Huomenta :wave:
Rominas ja Niobe - isot onnenpotkut teille tämänpäiväisiin ultriin :heart:. Tulkaahan sitten kertomaan kuulumisia ja toivottavasti hyviä sellaisia
.
Muumimamma - hyvä että näppylät on jo vähän vähentyneet. Miehesi mielestä olet varmaan ihana prinsessa näppylöistä huolimatta
.
Hystis - mitäpä kuuluu tänään? Plussahönkäyksiä sinnepäin!!
Ottikselle toivotan mukavaa lomasuunnittelua!!
Lasketteletkos vai hiihteletkös enemmän? Milloin lähdette? Ensi viikolle on luvattu kai jo lauhempaa keliä Lappiin.
pikkutirri - vuosi on ensi alkuun hyvä aika vauvahaaveilulle, ja sittenhän voi katsoa uudelleen ensi vuodenvaihteessa. Vähän sama juttu on meillä, että tämä vuosi nyt katsellaan, ja tuskin ensi vuonnakaan ehkäisyä otetaan käyttöön. Mullakin on itse asetettu "henkinen ikäraja" siinä 43 vuoden kohdalla (tällä hetkellä) mutta saas nyt nähdä....
Mur-mur -- onnittelut talletuksista ja mukavista hetkistä miehen kanssa
.
Mynteli, onnea oviksen hyödyntämiseen ja tärppionnittelut myös!! :heart: Mullakin tuo ovis on vikkelä, eli jos yhtenä päivänä aamulla ei vielä ole ovisplussaa, voi se jo näkyä iltapäivällä, ja seuraavana päivänä ovis jo sitten onkin. Talletteluja on hyvä tehdä varastoon
.
Kaikille hurjasti tärppionnea ja plussausonnea!!!
Sitten omat jutut : dippailin aamulla TOTT -päivän kunniaksi. On tosin vasta dpo 11, eikä mulla marraskuun tärppikierrossa näkynyt samalla testillä silloin mitään, vaan vasta dpo 12. Eipä näkynyt nytkään sitten mitään. Myöhemmin kun nyt olen testiä taas kerran käännellyt, väännellyt, katsellut eri valoissa ja eri kulmista silmät killissä ja ristissä
, niin oikein hyvällä mielikuvituksella testiviivan kohdalle saattaa kuvitella joko viivanpaikan, roskishaamun taikka valkoisen viivanpaikan vieressä olevan värillisemmän kohdan. Punaväriä siinä ei ole - jotain harmaata haamulaista vain.... Mutta kuten
Ottiskin kehotti vertailun vuoksi, niin kun toissapäivänä katselin samanmerkkistä testiä silmät yhtä killissä
, niin siinä ei ollut yhtään mitään, eikä ole vieläkään.
No saapa nähdä kuinka tässä käy. Pientä toivoa elättelen, kun olo ja lämmöt on edelleen "sopivat"
. Täytynee testailla joskus myöhemmin uudelleen ja vaikka eri testillä. Nuo Davidin herkimmät on kai lopulta aika huonoja näyttämään sitä, mitä toivoisi
. Jotkut on sanoneet, että ne vähemmän herkät näyttäisi paremmin.
Itse tosin uskon, ettei tässäkään nyt sitten muuta ole, kun jotain yritystä... mutta jospa kevään edetessä ja valon lisääntyessä hormonitkin alkaisi taas paremmin hyrräillä ja me kaikki tällä palstalla saataisiin se plussa