Ihana ilma tosiaan täällä etelässäkin! Harmi vaan, että se on vierähtänyt neljän seinän sisällä!
Palautin tänään äitiysraha ja -avustus paperit, nyt odotellaan päätöstä summista. Äitiyspakkauksen otin rahana, joten sitä ei tarvitse odotella. Ei mulla niitä värejä vastaan mitään ollut, mutta pakkauksessa oli niin paljon sellaista tavaraa mitä meillä on jo/ei tulla tarvitsemaan, että katsoin sen turhaksi. Kyllä sillä 140 eurollakin aika paljon ostelee kaikenlaista. Vanilla voisikin kertoa vähän, mitä ovat pojan kanssa eniten tarvinneet ja kuinka paljon vaatteita oikein kuluu. Jos saisi vähän vinkkiä, mitä sitä vielä ostoslistalle pitää laittaa... Mua askarruttaa esim. sitterin, rintapumpun, imetyspaitojen, kantoliinan/-repun yms. osto.
Pinjalla alkaakin olla jännät paikat edessä. Nuo käsikopelolla tehdyt painoarviot on kyllä vissiinkin aikamoisia veikkauksia, yhdellä kaverillani heitti jopa reilulla kilolla, joka on noissa lukemissa aika suuri heitto noin niinkuin prosenteissa. Täältä luin, että ultrallakin tarkkuus on vain n. +- 500 grammaa.
Seksielämä täälläkin lähes olematonta. Ei vaan ole ollut sellainen olo, kun tuntuu niin kömpelöltä ja epäseksikkäältä kaikin tavoin. Paikat aika arkana ja rinnatkin kosketusarat välillä. Mieskin on tuntunut toistaiseksi ihan tyytyväiseltä pelkkään pusutteluhalitteluun, joten mitäpä sitä paineita ottamaan.
Mulla myöskin ollut tuota Karvakuonon hyvin kuvailemaan paineentunnetta aika useinkin, vaikka istukan pitäisi jo olla noussut. Välillä vauva taitaa potkia virtsarakkoon tms. mikä tuntuu kovin epämielyttävältä. Välillä pelottaa, että lirahtaa pöksyyn, onneksi ei ole vielä vahinkoa sattunut!
Meillä ainakin tulevat isovanhemmat kovin jo odottavat ensimmäistä lapsenlastaan. Isä toi ulkomaanmatkaltaa jo heti alussa parit potkarit ja äippä oli tilannut mulla vauvalehden

Soittelevat tohkeissaan ja kyselevät kuulumisia harva se päivä jo tässä vaiheessa.
Täällä vatsa taitaa olla jo kookas, kun ei jäänyt ystäväni kolme vuotiaaltakaan huomaamatta, totesi kahvipöydässä, että mulla on aika IIISO massu
Aurinkoista päivänjatkoa!