40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Muumimamma-72 - suuret pahoittelut sinulle pettymyksestä ja tädin tulosta . Tsemppiä kuitenkin taas uusiin kiertoihin, ja kevätkin on tulossa pikkuhiljaa - tulee valoisaa ja lisää energiaa =) Tiedän kyllä miltä nyt tuntuu, kun haamulaistakin jo näkyi... tuttu tunne.

Huomenta kaikille ihanaisille! :wave:

Rakkaudesta ollut täällä puhetta - mulla on onnekseni niin, että se merkityksellisin suhde on just parhaillaan menossa - toimii ne psykofyysiset kemiat ihan nappiin Toivotan kaikille sitä ihanaa, jalat alta vievää rakkautta, joko nyt tai myöhemmin elämässä!!:heart:

Mami41 - halaukset sinulle :hug: ja parempaa mieltä toivotan! :heart:

Onkin nyt listalla paljon "samakiertolaisia" joten kerralla tulee sitten jännättävää tänne kovastikin.

Omaa napuraista: ei erityisiä oloja tai oireita - ihan normaali olo..... mutta jos jotain ihan kaivelemalla kaivelee, niin enemmän nälkä ja jano, ja pisuhätä... ja ihan pientä tunnetta alamasulla, mutta sekin on ihan normaalia. Eli oireista ei voi päätellä kyllä mitään, ja hyvä niin. Harjoitusdippailutkin tehty - ei haamulaisen haamulaista roskisdyykkauksenkaan jälkeen tällä kertaa. Osaan sitten varautua jo TOTT-päivänkin blancoon ;) kun olen sitä harjoitellut katsomaan --- ja kuten viime kierron jälkeen mietiskelinkin, niin eipä tässä mitään - - - mukavia kevät- ja kesäsuunnitelmia on tiedossa =) ja jos vaikkapa tänä vuonna kuitenkin vielä se ylläripylläri jossain vaiheessa hipsisi siihen testiin , niin ihanaahan se olisi. JA ehtiihän se vielä tähänkin kiertoon, kun mulla on aikaisintaan näkynyt dpo 11-12 jotain haamua (nyt dpo9)... :heart: ...hui..

Plussapuhureita ihan kaikille täältä !!!

Viimeksi muokattu:
Päivittäjä tääl kp1 ja jos korjailet mun kierron pituudeks 25, kun se näemmä on lyhentyny jo toista kertaa, pah mummotautiko täs ny pukkas kesken kaiken: /
Kiitos peukutuksista ja muista toivotuksista, ne kyllä lämmittää masiksen hetkellä, nyt taas on parempi mieli, en jaksa kauaa murehtia mokomia huteja:kieh:

Kohta pitäs hampilääkäriin lähtee ja huomenis se ultra, tietysti taas vuotopäivänä:D
Pianhan meitä on aikas sakki tuolla RKTT listalla, kun kaikille ny täti tuppaa kylään ja sittenkös plussia ropajaa ylenmäärin, hope so:heart:
Putuselle +++++++++ puhureita valatavasti laittelen tulemaan, jännät paikat sulla:heart:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:

Niin ja päivittäjällle :flower:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Mami-41 (41)..............kp1/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp2/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp4/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp4/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp5/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp5/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp5/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp5/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp5/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp6/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp10/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp10/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp12/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp13/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp13/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)..........kp13/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41)....................kp19/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp20/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp20/24-26......yk13....................3./1.yht.
Hysteria (42)...............kp25/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Hysteria (42)....................pp8
putunen (41)....................dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Tuollako me ihan kahdestaan Hystiksen kanssa ollaan RKTT:ssä...:O

Äkkiä nyt kaikki oviksia bongailemaan ja hyödyntämään, niin saadaan listalle seuraa :heart: !!!
Mikäs tilanne on Soililla ja tetu68:lla? Soilihan sanoi, ettei olisi Oilia ollut ja niinhän mäkin ensin luulin, mutten luule enää :). Kävi se Oili mun luona kääntymässä kuitenkin.

MOooooiiiiiii!!!!

Hystis, juu mie uskon, että silloin 1.3 VASTA!!!

Kiva, että Oliivitarkin mukaan hurjaan ja ihanaiseen tulet!:kiss:
..kertoiletko vaikka ne tietosi, niin putunen voisi päivitellä - hän kun tänään päivitteli.=)
"LOve is in the Air", on letkeä kipale!

Mami-41..surkujen surku tuo täti taasen:'(..helvata, en paremmin sano:vampire:..pahoitteluni:hug: ja tulevalle kiertoa IIISOOOOT + TSEMPPAUKSET!!!!!

Plussia mur-mur täältä laittaa tuonne RKTT listalla oleville..ja tietty KAIKILLE!!!!!!!

Viimeksi muokattu:
Oliivitar En ollutkaan nähnyt tota mainosta ennen – kiitos piristyksestä =)! Rakkautta on ilmassa meneillään olevassa merkityksellisessä suhteessa ainakin Putusella ja muistaakseni myös Mafinkalla ja kelläs muulla vielä:p, nyt en muista:ashamed:. Mulla sellainen on historiaa, mutta kiitollinen oon, että oon sellaista saanut kokea. Ihanaa päivää sinullekin :).

putunen Se on ihana tunne tuo, kun tietää olevansa oikean tyypin kanssa ja että sydän on keveä ja onnellinen ja yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat edessä :heart:. Ai, menit sitte testaamaan :). Hyvä kun muistat että on niin aikaiset päivät, ettet hermostu siitä blankosta. Plussaa sulle toivon, että pääset jo tässä kuussa hyppäämään plussalaivaan d:heart:b. Mulla on ihan samanlaisia ”oireita”, kylläkin niin pieniä, ettei niitä voi edes oireiksi sanoa. Tissit on vähän turvoksissa, liivit puristaa hiukan, mutta se johtuu varmaan Lugeista. Kiitos putunen spesiaalilähetyksestä :heart:! Katotaan miten tän akan käy.. Kiitos listan päivityksestä :kiss:.

Mami41 Kurjuuden kurjuus mami41. Iso lämmin lohtuhalaus :hug: :heart: ja valtavasti tsemppiä ja plussaa alkaneeseen kiertoon :heart:! Onnea hammaslääkäriin, toivottavasti on helläkätinen. Ei sulla mikää mummotauti oo, höpsis. Nainen parhaassa iässä:flower:!

Viimeksi muokattu:
Oliivitar - tervetuloa tosiaan listalle, joten jos kerrot tietosi (kp ja kierronpituus ym.) niin lisäilen listalle. Illalla en enää pääse päivittämään, joten sitten pääset huomiselle listalle mukaan, kun huominen päivittäjä päivittelee.... =)

Mur-mur, teki tosiaan taas mieli päivitellä, ettei taidot ruostu ;)... ja dpo-päivät on maailman h i t a i m p i a.... kulumaan eteenpäin.... kuten kaikki tietää =)..

Ja kiitos mur-murille aina ahkerasta ja säännöllisestä päivityksestä, josta en muista joka päivä kiitellä :heart::kiss:

Viimeksi muokattu:
putunen, Hystis ja muuthin - eipä tartte kiitellä päivityksistä, teen kun hutsittaa ja kehtovan!=)
..kyllä mie sitten ilmoittelen kun ei hutsita enään;)

JA saapi tosiaan muuthin päivitellä, ei ole miun yksinoikeus!!:wave:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Mur-mur Hurjan kurjalta kuulostaa toi 'ikääntyvä', varsinkin ku se alkaa olla meitä kaikkia niin lähellä :(. Parasta ennen päiväys kylläkin ohitettu jo melkein kaikilla ja siihen on tyytyminen :). Viimeistä käyttöpäivää ei onneksi ole määritelty =).

Hystis Minä tuon sun stoorisi jo tunsinkin, mutt hienoa, ett pikkasen uskallat jo haaveillakin, vaikka äxästä, jos ei muuta :).

Minä olin viime yönä unessani matkalla jonnekin ja lähtöselvityksessä. Tiskin takana oli työtoveri, joka ei tuntenut minua, vaan kyseli, että olenko joku missi. Thihi.. varmaankin koska tax free ostoksissa oli niin paljon kosmetiikkaa, vaan taisi unen todellisuudessa pikemminkin heijastella tarvetta remonttiin ;).

Aamusta sitten näin Pojusta niin elävää ja ihanaa unta, ett aamu oli tavallista helpompi, mutt nyt jotenkin ip kotiintulo tyhjään taloon olikin tavallista ankeampi.

Onko sulla, Hystis, Ruutia yhtään ikävä? Kivasti muuten se sun äxäs lohkasi sulle :LOL:.

Ottis
Mami41 ja muumimamma72 Pahoittelut tädin hyökkäyksestä! Se mokoma on nyt niin touhuillut, ett pitääkin varmasti ensi kuun vapaata ja päästään sitten kaikki plussaamaan kertaheitolla, näin se on mentävä =). Onnea teille molemmille hirmusesti alkaneeseen kiertoon. Plussalaivaan vaan :wave:.

Piitu73 Mulla oli joskus 3-kymppisenä kovia menkkakipuja ja niiden vuoksi joitain e-pillereitäkin varmaan puolisen vuotta söin ja sitten helpotti. Nyt on pari- kolme kiertoa ollut taas tavallista kivuliaampia, mutt niistä kivuista varmaankin osa ihan psyykkistä kun sitä säälittelee ja surkuttelee itseään :(.

Sinä näyt olevan mur-murin, liizan ja pikkutirrin kanssa samoilla kiertopäivillä, vaikka oletkin vähän ylempänä listalla. Sieltä tuleekin sitten ne ekat maaliskuun plussat Velmuliinan ja HystiXen jälkeen ja me loput tullaan perässä :).

Putunen Nyt kun sun silmä on harjaantunut blancojen tuijottamiseen, sen haamun haamulaisenkin erottaa helposti :). Varmaan TOTT-päivänä jo näkyy jotain. Plussatuulen puhureita :heart:.

Heissuli Missi-Ottis-Kattis :) :flower:! Olipa sulla kiva uni :D! En mä uskalla enkä osaa enää ees haaveilla, enemminkin vaan ihmetellen totean ajatusteni menevän omaa rataansa. Meinaan että mä en ajattele häntä aktiivisesti, vaan saan itseni usein kiinni siitä, että hän pyörii toisinaan mielessä.

Miehen kanssa Skypetetään melkein joka ilta, ja nään Ruudin ruudusta. Kyllä mulla on sitä ikävä, mestaa ja miestä sen sijaan ei...:ashamed:. Kaikkein eniten mul on ikävä itseäni ja järjellistä elämää. Ennen kuin saan sen järjestymään, mun on vaikea tuntea mitään ketään kohtaan. Ikävä koiraakin kohtaan on jotenkin sellaista "ulkokohtaista", ei sisältä kumpuavaa. Kamalan vaikea selittää. Oon vaan niiin totaalisen tyhjä sielua myöten. Jossain sopukoissa itää vielä into elämään, mutta pelkään että jään tällaiseksi zombieksi, joka laitostuu tyhjyyteensä. :O. Mua hävettää olla näin negatiivinen, mutten voi näytellä positiivistakaan. Anteeks kamut :(.

Onko Rag Dollista kuulunut mitään :)?

Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Rag dollista kuului sellaista, ett just se minkä perään kyselin, on jo saanut uuden kodin, mutt omistaja kertoili toisesta nuoremmasta kollista. Pitänee miehen kanssa asiasta koht'sillään alkaa neuvotella. On ne kyllä niin ihania otuksia, ett jo kuvien näkeminen saa sydämen pomppimaan ilosta. Ajatella, että maailmassa on sellaistakin kauneutta ja ihanuutta.

Minä uniminältäni ns. tilasin unen pojusta nukkumaan mennessä. Esitin hartaan toivomuksen 'tonnejonnekin', että saisin pojua edes hetken verran vielä sylissäni pidellä ja 'rukoukseeni' vastattiin heti =).

Sun pitäis opettaa Ruuti skypettämään itse, olis hauskaa ku se naputtelis tassuillaan vinhasti tekstiä ja kertois haukkuterveisiä samalla :). Voi, että kun mulla olisi taikasauva, jolla loihtia sulle pään sisään jotain superhyperpositiivista ja ihanaa :heart:, vaikka varmistaa, että ne pikkuiset raadot sun sisälläsi saisivat kiinnittyä kunnolla, kasvaa ja kehittyä ihan oikeiksi Hystis-vauvoiksi.

Tänään havahduin huomaamaan, että kun talviloma on lusittu, on pian käsillä päivät jolloin meillä viime vuonna alkoi ns. parempi ja tasokkaampi aika mökkielämässä, kun uskaltautuin ottamaan katin mukaan. Se aika näyttää nyt taaksepäin katsellessa niin tavattoman lyhyeltä, mutt sitä eläessä se oli täyttä ja onnellista elämään, vauvahaaveesta ja niissä epäonnistumisista huolimatta. Jotenkin pitää nyt ihan skarpata siihen, että tämäkin on just sitä elämää, joka ja jota pitäisi elää täysillä eikä vain haaveilla jostain paremmasta, joka on jossain edessäpäin.

Illalla miehen viereen nukkumaan mennessä hetken verran tunsinkin ihan oikeata rakkautta, kun mies mut taas syliinsä nappasi. Tuntui, että tähän syliin minä kuulun ja tässä on hyvä olla. Kevättääköhän mua vai onko tämä vain sitä kun mies on nyt niin 'pitkään' niin kiltisti ollut?

putunen Se on sitä =)! Sen on pakko olla! Juu, on se =) :heart:! Omasta puolestani en jännitä ollenkaan, mutta sun puolesta jännään senkin edestä!!!!! Voi ETTÄ nää minuutit ja tunnit, päivistä nyt puhumattakaan menee niin tooooolkuttoman hiii-taaaas-tiiii :headwall: Onneks sä testaat jo tässä kuussa (milloin ajattelit että näkyis), muuten en pysyis nahoissani sinne maaliskuuhun asti.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Peukutuksia ihan sikana, että sun sisälläs olisi tapahtumassa yksi elämän suurista ihmeistä. Ovis ainakin näyttäisi tapahtuneen, kun lämmöt ovat kopsahtaneet korkeammalle :heart:.

Räystäspääsky Onnittelut hyvistä ultrakuulumista :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Voi kiitokset teille Hystis, Ottis ja mur-mur kullat :heart: =) toivotuksista! Ja muille myös! Minäkin niin teille kaikille toivoisin sitä plussaa ja jännään teidän puolesta ---- ihan ensiksi sitä Hystiksen plussausta 1.3. :heart:

En aatellut huomenna dippailla - mulla näkyy plussa vasta tosiaan dpo 12 tai riippuu tietenkin tapauksesta, jos jo dpo 11 ??? Mutta se dpo 11 osuu sopivasti TOTT -päivään joten silloin sitten. Blancon katsomista on tänään harjoiteltu, joten tosiaan, ottis, se mahdollinen ja toivomani haamulainen näkyy sitten harjaantuneilla silmillä paremmin :D

Heips vaan, huomenna tavataan :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä