40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Muumimamma-72 Näppylät on selvä merkki siitä että teillä varmaan kävi naps…:heart: Ärsyttää tietenkin kun ovat omassa naamassa, oli syy mikä hyvänsä. Sehän on hyvä ettei teidän tarvii ostaa vaavin tarvikkeita, kun paljon on jo valmiina. Kyllä niille käyttöä löytyy, ihan kohta :heart:

Mur-mur Ukkoa kumoon vaan, hyvä hyvä :). Keep on dipping mur-mur, ni tiedät ettei siun super-nopsa ovis pääse livahtamaan. Hyvin miestäs keksit kiristetää :LOL:, hyvä tyttö!

Ottis kannusti mur-muria vanhalla viisaudella ”Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty”. Mun kaverin miehellä on tästä loistava versio, jonka hän oli kuulemma laukaissut ihan vilpittömin mielin luullen oikeaksi versioksi: ”Puoliks suunniteltu on kokonaan tehty!” :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Ja huvittavaa on se, että hän kuvittelee oman versionsa toimivan :LOL:.

Ihanaa Ottis, että matkakuumemittarin lukemat alkaa kohota :). Loitsun teille kahdelle huuhkajalle (hihhii) ihanaa matkaa. Huhuu huhuu huhuu :D!

Mynteli Punkkua peliin ja simpat talteen :heart:. Kirjoittelit niin osuvasti tuon: ”Toiselle ajattelee kaiken mahdolliseksi, mutta omalta osalta olen varatunut pettymysputkeen... että biologia jo tekee minulle tepposet, vaikka täällä muut raskautuisivatkin.” Tää on niin totta; minä ajattelein sinullekin sen nyytin olevan mahdollista. EI, vaan todennäköistä :)!

Vallan oliskin ihguu, jos sulla Mynteli kaverin kanssa tärppäis samaan aikaan :heart:. Olis niinku tuplaonni! Mun parhaalla ystävättärellä on lähes täsmälleen samat tsydeemit meineillään kun mulla; sille siirrettiin yks alkio kaks päivää mun jälkeen. Nyt on meil tuplajännää KÄÄK =)! Sanoinkin niille, että jos en vaikka ite lasta saiskaan, niin heidän on joka tapauksessa paras se vauva saada, että mä voin sitte hoidella sitä. Ja mulla onkin tosi hyvät fiikikset heidän onnistumisensa suhteen :heart:.

Aika paljon oon kuullut ja lukenut katkeruudesta, jonka lapsettomuus aiheuttaa ympäristöä ja raskaana olevia ystäviä kohtaan. Oon oikein yrittämällä yrittänyt kaivaa itsestäni sellaisia tunteita, jotta tiedän onko niitä vai ei, mutta en löydä. Mun kosmetologi tietää koko vauvaprojektini yksityiskohtineen ja erilaisine vaiheineen ja mä tiedän että ne on vasta pari kuukautta sitten jättäneet ehkäisyn pois, ajatuksella tjot. Kun se tänään kertoi olevansa raskaana, meinasin pudota siitä tuolilta, kun olin niin iloinen.

Oon tosi onnekas, että en ite tunne katkeruutta muita kohtaan ja että mun ystävät eivät myöskään ole katkeria naisia, vaikka lapsettomiksi ovat jotkut jääneetkin. (Yhdellä on sijoituslapsi, kun monen vuoden hoidoista huolimatta eivät omaa saaneet, toisen miehellä on kaks omaa teini-ikäistä eikä enempää halua, ja tää kolmas toivottavasti plussaa ens viikon torstaina ;)).

Viimeksi muokattu:
Mafinka Ihunaa viikkistä miehen luona ;) ;) ;) ;) ;) ;) ++++ puuuuh

Putunen Kiitos hönkäyksistä, otan kaikki vastaan :). Asetun ovensuuhun ja annan pauhun käydä päälleni, jos se vaikka auttais, hih. Pidetään nyt ensitöiksi se sun täti helkkarin kaukana susta! Viiva vahvistuu kyllä ja täti pysyy veke sun luota. Näin on!

Kiitos Pikkutirri Hyvää kosmetologia-toivotuksesta :D, se oli mainio toivotus. Juu, maksoin itseni kipiäks, mutta kaunihiks (no joo, ainakin puhtaaks…:D). Liljalle just passelin kokoista takkia tarvitaan aina! Hyvä ostos oli :).

Putunen. Juu raskaana olet! Puuuuuh lisää punaista ja sinistä siun tikkuihin!

Ottis Kyl yks päivä suksilla on ihan riittävästi juu. Kelkka parempi, jää sitten voimia siihen varsinaiseen hommailuun (testeillä tai ilman). Kaikki siimahännät ineen mitä sun mies vaan ehtii sinne laitella :LOL:.

Juu, Ottis, valitettavasti kaikki kuviteltavissa olleet tissiturvotuksetkin on loppu. No ei voi mitää.

Oliivitar No hiton hitto sentään, kun ei lemmenleikit menny ihan putkeen. Jospa punaviini auttais sitä sun mietä unohtamaan kylmät putket ja keskittymään sinun lämpöösi =).

Ovisplussaa sitä odottaville, r-plussaa listalaislle ja kaikille kaikenlaisia plussia muuten vaan :heart: Niin ja iso kiitos taas kaikille stemppauksista ja +tuulista.

Viimeksi muokattu:
Hystis pistit pitkät tarinat - ihana niitä aina lukea:kiss:

..ja mepä ei niistä siun "löpsö tisuloista" välitetä ja US-KO-TAAN edelleen, että siulla on hyvin pullaset uunihissa

..näin se kuule vaan on, sano miun sanoneen!!!:heart::)

Nukkuos ihunaisesti ystäväiseni

Viimeksi muokattu:
Kiitos Hysteria sanoistasi=) ja en tietenkään loukkaannu...mutta musta tuntuu etten mä osaa muun lailla kirjotella...yritän nyt kuitenkin kappaleisiin jakaa...vaikkakin mulla juttu yleinsä jatkuu...hmmm....edellisestä kirjottamastani tulee jotain mieleen ja se ikäänkuin jatkuu...mutta siis yritän täst edes "jaotella"..ymmärsin ehkä kumminkin mitä tarkoitit...:ashamed::)

Hysteria, mulla tuli mieleen kertoa ystävästäni ja tuosta katkeruudesta...mut nyt mun on kertakaikkiaan lähettävä nukkumaan enkä jaksa enää tänään, mut on kyllä sellanen aihe josta voisin minäkin sanasen sanoa...

Nyt kuitenkin hyviä öitä!:wave:

Muoks: Vielä...mur-mur...ihana hiiri kuva..mun on pakko huomenna se Liljalle näyttää...tykkää...=)

Viimeksi muokattu:
Pikkutirri Kiva kun et pahastunu :kiss:. Ymmärrän oikein hyvin ton tavan kirjoittaa ajatusten virtaa; silloin on vaikea miettiä mitään välejä. Mut voithan sä kirjoittaa ensin koko pötkön ja sitten sen jälkeen jaotella sen kappaleiks =).

Paljon onnea raskautuneille!!! Ihana kuulla hyviä uutisia. Olen molemmilla raskauskerroilla tiennyt jo ennen raskaustestiä että raskaan olen ollut. Hengästyminen on ollut ensimmäinen vahva oire joka ilmaantunut jo ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
En aio testailla ennen ensiviikon keskiviikkoa, siihen mennessä menkat alkanevat tosin keskenmeno saattaa vielä vaikuttaa asiaan.
Ihana aurinkoinen aamu. Kevät lähestyy ja nautin lisääntyvästä valosta todella paljon. Rankka talvi takana.

pikkutirri tässäpä ihan vain Liljalle..:)
*Heipä Hei Lilja tyttönen, pikku kisuliini siulle tassusin täältä vilkuttaapi ja Oikein ihunaa viikonloppua toivottaapi, käythän kovasti ulkoilemassa kun aurinkoinen niin kaunihisti paisteleepi!!*
..on niin hassu tuo kisuinen, että tätä pikku koirulaista alkoi hihityttää aivan..

:heart:mur-mur

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp4/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp5/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp7/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp7/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp8/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp8/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp8/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp8/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp8/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp9/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp13/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp13/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp15/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp16/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp16/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp16/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp22/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp23/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp23/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp24/25-29.......yk7.....3.
Mimmi68 (42)..............kp25/28............yk1(?&12/10)......1.
Hysteria (42)...............kp28/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Mynteli (39)......................dpo1
Mimmi68 (42)...................dpo7
Minttu2011 (43)................dpo10
Hysteria (42)....................pp11
putunen (41)....................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Huomenta :wave:

Putunen täällä nyt vain ihan lyhyesti tänään (miehen koneella äkkiä) : aamun clear bluessa hyvin haalea plussa, mutta plussaksi tulkittava kuitenkin. Vahvempi kuin eilen :).

Kaikille plussaa ja hyvää päivää ja viikonloppua!! Käyn jossain välissä ehkäpä huomenissa täällä tilannetta päivittämässä. Onnittelut Rominas ja Niobe!!:heart: Voi kun pääsisin mukaan laivaan :)

Heips :wave:

Oliivitar..mutta, noinhan se menee..siun pieni, ei ole kohta enään pieni "vaavi"..kohta hän jo nousee pystyy ja viipottaa mennä suu korvissa kohti, avaran maailman tuulia!!..no, ei sen-tään onneksi iiiiihan vielä:kiss:
..vaan se pieniäinen olisi kyllä niin ihuna - pikkusiko tai veikka hälle kaveriksi:heart:..kyllä siulla kuule vielä tärppi käy!!

Viimeksi muokattu:
Elämä voittaa...huh..
Olen toipumassa lähes kaksi viikkoa kestäneestä lentsusta, joka sai pahan infektion aikaan keuhkoihini :snotty: joten en oo kyennyt käväisemäänkään täällä teiän kuulumisia lukemassa...mutta nyt koitan hetken aikaa jaksaa lueskella kuulumisianne =)

Rominas, Niobe ja Putunen Suuren suuret onnittelut ja halaukset plussastanne

Heti kättelyssä olis kysyttävää teiltä viisaammilta....eilen mut yllätti iloisesti tän kaamean olotilan keskellä aamuinen =) ovistestissä, no sitten testailinkin pitkin päivää ja illalla huippu oli jo ohi digissä, mutta liuskassa vielä vahvat viivat...se on aika omituista mun mielestä..mutta se ei kuitenkaan oo se mikä mua nyt askarruttaa vaan noi peuhailut ukkokullan kanssa..siis onko jo riittävät..kun peuhattu on ti,ke,to ja ovisplussa siis eilen ja ovis siis kaiketi tänään kun lämmötkin nyt niin matalalla?? Vai tarvisko vielä kertaalleen..vaikka on jo todellisia suorituksia tässä kunnossa missä nyt oon :whistle: Oon toisaalta niin onskuna ovisplussastani, tuo kolmen clomin annos näköjään tehos heti, mut toisaalta pelottaa kun oon joutunut ja joudun vielä varmaankin muutaman päivän vetämään antibiootteja sekä panacodia..no, kummassakaan ei ole ehdotonta kieltoa raskauden aikana käytettäväksi, mutta heti mulla käy mielessä lääkkeiden vaikutukset munikseen ja jos nyt sattuisinkin raskautumaan niin pelko tm:sta ois samantien päällä :ashamed:

Nyt pitää taas mennä, mulla on keskipäivällä taas jälleen lekuriin meno, katsotaan onko crp nyt jo laskusuunnassa..epäilen kyllä, kun olossa ei ole suurempaa muutosta parempaan.

Kaikille isoot plussapuhurit täältä sekä rauhaa piinaileville :kiss:

Justis :wave:

MOIKS!
ONNEA ROMINAS JA NIOBLE!!!!!!:heart:
JA PUTUNEN: KYLLÄ SE PLUSSA VAHVISTUU!!:D
MIE EN VIITTII VIEL TESTATA ENNENKU MENKAT ON TAKUUVARMASTI MYÖHÄSSÄ, ELI ENS VIIKON TORSTAI OLIS SE PÄIVÄ... OIREITA EI OO OLLU MUUTA KUIN VALKKARIA TULEE NORMAALIA ENEMPI, EILEN OLI PIENI RIPULINPOIKANEN :xMUTTA ONNEKS RAUHOITTUI ILTAAN MENNESSÄ! :)
MULLA JOTENKII TÄÄ KIRJOITTELU VIE NIIN JULMETUST AIKAA JA LUKEMINEN MYÖS JOS ON OLLUT PÄIVÄNKIN POIS KONEEN ÄÄRELTÄ NIINKUIN EILEN NIIN NYTKÄÄN EN KAMALASTI EHDI VAIKKA LOMALLA OONKIN... MENEE MUUTEN KOKO PÄIVÄ CHATTAILLESSÄ JA ASIAT JÄÄ TEKEMÄTTÄ...
SORI EI OO IHANAISET TEIÄN VIKA! PITÄIS AJOITTAA KIRJOITTAMINEN ILTAA JOS VAAN KONE ON VAPAANA:)

KOVASTI PAHOITTELUT OMANAPAISESTA TEKSTISTÄ... JA MUR-MUR: IIIIHANIA KUVIA SULLA, TODELLA MIELTÄ PIRISTÄVIÄ JUTTUJA!!! JA HAUSKOJA!!!:heart:=):LOL:

NO NYT LOPETAN KUN SAAN UUNINLUUKUT KIINNI JA LÄHDEN KAUPPAAN JA PÄIVITTÄISILLE TOIMILLE. PITÄÄ KEKSIÄ MUUTAKIN AJATTELEMISTA ETTEI MIETI KOKO AIKAA TULEEKS TÄTI VAI EI!! ALAN MUUTEN TAAS KUVITELLA KAIKENMAAILMAN RASKAUSOIREET NIINKUIN VIIME KERRALLAIN OLI VAIKKA MITÄ, KUUKAUSI SITTEN, JA OLIKIN VAIN MYÖHÄSTYNEET MENKAT... TULI MIELEEN JOSKO OLIS OLLUT VARHAINEN KESKENMENO, MULLA MENKKAMAISET OLOT KOKO VIIKONLOPUN JA TURVOTTI JA OLIN IHAN VARMA ETTÄ TÄRPPI OLI KÄYNYT... TESTASIN TIISTAINA JA KESKIVIIKKONA KUN MENKKOJA EI KUULUNUT, NEGAHAN SIELT TULI JA KESKIVIIKKONA MENKAT SIT ALKOIVAT!!! KYLLÄ HARMITTI!!!:(

MUT NYT TAAS JUUTUIN, IHANAA KUN OLETTE OLEMASSA JA ON TÄLLANEN PALSTA MINNE VOI KIRJOITTAA MITÄ VAAN JA EI TARTTEE PELÄTÄ ETTÄ JOKU JUORUAA!!! PITÄÄ VAAN POISTAA SIVUHISTORIA ETTEI ESIM. SISKONTYTTÖ TAI POIKANI IHMETTELE KUKA ON VAUVASIVUILLA OLLUT.:D

HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA JA IHANAA VIIKONLOPPUA!! TÄNÄÄN MAISTELEN TAAS PUNKKUA, ON SE ALKANUT OLLA HYVÄÄ, KUN EN ENNEN VOINUT HAISTAAKAAN!!!

MINTTU:heart:

Mimmi68 Toivottavasti hengästyilet siellä nyt kovasti :D ja ens keskiviikkona tikkuun tulisi se +merkki :heart:. Rankka vuosi sinulla onkin ollut, mutta tämä vuosi olkoon sitten sitäkin parempi :heart.

Mur-mur Sä oot kyllä niiiiiiin suloinen noine kuvines :heart: Ja kiitos jälleen listan päivityksestä :kiss:!

Putunen Nonni, nyt sä sit loikkasit sinne Rominaksen laivaan! Upeeta!!! :heart: :flower:!

Justis, kiva kuulla susta :). Kurjaa kun olet ollut taudin kourissa, mutta onneksi ohi päin menossa jo. Onneksi olkoon ovisplussasta :flower:. Luulen, että teidän talletukset riittää, mutta jos suinkin vain jaksat/te, niin anti mennä vaan vielä ;), muttaälä ota siitä stressiä, kuten niistä lääkkeistäkään. Huolet pois ja aurinkoisin mielin vaan piinaamaan. =) :flower:!

Minttu2011 Olet ihan oikeassa; tämä on ihana ja tarpeellinen palsta ja täällä saa turvallisesti purkaa tuntojaan, pähkäillä olojaan. Me ”juoruillaan” täällä olohuoneessa vain keskenämme, hyvässä hengessä ja ihan avoimesti. Etkä suinkaan ole ainoa, joka on pihalla kuin lumiukkeli jos vain päiväkin välissä täältä. Mutta ei siitäkään huolta; täällä kun voi piipahdella silloin kun itselle sopii. Kovasti plussaa puhkun sinulle, ja rauhaisaa mieltä ensi torstaihin (silloinko testaat?). :flower:!

ON pp11 eikä edelleenkään mitään oireita : /. Mul on masentunut, vihainen, turhautunut, laitostunut, laiskistunut, hermostunut, väsynyt, ruma, tyhmä, pettynyt, zombie, v********nut, raivostunut, kireä olotilafiilis. Lähinnä tän äärimmäisen kaamean elämäntilanteeni takia :(. Eilen tuli tieto, että yks juttu meni mönkään ja nyt ollaan edelleen/taas nolla-pisteessä. V*tuttaa ja itkettää eikä tää saakelin piina helpota sitä yhtään! Sori purkaus:ashamed:. Parin tunnin kuluttua alan vaihtaa maisemaa, eikä sekään innosta:'(.

Luin hesarista artikkelin, jossa joku tyyppi oli julmasti pahoinpidellyt lehmiään ja lammastaan. Sydämeen sattui kun sitä luin. Toinen artikkeli kertoi verenluovuttajakoirista ja multa pääs itku, vaikka se oli mukava uutisartikkeli. Mun oma koira varmaan kolisteli sydämessäni. Kohtahan sen nään.

Hysteria: iso lohdutushalaus sinulle:hug:! Kyllä ne asiat vielä sinullakin järjestyvät! Lähdetkö nyt sinne ulkomaan (anteeksi, en tiedä paremmin) kotiisi. Rankkaa, kun on ystävät ja kaikki kosmetologit mukaan lukien täällä, se oma verkosto. Kiva, että koiruli siellä sua odottaa. Toivottavasti sinun ja ranskiksesi asia järkkääntyvät ja uusi elämä alkaa...

putunen: onnittelut! Ihanaa! Huimasti onnea!

Ihana oli lueskella myös odottajien kuulumisia.

oliivitar, ihana pikkumies, jos konttaileepi siellä.

minttu on toivottavasti pysynyt touhukkaana.

mur-mur
: ihania nuo kuvat, joita laitoit pikkutirrin Liljalle. Piristivät ihan aikuisenkin päivää!

Hei sullekin Justiina! Toivottavasti lekurilla on hyviä uutisia.

Justis No, onpas kiva siustahin kuulla:wave:
Ikävää, että tauti sinua niin koetellut,:snotty: hus pois poikkeen jo joutaa pöpöinen:stick:
Elikkäs..jos siulla eilen hymynaanainen näkyi digillä, voisi ovis olla tänään-ensi yönä..lämmöthän laskevat ennen munarakkulan puhkiamista ja sitten nousevat.
Miusta hyvin vielä tänään voisit(jos vain jaksat)simoja hieman "herutella";)

Äläkä huoli, ei siulla olisi ovista olleskaan jos esim. tuo särkylääke vaikuttaisi negatiivisesti - antibiooteilla ei pitäis olla mitään huonoa vaikutusta..toki sairaus itsessään voi ovista viivyttä, mutta näinhän ei siun tapuksessa ollutkaan - Plussatuulia!!:kiss::heart:

Ai niin..laitellaankos siut tuonne RKTT-listalle?:)

Yhteistyössä