Ajatuksista asiaan 01/10

  • Viestiketjun aloittaja Angsteri..
  • Ensimmäinen viesti
Rosis
AMILDALLE VOIMIA! Teidän perhe on ajatuksissa ja lähetän teille energiaa koko huomisen.

Anteropantero. Kiitti testi vinkistä. En oo ennen digitaalista käyttänytkään. Arvatkaas mitä. Sehän sano että Gravid Raskaana. Ja menkat pitäs alkaa vasta ens su-ma! Eli todella liian aikaisin testasin, mutta siihen ne sanat pläjähti ruutuun. Laskettu aika päivälleen sama ku Puppendaalilla. Menee kesken jos on mennäkseen, sitten hakeudun johonkin tutkimuksiin. Mutta joka päivä kun olen raskaana, aion nauttia tästä. Viime kierrossa siis haalea plussa ja menkat alko myöhässä. Sekin kävi mielessä jos oisinkin ollut raskaana siitä asti, mutta ostin tollasen Clearbluen pakkauksen, jossa tuli kaupan päälle "viikkonäyttö" ja siinä oli että hedelmöityksestä 1-2 viikkoa, ja kyllä mä taisin vuodon alettua ihan negan testata.

Huom: Mun pitäs tietää ja testata vasta ens maanantaista alkaen, joten hyvin aikaista iloita. Mutta mä iloitsen silti. Miehen siittiöt rulaa ja mä ovuloin. Oviksen aikaan oli ihan sama olo kuin Puppe sai alkunsa, seksi oli intohimoista eikä pakkopullaa.

Galluppiin. Puppe juo iltavellin meidän sängyssä tai sohvalla, samalla painitaan, halaillaan ja leikitään tai luetaan. Pullon juotuaan yleensä kakkaa. Sitten hampaiden pesu ja kannetaan vaan omaan huoneeseen matkasänkyyn (Vaihdettiin siis pinnis Brion korkealaitaiseen matkasänkyyn, koska sieltä ei pääse kiipeämään pois). Yövalo jätetään päälle ja ovi raolleen. Siellä sitten jodlaa, kapinoi ilman itkuja ja lauleskelee yleensä vartin, joskus jopa tunnin, mutta osaa siis itse rauhoittaa itsensä uneen. Meillä yöt parani huomattavasti kun siirrettiin omaan huoneeseen. Yleensä aamuöisinkin sieltä huutelee äitiiiiiiii tänne, mutta nukahtaa itkemättä uudestaan. Nukkuu klo 21/22 - aamu10 ja klo 15 tunnin päikkärit.

Angstis, millä rv:llä menet varhaisultraan? Kaikki on taas unohtunut, ja tutkin juuri että syke näkyis 6. jälkeen. Eli sulla näkyis jo, ellei ainakin ihan pian.

Martinan ja Eskon sarja on ihan paras! Ne on ihania.
 
Jellybean
Varovainen peukunheilutus Rosalle. Jospa tällä kertaa..

Oiskohan meidän Eetiläinenkin pysynyt matkasängyssä? Irkku oli puolitoistavuotias, kun ne hankittiin ja se apina kiipesi heti sieltä pois. Eeti on vähän lyhytkoipisempi, niin olisi saattanut pysyäkin. Toisaalta meillä ei ole mitään vaaranpaikkoja täällä, kun yhdessä tasossa asutaan, joten ihan sama sinänsä. Ja kun tuo juniorisänkykin toimii ihan hyvin, kun ei karkaa sieltä enää.
 
angsteri..
Voi onnea rakas!!!!! Mieletöntä!!!!! Ihanaa!!!!!!Eiks ollut niiin ihanaa nähdä juuri ne sanat: gravid, raskaana siinä? Se on jotenkin dramaattisempaa kuin viivojen vertailu ja miettiminen, onko vai ei. Mulla varhaisultra on tosiaan ensi viikolla. Silloin 6+1 eli pitäisi näkyä. Nukista käytiin mun mielestä 5+5 ja hyvin näkyi silloin. Mua jännittää keskiviikko ihan mielettömästi (ultra). Toisaalta niin jännittää Amildankin kuulumiset ja uutiset. Olet kovasti mielessä ja rukouksissa, joita normaalisti harvoin, ehkä liiankin harvoin teen.
 
Jellybean
Niin ja piti vielä Amildallekin toivottaa jaksamista. Mulla on tapana rukoilla vähintään joka ilta ja siihen jokailtaiseen rukoukseen kuuluu Ennin, Eemelin ja Rosan muistaminen. Tällä hetkellä on menossa joku uskonkriisi ja pohdin kirkosta eroamista. Uskon kyllä vahvasti johonkin korkeampaan, mutta luterilaisuutta (tai kristinuskoa) en ole ikinä tuntenut omakseni. Tai ylipäätään mitään sellaista uskontoa, joka julistaa olevansa se ainoa oikea ja joka ei siihen usko, joutuu helvettiin. Tai uskontoa, jonka takia tapetaan. Nooooh, näitä "pikku projekteja" on mulla koko ajan meneillään, niin saas nähdä..

Mä katsoin yhden jakson marttiinaa&eskoa, enkä tykännyt ollenkaan. Ihmisistä en osaa sanoa mitään kun en niitä tunne, mutta ohjelmasta en pitänyt. Tykkään Ed Hardyista ja se pisti silmään, kun pariskunta oli lähes koko ajan ja lähes päästä varpaisiin pukeutunut Ed Hardyyn. :)

Angsterille rauhoitteluhenkäyksiä, että pärjäät ultraan saakka!
 
mi-iuska
vau Rous, onnea!!
ainakin hormonit on noussu todella hyvin jos nyt kerran jo näytti +, joten ei voi kun tietää hyvää (toivon) ! :)
hurjaa!

amildan kuulumiset jännittää kyllä.. ei osaa sanoa mitään mutta kyllä te tiedätte..

mä katoin alustavasti lääkäriaikoja ja napero pitäis saada johonkin siks aikaa tai sit käy vaan yks päivä jollon mies pääsee ajoissa.. täytyy kysyy kaverilta onks sillä töitä tms sillon josko onnistuis vai miten.. tai sitten siirtyy maaliskuuhun jollon on enempi aikoja tarjolla. katotaan mitä tästä tulee. meinasin otattaa papan samalla kun en oo sinnekään mukamas ehtinyt.

pitäis nähdä omiakin vanhempia tässä joskus.. ei olla vissii joulun jälkeen nähty.. joko niillä on jotain tai sitten meillä.. anoppia vasta nähtiin ja oli taas niin suorasukanen että.. mutta en välittäny, semmonen se on enkä jaksa sitä miettiä sen enempää.. sanansa voi jokainen valita paremmin ja niin mä yritin tehdä. ja joskus on ihan hyvä vaan olla hiljaa.

nyt olen hiljaa.. huomenna odottaa taaperopäivä. sitä odotan. mutta ensin uni.
 
sadee
ihan mielettömän ihanaa Rosa!! uskon että nyt pysyy kyydissä, niin monta kertaa olet jo ollut hetken raskaana. ihan uskomatonta että noin hyvin toimii siittiöt ja sun kroppa! dementia iski taas, mites se sun pattitilanne?

Amilda olet mielessä ja rukouksissa, paljon voimia päivään!

kuulin eilen että yksi kaveri odottaa toista, sama ikäero tulossa kuin Angstiksella. Mäkin haluisin niiiiin paljon nöpölle sisaruksen, mutta täytyy luottaa että tärppää kun tärppää. Olen edelleen ihan kauhea varmaan kun vähän ärsyttää kun heillä molemat tärpänneet ihan heti, siis kun mietin esim Mi-iu..on vaan niin epäreilua! aion mennä syksyllä lääkäriin jos sitä ennen ei mitään tapahtunut, positiivista tosin on että nyt on tullut menkat suht hyvin ja olen ovulaationkin bongannut.

täällä -26 joten sisäpäivä tiedossa, vähän ärsyttää kun tuntuu että on niin pitkä päivä jos ollaan vaan sisällä, mutta kyllä tuo -25 on sellainen raja että sitten ollaan sisällä. -20 vielä käydään hetki ulkona.

niin ja Nöpö on ruvennut riehumaan, viskoo tavaroita yleensä silloin kun ottaa päähän ja sitä tapahtuu nykyään usein. heti jos ei saa tahtoaan niin se näkyy ja kuuluu. onneksi aika nopeasti laantuukin.
 
Brou
Onnea Rosa, toivottavasti kaikki menee kuin mennä pitää. Aika hurjaa tuo LA päivän sattuminen samaan.

Saanalle voimia räkäpäivään, ne sellaiset on kurjia. Mitähän mun piti sanokaan.. Hmm. Töitä.

Amilda, ajatuksia.
 
Rosis
Kiitos onnitteluista. Mielelläni olisin tämän plussan Miuskalle suonut, mutta niin ei mene nämä asiat. Toivottavasti pian kuitenkin Miuskakin saa plussan, ja kaikki jotka sitä toivovat. Mä olen tosi onnellinen plussasta, mutta en osaa edes ajatella että tää pysyis. Maanantai on eka rajapyykki. Sitten varaan heti lääkärin jos tää loppuu.

Huh Amildan päivää. Toivottavasti siellä on kaikki mennyt kuten pitää. Mielessä on koko perhe, todellakin.

Sade, tää patti on oikea kasvain, mutta harmiton. Liittyy hormonitoimintaan, eli ei kannattanut poistaa jos/kun aion vielä olla raskaana, koska siihen voi kasvaa uusi jos ei saada kokonaan pois. Eli sit kun ei enää ole vauvahaaveita, niin käyn poistamassa. Ei se kuitenkaan ihan harmiton ole, vaan kuukautisten aikaan sitä särkee ihan hirveästi. Ja nyt, kun on muutenkin vähän raskausoiteita, sitä jomottaa ihan koko ajan. Koitan ajatella niin että se on mun joka päiväinen raskaustestini. Kun sitä särkee niin raskaushormonit jyllää.

Sade, onko teillä mitään uimahallia tai kylpylää lähellä? Meidän on pakko käydä jossain joka päivä, muuten Puppelaattori on ihan gladiaattori illalla. Ulkona on nyt liian kylmä, mutta eilenkin käytiin kylpylässä polskimassa. Se imee energiat hienosti. Ihana nähdä miten Puppen kehonhallinta kehittyy kun vedessä oppii uusia juttuja. Tänään mennään kirjastoon. En jaksais, mutta ilta on ihan kaaos jos ollaan koko päivä kotona.

Päätin etten kommentoi sen kiusaajani tekstejä, mutta nyt kun tuli tää plussa, niin pakko sanoa etten ole syksyn jälkeen polttanut kuin erittäin harvoin alkoholia nauttiessa. En halunnut sitä kertoa, koska jopa halusin ärsyttää kun nimettömästi aina mua haukkuu. Mutta koska kyse ei todellakaan ole oikeasti mistään tupakanpoltosta, niin eiköhän Bully pian löydä persoonastani tai tavoistani uuden asian millä piinata. Tai sitten voi toivoa, että kyse oli todellakin vain tupakasta, eikä hänestä enää kuulu. Siinä tapauksessa oikein hyvää jatkoa hänelle ja anteeksipyyntö, koska epäilin tätä henkilökohtaiseksi.

Rauhallista päivää. Amildalle kaikki mahdollinen tuki ja halauksia!
 
mi-iuska
tulin vaan pikasesti kertomaan että sainkin lääkäriajan jo tälle kierrolle ens kuulle.. tosin siinä ja siinä että onko munasolu just irronnu kun sinä päivänä pitäis olla ovis.. no saa nähdä mitä lääkäri sitten kertoo.. otatan samalla papan ku siitäkin on aikaa liikaa.. ja kaikenonneks, kaverilla on sillon vapaat niin pikkis menee sinne siks aikaa hoitoon..

rous, nauti vaan! toivon ettei menkat ala siellä, jotenkin on semmonen tunne että ei ala. :)
kyllä mä joskus vielä perästä tulen.. ihan varmasti, jollain konstilla.

sade, olet ihana! tiedän ton tunteen kun toisilla oikeasti tärppää heti ja sitten ei voi ymmärtää minkälaisia muita kokemuksia voi olla..ja sitten hyvällä säkällä sanoo tyyliin jotan "en mä tiennykään että joku voi mennä pieleen missään, ajattelin synnyttää tän sillon ja sillon siihen ja siihen aikaan.." nyt tuntuu että mä alan vähän *(tosi vähän) rauhottumaan tän asian kanssa.. tulee kun on tullakseen.. vaikka samalla pelottaa vaan aina kasvava ja kasvava ikäero.. mä en saa lapsille enää mitään kahden vuoden ikäeroa.. jos hyvin käy niin saisin ehkä 2,5vuoden ikäeron. mutta tärkeintä on että se lapsi edes tulee.. tiedän sen! (ehkä nää asiat kuuluukin enemmän tonne km:keskusteluihin..)

lapsi leikkii, heittäytyy mahalleen ja nauraa.. isi riehuttaa ja kohta viedään se kaupunkiin johonkin illanistujaisiin. johan sitä kerki tovin nähdäkin, tunnin!

palailen!
 
Erica.
:D Mielettömästi ONNEA Rous!! Ihan ybermahtavaa, nyt kovasti onnea ja tarriksia matkaan! <3

Ja angstikselle vielä onnittelut plussan vahvistumisesta :)

Saanalle kovasti onnea yrityksen aloituspäätöksestä! toivotaan sitten pikaista tärppiä! :D

Täällä edetään edelleen varovaisesti, välillä peläten välillä varovaisesti toivoen. Kävin viime viikolla ekalla neuvola käynnillä ja siellä todettiin, että mun verenpaine on vähän alhainen, samaten hemppa oli nyt jo niinkin alhainen kuin 117..eli kyllä tässä väsymystä ja voimattomuutta on tiedossa.
Eilen kun oli uimassa meinasin pyörtyä kun altaan päässä nousin ylös (huom! vasta 100 m jälkeen) joten varovainen tässä saa olla. Tänään, yli 10 h yöunien jälkeen olo on ollut aivan totaalisen vetämätön. Soitin jopa uudestaan neuvolaan kysyäkseni voisinko jo nyt aloittaa extra-raudan syömisen ja kuulemma voin :) Joten huomenna luontaistuotekauppaan ostamaan rautamehua. Mitäköhän sitä keksisi alhaiseen verenpaineeseen? Salmiakkia ja lakua? :)

Muuten täällä ollaan voitu "huonosti" tais siis hyvin ;) eli Hippu kyllä ottaa oman osansa, ei epäilystäkään :) Hieman tuo pahoinvointi on alkanut nyt helpottamaan, pahimmat olivat viikot 6-8 jolloin välillä oli kieltämättä aika tuskaisia ajatuksia. Tuntuu tyhmältä tavallaan "valittaa" tai edes ajatella valittavansa huonoa oloaan kaiken tämän jälkeen mutta kun et sohvanpohjalta pääse moneen päivään ylös ja huone pyörii hyrrää ja rintaa polttaa, ei se ole kivaa. Mutta mielummin kärsin näin vaikka koko raskauden jos vaan saan nyytin syliin asti <3

Huomenna meillä on mielenrauhaultra yksityisellä. Mennään sinne illalla ja kovasti jänskättää. Paikka on sama missä viimeeksi saimme huonot uutiset. Lääkäri on tosin eri. Mutta haluan uskoa, että kaikki on hyvin, varsinkin kun oireita on ollut vaikka muille jakaa. Vähän alkoi kuitenkin pelottamaan kun eilen illalla ja vielä tänään aamulla kohdussa tuntui ajoittan sellaista vihlontaa, mutta ei kuitenkaan kipua. Mutta se lienee niitä kasvutuntemuksia kun nythän se kohtu vasta alkaa vauhdilla kasvamaan. :)

Voikaahan kaikki hyvin!

Pus, Erica 9+1
 
sadee
ihana kuulla Ericasta. Mullahan oli raskauden ajan verenpaine tosi tosi alhaalla ja söinnkin salmiakkia joka päivä, laukussa oli aina sellainen xylitol salmiakki-aski ja se kyllä auttoi. Tsemppiä ultraan huomenna!

hyvä Mi-iu että sait jo ajan varattua, sitten on aina vähän viisaampi.

Mies on ollu nukuttamassa Nöpöä kohta jo tunnin, taitaa olla alkuhuuma haihtunut. tosin eipä Nöpö juuri itke tms, ei vaan jostain syystä nukahda. ja mulla hirveä morkkis kun täällä vaan surffaan..vaikka ei pitäis, mähän tuolla hengasin kaikki illat 14kk, mutta oon ihan liian pehmo miestä kohtaan. kävin äsken jopa saunassa rauhassa, tää on niin uskomatonta että on iltaisin aikaa hetki hengähtää. Ensi viikolla pitäiis mennä käymään koululla illalla niin että mies hoitaa kaikki iltatoimet..vähän jännittää. tulen onneksi silleen kotiin että jos tarvitsee niin ehdin vielä nukuttamaan,m utta toivottavasti ovat jo silloin nukkumassa.
 
Saana...
Ihanaa lukea Erican kuulumisia :)
Suolaa ruokaan vaan. Ja heh, kunnon perheriidat nostaa kyllä paineita, kuten silloin täällä todettiin... ;) Mä popsin myös rautaa heti alusta asti. Mulla on aina ollut huono hemoglobiini. Alussa arvo oli 119, jossain vaiheessa jopa 125 ja viimeisessä neuvolassa 114. Jostain syystä viikko sen jälkeen mittasivat sairaalassa 138. Tuota lukua en vaan voi uskoa. Mutta se raudan syöminen auttoi, samoin kuin menkattomuus. Muista ottaa rautaa c-vitamiinin kanssa! Tablettina tai tuoremehuna tms. Ja eri aikaan kuin kahvia tai maitotuotteita. Ja musta on ihan ok valittaa, jos on huono olo.

Heti nousi kyllä vauvakuume taas Erican kuulumisista :)

pitää mennä
 
sadee
me pähkäillään sitä kuka menee töihin ja milloin. mähän ilmoitin että meen huhtikuusta ja olen jo 2 kertaa ilmoittanut töihn (kelaan vain kerran), mutta varmistin nyt että heille on ihan ok jos jatkan hoitovapaatani. Ongelma on se että silloin mies ei saisi jäädä kotiin Nöpön kanssa, mutta saattaa saada ylennyksen jolloin ei voisikaan jäädä. Mutta jos minä jatkan kotona niin miehen palkka kun on niin pieni niin eletään laskelmien mukaan vähän miinuksella ja mies ei jaksaisi taas penninvenytystä kun opiskeluaikoina jo joutui. mutta jos mies jää kotiin niin joutuisi olemaan loppuvuoden koska äitini voikin aloittaa Nöpön hoidon vasta myöhemmin. paras tilanne kai olisi jos mies ei ylennystä saa että minä kävisin muutaman kuukauden töissä ja sitten taas kotiin mutta eivät töissä siitä taitaisi tykätä. ja haluaisin että mieskin saa mitä haluaa, eli olla nöpön kanssa hetken kotona. plaah kun on rankkaa tällainen pohdinta.
 
Amilda
Heipsan! Ja terkkuja täältä Lastenklinikalta. Kaikki on mennyt loistavasti ja juuri niin kuin pitääkin :D Seuraavat päivät nyt tietty on kriittisiä ja niiden suunta kertoo paljon jatkosta, mutta siis todella, todella hyvältä näyttää. Suuri kiitos tsemppauksesta ja myötäelämisestä!!!

Rosalle suuren suuri (mutta varovainen) onnitteluhalaus!!! Ihanaa!

Tää lähtee nyt potilaiden pariin takas...
 
angsteri..
Terveisiä töistä... hiljainen hetki, aikaa kirjoittaa....

Oli ihana lukea Amildan ja Ennin onnistuneita ja iloisia kuulumisia facesta ja täältäkin!! Ei voisi paremmin olla asiat!! Miten potilaat voi? Entä sä itse?

Sade, koska teidän työkuviot pitäisi selventyä, koska mies saa tietää saako ylennyksen? Hienoa, että sun työpaikka on noin joustava, että voit näin pienellä varoitusajallakin muuttaa! Miten kävi sen lusmun ryhmätyöparisi?

On se aina vaan niin ihana lukea Erican ja Minnin kuulumisia! Erica, miten se ultra meni? Hyvin varmastikin! Jotenkin oli ensimmäisessä raskaudessa kiva voida pahoin, kun tiesi/uskoi silloin pienellä olevan kaikki hyvin. Tosin mä kärsin pahoinvoinnista vain sen pari viikkoa, joten helppo mun puhua, jos vertaa esim. Miiun melkein koko raskausajan pahoinvointiin...

Hyvä Miiu, että sait lääkäriajan. Ei siinä ainakaan mitään menetä (paitsi rahaa..mutta kaikki on niin kovin suhteellista).

Mites Pimmulla on mennyt anoppilassa ;)?

Rous, mitkä fiilikset/tuntemukset? Täällä ei mitään ihmeempää. Pahoinvointia ei oikein ole, rinnat on hieman arat, ei muuta. Keskiviikkoa odotellessa.....
 
sadee
itsekin mietin juuri että mites Erican ultrakuulumiset. heti kertomaan mars ;)

JB, miten teillä menee pölkyn kanssa?

Angstis, miehellä haastattelu maanantaina ja lupasivat ensi viikon aikana jo ilmoittaa saako paikan vai ei. Mutta ilmeisesti päätettiin että huolimatta nyt mistään niin minä jään kotiin vielä täksi vuodeksi.

Tää on niin kamalaa, siis vauvakuume ja kun ne ovislimat bongasin. Siis tipun taas niin lujaa ja korkealta jos menkat alkaa. toisaalta pessimisti minussa yrittää ajatella että ei nyt tälleen luomusti voi tärpätä näin helpolla, optimisti taas toivoo ja uskoo että tärppäsi. alavatsa on ollut kipeä, mutta toisaalta olen lihotuskuurilla niin ehkä johtuu siitä että venyy, eikä nöpöstä tällaisia tuntemuksia kyllä ollut enkä usko että ennen testiaikaa edes mitään tuntisi.

nöpö nukkui 2,5h päikkärit! yleensä nukkuu sen tunnin. toivottavasti nukkuisi yölläkin paremmin. aion nyt lopettaa imetyksen lopullisesti. maitoa ei juurikaan enää tule, keskiyöllä ehkä saa vielä ihan kunnon annoksen mutta lopun yötä vaan puree tyhjiä rintojani enkä enää jaksa sitä. En silti usko että tuo(kaan) vaikuttaa öihin mitenkään koska ei se miehen nukuttaminenkaan vaikuta.
 
Rosis
Ihania, helpottavia uutisia Amildalla. Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin. Halauksia sinne.

Erica, miten ultra meni? Kamala kiire ollut, mutta vähän väliä olen käynyt kurkkimassa onko Erica kirjoittanut. Toivottavasti siellä kaikki hyvin!!!

Alkuviikon optimistini alkaa huveta, mutta olen raskaana kunnes toisin todistetaan. Noi nykyajan testit on vaan niin herkkiä, olishan se järkevämpää aina odottaa että menkat ois 2 viikkoa myöhässä. Mutta mä en sellaseen ikinä pystyisi. Kotikemistinä teen vanhoja ovistestejä, kaikki näyttää plussaa, viluttaa, kuumemittari näyttää koko ajan 36,7- 37,4, rinnan patti jomottaa. Maanantaihin aika matelee. Klo 18 yleensä täti ilmestynyt. En ylläty jos alkaa, mutta kyllä sitten ketuttaa. Omaa syytä ketutus sitten, kun pitää niin aikaisin testailla. Mutta tiedän myös, että jos/kun näin helposti hedelmöityn, niin tilastollisesti joku kerta vielä pysyy ennen kuin olen 40. Tai 45.

Sade, koska sulla pitäis alkaa menkat?

Tänään oli muuten lehdessä, että sikiöaikainen altistuminen ftalaateille on yhteydessä lapsuusiässä puhkeaviin käytöshäiriöihin (4-9v).

Ja tuosta tuli mieleen, että on ihan sairasta, että lasten ja VAUVOJEN ihonhoitotuotteissa on edelleen parabeenejä. Eihän niistä mitään välittömiä vahinkoja koidu, mutta vuosien päästä sitten voivotellaan mitä tuli käytettyä.
 
sadee
kiva kuulla rosiksesta ja peukutellaan että täti on taas kadonnut maisemista moneksi moneksi kuukaudeksi!! tosta lämmöstä tuli mieleen että mulla ei ole koskaan noussut lämpö, siis silloin Nöpöstä kun ihan mielenkiinnosta mittasin niin aina oli ihan normaalilämpö..mutta olenkin vähän outo..

jaa-a, kai niiden siis pitäisi alkaa viikon päästä maanantaina, mutta toisaalta kun en ultrass akäynyt niin ei kai se limakaan ihan varma ole vaikka venyikin tooosi pitkäksi. mutta siis jos oikeasti ovuloin niin vielä reilu viikko pitää odottaa. jos en ovuloinut niin sitten alkavat joskus.

nyt on lidlissä myynnissä sellaisia sängynlaitoja, siis lapsille ja joita joskus nöpön vauva-aikana mietin, käydään nyt hakemassa niin voi sitten viimeistään seuraavan kanssa nukkua vähän turvallisimmim mielin.
 
Jellybean
Pölkyn kanssa menee ihan ok. Viikolla ei nähty edes moneen päivään ja sit kun se kotiutui, niin nukkui koko päivän kun ei ollut kahteen vuorokauteen nukkunut silmäystäkään. Nyt kun sitten oltaisiin molemmat kotona ja lapset nukkumassa,niin mulla on joku ihme tauti. Kuumetta ja oksettava olo. Oksentanut en ole. Tytöt molemmat ripuloi sellaisia vellejä,jotka valuu jalkaa pitkin kun ei mikään vaippa niitä pidättele. Huhheijjaa. Olen naatti.
 
angsteri...
Huu, Rosalla on huomenna jännittävät hetket!! Mä en usko, että sun menkat alkaa. Toivotavasti pääset/ehdit infoamaan tilanteen huomenna heti 18 reikäleipä!! Täällä on menkat pysyneet poissa, mutta kun ei ole suurempia raskausoireitakaan, niin alkaa kyllä epäilyttämään. Vähän pelottaa se keskiviikko, miten sitä selviää, jos siellä ei sykikään sydän. Kauhistuttaa koko ajatus. Toisaalta, kyllähän me (ääriryhmä) ollaan paljon jo koettu ja aina selvitty... Oli ihana lukea tuolla odotuspuolella syyskuulaisten juttuja!

Toivottavasti JB toivut pian!! Nythän on jonkinsortin vatsatautia liikkeellä.

Nukista sen verran, että puhuu jo viisi sanaa peräkkäin. Suloinen pieni pallero ;)!
 

Yhteistyössä