angstis, meillä taitaa olla samantyylinen nimimaku.. mä oon vannoutunu hankkimaan joskus semmosen tytön jonka nimi oli teilläki mielessä.. mutta koska niitä ei hankkimalla tuu niin taitaa se nimi jäädä käyttämättä meijän perheessä.. mies ei siitä nimestä niin innostu mutta mä oon haaveillu siitä jo pitkään. no, mutta se siitä..
pikkis on ihastellut lehmiä ja käynyt hoidossa. on se vaan ykskaks ihan isoin jo. tänään katoin sitä että kyllä, se on kohta 2v ja tietää ja tekee vaikka mitä. ja aina kun ajattelen kuinka vanha se jo on, niin tulee haikeus kuinka ikäeroks lopulta kasvaa ehkä se n. kymmenen vuotta.. ja että pitäis mukamas olla parhaimmassa tapauksessa puolivuotias vauva, vaan eipä näy eikä kuulu. kaivertaa mieltä, vaikka mielestäni oon pystyny suht hyvin työstämään näitä asioita.. ei vaan ota helpottaakseen. huh, anteeks!
ei sen puoleen tässä sai jo pelätä siskonkin lasten puolesta kunnolla yhtenä viikkona. pahasti syd.vikanen rikko jänteensä ja nyt jännätään millon se operoidaan vai tarviiko, ja toisella turpos kurkku niin että oli vaikea hengittää, ja ei ollu edes allergiakohtaus.. sitten siltä imettiin mätää kitarisasta missä ei ollutkaan mätää jne. raukka pyörty monet kerrat ja joutu sit olla osastol monta päivää ku ei tiedetty mikä oli..on siis ihan isoja lapsia jo, ettei mitään pikkulapsia, mutta mulle maailman tärkeimpiä myös <3
no, se niistäkin.. mun piti pysyä kauempana täältä etten valita aina vaan samoja juttuja ja pilaa muiden hyvää mieltä.
omasta naperosta vielä se että saa putket kesällä korviin. ikuiset korvatulehdukset helpottavat
angstis, minkä kokosia vaatteita nuki käyttää nyt? entäs muut taaperot? meillä pääsääntösesti 92, mutta tunikat ja paidat jne saattaa olla 98-104cm.
Amilda, hienoja uutisia Ennillä! hyvä niin!
niin ja töissä on menny ihan hyvin.. ihan hyvä paikka tuntuu olevan, vaikkakin vaihtaisin sen samantein jos olis ollu mahdollisuus jäädä kotiin kunnon syystä.. mutta senhän te jo tiesittekin! parempi näin niin kykenen ehkä säilyttämään mielenterveyteni.
no nyt täytyy lähtä saunaan. hyvää illanjatkoa naiset!