Mur-mur Kiitos taas päivityksestä :kiss: Ihania kuvia oot taas laitellut iloksemme :hug:. Sä oot kyllä spesiaali nainen mur-mur. Monella tavalla ja aina vaan. Jahka täti häippäsee, niin Oili kutsutaan kylään ja sitte se Mister Plus (onkohan se mister
?) :heart:!
Ottis Voi kuinka surku. Toi on niin tuttua; ei odota onnistumista, mutta kuitenkin odottaa. Sitten haamuttaa ja vaikka on negaan varautunut, haamun haalistuminen harmittaa. On muka osannut varautua, muttei sitten olekaan osannut.
. En osaa tossa Tero-Clomi-asiassa neuvoa, mutta älä Ottis kultainen sure sulla on kunnon ovis taas ihan pian, jo parin viikon päästä! Noi tropit voi tietty auttaa jotain, mutta en usko, että plussa olis yksin niistä kiinni! Mul on hyvät fiilikset sun seuraavan kierron suhteen:heart:. Kevät on tulossa, kissa on tulossa, kaks lomaa on tulossa, plussa on tulossa ja vauva sitten vähän myöhemmin (9kk päästä). :heart:.
Ihania kissauutisia
Ottis :heart:. Voi ÄÄK
=). Mistä sä sen kollipojan tilasit? Tuleeko se kaukaakin? Milloin se tulee teille? Ai, vastasitkin jo, että etelän loman jälkeen vasta :O. Iik, en jaksa oottaa niin kauan
. Ihana juttu! Mies lämpenee IHAN varmasti, huoli pois. Ja jos vaikka se ei osaiskaan sitä näyttää, niin luota siihen että teidän uusi Rag doll-kolli on teille just oikea juttu oikeaan aikaan=)!
Kanella ja
Ottis suositteli audit-testiä. Oon joo ennenkin tehnyt sen audit-testin. Munkin mielestä ne annosmäärien vaihteluvälit on ärsyttävän epätäsmällisiä ja outoja. Valitsin aina sen pahemman vaihtoehdon, vaikka se ei olekaan totuus, joka olis jossain siinä välissä. Tulokseksi sain sen keltaisen viipaleen, että riskit on kasvaneet. Koen itseni melko tavalliseksi suomalaiseksi alkoholinkäyttäjäksi, sellaiseksi, jollaisia kaikki mun ystävätkin ovat.
Putunen Kiitos oireiden toivotuksesta
. Vain Lugeista johtuvia oireita on ollu: tissiturvotusta ja ilmavaivoja sekä ummetusta. Nää kaks viimeistä oiretta johtuvat kylläkin todennäköisesti vain siitä syystä, että oon syönyt epäsäännöllisesti ja paljon, ahdistuksesta ja siitä, etten ole liikkunut yhtään. Juu, en aio testata tässä kuussa. Aikaisintaan maaliskuun ekana päivänä (sen negan, joka sieltä 100varmasti tulee (nääs pessimisti ei (muka) pety)).
Plussaa +++