40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Juu, mur-mur, lisää vaan listaan, jos ehdit/viitsit -- kovasti tykkään kanssanne kuumeilla.. :heart:

Eli ikää 38v., kp4/27-28 on meneillään, yk taitaa olla 23 ja ensimmäinen haaveissa.

Kuule, hassuna kyselen, että mitä tarkoittaa RKKT...? :ashamed:

Ja kiitos vielä Hysteria infoista ja vastauksestasi!! :heart:

Ihanaa, aurinkoista pakkaspäivää teille kaikille!
 
Täällä taaaaas käväisemässä
Piitu73 RKTT = Raskaana kunnes toisin todistetaan :D
mur-mur Täällä +5 mutta aurinko paistaakin suoraan mittariin :D Kuitenkin "hih-huu" aurinko todellakin jo lämmittää, ihanaaa! Tietää kesää ja kärpäsiä!
Mutta kuullaan taas :)
 
Heipat kaikille:wave:
Mur-mur en ma testaile enempää, kyl tää kierto oli taasen tässä, keskiviikkona olis 0-ultra taas ja rumba alkaa alusta. Olo on ihan mälsä ja kakka, alan tässä kokoilemaan itteäni uuteen yritykseen: /.
Oliivitar tervetuloa joukkoon mukavaan:heart:

Söpösiä kissojen kuvia olette laitelleet ja koiruuksien kans, meilläkin yksi koira ja se kissa tulee sit uuteen kotiin "joskus"=)

Me lähetään ny plikan kans ulkoilemaan, aurinkoista viikonjatkoa kaikille:wave:

Piitu tervetuloa myös jos en ole toivotellu, muisti hyvä mutta lyhyt:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka Voi surku sitä koirulin koipea (vai joku muu osa?) :(. Revähtymä/venähtymä on hyvinkin todennäköinen, jos on kylmässä kovasti loikkinut. Kissallasi on kiharat korvat =) Valloittavaa, kerrassaan =). Mä oon kiusannu mun koiraa sanomalla sitä Ruuti Rupikonnaks ja Ruuti Rumilukseksi :LOL:. Sanon sen tietysti kaikella rakkaudella (eikä se ees oo ruma oikeesti) ja sellaisella äänensävyllä ja ruumiinkielellä, että Rupikonna Rumilus on itse ihan onnessaan. Ja kun sanon ”Voi että sä oot tyyyyyhmä koira” se tarkoittaa että rakastan sua tosi paljon. Ja enäänhän se ei edes kuule :D. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Toivottavasti sinun hurtta paranee pian. Onko muuten kaikilla yksityisillä tuo ikäraja? Kummallista, miksiköhän juuri 46, eikä esim. 47, 48, 49 tai tasan 50?

Putunen Heissan. Vai että kuumottaa ja paleluttaa…. :) d:heart:b. Juu, ei kannata testata vielä, pysytään nyt vaan ruodussa :LOL:. Mul on tissit aika turvoksissa, mutta niin ne alkoi olla jo ennen siirtoa, joten turvotus johtuu jostain ”nauttimistani” hormoneista. Ekalla koeputkikerralla (josta plussa tuli) oli samanlaista turvotusta, tokassa ei ollu eikä tullu mitään oireita missään vaiheessa ja nyt taas tuli tää tissien kasvu. Jossain aivojen salalokeron perukoilla itää ajatus, että koska tää vaikuttaa samanlaiselta kuin ekalla plussakerralla, niin… Mutta realistipuoli muistuttaa, että tissit turpoaa Lugeista ja muista hormoneista, ei raskauden takia. Sitä paitsi nyt on vasta pp7. Negaa siis odottelen viikon päästä tulevaksi, ja vaikka plussa tuliskin, niin en vauvaa odota (toivon tietysti, mutta en odota) syliin asti saavani kuitenkaan. Pessimisti ei (muka) pety… ! Mutta Putuska, sulle niitä POSITIIVISIA ajatussäteitä, älä ota mallia miún negatiivisuudesta. Hug sulle ja lisää oireita :)!

Mur-mur Kiitos taas listan päivityksestä :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:
Voi sinua Mami41 :hug:. Testasitko vain vai tuliko täti myös? Jos täti ei oo tullu, ni keskiviikkonahan sulla olis niinku dpo14. Mä en kumminkaan lakkaa peukuttamasta sun puolesta Mami41 d:heart:bd:heart:bd:heart:bd:heart:bd:heart:b.
 
Miekin vielä siulle Mami-41 sitä :heart:+++++++++:heart:toivon, vaik sie itte tunnetkin, että ei tärppi käynyt!!

Pettymys jo alkaa kaivertaa - tiedän:hug:..mutta tiedäkkös, ME täällä olohuoneessa kaikki ihanaiset, jaksetaan peukutella kaikin raajoin siunhin puolestais!!!
d=)b
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Tervetuloa minunkin puolestani joukkoon hurjaan :flower:. Näemmä ollaan miltei samoilla kiertopäivillä, joten päästään jännäämään yhtä aikaa :heart:.

mur-mur Juups, olen tietoinen noista rag dollin luonteenpiirteistä ja tiedän, että kissakaveri olisi ihanteellinen, vaan ovat mokomat niin kalliita, ettei ainakaan mun budjetti riitä kahden ostamiseen yht'aikaa ja sit toisekseen, melko metkaa, ettei kasvattajat niitä kaksin kappelein kauppaakaan. Sillä mä kisulin ottamista vasta etelän loman jälkeen suunnittelin, ettei sen tarvis olla paljoa yksin kotona ku mulla on kuitenkin lyhyet työpäivät. Ja tietty kuvittelin, ett uusikin kissa osaisi nukkua porskutella kotosalla päivät sen aikaa mitä olen töissä, mitä pojukin teki. Ihan vain loppukesästä halusi joskus jäädä aamusta ulos, mutt silloinkin kävin sitä päivällä kattomassa jos haluaisi sisälle ja syksyllähän poju jäi jo suosiolla tupaan, kun lähdin töihin. Aamusta hoiteli pisu- yms. jutut ja nukkui päivän :).

Ihania eläinystäviä on sinulla ollut. Oli varmasti raskasta luopua niistä, mutt niinhän se tuppaa elämässä olemaan, että kaikkea hyvää ei aina saa pitää, vaan pitää luopuakin :(.

Hystis Kissakaksosetkin olis ihqu juttu kyllä, mutt mä veikkaan sulle ihmiskaksosia :heart:. Onko vielä tai jo minkäänlaisia oireita?

Piitu73 Kokemus epäonnistuneesta inssistä ei varmaankaan helpota päätöstä hoitoon lähtemisestä, mutt jos sulla on mies noin hanakasti touhussa mukana, niin varmaan kannattaisi yrittää. Sun kroppas oli sillä kertaa tyhmä, mutt nyt se voi olla hyvinkin viisas viisas =).

Hysteria Kyselit miksi siivoilen miehen veljen luona. Edellisen kerran lähinnä siksi, että talossa oli puuhaa miehille ja yksin jouduin ns. aikaani kuluttaa ja siivoillessa se meni soppelisti, kunnes oltiin kaikki 'valmiita' pesulle ja illan biletykseen, mutt toinen syy siihen oli mm. että keittiöstä tuli valtava löyhkä ja kun pikkasen paikkoja tutkiskelin, löysin uunista homehtuneen kanan tai jotain muuta lihaa, haju oli aivan älytön.

Eivät ole siisteimpiä ton perheen jäsenet ja vaikka mun mies on sinänsä nuuka siisteydestä, on minulla on hänessäkin ollut opettamista omaan hygieniatasooni. Niin kauan kuin anoppi asui omillaan, käytiin hänellä kylässä noin kerran viikossa ja aloin väsähtää siihen, ett aina siellä oli pakko siivota mm. jääkaappi, koska anoppi jemmasi sinne vanhoja ruokia pilaantumaan. Ihan hetihän en oman käden oikeutta ottanut, vaan vasta väsähdettyäni siihen kuinka mun mies äidilleen mesosi sotkemisesta. Homma hoitui yksinkertaisemmin, kun minä vain tartuin toimeen ja siivosin enkä mäkättänyt niinkuin mun ukko tai akat ylipäätään :).

Ja tota.. en mä paljain jaloin miehen veljen luona kuljeskele, mutt sinkkumies kun hän on, niin ei lattiat välttämättä ole kovin puhtaat ja syksyllä en oikeasti halunnut sotkea sukkiani ja sitä myöten kenkiä siellä sukkasillani tepastellen, vaan totesin ett on kaikille helpompaa, jos imuroin ja pyyhin lattiat. Ja olihan se illalla kivempaa myös vieraammille vieraille, uskon niin.
 
Ottis
Putunen Ei ole sulla enää pitkä matka testailuun :heart:. Peukutuksia ja suosiollisia oireita =).

Hysteria Niin minäkin pojua hellittelin mm. " munikiomaksihöpönassupaskiaiseksi" ja oli aivan onnessaan. Eläimillehän äänen sävy kertoo kaiken, sanoista viis =). Wautsi, sulla alkaa olla plussatuntemuksia :heart:.

mami41 Harmi jos tuntuu, että tämä kierto oli tässä :'(. Toivottavasti täti ei jää nyt sit matkalle kuhinmaan, vaan tulee ajoissa, että pääset täysillä uuteen kiertoon :heart:.

pikkutirri Sinä käyt täällä öisin kyöpelöimässä ja yleensä on juttua tullut niin paljon perään ennenkuin minä ehdin kaikkea lukemaan, ett ihan meinaa sun kuulumiset jäädä kommentoimatta. Meitä näyttää olevan nyt 8 ihan 3 päivän sisään plussaamassa, joten aletaan vaan varata niitä paikkoja maaliskuun plussalaivaan :heart:.

ON Vuoto kestää mulla nyt yllättävän pitkään, pian on 2 vuorokautta tulossa täyteen ja vuotaa yhä vain. Eipähän tarvitse nyt ihmetellä onko menkat vai ei ku tietää niiden varmasti olevan menkat eikä mitään muuta. Kipujakin on normaalia enemmän, sillä nyt jo kp3 ja tänäänkin tuntunut siltä, että olis ehkä ollut kipulääkkeelle käyttöä. Vaan jäärä olen niiden suhteen, enkä suosiolla koskaan lääkitse itseäni, vaan vasta sitten kun kipu miltei sietämätöntä.

Hyvältä kuitenkin tuntuu sen puoleen, ett tämä kierron kurjin vaihe alkaa olla ohi ja pääsee suunnittelemaan uutta iskua :). En ole Clomeja käyttöön, mutt ehkä kierron loppuun Terolutit, jos simppasia ajoissa saan. Ensi viikolla ollaan Lapissa, joten ovis osuu sinne ja tabut pitää vaan muistaa ottaa mukaan.

Toisaalta kiehtois ajatus antaa oviksen tulla ja mennä aikojaan ja olla tikuttamatta ja tabuttamatta, sillä väistämättä ollaan ensi viikolla miehen kanssa niin tiiviisti yhdessä että luulisi simppajahdin onnistuvan, tai sitten ei :LOL:.
 
heips täältäkin:wave:Tervetuloa Oliivitar ihanaan olohuoneeseen=) ja muutkin uudet jos en vielä oo toivotellu:confused:mulla on kyllä ihan älyttömän huono muisti..toivon ettei se enteile mitään ongelmia "myöhempään" elämään kun Liljakin vielä aika pieni ja jos tää haave nyt toteutuisi niin sit olisi vielä pienempi jonka matka aikuisuuteen kestäisi kumminkin sen parikymmentä vuotta...sehän tässä iässä on vähän ongelma...vaikka ei nyt tuntisi oloaan mitenkään vanhaksi tai ei nyt olisi mitään sairautta, niin onhan se tosiasia että sitä voi kymmenen saati 20 vuoden päästä olla ties mitä, eikä välttämättä niin kivaakaan...mun ex anoppi on nyt 60v ja sairastanut alshaimerin tautia muutaman vuoden ja nyt täysin hoidettavassa(osin laitoksessa) kunnossa...se on ehkä se mun pahin painajainen:( ei siinä ettei itellä ois aikaa"elää" lastenjälkeen, vaan nimenomaan että lapset ois hyvä olla jo maailmalla omien siipien varassa ennenku ois varaa vanhemmilla sairastua ns.pitkäaikaisesti...en tiiä osasinko selittää mut ymmärsittekö pointin mikä liittyy tähän ikään/lapsiin? Välillä näitä mietiskelen...suurin osa ihmisistähän kumminkin saa elää ihan perusterveen elämän sinne vanhuuteen asti...mites muut? Mietittekö etukäteen moisia?
Hystikselle peukut pystyssä täälläkin ja Mami41 edelleenpeukut jäykkänä.. vaikka tiedän kyllä tuon tunteen kun ei itse enää usko..jospa oiskin ylläripylläri...=) Mites Muumimamma?+++ sinullekin ja Putuselle PUUUUHHHH:whistle:plussa puuhkutus!
Kaikille ihanaisille terkkuja!!!
 
Ottis
Pikkutirri Ymmärsin pointtisi. Onhan tuota tullut mietittyä, että jos nyt tulisin raskaaksi, olisin lapsen syntyessä 44 v. ja jo 64 v. ennenkuin lapsi olisi oikeasti aikuinen, jos sittenkään. Itse olin 21 v., kun isä kuoli ja kyllä silloin vielä lapseksi itseni tunsin. Meillä vanhemmat ovat eläneet 74- ja 77- vuotiaiksi eli toiveita lapsen saattamiseksi aikuisuuteen omalta puolelta on. Isä kuoli kaiken kukkuraksi liikenneonnettomuudessa, joten sekin muuttaa tilannetta. Mun sisaruksia on kuollut nuorenakin, joten se ei ennustetta paranna, vaikka nämä 'nuorena nukkuneet' ovatkin omalla elämäntavallaan edesauttaneet varhaista kuolemaansa. Miehen äiti on myös ollut jo 60-vuotiaasta aivan hoidettava ja huollettava, mutt isänsä on ollut yli 80 v. kuollessaan.

Tiedä tuota ylipäätään elämästä, kun saattaa olla koska tahansa kuolon kylmän laudoilla :(. Onhan noita laskureita muuten tähänkin ongelmaan, kun vaan muistaisin miestä sellaisen kerran löysin. Mun ennuste oli muistaakseni, että kuolen 87-vuotiaana =).
 
Viimeksi muokattu:
muumimamma72 Voi itku minkä täti meille tekee mut ens kuussa varppina joukolla ajamme tädin huitsin nevadaan niinkuin pääsiäisakat konsanaan ja taikoja loitsuamme :stick: ja yhdessä kun sen teemme saamme joukkovoimaa niin ei täti uskalla tulla yhdenkään meidän luo :D
Haleja sinulle kuitenkin kovasti :hug::kiss:
 
Mafinka Kiitoksia lohdutuksesta:heart:

Nämä kaksi viime kiertoa ovat olleet ensimmäiset koko yrityksen aikana kun edes jotain on yrittänyt tapahtua,aikaisemmissa kierroissa olen aina testannut tyylipuhtaan negan joten siksi varmaan nämä kaksi kertaa ovat ottaneet niin lujille:( Mies raasu yrittänyt kovasti tsempata,että kyllä se sieltä vielä tärppää vaikka pettymys on ollut taatusti myös hälle yhtä suuri:'(
Nyt yritän koota itseni ja keskityn teidän muiden tsemppaamiseen sen plussalaivan kyytiin:heart::heart:
 
Ottis
mur-mur Voi kihveli :hug:, mutt elät sinä kauemmin. Minä olin edellisen kerran testatessa hoikempi ja varmaan muutenkin hiukkasen terveellisemmät elämäntavat omaava. Vielä ei kuitenkaan ole myöhäistä ennustetta parantaa. Mulla toi tupskuttelu tekee varmasti pahaa :(.

muumimamma72 Pahoitteluni tädin tulosta :hug:. Ymmärrän täysin tyhjän olon ja että takkiki on tyhjä. Tsemppiä ja parempaa onnea jo alkaneeseen kiertoon :kiss:.

ON Uskomatonta, mutta totta: Mies todellakin alkoi siivoamaan heti töistä tultuaan. Imuroi ja vei matot ulos ja kantoi ne takas sisään ja ihan paikoilleen asti. Minä pyyhin pölyt ja sweppasin lattiat. Nyt on petivaatteet vielä tuulettumassa. Ihan kiva fiilis :saint:.
 
Ottis Kiitos ihmiskaksostoivotuksesta :heart:. Noin mä muuten vähän arvelinkin että se siivousjuttu menee, vaikka et sitä kirjoittaneeksi tullutkaan. Mutta kun toi osa (minkä nyt kirjoitit) ei ollut näkyvissä, kirjoitettuna se vaikutti niin ”yksoikoiselta”. Mä voin oikeestaan kuvitella itseni sun housuihin melko helposti, koska ite oon helposti toimeen tarttuva tyyppi ja joskus mun on ihan vaikeeta olla jossain kylässä, jossa pitää vaan istua vieraana, vaikka olis tuttukin paikka. Tuttujen luona mulle on tosi luontevaa toteuttaa äidiltäni geeneissä saatua ”tuo tullessas, vie mennessäs, tee joutessas”-käyttäytymistapaa. Mä olin teininäkin tunnettu siitä, että aina kun oli bileet ja kun bileet loppui ja piti alkaa siivoomaan, jengi huomas että ”Aha, Hystis onkin jo siivonnu suurimman osan. Mis ihmeen välissä se sen teki kun sehän bailas ja oli koko ajan meijän kanssa:confused:??” =).

Just magee hellimänimi sulla oli pojulle :D. Mun äxä (joka muuten on ollut mun mielessä ja unissa ihan kamasti viimeiset puol vuotta) on sanonut mulle ihanimman tykkäystunnustuksen mitä kukaan ikinä. Oltiin kattomassa tietokoneelta itsestämme ottamaamme hauskaa hassutteluvideota. Mä istuin tuolilla ja se änkes siihen samalle tuolille ja peitti naamallaan koko ruudun. Ehdin avata suuni sanoakseni että siirtyy vähän, johon hän sanoi (ängeten koko tuolin itselleen): ”Hiljaa raato!” sillä seurauksella että putosin lattialle nauraa käkättämään maha kippurassa. Videon katselemisesta ei meinannut tulla mitään, kun käkätettiin kumpikin niin ettei tietokoneen volyme riittänyt. Nytkin tätä kirjoittaessani se tapahtuma palaa mun mieleen elävästi ja saa mut nauramaan - aina. Se on oikeesti ihaninta mitä mulle on sanottu. Oon varmaan vähä outo? :LOL:.

Nyt sul on kunnon menkat. Se enteilee kunnon kiertoa. Kunnon kierto tarkoittaa vahvaa ovista. Ja se taas johtaa maaliskuun plussaan. Katokki että kumoat sen siivoilevan ukkelis ja saan siemenet sisään :D!
 
Viimeksi muokattu:
Muumimamma72 Voi äly sentään :'(. Oon tosi pahoillani sun puiolesta :hug:. Paljon voimaa, valoa, sisua ja positiivisia säteitä. Kyllä se onnistuu, usko vaan sitä sun miestä!

Pikkutirri Täällä toinen huonomuistinen.. :wave:. Mä en kyl oo paljon miettiny noin pitkälle.. kapasiteetti ei riitä, kun nykyään yritän vaan selviytyä tunnista toiseen, että tulis seuraava päivä jne. :(.

Ottis Onpa kolkko ilmaus tuo kuolon kylmän laudoilla :O. Must on helpointa ajatella sillai, että elän 100-vuotiaaksi ja keski-ikä on 50, koska se on puoliväli. Ja mitään testejä en tee!

Kiitos sullekin mur-mur kaksosplussatoivotuksesta :heart:. …mutta eipäs nyt intoilla, vasta pp7 menossa ja viikonpäästä tulee nega. Ei oireita. Tissitkin tuntuu lakseneen…ehkä :confused:.
Mur-mur, mitäs jos liittyisit tähän satavuotiskerhoon :), paljon simppelimpää kun on tasaluku :D
 

Yhteistyössä