heti, että ehtivät järjestellä asiat, mutta... Ehkä mä edes harkitsen sitä kertomista ultran jälkeen. Pelottaa vieläkin, että jos se onkin jäänyt kesken...
Ja taas pitää häipyä...