40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heissan. yhdessä päivässä on ehtinyt taas tulla valtavasti juttua :), en ehdi nyt kommentoimaan :( koska kiire kosmetologille :), johon mulla ei missään nimessä olis varaa :(!!!

Plussatuulia kaikille teille ihanaisille. Putuselle erityisesti, kun on ne päivät ihan hollilla, ja olihan siellä joku muukin, mut nyt en ehdi tarkistaa. ++++++++ puuuuuh!

ON: Menkkajuilintaa tuntuu tänään, ei mitään muuta. tissitkään ei oo enää niin turboksissa :( Tai olla tää tässä :(. Mutta TEILLE ihanaa positiivosta päivää :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

muumimamma no hywä, että se naamavärkki hieman pare jo aamulla..kaikkea me joudutaanhin kestämään kun pitää vaikka mitä "keinotekoista" syödä tai tunkea alakertaan tämän vaavihaaveen vuoksi!:O
..vaan, mitäpä me ei kestettäis jos vaan y h t ä ä n paremmat mahkut se pikkinen saada syliin:):heart:

putunen
se tuo roskishaamuinen tietää HYWÄÄ!!!!:heart:
..vaan, dippailethan sie huomenna dpo12..:cool:

Juuu, nuo vähemän herkät, 25mIU/ml testit näyttää monella raskauden aiemmin - niin miullahin!

Herkkä David liuska antoi Lokakuussa harmaan viivasen aamupisusta dpo12 kun taas reilun tunnin pisun pidätys päivällä ja dippailu 25mIU/ml testillä, antoi selkeän punaviivan=)(haaluraisen toki)

Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille..tai päivähän nyt jo on:whistle:
Kiitos mur-mur:heart:
Hystikselle hyvää kosmetologia...kiva se on välillä törsätä vaik ei oikeen varaakaan olisi=)...ja välillä se on suorastaan pakko:D...eilen sillä kaupunki(gyne) reissulla pyörähin ohimennen Benettonin liikkeessä kun oli niin sopivasti hollilla ja ikinä ennen en oo sitä huomannu...alennusrekissä Liljan kokoinen toppis -70% hinnaksi jäi 11e..mukaanhan se lähti vaik ei todellakaan tarvetta olis..:ashamed:
Putuselle onnittelut roskishaamun aavistuksesta=) siitä se lähtee!!!!! ja huomenna hieman vahvempaa...Hystis sitten 1.3 suoraan reilu tupla++++
Mafinka...ihanaa että siulla yhä ne mummon antamat tossut jäljellä..toivon sinulle sitä pientä:heart:jolle ne pukea...mullakin "lahja laatikossa" ihanat pienet vaaleanpunaiset tossut odottamassa että joku ystävä saisi pienen tytön..en vaan vielä oo raaskinu kenellekkään niitä lahjaksi antaa..:LOL: Ihanaa miehelä viikonloppua sinulle=) Ja lähtikö se Ottis reissuun koska???

Tilannetiedotusta: tein sitten äsken cb plus testin, ja kyllä siellä e r i t t ä i n hailurainen sininen pystyhaamu haamuilee... on siis niin haalea, ettei oikeastaan ollenkaan :whistle: näy, mutta leveä on, ja tuli jo 5 minuutin kuluessa =). Saas nyt nähdä onko tämä taas vain haamuttelua taikka ihan vaan mielikuvitusta, mutta jotain toivoa tässä siis elättelen, kun nuo nyt ei ole ihan blancoja olleet ja päivät on vielä melko pienet.

En muuten pääse tietokoneelle kovin hyvin muutamaan päivään, mutta jos suinkin kykenen, niin laittelen lisätiedotusta seuraavista dippailuista. Mur-mur, joo meinaan varmaan huomenaamuna dipata ja lauantaina myös (kaksi testiä jemmassa). Katsotaan sitten miltä näyttää. Pessimisti ei pety, kuten Hystis sanoo, ja niin sanon minäkin. Eli en toivo liikoja ollenkaan. Haamutellut on mulla aiemminkin... ja mielikuvituksenikin on aika hyvä :rolleyes: eli voinhan nuo haamut kuvitellakin. Ja kuvia en pysty laittamaan, kun kuvalaitteet on kotona ja itse en ole. Eikä noita haamujen aavistuksia saisi vangituksikaan :D

Kiitos mur-mur kuvasesta :flower:. Mun David-viivani on tuosta viivasta sellaiset 10 %.

Hyvää loppuviikkoa kaikille ja ISOT plussapuhurit ++++++ jokaiselle ihanaiselle!!!

Ottis
Mynteli Kiitos kannustavista sanoistasi :kiss:.

Pikkutirri Niin minäkin reilu vuosi sitten laskeskelin, että vielä 43-vuotiaana voisi hyvinkin synnyttää ja laskin milloin pitäisi viimeistään olla raskaana, että näin tapahtuisi, mutt kummasti se aikaraja kuitenkin venyy ja siirtyy eteenpäin. Nyt pidän itselläni 44 vuotta takarajana synnyttää. Kuulostaahan se aika korkealta iältä varsinkin ensisynnyttäjälle, mutt minkäs teet, kun haaveet eivät ole toteutuneet, ett niitä vaan elättelee edelleenkin.

Ottis
Putunen Haamuttaako siellä? Yes, ihanaa :heart:. Viivalle vahvistumista =):kiss:.

Minä inhoan hiihtämistä jos oikein rehellinen olen, mutt kyllä mä olen miehelle jo vähän siihen suuntaan puhellut, ett voitaisiin yhtenä päivänä vuokrata sukset ja vähän sauvoa. Mua ei kuitenkaan suuresti haittaa, vaikkei niin käykään. Laskettelen paljon mieluummin ja mieskin on rinteeseen mun kanssani lupautunut. Me otetaan moottorikelkka mukaan eli enin aika menee varmaankin kelkkareiteillä maisemia ihaillessa. Pääasia, ett tulee oltua ulkona enemmän kuin normioloissa.

Mafinka Kivaa viikonloppua sulle miehekkeesi kanssa :heart:. Ottakaa ilo irti toisistanne :kiss:.

Hysteria Meinaatkos ettei sulla ole enää laisinkaan r-oireita :(? Voi rähmän kierämä jos näin on. Sulle satasella kuitenkin peukuttelen :heart:.

Pikkutirri Lähdetään ajelemaan lauantaita vastasena yönä, että ollaan iltapäivällä perillä ja ehditään ekan päivän aikana vähän huilaantuakin matkasta.

Niobe ja Rominas Vähän jo kuulumisianne kaipailisin minäkin :).

ON Dippasin ovistestin ja yllättävän vahvaa viivan alkua näytti jo. Pitänee varustautua siihen, ett ovis vähän aikaistuu tai sitten siitä tulee vahva niinkuin viime kierrossakin.

putunen..Voi että miten jännittävää
jos viivanen tosiaa LEVEÄ eikä kapea, on varmasti :heart:JOTAIN:heart: yritystä ollunna siellä siun kohdussasi!

Me odotellaan siun huomista dippailua maltamattomana!!(ainahin mie)
Plussasätehiä sinne testiin laitan!!!

Ottis Luget otan taas käyttöön n. dpo3..mietin täällä, että jos pikkasen venyttäisi sitä niiden aloitusta.olisikohan se huono juttu?..ei alkaisi ne R-oireet niin päälle heti iskemään!:$
..mutta siksi kai niitä otetaanhin silloin 3vrk oviksesta, että kerkeää limis vahvistua:confused:
Munasoluhan saavuttaa kohdun n. 4-5vrk:n päästä ovuloinnista.. tosin, meneehän siinä pari vuorokautta vähintään, kun alkio kiinnittyy..On kait se vaan aloiteltava jo tuolloin dpo3: /

Vaan nytpä tiedän, että oireet alkaa sitten dpo4 ja loppuvat dpo8(dpo9 ei enää oikeastaan mitään)JOS ei tärppi ole käynyt. Nivus tuntemukset kun aina lisääntyy tuonne dpo10-12 tullessa ja se on merkki tärpistä miulla.=)

Ps. Minähin dippasin O-testin(vaikka ei pitänyt, kuin vasta huomenna:whistle:)
Näytti samanlaista, kuin kp5 - tänään kp7
Miulla on vain kumasti lämmöt olleet tänään 37C ja kuumotellut sikana, nahka tulessa vallan!!!!
siksihän mie hätäpäissäni dippasinhin:D..tulispa vaan kunnon ovis NYT!!:)

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos Putunen :).

mur-mur Just, hyvä. Sulla on nyt ennestäänkin parempi 'mittari' sen ounastelemiseen oletko raskaana vaiko et. Toivottavasti sitä pian olet :). Ja toivonpa sitäkin, ett sun ovis pian tulisi, kun lemmenleikitkin noin hyvin sujuu :heart:.

Ei minunkaan pitänyt vielä alkaa ovista dippailla, enkä huomenna testaakaan, mutta kun olin soppelisti ollut pari tuntia pissaamatta töistä tultuani, ajattelin dipata. Tikun kuitenkin heitin heti roskiin ja roskapussinkin kiikutin ulos, ettei tule sitä turhia tuijoteltua, vaikka eihän noi o-testit ole läheskään niin kiinnostavia kuin r-testit :LOL:.

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp3/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp4/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp6/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp6/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp7/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp7/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp7/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp7/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp7/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp8/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp12/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp12/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp14/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp15/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp15/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp15/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp21/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp22/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp22/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp23/25-29.......yk7.....3.
Mimmi68 (42)..............kp24/28............yk1(?&12/10)......1.
Hysteria (42)...............kp27/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Mynteli (39)......................dpo0
Mimmi68 (42)...................dpo6
Hysteria (42)....................pp10
Minttu2011 (43)................dpo9
putunen (41)....................dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kun kyselit mimmin dpota, piti minun ihan sormin laskea oman kp:ni kun olen niin tottunut tsekkaamaan täältä mikä päivä meneillään. Kiitos kaunis sulle päivityksestä :kiss:.

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kestääpäs =). Ihuna olet ku täältä voi noin vain kattoa missä mennään.

Rominas ja Niobe Huhuuuuuuu :wave:! Toivottavasti kuuluu pelkkää hyvää :heart:+:heart:.

ON Mä laskeskelin vähän, että jos mun lomapupuilusuunnitelmat menee nappiin ja plussaisin, niin mun jännäpäivä olisi 17.3. Silloin tulee kuluneeksi vuosi keskenmenneen vaavinalun LA:sta. Ts. tässä ollaan piinailtu jo todella kauan :(.

Kiitos mur-mur päivityksestä taasen=)
Tuosta iästä vielä tuli mieleen...niimpä se on sellänen venyvä käsite itsellekkin...silloin kun olin nuori ja parikymppinen olin aika ehdoton(niinkuin moni sen ikäinen) mielipiteissäni ja siinä että elämän kumppani ON löydettävä ja lapset tehtävä ennen 30 ikävuotta..niimpä niimpä...elämä vie eteenpäin, löysin sen isän ja sen hetken "ehdokkaista" parhaan mielestäni valitsin ja ne lapsetkin alle 30v tehtiin..miehellä voimakas tahto, 2 eikä enempää...plap plap laa..elämä vie...uusi ihana rakkaus ja toive siitä vauvasta ja eipä enää mielessä ne nuoruuden ehdottomuudet..tai tuntuu hassulta, niinkuin lukea näitä nyt 2-3kymppisten viestejä siitä miten pitäisi elää kun lapset saadaan pois kotoa..siis elää??? Miten?? Siis mun elämän ihanintahan on just lapset ja perhe..mä nautin siitä elämästä heiden kanssa..miks mun pitäis nyt 4-5kymppisenä liuhottaa ja matkustella tms. miehen kanssa kahdestaan kun lapset ois isoja ja maailmalla(siis jos tuota pienintä ei ois..)??? Jos mä nautin nimenomaan "lapsiperhe elämästä"...Se on se syy miksi mä vielä tän pienen haluaisin...Sekavaa sepustusta taas ja ymmärsiköhän kukaan pointtia?? Siis tarkoitin vain sanoa että, niin se mieli muuttuu ja elämä kun menee eteenpäin niin koskaanhan ei tulevaisuudesta voi mennä edes oman itsensä kohdalla vannomaan...

Minäkin niitä ultrakuulumisia tulin tänne kurkkimaan...

Ihanaa, että Putusella haamuttaa! =) Toivottavasti viiva siitä vahvistuu.

Ottiksella
on hyvät lomasuunnitelmat, hyvin suuniteltu on jo puoliksi tehty. On sinullekin sitten ikäviä sattunut :hug: ja pitkään olet piinaillut.

Lasken nyt sitten kanssa niin kuin useimmat vissiin tekee, että tänään olisi se ovispäivä. Kiitokset vaan kommenteista! :flower: Toivottavasti mur-mur pian tavoitat sen Oilin!

Ettei vaan olisi kipeäksi tulossa, kun nytkään ei meinannut jumpassa mitään jaksaa. Sauna tuossa lämpeää ja ovisplussaa olen suunnitellut edelleen hyödyntäväni, kun mieskin lentopallotreeneistään kotiutuu kohta.

Mynteli juuuh, noin se menee: Ovis+ on dpo-1..seuraava päivä dpo0(Ovis) ja eka päivä oviksen jälkeen dpo1, sitten dpo2 jne..jne..=)

Laittelenkos siut tuonne RKTT-listalle piinailemaan?:heart:

Ps. Mie olen aina oviksen seutuvilla ja ovis päivänä kipiä, - joka paikkaa kolottaa, oksettaa ja pyörryttää:O

Tuota..mie miestä hieman kiristin:whistle:..pyyteli miun suklaalevystä yhtä palasta suklaata..sanoin: "jos teet miulle hywää illasta, niin sitten saat"??:p..ja mieshän lupaili mielissään..sai hän sitten ihan 4palaa suklaata!!:LOL:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur: Kyllä saa laittaa, jos se vaikka toisi onnea tähän yritykseen, joka on aloitettu. Kiitos!

Täällä on taas niin paljon viestejä, kaikkia en vielä ihan lukenutkaan, vaan kirjoittelin itsekin viestin ja tuona aikana oli tullut taas lisää luettavaaPikkutirrin viesti. Ihanaa, kun on niin vilkas ketju!

Yhteistyössä