Onpa Lumis pistänyt töpinäksi. Nyt ainakin tiedät miten edetä, kun siltä tuntuu. Ymmärrän kyllä miten ajattelet, että sitten kun varaa ajan ja menee tutkimuksiin, jotenkin "myöntää" itselleen että we have a problem, ja sitten yritys voi muuttua (jos mahdollista) tosi puurtavaksi. Voithan sä soittaa sinne ja kysyä miten pitkälle aika menis jos varaisit. Sitten voit miettiä jatkoa (Toistan nyt muita, mutta kyse voi tosiaan olla ihan jostain pikkujutusta, jonka saa saman tien fiksattua).
Huh, mikä päivä, noin 7 tuntia ramppasin terveyskeskuksien väliä. Vein aamulla virtsanäytteen terveyskeskukseen. Hoitsu otti pissan vastaan ja kyseli supistuksista. Mulla tuli just silloin se kipukohtaus, ja hoitsu sanoi ettei sellasta kipua pitäs olla ja varas mulle lääkäriajan parin tunnin päähän. Sanoin sitten lääkärille ettei sisätutkimusta tarvi tehdä (ei enää yksiäkään täriseviä yleislääkärin sormia mun emättimeeni), koska just perjantaina katsottiin että kohdunkaula kiinteä ja kiinni. Hän sanoi että paras mennä ultraamaan varmuuden vuoksi, että kaikki on kunnossa, koska valkovuotoni on ollut viikon vihertävää. Hän soitti kaupunginsairaalan ultraan ja pääsin äitiyspolille saman gynemiehelle (ah, ne on lemppareita) iltapäiväksi. Sama ihana mies joka teki np-ultran. Kaikki ultralla ok, mutta epäili streptokokki agalactiaeta, tai joku muu tulehdus anyway. Mun kallisarvoinen aamupissa oli heitetty roskiin, joten jouduin odottamaan YLI 2 tuntia ennen kuin sain antaa taas labraan vietäväksi, ne tulokset tulee vasta huomenna tai torstaina. Sitten lampsin toiseen terveyskeskukseen (koska mun oman tk:n labra oli jo kiinni sen kahden tunnin odottelun takia) ja siellä labrassa pumpulipuikolla emättimen suulta valkovuodosta otettiin se streptokokki-koe. Ottivat myös klamydian, epäspesifin tulehduksen ja pari muuta ihan pois-sulku-periaattella, hyvä niin.
Onkohan Angsterilla millaista? Niin kiva kun Baltsu ja Orekin kirjottaa, on tosi mielenkiintosta lukea heidän arjesta. Kun (meinaan edelleen jossitella) vauva saan, niin aion kyllä kirjotella tänne.
Huoh, no ei tarvi käskeä kahdesti mua lepäämään.