Ajatuksista asiaan 10/2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei muuta, mutta mun mieheni sanoisi sivullisen kommenteista, että pitäisi vetää kuivalla kakkoseen. Se kertokoon kaiken ja mäkin olen muuten kuppiin kusija ja kyllä, sitten sairas sellainen.

Miksi ei mentäisi suljetulle puolelle? Eikö se onnistu Elleissäkin? Mä en ole oikein s-posti ihmisiä...

Rous, hengissä ollaan ja voin sanoa, että aika pian se helpottaa ja kaikkeen tottuu. Kun omat rutiinit löytyy, niin kyllä tässä kaiken uhman keskellä pärjää ihan mukavasti.

Onhan noita vittuilijoita ja ärsyttäjiä ollut ennenkin. Tuon kommentit kertovat enemmmän siitä itsestään. Ja aikas tarkan kuvan kertovatkin.

"kuivalla kakkoseen" muhhahhaa! Pölkky sanoisi jotta "mä kyllä vedän sitä penttiin". Oikeasti siitä ei ole vetämään ketään yhtään minnekään, kunhan mussuttaa.

Voisin kyllä itsekin kusta kuppiin, jos tietäisin etten jää kiinni. :D Olen kyllä vihoissani, kaunoissani ja kostonhimossani puhkonut yhdeltä autonrenkaat, toiselta potkinut autonkyljet naarmuille, sekä kolmannen hammasharjaa pyöritellyt vähän siellä ja täällä. Sairasta ehkä, mutta parantaa mieltä.

Voi, ihme mitä meininkiä!

Amilda, kuten varmasti tiedätkin, jätä omaan arvoosi. Mä olen näiden tekstien perusteella eniten huolissani tuon provosoivan kirjoittelijan mielenterveydestä. Ei kukaan voi olla noin stalkkeri. Kusisin kuppiin, jos voisin ja käyttäisin sen jälkeen aurorassa. Tupakan polttaisin matkalla. ;)

Mun kenkään on muuten pissattu eräässä koulussa (ei saanut raukka sitä iloa, että olisin ehtinyt jalkani sinne tunkea) ja kostin sen myöhemmin, kun satuttiin rehtorin kansliaan samanaikaisesti. Tiedustelin suureen ääneen, että, en ole täysin perillä tämän pitäjän käytännöistä, joten tulisko munkin merkata reviiriäni yhtä ahkerasti..Itse kun olen tässä evoluution vaiheessa tottunut keskustelemaan, jos jokin mättää. ;) Se oli herkullinen hetki.

Mua harmittaa, että joku ulkopulinen näin onnistui torpedoimaan tätä ketjua, mutta voin itsekin siirtyä "suljetulle". Ei kenenkään tarvitse pahoittaa mieltään, tai tuntea yksityisyyttään loukatuksi. Ketju toimisi ehkä paremmin, kuin s.posti, vai?

Nukuin pitkään, joten tänään on varmaan hyvä päivä. Illalla lapsen kanssa naamiaisiin, raukka ihan tohkeissaan.

Voi päivieni ilo... No, ei nyt sentään ainoa, mutta tosi iso harmi, jos en ketjuanne enää pääse lukemaan. Niin kauan olen sitä seurannut ja jopa vertaistukea siitä saanut. :( Enkä uskoakseni ole ainoa.

Mutta hyvää syksyn jatkoa kaikille, mitä ikinä päätättekään!

hei mäkin jopa osasin sinne "suljetulle"..

eli siellä jatketaan.. ehkä mäkin uskallan sinne pian purkaa ahdistuksen tästä seuraavasta isosta ongelmasta :/ itkettää ajatuskin.. kaikkeen sitä joutuu.

mutta siellä siis!
nyt ulkoilemaan pikkiksen kanssa.

*koputtaa yhteisön ovella* Oi, pimmuseni päästä sisään! ;) Meidän täytyy laatia uusi etiketti, vieläkö ollaan Ulliksia ja muita? Rosa, ootko kondiksessa? Sano niille ihanille lapsillesi, että pliis antakaa äidin olla välillä rauhassa. ;)

Hei, pakko sekaantua... mun mielestä noi yhteisön tekstit pääsee lukemaan vaikka ei ole ryhmän jäsen. Joskus yhden toisen ketjun kohdalla törmäsimme tähän ongelmaan...

Mua harmittaa ja vetuttaa, että noi ulkopuoliset pässinpäät sekaantuvat ketjunne juttuihin. Olette meinaan ollut iltojeni ilo ja harmittaa vietävästi, jos ei enää tiedä mitä teille kuuluu! Mutta ymmärrän kyllä!

Me lähdettiin silloin aikoinaan viilajien kanssa suljetulle, sellaiseen paikkaan kun multiply.com. Teidän on helppo sinne oma ryhmä perustaa, kun tiedätte toistenne osoitteet!!!

tosta tupakoinnista ihan pieni juttu vielä..
mulla on yks tuttava, todella naiivi semmonen vetää röökiä 24/7, okei en oo mikään sitä tuomitsemaan,mutta sanoo tietävänsä kaikki riskit mutta hänellä ei ole syytä lopettaa jne (on siis itse sanonut että ei aio lasten takia edes yrittää lopettamista, ei ole tarvetta). On tupakoinut jokaisen kolmen raskauden ajan ja imetyksien ajan eikä lapsilla ole vielä ainakaan toistaiseksi mitään ongelmia tullut.. ei koliikkia, pikemminkin rauhallisia tapauksia (ehkä liiankin, en tiedä, ehkä mahd. ongelmat näkyvät myöhemmin koulussa tms). eli toisinsanoen kolme tervettä lasta, siinä ajassa kun itse oon saanu yhden sydänvikasen ja sata keskenmenoa siinä välissä enkä ole tupakoinut pätkääkään..
Ja kuten jotkut narkkiäiditkin saavat terveitä lapsia (en käsitä miten mahdollista,m utta näinkin on tapahtunut), ja terveellisesti elävät jne päällisin puolin kaikki kunnossa saavat sairaita.

pointti hukkui jonnekin, mutta ei aina kaikki mene yksi yhteen vaikka kuinka eläis kuin siveyden sipuli tai olis se toinen ääripää..

Tohon Joppulin viittaukseen, joku joka ei vielä ole jäsen angstis, rosa tai brou voisi koittaa lukea ketjua ennen mun hyväksymistä. Sillähän sen sit näkee voiko sitä lukea.

Mä kyllä laitoin sen niin, että se on näkyy vain ketjun jäsenille ja vain jäsenet voivat kirjoittaa, mutta hyvä se on kuitenkin tsekata.

voihan kekkosen kuustoista.

yritän huomenna ehtiä mailiin lukemaan mihin olette päätyneet. isot halit etenkin Amildalle! me onneksi tiedetään ettet ole itse mitenkään aiheuttanut mitään vaan päinvastoin ollut paras äiti ikinä!

Mä en edes saanut Bron meiliä.. Joten kävin tekee taaaas yhteisön, kattokaa mitä mieltä ootte, sen ei oo oltava lopullinen. Ite oon käyttänyt tota ja sit kaksplussalla on suljetut kerhot mitkä musta on tosi toimivat. Ehdotuksia otetaan vastaan..?

Voi jeesus. Mua ei tuollaiset loukkaa, vaan lähinnä pelottaa, miten joku voi olla noin elämälle katkera ja negatiivinen stalkkeri, että edelleen saa itsensä noin tiloihin kolmen vuoden takaisista jutuista? Pissaisin ton ääliön kuppiin välittömästi. Vaikuttaa kyllä sellaiselta ihmiseltä, että sinne on jo kustu.

Mutta Amildan puolesta raivostuttaa! Amildalla on ollut niin rankat pari vuotta, että harva pystyy sellaista edes kuvittelemaan. Sitten joku fasaaninaama kehtaa lyödä vyön alle yrittämällä syyllistää lapsen sairaudesta ja imetyksen epäonnistumisesta äitiä. Ja miten rumasti hän puhuu Ennistä! Liian ala-arvoista. En usko että hänellä itsellään on lapsia ja siksi pystyy puhumaan noin katkerasti viattomista lapsista. Sitä paitsi ennen nuo kirjoitukset olivat yleisimpiä ja koskivat hänen lempiaiheitaan kuten tupakointia ja sektiovastaisuutta (tai siis sitä ettei se ole synnytys ja selkeä huonon äitiyden mitta), nyt puheet on menneet maanisemmiksi ja henkilökohtaisemmeiksi ja ovat niin täynnä sokeaa vihaa, että mäkin kannatan meidän muualle siirtymistä.

Kyllä mä voin facebookkiinkin liittyä vaikka jonain nalle kekkosena tän ryhmän takia. Päättäkää te missä on paras, se Pimmun ehdottama Kakspluskin kuulosti hyvältä. Mikäköhän mahtaa olla toimivin paikka?

Onneksi en viikonloppuna enkä eilen illalla ehtinyt tänne lukemaan, olis kyllä mennyt yöunet. Amilda, tiedät järjellä nämä asiat, joten halaus. Tiedän että tuollaiset puheet loukkaavat silti. Ei kukaan normaali ihminen ajattele noin.

Halaus kaikille muillekin ketjulaisille sekä muille meitä lukeville.

Nyt tuo kilipää alkaa piinaamaan jokaista nalle kekkosta facessa siinä toivossa, että se olisi Rosa. Vaikuttaa, että se todella on lukenut ketjua monta monta vuotta ja tallettanut muistiin jokaisen pikku asian, jota mahdollisesti voisi käyttää loukkaamiseen.

No nyt tein kaksplussalle salatun kerhon. Se on varmasti salainen, koska siinä sitä tehtäessä oli valikko siihen, että haluaako siitä salatu "näkyy vain kerhon jäsenille".

Se on nimellä ajatuksista asiaan, ylläri pylläri. Kun meette kaksplussan etusivulle klikkaatte keskustelut ja sen jälkeen sen alla on kerhot. Sieltä se pitäisi löytyä. Teidän tarvii pyytää jäsenyyttä.

Jos kuitenkin haluatte, et jatketaan sillä Broun perustamalla, ni poistan vaan ton, ei haittaa yhtään. Tutustukaa siihen eka ja sanokaa mitä mieltä ootte :)

Ps. mulla eri nikki koska pimmu oli jo käytössä.

Liityin nyt sitten sinne kaksplussaankin! ;)

Mä en oikein hiffaa mikä idis tolla ellien "yhteisöllä" sitten on, jos sen lukijoita ei voi rajoittaa. Pöh.
Rosalle ja Amildalle meiliä viikonloppuun liittyen.

Toivottavasti löydetään pian joku hyvä ja turvallinen ratkaisu ajatusten vaihtoon.

Tää lähtis kampaajalle, jaiks.

Yhteistyössä