Ajatuksista Asiaan 09/2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angsteri.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän olis sit muuten lokakuu. Tulipa vaan mieleen, kun täällä ollaan vietelty tänään Enniliinin 2 vuotispäivää. Iso tyttö jo :) Niisk! Mulla ei oikeesti enää ole vauvaa...
Joku "kiireetön" vois avata lokakuun ketjun jahka kerkiää.

Hienoa Ullis, että tilanne on rauhottunut siellä, vaikka jouduitkin itse hieman sitä anteeksi antoa lypsämään. Miehillä kun ei yleensä vaan oo tuota taitoa itsessään. Mutta kyllä tuo lätty on aivan selvä anteeksipyyntö. Ja oikeestaan aika ihana sellainen.

Nöpölle pikaista paranemista ja Sadelle jaksuja oloihin.

Tää menee nyt iltapalalle ja nukkuun, kun aamulla on aikanen lähtö Lastenklinikan polille.

Ihania, raikkaita ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille! Muistakaahan nauttia luonnon värikirjosta nyt, kun se on parhaimmillaan. Kohta kärvistellään taas talven kylmyydessä ja pimeydessä.

Näin ihan pikaiseen ennen töihin painumista..

Ennille hurjan paljon synttärionnitteluja vielä!

Sadelle jaksuja ja Minnille myös. Kurja juttu, että kropan kanssa on ongelmia. Kohdunlaskeuma?

Nyt olen jo utelias Ulliksen koiran suhteen. Millainen "tappajakoira" tai "taistelukoira" siellä onkaan.. Meillä salaisesti hankinnassa kunnon lössypullero perhekoira, joka naapureille tullaan esittelemään sekarotuisena piskinä. Oikeastihan sen joutuu raijjaamaan amerikasta saakka ja sukupuu on pidempi kuin yläasteen historiankirja.

Jelliksen uteliaisuutta tyydytetty sähköpostilla. Ette sitten tee mitään johtopäätöksiä taustalla olevista materiaaleista tms. Ei meillä siltä näytä. :)

Mutta mistäs koirasta sä sitten niinku oikein selität Jeba?

Ennille tälläkin puolella vielä myöhästyneet synttärionnittelut!

Kaksi vuotta sitten oli ihan samanlainen ilma. Ehkä vähän lämpimämpi. Milloin aika kultaa muistot? Saako jälleen syyttää hormoneja...?

Koko pitkän iltavuoron odottelin, että joku ois puhjennut täällä "puhumaan". Kerrankin kun olisi ollut aikaa vähän "tsätätä". :)

No, ehkä huomenna joku availee uuden kuun ja aukaiseen sanaisen arkkunsa.

Synttärionnitteluja täältäkin, myöhässä tietysti!

Yhteistyössä