S
sade81
Vieras
pirtsakkaa huomenta =) täällä viikkoon eka aamu kun olo on hyvä! syöminen on edelleen vaikeaa mutta ennen ja jälkeen syömistä on hyvä olo. Ehtiihän se vielä muuttua mutta oli ihana olla ainakin nyt pari tuntia hyvä oloisena ja suht energisenä =) en tiedä johtuuko siitä kun tankkasin eilen illalla kun oli vähän parempi olo, vedin puolikkaan HK sinistä ja vielä kaikkea muuta pienempää päälle. Tänään pitäisi yrittää lihapullia..nyt ei houkuta mutta ehkä taas illemmalla. jos voisi päivät vaan maata ja iltaisin aloittaa elämään 
Ballerina, montako aamua jäljellä? Orella taisi olla jo ihan vikat päivät? Ihanaa että vaunut ovat ihanat =)
ja sitten vähän taas miehistä..ärsyttää kun välillä heittää kommentteja kuten tänään aamulla kun tuli jotain siivouksesta puhetta, niin mies heitti että millon viimeksi olen imuroinut..siis haloo, jos hädin tuskin pysyn pystyssä niin ei paljoa imurointi houkuta. Mutta tulee välillä olo että luulee mun vaan feikkaavaan huonoa oloa jotta ei tarvitsisi tehdä mitään..aargh!!!
pieni gallup kun muisti on niin huono, miten asutte?
me asutaan siis rivarikolmiossa ja on tilaa vauvalle, tosin työhuonetta ei sitten enää ole että täytyy keksiä koneelle joku muu paikka (onneksi on kannettava mutta silti).
Ballerina, montako aamua jäljellä? Orella taisi olla jo ihan vikat päivät? Ihanaa että vaunut ovat ihanat =)
ja sitten vähän taas miehistä..ärsyttää kun välillä heittää kommentteja kuten tänään aamulla kun tuli jotain siivouksesta puhetta, niin mies heitti että millon viimeksi olen imuroinut..siis haloo, jos hädin tuskin pysyn pystyssä niin ei paljoa imurointi houkuta. Mutta tulee välillä olo että luulee mun vaan feikkaavaan huonoa oloa jotta ei tarvitsisi tehdä mitään..aargh!!!
pieni gallup kun muisti on niin huono, miten asutte?
me asutaan siis rivarikolmiossa ja on tilaa vauvalle, tosin työhuonetta ei sitten enää ole että täytyy keksiä koneelle joku muu paikka (onneksi on kannettava mutta silti).