Heips tänne
Tulin angstu tänne puolelle vastailemaan. Niin, harmillistahan tämä on mutta toisaalta niin normaalia. Onhan se selvä että jutut ja kiinnostuksen kohteet muuttuu kun porukat joutuu/ (pääsee

) eri elämäntilanteeseen.
Uskon kyllä että tää ydin pitää kasassa vaikka eri tahdissa mennäänkin. Ja musta on niin hurjan kiva tavata teitä!
Kiitos että uskot minuun! Lämmittää kovasti mieltä!
Tänne ei kyllä kuulu mitään kummempaa, kovasti raskausoireista "kärsin" mutta ne tulevat siitä spruutasta jonka mahaani tökkäsin viime keskiviikkona. 10 päivää se voi näyttää positiivisen r-testin. Eli ei auta spekuloinnit nyt, on pakko odottaa sinne ensiviikon torstaille, eli vappu aattoon
Voi hitsi, säkin kohta synnytät! Näin tää aika menee nopeasti! Mun kollega joka oli silloin mua 4 viikkoa edellä sai nyt viikonloppuna tytön. Olen menossa tällä viikolla moikkamaan heitä. Vähän pelottaa miten se vaikuttaa muhun, mutta yritän vaan sinnikkäästi ajatella ettei se multa ole pois!
Siis apua mitä synnäri-kuttuja teillä on täällä, varsinkin tuo Rosan "kivut kestetään-juttu" HUH! Mä pelkään synnytystä ja pelkän sitä että mun sydän sanoo kaputt jos joskus sinne asti pääsen
Lumikselle kovasti tsemiä, voi kunpa pääsisit tälle puolelle pian (ja mä kans!)! Siitä on tovi kun tänne on viimeeksi joku siirtynyt. Nyt vois olla taas aika!
Mutta nyt tää menee kattomaan Sydänjäätä ja venyttelemän kipeitä lihaksia pumppi-tunnin jäljiltä
Erica.