Huomenta neidot!
Ihan ensiksi pitää sanoa Broulle, että wau mikä juoksuhame! Ilmoita, jos pelkästään sen päälle laittamalla saa paikat timmiksi

!
Jellylle onnittelut tämän päivän allekirjoituksista!! Isoja ja kivoja juttuja! Kerro kerro naapureistasi!! T. janoan kieli pitkällä juoruja
Toi, että joutuu/oppii sanomaan vastaan on ihan opettelu juttu. Muutama kerta liikaa pashaa niskaan, niin siitä oppii. Mä joskus nuorena sain tarpeekseni jotakin pitkään kestäneestä jutusta (en saa nyt mieleeni mistä) ja räjähdin ja kun huomasin sen tehoavan, niin olen ihan oikeasti siitä lähtien sanonut vastaan, kun aihetta on ja kyseenalaistanut. Alistavia ihmisiä on tässä maailmassa ihan liikaa, eikä niitä tarvitse kestää tai ainakaan totella.
Sade, toi teidän tilanne kuulostaa kyllä kaikkea muuta kuin mukavalta. Mä en halua olla läheisissä tekemisissä naapureiden kanssa, moikkaaminen riittää ja vaikkapa kerran vuodessa kahvittelut. Tosin sekin riippuu naapureista.
Rous, mä ymmärrän sun fiiliksesi isääsi kohtaan oikein hyvin. Mun vanhemmilla samaa havaittavissa. Mulla itsellä on aivan eri arvot ja kai mä olen nykyään enemmän duunarihenkinen, vaikka kaksi ak.tutk.onkin ja tohtoriksikin piti ruveta. Mä en viihtynyt yliopistossa yhtään, en jaksanut kuunnella muiden oppilaitten neppailua ja hienojen sanojen käyttöä. Jotka toki osaan itsekin, mutta mun mielestä se oli vaan niin perhanan huvittavaa ja lapsellista. Itse tulen parhiaten toimeen ihan normaaleiden ihmisten kanssa, jotka ovat omia itsejään ja pystyvät puhumaan muustakin kuin työstään ja pörssikursseista. Lisäksi olen nähnyt niin helv..monen business-miehen pettävän vaimojaan, että oikein oksettaa. Lisäksi nämä (nyt en sitten yleistä) kappaleet ainakin ovat olleet tosi reppanoita ja huonolla itsetunnolla varustettuja ja itse-tunto on perustunut täysin työn tuomaan asemaan. Mun mielestä säälittävää.
Sitten tähän kakkosraskauteen. On tää vaikeampi tai sitten se vain tuntuu siltä. Nuki saattaa (!?) tehdä tästä luonnollisesti hankalampaa, kun ei voi levätä silloin, kun itse haluaa. Lisäksi nyt on ollut nää helteet. Nukihan syntyi hieman eri aikaan, eikä silloin ollut kuumaa koko odotusaikana. Mutta joo, vaikeammalta tuntuu ja tuntuu, että potkut tulee mahasta läpi.
Nyt aamupalalle ennen kuin Nuudelsson herää.