Eilisen oman navan ympärillä pyörimisen jälkeen alan taas palailla takas tähän päivään ja maailmaan. Vaikka pahat ajatukset vainoaa kyllä edelleen ja taitaa pyöriä alitajunnassa siihen asti, että päästään siihen ultraan.
Mutta hurjasti onnea Amildalle neuvolakäynnistä ja hyvistä uutisista

Mun Ceridalin käyttö alkaa varmaan olla jo vähän myöhästä... En oo kyllä ite asiassa kuullut koko asiasta ennen kun se tuli täällä ketjussa puheeks.
Jellybean, 15+0 on kyllä hieno saavutus

Kyllä ne viikot siitä pikkuhiljaa kertyy! Mä käyn muuten kampaajalla mun kaverin luona. Sillä on oma liike, joten voin sitte tulevaisuudessa ottaa vauvan huoletta mukaan, joten luultavasti pääsen parturiin esteittä myös tulevaisuudessa. Se on vielä niin huippu, siis se mun kaveri, että se voi ottaa mut liikkeen sulkemisen jälkeen tai viikonloppuisin, joten ei sitte muut asiakkaatkaan häiriinny

Mutta toivotaan, että sä nyt pääset sitten ens viikolla käsittelyyn jo pelkkä parturi kummasti aina piristää mieltä, ainakin mun kohdalla!
Ja Ballerina, 4 aamua enää, jippii

Pitää vaan toivoa, että nämä ihanat ilmat jatkuu myös sun lomalla. Mulla on koulutukseen liittyen etätehtävätkin tekemättä, mutta kun en oo malttanu istua sisällä niitä tekemässä, no palautuspäivä on 29.päivä ja sunnuntaiks on luvattu sadetta... Eli ehkä sillon

Piti tänään oikein kellosta tarkistaa, että mikä päivä on, siis viikonpäivä, ihan tässä menee jo sekasin ja toinen lomaviikko vasta menossa.
Ja tuohon ittestään huolehtimiseen. Mä oon varmaan Saanan kans sielunsisar siinä mitä tulee kaupassa käyntiin tuulipuvussa. Siis voin ihan hyvin mennä kauppaan samalla reissulla kun oon menossa salille, eli verkkareissa/tuulipuvussa jne. En nyt kuitenkaan kaupungille lähtis, mutta lähikauppaan kyllä. Ja mitä meikkaukseen tulee, niin perussetti on ripsiväri ja kulmakynä, ne siis laitan yleensä joka päivä. Paitsi kesällä en aina jaksa, sillon on niin mukavasti väriä naamassa muutenkin, että monesti tyydyn pelkkään kulmakynään ja ripsien taivuttamiseen. Mulla on niin tummat ripset luonnostaan, että ripsiväri ei oo ihan pakollinen. Sitten kun lähen oikein bileisiin (mistä on by the way kyllä TOSI pitkä aika), niin sitte sipaisen vähän puuteria ja luomiväriä ja rajaukset

Mutta muuten siis aika luonnonlapsena elellään.
Ja mun ehoton ykkönen on tämä kanebon 38c ripsari, sen kans voi huoletta lähtä salille ja sateeseen ja voin kertoa, että ei valu

Oon ollu koukussa siihen jo monta monta vuotta. Eikä haittaa vaikka vähän itkuakin tuhertaa eli se on ollu hyvä myös raskauden aikana, kun näitä tunnekuohuja voi tulla ihan yllättäenkin
Mutta siis kun oikein ihmisten ilmoille lähtee, kaupungille tms. niin kyllä sitä sitten laittaa vähän parempaa päälle.
Mutta ei siis todellakaan oo pinnallista pitää ittestään ja ulkonäöstään huolta, mutta se on tietty henkilökohtasta, että kuinka paljon laittaa ja jokaisen oma asia. Ja uskoisin kyllä, että jos on tähänkin asti pitänyt itestään ja ulkonäöstään huolta, niin varmasti pitää myös lapsen syntymisen jälkeen! Aina sitä sen verran aikaa löytyy, tai näin ainakin nyt ajattelisin

Mä oon muuten ajatellu, että kävisin ottamassa kestovärin ripsiin ja kulmiin tuossa toukokuun alussa, olis ehkä vähän ihmismäisemmän näkönen sitte synnärillä otetuissa valokuvissa

Luulen, että siellä ei paljon ripsaria yms. ehi ajattelemaan kun se h-hetki tulee... Ja tämäkös nyt sitten ei oo turhamaista, häh?...
Mutta täällä taitaa nyt olla flunssa tulossa, kurkku on kipee ja tukkonen olo, muutenkin vähän vetämätön.
Plääh, taidan kömpiä sohvan nurkkaan peiton alle piiloon tätä kurjaa maailmaa. Ehkä ensin pitää hakea kaupasta mustaherukkamehua ja jäätelöä. Kuumaa ja kylmää vuoronperään, eikös se auta kipeään kurkkuun...?