9. Plussanneet kesä- ym. yrittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa !

Onnea Tinnulle. Poikia näyttää nyt tulevan=) hauska juttu. Kiva kuulla hyviä uutisia.

Oltiin retkeilemässä ystävien kanssa kun niin mahtava ilma. Ja nyt olen ihan tukossa pakko ottaa lääke yöksi, nyt ei näyttänyt tipat ja sumutteet riittävän, taitaa nyt oikein korostua nämä pölyt kun näin lämmin. Lääkäri kanssa sanoi mulle että ihan hyvin voi ottaa lääkkeet jos tarvii. Esikoista oottaessa ( syntyi kanssa heinäkuussa) lääkäri määräsi zyrteciä heinäaikaan. Nyt on xyzalia. Kuopuksesta taas allergiat oli selvästi parempia ja alkukesällä riitti nenäsumute ja silmätipat hyvin ja heinäaikaan ei tarvinnut mitään. Silloin oli vielä alkuraskaus niin käskivät välttää lääkkeitä. Olen kuullut että jollain muillakin allergiat helpottaa raskausaikana. Mulla selvästi vaihdellut näissä raskauksissa nyt taas allergiaa samalla lailla kuin normaalisti. Niin Ava koita kestää, ite aina huomannut että lääkkeet ja sumutteet yms. kannattaisi aloittaa ennen oireita. Mutta varmaan kun vähän aikaa syö niin sitten lääkketkin alkaa paremmin tehota.

No Tinnulla nyt sitten jännät oltavat siellä pienen poikansa kanssa. Tosi kiva juttu.
Mukavaa viikkoa kaikille!

Paljon onnea Tinnun perheelle!!! En muista onnittelinko jo Athenea, onnea heidänkin koko perheelle!!! Poikia tulee paljon tähän ketjuun näköjään :) Kiva kuulla sitten terkemmin kokemuksia synnytyksestä ja sairaalasta kun ehditte/jaksatte kertoa.

Nyt pitää mennä vielä lukemaan toiseksi viimeiseen tenttiin, joka on tänään. Ihanaa kun ilma on noin kesäinen!