40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ja mie en suostu edes tohon että "parasta ennen" olis ohi! Ehkä lapsen saannin kannalta..juu.. mutta kaikilta muilta osin tässä ollaa ehdottomasti "parasta jälkee" iässä. :wave: Kivasti sinut itsensä kanssa, tietää mitä elämältä tahtoo ja jos ei kaikkea tahtomaansa saa niin sitten ei masennuta vaan korjaillaan suuntaa =).

Toki sitä aina vähän mieli vetää apeaksi kun sitä negaa tuijottaa ja täti tuleepi aina "yllätyksena" (kun on negasta huolimatta lähes varma että tärppi on käynyt) mutta siitäkin huolimatta ..elämä aina voittaa. En sitten tiedä jos lasta ei koskaan kuulu. Miehelle se on varmaan kovempi paikka mutta hän on kuitenkin sanonut, että onhan meillä sitten toi poikanen tuossa (miun seittämän vuotias).

Jos en vielä muistanut: tervetuloa kaikki uutukaiset kuumeilijat. Jos ei täällä viihdy niin ei sitten missään! Saletisti natsaa :p

Mulla ei oviksen bongaillu onnistunut tässä kierrossa. Selvä viiva oli tuossa kp 14 mutta ei lähellekään saman värinen kuin se kontrolliviiva. Tosin testailin aina illalla siinä 10 pintaan ja aina kun sen kunnolla bongannut olen , on se näkynyt päivällä. Tai sitten toi teoria on vaan toiveajattelua :headwall: Miulla on R-testejä jemmassa elikkä kyllä mie vielä testata aion mutta kun tietäs millon kannattaa. No tietty ainakin sillon jos tätiä ei kuulukkaan :LOL: mutta mieli halajaa jo aikaisemmin testaamaa..

Räystäspääskylle: ihana on uutinen. Kaikkea mahdollista liimaa/tarraa ja onnellista odotusta toivottaa hän

Täällä juttu rönsyilee niin, että ihan hengästyttää. Eliniän odotteista
hypätään exiin
ja siellä välissä vilisee
... :xmas: Ihania juttuja paljon täällä.

Kuulostaa hienolta Räystis! Onnellista jatkoakin sinulle :heart:. Kertoo tästä porukasta paljon tuo, että odottajatkin käyvät täällä pyörähtämässä aina välillä. :)

Putunen , ihanaa että olet plussatuulessa! Paljon puhureita Hystiksella ja muillekin!

Ottis: kiva, että sinulle kuuluu noin mukavia! Mukavaa luettavaa oli juttelusi!

Mami41 ei tuo mikään mummotauti ole. Tuo lisääntynyt valon määrä tai joku sellainen vaan pistää hormonit vähän vinksalleen kevään nurkilla...

Täälä on nyt oviksen etsintä aloitettu. Tänään iltapäivällä tulikin aika vahva testiviiva, mutta ei sellainen kuin se kontrolliviiva, mutta kaipa tuossa on nyt sitten jotain nousua LH:ssa sitten ainakin tapahtumassa.

Lukaiskaapa tämä:
Melatoniinilla on myös heikentävä vaikutus munasarjojen toimintaan, jonka vuoksi sitä on harkittu ehkäisypilleriksi. Veressä runsaana kiertävän melatoniinin takia munasolu voi jäädä irtoamatta kuukautiskierrossa talven aikana, mikä heikentää hedelmöittymisen mahdollisuuksia. Koska valo estää melatoniinin tuotantoa, voi vuoteen vieressä palavan lampun valo vaikuttaa kuukautiskierron mittaan niillä, joilla kierto on pitkä ja epäsäännöllinen. Viitenä peräkkäisenä yönä kuukautiskierron päivinä 13–17 annettu valo lyhentää ja säännöllistää kuukautiskierron keskimäärin 45:stä 33 vuorokauteen. Tämä puolestaan voimistaa hedelmöittymismahdollisuuksia.

..ja täällä koko juttu - VALOSTA, onpa mielenkiintoista!
Ilon Pisara: VALON VOIMA

Moi vaan kaikille ihanille naisille!!!:wave: Ja tosiaan Ottis..vaiks se parasta ennen päivä ois ohitettu ni onneks ei viimistä käyttöpäivää määrätty:D:LOL:ei vaan...me eletään parasta aikaa niinkuin joku tuossa sanoikin ja se on ihan totta...ja myös vauva aikaa ajatellen..on sitä elämän kokemusta jo kertynyt sillai että turhat hötkyilyt on hötkyilty...
Hauskaa unta olit Ottis taas nähny ja kiva että pystyt uniasi ohjailemaan..mä teen myös niin joskus..ja usein kun illalla jotain tiiviisti ajattelee niin siitäpä sitten ne unetkin syntyy=)
Voi että Muumimamma ja mami41 että se täti sitten hyökkäsi sinnekkin:(...nooooohhh uusin purjein kohti uutta kiertoa ja ensi kuussa joukolla plussataan:D ja tökitään tädit pois:stick:
Ja ihanaa että Hystis ja Putunen plussaa jo tässä kuussa=)
Kivoja uutisia Räystäspääsky=) kiva kun käyt kurkkimassa täällä..kumpa me päästäis samaan tilaan kaikki muutkin pian..ja päästäänhän me..jo ensi kuussa joukkovoimalla!!!
Mä kans ilmottaudun siihen joukkoon joka elää omaa unelmaansa sen elämänsä suuren rakkauden kanssa...yhdessä ollaan oltu jo vissii seittemän vuotta ja edelleen tuntuu siltä=) Mun rakas muuten sanoi eilen että hänestäkin ois ihanaa jos odottaisin vauvaa(siis ihquuuuuu mun mieheltä joka kokoajan on sanonut että tää 1 yhteinen riittäisi:heart:)
Nyt on päästettävä tuo vanhin tähän koneelle...Ihania olette!!!!

Täällä on taas sitten noustu murheen syövereistä ja valmistaudutaan uuteen kiertoon;) Kiitos siitä kuuluu kyllä teille kaikille ihanaisille,jotka jaksatte tuota positiivisuutta jakaa myös muille:flower::heart:
Olispas se kyllä ihana kun ensikuussa ryminällä plussattais ja saatais laivan hytit täyteen;)
Pikkutirrin tavoin myös minä kuulun niihin onnellisiin joka saa elää tätä elämää sen suuren rakkauden kanssa:heart:Vaikka arki on välillä yhtä rumbaa murkkujen ja uhmaikäisen kanssa niin vieläkin kun toisen näkee vaikka kauempaa kävelevän kohti ihana virne kasvoilla niin kyllä se oma sydän ylimääräisen pompahduksen tekee:heart:

Pikkutirri Sinulta pitikin kysymäni kun muistelen että jossain mainitsit että sinulla olis ollut mopseja?mulla on ihan älytön mopsi kuume ollut jo pari vuotta ja oon kovasti yrittänyt hillitä itseäni etten ihan vielä sellaista söpöläistä ottaisi:whistle:
Mulla on aina ollut koira,viimeiset oli kaks kultaistanoutajaa mutta kun mun ihana rakas vanhus kuoli niin en halua enää samaa rotua koska vaan vertaisin sitä mun "elämää suurempaan"koiraan:( Ja mopseissa on sitä "jotain"joka uppoaa muhun ihan täysillä:heart:

Muumimamma..joo mopsit oli mun koira rotu ihan pienestä asti..aina puhuin että kun omilleni muutan niin mopsin otan ja näin myös kävi ja kun exän kanssa silloin aikanaan yhteen mentiin niin otettiin toinen, näin oli meillä vaalea narttu ja musta uros..molemmat eli pitkän ja hyvän elämän, narttu 11v sitten tuli syöpäkasvain ja meni ihan parissa viikossa, uros 13v kuoli ihan vanhuuden sairauksiin(halvaus ym.), samantien otettiin uus koira ja nyt näistä kahdesta tosiaan cihu täällä mun kainaloisena ja toy terrieri ystävän koirana...kyllä mä nytkin oon mun miehelle sanonu että kun cihusta aika jättää niin mopsin otan...hänelle se rotu ei vaan vissii ihan sillai iske...no katotaan...mut kyllä mun tarvii myöntää että helpompi on kissa(ainakin kun mies sen hoitaa;)) ja pienen lapsen kanssa tää chihuahua on kyllä liian pieni...jää jalkoihin ja pieni sitä "riepottaa" eikä aina kerkeä väliin:(Lilja niin älyttömän mustasukkainenkin sille...tiiä millasta ois jos oikeesti se pikkusisarus tulisi:confused: Muumimamma, minkä ikäsiä siulla ne murkut on? ja uhmaikäinen? Meillä täällä 17v 15v ja 3v

Onpa kiva muumimamma, että siulle jo parempi mieli ja uutta koitosta kohti nenu!!

Toivottelenpa teille kaikille jo ihunaista Ötyä:heart:

Ps...miulla täällä jo alkaneet imakat O-tuntemukset tulla..:x

Viimeksi muokattu:
Terve!
Oon pian 43 vuotias vauvakuumeilija, aikaisempia synnytyksiä -94 ja -96. Nuorempi lapsi kuoli tapaturmaisesti viime vuonna ja kovasti haluamme vielä iltatähteä joukkoomme. tiedän ettemme välttämättä onnistu kun ikää jo tän verran ja mies minua vanhempi muutaman vuoden.

Oon talvilomalla ja hiukan rytmi sekaisin kun nukuin päivällä...
Joo tosi kiva ku täälainenkin palsta löytyi missä ikätovereita enempi... oon jo kuukauden ollut vauva.fi:ssä palstailemassa. Siellä tuntuu olevan enemmin nuoria yrittäjiä. Joo oomme yrittäneet 7 kk ja nyt menossa kp22/25-29 kierukka poistettiin elokuussa 2010.
Aiemmat raskautumiset on alkaneet ihan ´naps´ kun ei oo ees kunnolla alettu yrittää. Siis viimeinen alkoi jo ekan kierron jälkeen kun jätin pillerit. Mutta olin toki silloin 27 ja nyt ikää rutkasti enemmin...

Joo pitänee alkaa nukkumaan kun kello on jo niin kauheen paljon ettei mee koko huominenkin päivä makaamiseen!

Plussatuulia++++++
Minttu

Hei vielä! Mulla nyt siis dpo 8 tänään (keskiviikko jo kait) eli piinalliset ajat taas lähestyy!
Jos joku kiltti viittii mut sinne listalle lykätä?? =) En oo malttanu konetta sulkea... mut nyt teen sen... hyvää yötä siskot!!!

Huomenta kaikille:wave:

Mur-mur kyllä täällä ollaan jo täysillä taas menossa uutta yritystä kohti!Mutta nyt päätin (jälleen kerran)etten enää testaile ennen kuin täti on myöhässä;)

PikkutirriMeidän murkut on 17,13 ja tää yhteinen pikkumies on 2v ihana ikä mutta kun joka lause alkaa minä,minun tai minulle niin välillä tulee pieniä erimielisyyksiä;)
Tuo mopsin pienuus on juuri yksi ja oikeastaan ainoa syy miksei meillä ole jo sitä täällä!Tämä meidän pienimmäinen kyllä ihan sievästi noita meidän kissoja hoitelee mutta pientä koiranpentua vois olla liian suuri houkutus kanniskella ja siinähän äkkiä tulee iso vahinko:( Siksi yritän vielä hillitä itseäni muutaman vuoden!

Minttu2011 Tervetuloa mukaan vaan:wave: Teillä onkin raskas vuosi takana,isot pahoittelut menetyksestänne:hug:Toivottavasti saatte pian pienen nyytin matkalle ja syliin asti:heart:

Huomenta :)

Ilmassa kevättä, rakkautta, VALOA ja ennen kaikkea kuumeisia naisia! Nyt kasvatamme muheviksi ja houkutteleviksi munasolumme, jotta ne sieppaavat vilkkaat siimahännät syleilyynsä!!!! Minä aloin tosin jo empimään, mutta tämä tunteiden vuoristorata vie mukanaan :rolleyes:

Kovasti täällä odotetaan myös Putusen ja Hystiksen tilannetiedotuksia! Toivon niin kovasti teille plussaa :hug:

Mintulle tervetuloa :heart:

Viimeksi muokattu:
Mukavaa pikkutirri, että miehesikin toivottaisi jo uuden vauvan tervetulleeksi ihan ääneen sanomalla =) :heart: Varmasti tuntui hyvältä :hug: Onnittelut sinulle tähän kiertoon!!

Muumimamma-72, hyvä että jo katseesi on uudessa kierrossa =). Plussapuhurit sinulle!! Kysyit testailuajankohtaa - huomenissa.... mutta ehkei vielä näy kun silloin dpo 11, jos nyt yleensä mitään näkymisen arvoista tapahtuukaan...

pikkutirri ja muumimamma ---- meidänkin perheessä näitä teinejä ja esiteinejä on: 16 v, 12 v, 11 v ja 9 v --- eli porukkaa riittää (osa minun, osa miehen)--- vain se yhteinen puuttuu :|.

Tervetuloa Minttu palstalle! :wave: Ja pahoittelut menetyksestä :hug:. Toivotan paljon onnea vauvahaaveen toteutumiseen !! :heart: Listoille varmasti pääset tänään, kunhan päivittäjä (kuka lie tänään??) sinut sinne laittaa. Minulla tänään pukkaa vähän kiirettä.

Omia oloja: alavatsaa nippailee, jomottaa ja särkee, pisuhätä usein, masullaan ei ole hyvä nukkua (paineen tunnetta), lämmöt oli illalla 37,5 tai ylikin - oli kuumeinen olo, mutta silti terve olo - väsyttää normaalia enemmän. Mutta --- näitä samoja oireita oli kaksi kiertoa sitten ja viime syksynä yhdessä kierrossa, eikä se silloin mitään merkinnyt. Yhdessä kierrossa sitten marraskuussa merkitsikin...vähäksi aikaa... Yritystä siis taitaa olla kyllä (ehkä, mutta voihan nää olla pms-oireitakin :confused:), mutta saa nyt nähdä tuleeko tulosta.... olen erittäin hyvin varautunut negaan sekä tädin tuloon. En tipu enää korkealta, kun ei ole tulosta tullut tähänkään mennessä |O. Joku lääkäri jossain palstalla sanoi, että oireita voi olla mitä tahansa, mutta mihinkään muuhun ei kannata luottaa kuin positiiviseen testiin ja menkkojen poisjääntiin. Näinhän se on. Tietenkin. Kiitokset tsemppauksista kaikille :flower: - täällä on mukavaa näitä asioita mietiskellä ja kun porukka aina kannustaa, niin taas se Toivo jaksaa seuraavassa kierrossa nousta.

Mukavaa päivää kaikille!

Huomenta minunkin puolesta!:wave:
Tervetuloa joukkoomme Minttu2011...Mullakin edelliset raskaudet olvat lähteneet kuin naps vaan, mutta ei nyt...söin cerasette minipillereitä nuorimmaisen(nyt 3,5v) jälkeen tän väliajan ja pillerit jätin viime syyskuussa pois...tuntuu että niiden pillereiden vuoksi koko hormooni kierto ihan sekaisin ja kuukautiset edelleenkin tulevat minimaalisen niukkoina...tänään mulla onkin se gynen aika...jee..onhan se kiva aina mennä tilannetta "päivittämään"(ja ihtiä sisäpuolelta kahtelemaan;)) joskos apuja löytyis että olisi edes mahdollista raskautua=)
Jollain oli ovisaika:confused: ähh...mä en muista kellä, mut tärppionnea kumminkin=)
Ja HEI!!! Jos ois pupuna koko kuukauden ja jokatoinenpäivä KOKO KIERRON niin saletisti natsais;)=)...kuka jaksais???(...ei mun mies ainakaan)...

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Mimmi68 (42)..............kp?/28............yk1.............1.
Mami-41 (41)...............kp2/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp3/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp5/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp5/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp6/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp6/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp6/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp6/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp6/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp7/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp11/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp10/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp13/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp14/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp14/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp14/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp20/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp21/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp21/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp22/25-29.......yk7.....3.
Hysteria (42)...............kp26/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Mimmi68 (42)...................pp5
Hysteria (42)....................pp9
Minttu2011 (43)................dpo8
putunen (41)....................dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
~*~Kirpakkaa keskiviikkoista!~*~

Toivottelenpa minähin Minttu2011 siut oikein lämpimästi Tervetulleeksi joukkoomme kuumeilemaan!!!:flower:
Siulla on suuri suruinen ollut lapsen menetyksen vuoksi, lämmin halitus:hug: ja voima sätehiä

PLOP PLOP tälle kiertoa..jospa se täti hupakko osaisi pysyä loitolla nyt!!:stick:

Mukavaista päivää ihanaisille ja paaaaljoooon :heart:++++++++:heart:tähti pölyä!!!

Ps. Mie kärsimättömänä:p illalla klo 23.00(kp5)dippasin yhden O-testin..kyllä vain haalea viiva JO tuli..tässä kierrossa saattaahin se O+ tulla nopsaan!=)

Viimeksi muokattu:
Olitpa valoisan linkkivinkin löytänyt mur-mur! Ei tosiaan pidä yhtään kummeksua, jos kierto vähän heittelisi pimeän jakson jälkeen. Ainakin itsellä on tullut nautittua tuosta valosta oikein kunnolla, että saas nähdä miten käy.

Ovistikun tuossa äsken käytin ja nyt on testiviivanen tummempi kuin se kontrolli. =)

Kaikenlaisia tilannetiedotuksia minäkin käyn täällä tänään seurailemassa toiveikkaana.

Heippa ihaNaiset! :wave:

Mukavaa päivää kaikille toivotan!

Kiva, kun Muumimammalla jo parempi mieli! :)

Ja ihan hurrikaanin lailla niitä plussatuulia Putusen ja Hystiksen suuntaan!!!!!! Ja tietenkin ihan kaikille muillekin! Puuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Minultakin lämpimästi tervetuloa Mintulle! Ja haaveen täyttymistä sinne toivotan!

Myntelille onnittelut tummasta testiviivasta! :) Ja mur-murillakin jo enteilee.

Niin, ja piti vielä miunkin kiittää mur-muria siitä valolinkistä, oli mielenkiintoista luettavaa.

Moi kaikille! Ilmoittautuisin mukaan joukkoonne. Ikää on 42v ja vuoden sisällä kaksi raskautumista. Ensimmäinen kesken vko:lla 10 ja toinen joulukuussa vko:lla 6. Nyt pp 5 menossa. Kierron pituus 28pv.
Olen molemmilla kerroilla raskautunut viidennellä oviskiertoyrityksellä ja nyt vasta ensimmäinen menossa keskenmenon jälkeen joten toiveet ei korkealla. Kuiténkin olen aika helposti raskautuvaa tyyppiä kun vielä saisi kantaa sitä pikkuista mukana loppuun saakka.
Hyvillä mielin mennään kohti kevättä.
Eiköhän laiteta kevät plussia täyteen!!!

Tervettuloa joukkoon Mimmi68!!!! Voi että...sullakin kovia kokemuksia..toivon sinulle pikaista plussautumista uudelleen ja sinniä pienelle pysyä loppuun asti:heart:
Putunen..hyvänkuuloisia oireita sinulla...tää on sun ja Hystiksen taikaKUU!!!!Ja laivaan astuminen odottaa...=)
Myntelille onnittelut vahvasta ovis viivasta:)...
Kiitos mur-mur päivityksestä...pitäisköhän tilata solariumiin aikoja:D:rolleyes:

Kiitos sydämistä, sinä sydämellinen mur-mur. Ja listan päivityksestä :kiss:. Valo ON tärkeää ja aurinko on valon lähde! Sulla jo Oili ovella… peittojen alle mars mars :D.

Putusen oireet kuulostaa erittäin positiiviselta!!!!! Kyllä se nyt taitaa se plussa sulle tulla, näin mä luulen ja ihan pimeenä sulle peukuttelen d:Db.

Ottis Vai meni se ragdol toiseen kotiin.., no mutta se nuorempi kolli kuulostaa just passelilta. Mä luulen, että se on se teijän katti :heart: Kiitos sullekin kun niin kivasti toivot taikasauvaa, jolla saisit positiivista tuulta loihdittua muhun – ja joka paikkaan tietysti. Minäpä toivon sulle sitä taikasauvaa, sä saisit sillä paaaaaljon hyvää aikaan (enkä nyt tarkoita vain itseäni) :heart:. Rakkaus sun ja sun ukkos välillä kuulostaa sellaiselta vakaalta, niin kuin juuri, joka on! Siitä juuresta sitten lähtee se runko ja rungossa on erilaisia oksia. Ne oksat on erilaisia päiviä ja ajanjaksoja; joskus parempia, joskus vähän vähemmän mukavia. Mutta se juuri ja runko on se rakkaus. Vaikka jonain päivänä ei tuntis muuta kuin ärsytystä toista kohtaan ja melkein toivois että toinen katoais, niin kumminkin TIETÄÄ tykkäävänsä toisesta. Juuret ja runko = tieto, oksat ja lehdet = tunne ja olotilat. Olipas vertaus =).

Tetu68 kiva kuulla sustakin :). Jos vaan voit, niin paljon vaan talletuksia talletuksia, eihän sitä voi tietää jos se ovis oli/tulee vaikket sitä saakaan bongattua. Ja jos ei tässä kierrossa natsaa, ni saletisti ens kuussa :heart:!

Mynteli Onnea oviksen bongailuun =). Ja nythän sä sen taisitkin jo bongata, joten mars peittojen alle ja ukko kumoon :D!

Pikkutirri Ihanaa, että elät sen oman ihmisen kanssa. Se tekee elämästä paljon helpompaa, sydämessä on rauha kun tietää olevansa oikeassa paikassa. Ja se sun mieheskin on päässyt sinuiksi tän vauva-ajatuksen kanssa. Hieno juttu! Toivottavasti gynesi saa sun limikset ja muut nyt hyvään kuntoon, jotta se plussa sinne pärähtää ja tarttuu lujaa kii!

Muumimamma72 Hyvä hyvä. Sisulla me naiset aina sieltä pettymyksen suosta noustaan ja plussia metsästämään! :flower:.

Minttu2011 tervetuloa tänne lämminhenkiseen olohuoneeseen. Kovasti surullinen vuosi teillä on ollut :( pahoitteluni siitä ja lohtuhalaus :hug:. Mutta edessäpäin on pelkkää positiivisuutta +++++ etkä sinä mikään vanha ole, huoli pois! Rytinällä uusiin yrityksiin ja toivottavasti natsaa pian! Plussaa puhallan!

Oliivitar Juu, vuoristorataa tässä mennään. Muhevia muni(ksi)a sulle toivon ja plussasäteitä paan pikapostissa tulemaan =).

Piitu73 Kiitos hurrikaanista =). Kukkalähetys ja auringonsäteitä sinulle :flower:!

Mimmi68 Tervetuloa sinullekin ja pahoitteluni keskenmenoista :hug:. Uskon vahvasti, että pian teillä napsahtaa kunnon PYSYVÄ plussa! Puuuuuuuh positiivista tuulta sulle puhallan!

Muumimamma72 Kyselit milloin putunen ja mä testataan…. Putunen vissiin jo tässä kuussa, minä vasta ens kuussa pp15. Mun ne lähes olemattomat oireet tuntuu kadonneen nyt kokonaan. Tissitkään ei oo enää niin turvonneet (ihan vähän vain). Ei siis oireen oiretta, kyllä mä negaan varaudun... :(. (oikeestan jo nyt on pettynyt olo. Vaikka oon täälläkin mesonnut, etten ees tiedä haluanko vauvaa oikeesti ollenkaan, niin ajatus siitä etten saakaan, tuntuu kurjalta. Vaahtoan etten halua, mutta jos en saa, ni surku tulee jo etukäteen. Pimeekshän tässä menee vähemmästäkin:O!)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä