Huomenta! Nukuin tänään ennätyspitkään melkein puoli yheksään!
Huh Lumis mikä uni

Minä taas näin pesikseen liittyvää unta toissayönä. Olin vaan menossa pelaamaan, vähän jännitti lyödä, mutta se onnistu mahan kans ihan normaalisti... Eli ei muuta kun reeneihin ja kentälle
Ootteko muuten ajatellu, että mammalomalla leipoisitte tarjottavaa pakastimeen vieraita varten? Minä sain vinkin, että kannattaa leipoa tarjottavia, vauvan syntymän jälkeen tuskin on hetkeen intoa ja aikaa ja vieraita melko varmasti käy kylässä vauvaa kattomassa. Eli sitten vaan pakastimelle ja turha stressi pois! Alotin eilen, leivoin sellasia huippuja vaniljasilmäpullia, namsk

Ja leipominen oli ite asiassa tosi kivaa, en oo pitkään aikaan leiponut pullaa.
Ballerina, rintapumppuasiaan: ostin sellasen ainun (meddela) käsikäyttöisen peruspumpun, maksoi n. 20. En tiedä sitten miten toimii käytännössä. Kaveri jo lupas, että mikäli se ei toimi, niin saan siltä lainaan/voin ostaa sähköllä toimivan, se kuulemma ainakin sillä toimi tosi hyvin ja se oli kokeillu käsi- ja sähkökäyttöistä. Se ei ollu saanu sillä käsikäyttöisella oikein tulemaan mitään. Mutta toisella kaverilla taas on käsikäyttöinen ja se on ollu siihen ihan tyytyväinen.
Niitä äidinmaitopussejakin myydään (voi esim. pakastaa maitoa), mutta ovat sitte TOSI suolaisen hintaisia, normaalit minigrippipussit käy aivan hyvin samaan tarkoitukseen! Ihan vaan vinkkinä
Mutta taas se aurinko vaan paistaa, lähen tästä jatkamaan pihan haravoimista, alotin urakan eilen. Ajattelin, että kun saan aamun aikana pihan kuntoon, niin voin sitte loppupäivän lueskella ja testailla uutta aurinkotuolia
Mukavaa työviikon alkua kaikille!
O 36+0
(tuntuu vieläkin, että siihen laskettuunaikaan on niiiiiin pitkä aika, mutta eihän siihen oo kuin 4 vkoa...)