40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
muumimamma72 Peukutuksia, ett huomenaamuna olisi jo vahvempi viiva testissä. Ei se saa niin mennä, ett kaikilla on täti kylässä yhtä aikaa eikä ketään onnista :'(

liiza taisi jo siitä kirjoitellakin, ett meillä on kohta kaikilla menkat yht'aikaa :). Niinhän tyttökavereilla yleensä käy.
 
Tuossapa sellainen lyhytkarvaisempi Amerikan Curl..tuossa on jotahin ..m i n u a;)

..karvakorva niin hyvin rentoisesti kameraan kattelee, tietoisena ittestään..tuo näyttää IHAN kollilta!..
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla aiemmin laittamallani kisulla, eivät ne korvat olleet "kiertyneet" taaksepäin, niin kuin Curlilla kuuluu..tälläpä kisulla on - aika veikeä miusta!=)

..onko siun kisulla korvat noin Mafinka?
 
Viimeksi muokattu:
Mynteli, miltä kaffe siun mielestäis maistuu?..=)toivottavasati on juotavaa?!

O-testit on oikein hyvä juttu.mutta niistä voi tulla ISO stressitekijä jos viivaa ei alakkaan näkymään, tai se ei ala tummenemaan: /
Joskus"OIli-neiti" pyyhältää TOSI nopsaan ohi..TAI ovista vain ei siinä kierrossa sitten ole.
Tikuttelu on ihan kivaa jos siitä ei tule päänkivistystä&pahaa mieltä.

Tärkeintä olisi se säännöllinen lempiminen - simoja tasaiseen tahtiin!=)

Esim. miun tapauksessa piliä en onnistu saamaan usiaa kertaa viikko,(tai minnuu ei vain haluta)joten testit ovat ehdoton jos vaavi haaveissa!
Pystyn hyvin dippailun perusteella tietämään oviksen ajankohdan ja satuttamaan ns. "haluamiseni";) siihen ajankohtaan(monasti IHAN OIKIASTI haluja onkin):p

Meillä menee monasti näin: päivä ennen O-plussaa, O-plus päivänä ja sitten vielä Ovispäivänä:heart:
..joskus intoudu(taan)n sitten usiamminkin:D

Välillä lemmitään niin, että simoja en saa..ymmärsitte varmaan..miehän sain se kivan "surruttimen" synttärilahjaksi..JIIIIHAAAA!


Aina ei siis pupustelu ole simojen vahtaamista, vaan ihan siksi kun se ON mukawoo!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Kiitos taas päivityksestä :kiss: Ihania kuvia oot taas laitellut iloksemme :hug:. Sä oot kyllä spesiaali nainen mur-mur. Monella tavalla ja aina vaan. Jahka täti häippäsee, niin Oili kutsutaan kylään ja sitte se Mister Plus (onkohan se mister…?) :heart:!

Ottis Voi kuinka surku. Toi on niin tuttua; ei odota onnistumista, mutta kuitenkin odottaa. Sitten haamuttaa ja vaikka on negaan varautunut, haamun haalistuminen harmittaa. On muka osannut varautua, muttei sitten olekaan osannut. :(. En osaa tossa Tero-Clomi-asiassa neuvoa, mutta älä Ottis kultainen sure – sulla on kunnon ovis taas ihan pian, jo parin viikon päästä! Noi tropit voi tietty auttaa jotain, mutta en usko, että plussa olis yksin niistä kiinni! Mul on hyvät fiilikset sun seuraavan kierron suhteen:heart:. Kevät on tulossa, kissa on tulossa, kaks lomaa on tulossa, plussa on tulossa ja vauva sitten vähän myöhemmin (9kk päästä). :heart:.


Ihania kissauutisia Ottis :heart:. Voi ÄÄK :) =). Mistä sä sen kollipojan tilasit? Tuleeko se kaukaakin? Milloin se tulee teille? Ai, vastasitkin jo, että etelän loman jälkeen vasta :O. Iik, en jaksa oottaa niin kauan :D. Ihana juttu! Mies lämpenee IHAN varmasti, huoli pois. Ja jos vaikka se ei osaiskaan sitä näyttää, niin luota siihen että teidän uusi Rag doll-kolli on teille just oikea juttu oikeaan aikaan=)!

Kanella ja Ottis suositteli audit-testiä. Oon joo ennenkin tehnyt sen audit-testin. Munkin mielestä ne annosmäärien vaihteluvälit on ärsyttävän epätäsmällisiä ja outoja. Valitsin aina sen pahemman vaihtoehdon, vaikka se ei olekaan totuus, joka olis jossain siinä välissä. Tulokseksi sain sen keltaisen viipaleen, että riskit on kasvaneet. Koen itseni melko tavalliseksi suomalaiseksi alkoholinkäyttäjäksi, sellaiseksi, jollaisia kaikki mun ystävätkin ovat.

Putunen Kiitos oireiden toivotuksesta :). Vain Lugeista johtuvia oireita on ollu: tissiturvotusta ja ilmavaivoja sekä ummetusta. Nää kaks viimeistä oiretta johtuvat kylläkin todennäköisesti vain siitä syystä, että oon syönyt epäsäännöllisesti ja paljon, ahdistuksesta ja siitä, etten ole liikkunut yhtään. Juu, en aio testata tässä kuussa. Aikaisintaan maaliskuun ekana päivänä (sen negan, joka sieltä 100varmasti tulee (nääs pessimisti ei (muka) pety)).
Plussaa +++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Sarppav Hienoa, että kaikki on kunnossa. Mitään estettä ei siis periaatteessa ole. Ens viikonloppuna vaan runsaasti siemeniä siään!
Pikkutirri Kurjaa, että täti tuli, mutta onneks tajus tulla nyt eikä 15.päivä. Valovoimalla kohti uutta kiertoa :heart:.

Mafinka Kiva kun kissimirrin leikkaus meni hyvin. Onhan se tietysti vähän surku juttu, ettei kissimirri saa kollikissaa maistaa, mutta toisaalta luontokappaleet ei pystyis ite säätelemään pentuilua, jolloin tuloksena olis aina vaan lisää kissimirrejä. Mun koiramummo ei oo myöskään saanu ikinä, vaikkei sitä oo leikattukaan. Se ei tiedä mistä on jäänyt paitsi, joten ei se osaa sitä kaivatakaan… kai:confused:.

Ei muuten varmaan olis ollenkaan huonompi idea sen miehenkin testauttaa siemenensä..? Silloin olisitte ainakin selvillä tilanteesta ja voisitte jakaa teidän haavetta enemmän yhteisesti. Meinaan, että vaikka miehesi toivoo täysillä kanssasi, niin vois tuntua mukavammalta jos mies tietäis/tajuais/olis perillä ja kiinnostunut kaikista pienistä yksityiskohdista ja termeistä. Mitäs jos sille antais jotain luettavaa aiheesta :). Se vois innostuakin siitä, koska vauvan ”tekeminen” ja saaminen on niin monimutkainen prosessi, ettei sitä voi tajutakaan ennen kuin on tutustunut biologiaan tarkemmin. Vaikka olen nainen, mullekin oli valaisevaa lukea mitä kaikkea siinä prosessissa oikein tapahtuu! Ei mulla ollu hajuakaan mistään munanjohtimista ym. ja uskokaa tai älkää; en ees tiennyt mitä ovulaatiossa oikein tapahtuu:ashamed:. Oppia ikä kaikki. Ihanaa, että teidän yhteinen elämä (siis ihan konkreettisesti) lähenee hurjaa vauhtia. Nyt voitte nauttia siitä suunnittelusta, sillä sehän on osa sitä ihanuutta :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Mynteli Ihanan eläväinen tuo sinun juttusi (tarkoitan noita kuvakkeita siitä Mafinkan elinlaumasta ja mun Susi Hukkanen-olotilasta) =). Mäkin kyllä luulen, että vauva teksi mulle hyvää. Plussakin olis kiva, mutta pessimistinä ajattelen, että se nyt ei tarkoita vielä yhtään mitään, kesken voi mennä, niinku aikaisemminkin meni. Mut kattoo ny. Sinulle lähetän positiivisia tuulia o-tikkuun ja muutenkin :).

Onnea tuplamummoudesta Mahdotontako ja peukutan, että saat sinäkin sen pikkuisen pian, ehkä jo tässä kierroksessa plussaat :)!

Bismil Tervetuloa tänne mukavaan olohuoneeseen =). Lämpimät pahoitteluni keskenmenon johdosta :hug:. Täältä on tarkoitus lähteä odottajien puolelle raskaalla laivalla, jonka kapuna toimii Rominas. Tervetuloa!

Mami41 Voi itku jos se täti sulle on tulossa :’(. Kepitän sitä pois :stick:.

Liiza Voihan kurjuus :(. Lohtuhali :hug: ja sisukasta valovoimaa seuraavaan kiertoon :heart:.

Nuuttimus Valovoimaa, voima-aurinkoa, energiasäteitä sinulle :hug: :kiss: ja :flower:. Kovasti toivon sinulle sitä pientä ihmettä :heart:. Aurinkoista kevättä sinulle ja tervetuloa takaisin heti jos vähänkään siltä tuntuu. Voithan olla vaikka vieraileva tähti :)

Muumimamma72
Keuhkot pulleana väriä haamulaiseen puhallan PUUUH!

Sitä piti vielä kysymäni Ottikselta, että miksi sun pitää miehes veljellä siivota? Ja muistaakseni oot hänen äidilläänkin siivoillut??? Kun ei tiedä kokonaiskuvaa ja teidän systeemejä, niin on ainakin mun on vähän tajuta miks SINÄ siivoilet miehesi veljen ja äidin koteja. Ja miks ihmeessä sun ”olis pakko” lähteä hänen veljensä luokse, jos et halua, etenkin kun kyseessä ei ilmiselvästi ole mikään sellainen kyläreissu johon on kutsuttu syömään tai pullakahville seurustelemaan? Ja vaikka oliskin kutsuttu, niin miksi SUN olis pakko mennä, jos miehesi ei kuitenkaan halua sun siskojen luona kyläillä (jossa hänen ei tarvii ees siivota)? Anteeks kun kysyn, mutta tietämättä kokonaiskuvaa kuulostaa niin oudolta. Mitä tapahtuu jos et lähde tai jos lähdet muttet siivoa siellä ja mitä teet siellä jos et siivoa?

Kiitos kaikille plussapuhureista :hug: Ihania ootte :heart:!! Minäkin puhaltelen teille kaikille plussia ovikseen ja r-testeihin + + + + ja halitus voimaksi niille, joille täti tuli :hug:.
 
Kiitos kaikkille tervetulo toivotuksista =)
Meillä on sellainen tilanne mieheni kanssa että asumme toukokuulle asti eri maissa eli plussa haaveet ovat tällä hetkellä todella pienet. Olemme yhdessä 1-2 viikkoa vain maalis-huhtikuussa.
Ja kiertoni on ihan sekaisin keskenmenon jälkeen, niin en tiedä koska ovista odottelisin.
Ihania kisujen kuvia mur-mur:heart:
 
Hystis :wave: Olenkin odotellut sinusta kuulumisia :) Joko olet kotona? Täällä Puhallellaan joukolla sinulle ++++++++ -tuulta ja odotetaan sitä tulevaa maaliskuuta :)
ON Tänä pyhänä onkin tullut ulkoiltua kun on ollut sen verran "lauhaa" -10. Eilen 1,5 h + kävellen kaupassa koiruuden kanssa, tänään 2 h jäällä sillä seuraamuksella että neiti vingahtaa kun nousee sohvalle :( tiedä sitten mistä johtuu? No toivotaan että on huomisaamuna parempi!
Taidan mennä pötkölleen, söin purkillisen hernekeittoa ja monta juustonäkkileipää ja nyt sitten väsyttää aivan ihanasti |O
Illalla pitäis mennä vuosikokoukseen mutta taidan jättää väliin...
Palaillaan :D
 
Bismil miepä toivon, että siulle sattuisi soppelisti Ovis tuohon miehesi tapaamishetken tuntumaan!:heart:
Vinks! Voisitko nyt noita O-testejä kokeilla, pääsisisit jyvälle kierrostasi sitten?!

Vieläkö siulla R-testi näyttää plussaa?..kun hcg laskee kunnolla ales, on yleensä kroppakin valmis uuteen kiertoon.
Mie sain oviksen mettästettyä kohdun tyhjennyksen(2.2.2010) jälkeen 25.2 2010..eka menkat sitten 12.3..kierto ei siis heittänyt juurikaan, ehkä n. 11vrk.
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset!!! Voi harmi Liiza Ottis ja Mafinka että se täti paholainen löysi teidenkin luokse:(...Mafinka kun sanoi että vuotoa tulee runsaasti ni tosi hyvä se on...mulla niin päinvastoin kun olla voi, eli eipä ne limakalvot ollu tälläkään(siis ed.) kierrolla kasvaneet:(..keskiviikkona aloin sitä minidisperiiniä ottaa yhden päivässä, joten saa nähdä onko siitä apuja tulevaisuuteen..keskiviikkona mulla se gyne joten keskustelen kyllä oisko jotain tehtävissä vai pitäskö luovuttaa..onhan mulla jo nää 3 ihanaa lasta joista tää yksi tälläinen pieni tirppunen vielä..
Muumimamma ja Mami41..teillä on kyllä hyttivaraus tälle kuulle joten HUS POIS täti:stick:ja oikeesti Mami41..älä nyt vielä lannistu ja heitä hanskoja tiskiin...vielä se ehtii vahvistua se viivanen..sullahan oli vasta dpo11.
On kyllä niin totta että sitä tippuu kovaa ja korkeelta silloin kun on toiveita ja haamuttaa.niinku Ottiskin sanoi..lohtu halaus meille kaikille pettyneille:hug:
Ootko sä Hystis jo kotona?? Kyllä mä luulen että sulla tää kierto on plussa ja tupla sellanen..peukutan täysillä että pienet ois tukevasti kiinni...
Ihania kuvia on mur-mur laittanu ja hienoo Ottis että teille se kissa tulee..ja kyllä se mies sen hyväksyy kun nyt oli jo suu korvissa..=)
Ihana Mafinka että pääsette miehen kanssa yhteiseen kotiin=) meijen tää yhteinen pieni on saanu alkunsa juurikin kesken muuton silloin 4 vuotta sitten kun miehen kanssa yhteen muutettiin...toivon teille samanlaista "säkää" ellei tärppis käy jo sitä ennen=)
Hyviä sunnuntai iltoja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Kiitos :). Tosiaankin ärsyttävän vähän vaihtoehtoja siinä audit-testissä. Kiva, että olet innostunut mun kissaprojektista, niinkuin moni muukin täällä :kiss:. Olishan se ihan ihkua saada lellittävä tänne :saint:.

Siks mun pitää yleensä miehen veljellä siivota ku siellä ei ilkeä itse tepastella paljain jaloin, ellei ensin siivoa. Nyt siellä oli ihmeen siistiä eli en siivonnut. Ja sit toisekseen, matka sen verran venyi, kun jäätiin tien päälle, ett perille päästiin myöhään, eikä touhuiltu sitten enää mitään, vaan mies aloitti aamuseitsemältä touhuamisen. Ja minä nukuin pitkään :).

Niin juu ja ennenkuin lähdettiin, mies lupasi, että siivoaa täällä kotona eli hänellä on se urakka edessä huomenna. Vähän meinas ärsyttää aamulla, kun paukkupakkaset oli ohi eikä mattoja saa nyt kunnolla tuulettumaan. On mies nyt ollut silleen 'lieassa', ett tänään laittoi suosiolla pyykitkin kuivumaan, kun niistä vain sanoin. Sanoikin, ett yleensä ne menee kuivumaan yön aikana kun hän nukkuu =).

mur-mur Juu, leikkikissaksi sen heti tunnistin, mutt kyllä siinä oikeat piirteet on :).

Pikkutirri Kiitos :kiss:. Tehdään tästä meidän plussakierto :heart:.

Mafinka Täälläkin ihanan leuto sää. Tehtiin ukon kanssa yhdessä lumityöt ja sit pyrähdettiin mökillä. Muuten mennyt päivä löhötessä. Toivottavasti neidissä ei ole mitään pielessä :hug:.

mami41 Testailitkos tänä aamuna? Peukutuksia :heart:.

Palaanpa taas paremmalla ajalla. Mulla on nyt jonkin sortin lukihärö päällä ku EN OSAA KIRJOITTAA :(. Ei kiva :headwall:.
 
Kiitos Mafinka ja pikkutirri :heart:. Olin kyllä tuolla pakkasessa vähän kävelemässä ja tulin just sisään, mutta ei mulla oo kotia mihin tulla/mennä : /:(|O.

Pikkutirri Mulla on aina ollu miniminimaaliset menkat, vuotoa 1,5 päivää. Ekana päivänä käytän siteitä, tokan päivän iltana selviän jo pikkuhousunsuojilla ja silti limis on ollu ihan ok. Oon kysyny kahdelta eri gyneltä tarkoittaako niukka vuoto ohutta limistä ja vastaus oli että ei, kun taas yks lapsettomuuteen erikoistunut kiinalainen akupunktionainen sanoi että en voi ikinä tulla raskaaksi ellei vuoto ole vähintään viis päivää... Eikä auttanu vaikka sanoin että mul on aina ollu näin ja oon silti tullu raskaaks muutamankin kerran. Päätin, etten usko sitä, eikä se muutenkaan ollu kauheen vakuuttava. Uskon niitä gynejä mielummin. Mä uskon, että sun gyne saa sun limiksen kuntoon, siihen on varmaan jotain jippoja. :heart:

Mafinka Voi sitä sun hurttaa :(, mikähän sille tuli? Reippaita ainakin oote ollu. Hyvät tytöt :)!
 
Höpsis Ottis-Kattis, sä jos kuka osaat kirjoittaa AINA! Sun tekstiä on AINA kiva lukea - silloinkin jos sisältö ei niin kivaa oliskaan. Viel mä ihmettelen, että miks siellä veljellä pitäis kuleksia paljain jaloin? Eiks olis helpompaa pitää sukat/kengät/tossut jalassa...? Eiks se veli yhtään ihmettele, jos kyläilijät alkaa ensimmäiseks siivota :D? Teil on kotona hyvin koulutetut pyykit :LOL:

Juu, oon täysillä mukana teijän räsynukkekattimattiprojektissa :heart:. Onks sulla siitä kuvaa?
 
Hei te tietäväiset ihanaiset =). Osaatteko sanoa voiko tuorejuustoja ja muita listerian ym. bakteereiden vuoksi "kiellettyjä" aineita syödä piinaviikoilla kun ei tiedä onks tärppi käynyt vai ei? Mä ostin eilen tuorejuustoa ja graavilohta ja söin niitä hyvällä halulla, mutta nyt vasta tulin ajatelleeks...: /. Ja mä onneton menin vielä unohtamaan sen tuprejuustopalan yöksi pöydälle :headwall: Voi(n)ko sitä syödä vielä, mitä mieltä ootte? Se on zika-hyvää ja nyt se huutelee mua tuolta jääkaapista, jonne sen aamulla siirsin... Minua syötättää koko ajan vaikka maha on räjähtämispisteessä oleva turboilmapallo - on melkein vaikee hengittääkin. Silti tekis mieli vaan syödä koko ajan (kuluttaa aikaa siis). :popcorn::popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Iltaa :heart:

Täällä olisi yksi kuumeinen, joka vielä ehkä epävarmasti kurkistaa olohuoneen ovesta sisään... Olen vasta 40 täyttänyt ja luulinkin jo lapsilukuni olevan täysi! Mutta, mutta... Olen huomannut viime aikoina kuumeen nostavan päätään ja lueskelevani juttuja ja ahmivan kaikkea raskauteen liittyvää :ashamed: Lapsia on 6 ja pienin 8kk... Viimeinen raskaus oli vaikea hematoomineen ja sitä edellinen päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Joten tässä perutaan puheita; ei enää. :D Haluaisin antaa itselleni vielä mahdollisuuden kokea tämä ihana rumba, vaikka sen onnistuminen pelottaa...
Tämä sivuston naiset ovat kyllä ihanaisia, jos vaikka täällä taustalla olla saisin...

Itselläni on kp3 / 29-30 (Täyden kuun aikaan ulvomaan alkanut) Josko olisi sitten yrityskerta 1 (huih)

Oliivitar

Plussatuulia ilmoille!
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Ottis Kattis, miun jo aiemmin pitikin tästä siulle laitella, oletko kenties jo tietoinen..

Tässä pikku pätkä Suomen KissaYhdistyksen sivuilta RagDollista:
Vaikeampi paikka, kuin muut lemmikit, on ragdollille yleensä yksinäisyys. Etenkin, jos kaikki perheen ihmiset ovat päivät poissa, niin ragdoll kaipaa jonkun muun eläimen seuraa. Eniten ne tuntuvat arvostavan toista ragdollia, jonka kanssa jakaa vuode ja pesutuokiot, mutta toki muunkin rotuiset käyvät.

Ragdollien hurmaavin piirre on niiden luonne. Seurallisuus, leikkisyys, lempeys, luottavaisuus, älykkyys ja huumorintaju ovat rodulle tyypillisiä ominaisuuksia. Ragdollit ovat aina siellä, missä ihmisetkin ovat, ja ne osallistuvat kaikkeen, mitä perheessä tehdään.


Olisko ihan mahdoton ajatus kahdesta kisuisesta?..:)
Tuo ihmiseen leimautuminen - kuin koiralla, saattaa tehdä sen, että kisumisu ikävöi sitten kovin ihan yksin ollessaan..ja saattaa oireilla jollain negatiivisella tavalla.:(
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on niin paljon aina juttua ja nyt vielä ihania kisuleitten :heart: kuvia, joita piti pysähtyä ihastelemaan.

Hei, Bismil ja oliivitar! Vasta itsekin tänne liityin, mutta olo on jo kotoisa ja ennen kaikkea kuumeinen. Kiva saada vielä lisää juttuseuraa.

Toivottavasti Mafinka koirulisi on vain väsynyt reippailuistanne. Oma koiruli ainakin välillä riehuu niin ulkoillessa, että on ihan simahtanut sitten.

Hystikselle pidän peukkuja kovin, että saisi nyt kaikki fetat jäädä pitkäksi aikaa kiellettyjen listalle.

mur-mur: kahvi oli oikein hyvää. Niin suklaan kanssa nautittuna kuin ilmankin. :D

Minä olen ihan mahdottoman väsynyt, kun oli kaikkea kotipuuhaa ja sitten kävin vielä jumpassa ja saunassa sen jälkeen olin pitkään. Hyvä näin, tulee varmaan uni helpolla.

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille! :heart:
 
Oliivitar tervetuloa :flower: Kurjaa, että sinullakin on surullisia kokemuksia :(. Täällä olohuoneen soffalla, lattialla tai nojatuolissa takan ääressä on mukava olla ja kuumeilla meijän kanssa. Ehkä sun ei tarvii kauaa ees kuumeilla, kun siirryt plussalaivan hyttiin ja seilaat tonne odottajien puolelle. Mutta sitä ennen – tervetuloa tänne =)!

Mur-mur sinä suloinen ihana. Kiitos. Juu, nyt oon viimeaikoina ollu hirmuinen herkkupeppu kyllä! Tiesinkin, että raskauden ja imetyksen aikana noita pitäis välttää, mutta eihän sitä voi tietää onko jo raskaana tai tulossa sellaiseksi. Ja sitä lähinnä mietin, että jos se listeria tarttuu ennen raskautta, niin mitäs sitten...?:O
 

Yhteistyössä