40+ "So what"!! (vol.9) =)

Arvatkaas..miun kroppa pikkasen miut yllätti..

..kuva huono, mutta napsauttamalla kerran suurenee ja näkee selvästi testiviivan olevan tummempi..

kp10 ja tuollaisen pläjäytti..lämmöt nousi 36.3->36.7..ei niin minkäänmoisia oviskipuiluja?..joten saattaapi olla sitten ovuloimaton kierto :( ..testi vaan tunnisti LH-huipun..

Silloin aiemin kp5 oli mahdottomasti tuntemuksia..to&la talletuksia tehty.. tänään&toivon mukaan huomennahin vielä ajatuksena olisi-varmuuden vuoksi sitten..

Hirmu väsy olen ollunna, pinna kireällä, huonoa oloa ja päänsärkyä..vaan ei tuntemuksia munasarjoissa..tosin..jos folli puhkiaa vasta välillä, ma-ti tuleepi se jomotus jommalle kumalle puolelle muniksia vasta sitten, monasti kirveltäähin.. huokaus..sitä nyt odotellessa, positiivisin mielin :)..niin ja tänään mieli oli jo pirteämpi sitten, muutenkin nukuin muhkeat 11h!!

mur-mur onnea oviksen bongauksesta. Jos noin selkeä lh-huippu niin kyllä silloin varmaankin myös on se ovulaatio tässä kierrossa. Sulla tulee sitten vähän lyhyempi kierto tästä kun ovis jo kp 10? Eikö sulla ollut yleensä jotain 28? Kroppa varmaan vielä vähän hakee sitä entistä tasapainoaan!

Kylläpäs mua harmittaa kun mulla vain noita one steppejä eikä muita halpoja vaihtoehtoja...plääääh! En ole nyt varustautunut samanlaisella arsenaalilla kuin silloin plussakierrossa. Huomenna on kyllä kauppapäivä että jospa sieltä jokin pregentstick löytyisi...jaa niin on mulla asiaa apteekkiinkin,hmmmm, olikos siellä halpoja testejä?? Meidän maalaisapteekissa on kyl huonot valikoimat. Mitäköhän se apteekin oma testi kustantaa? Olen jotenkin niin jännittynyt nyt että mitä nuo testit alkaa näyttämään kun en yhtään tykkää niistä epämääräisistä viivanpaikoista...

juuuh Jääräpää, kovasti mie toivon:saint:..ja pelkäänhin, etten nyt ovuloikkaan :/ ..vaan sen kyllä ma-ti välillä TUNNEN-sen verta usiasti munarakkulan puhkiaminen/irtoaminen on koettu.:x
..elikkä..kovasti mie sitä plussaa:heart:sitten pääsiäisen aikoihin jännään..mukavahan se olisi.. :)

Jääris osta ihmeessa Apteekin oma testi, se on HYVÄ!!:wave:..hintana n. 7e

http://www.apteekkituotteet.fi/Apteekin-Raskaustesti

..tuolla hinta huokea 4.90e mutta tulee postarit päälle, joten samoihin menee..

mur-mur uskon tosiaan että sulla on ovulaatio...mulla ei viime kierrossa tainnut sitä olla kun en saanut lähellekään tasavahvuisia viivoja ja kuukautiset alkoivat outoon aikaan suhteessa oletettuun (olemattomaan?) ovikseen ja se luteaalivaihe jäi lyhyeksi.

mur-mur juu meinasinkin silmäni pudottaa kun testiviiva oli jopa vahvempi kuin kontrolliviiva niillä one stepeillä (ikinä ei niillä ole sellaista tulosta mulla tullut). Yleensä mulla testiviiva jää vähän hailummaksi kuin kontrolli mutta digitesti todistaa sitten ovulaation. Viime kierrossa en käyttänyt digitestiä ollenkaan kun se ei ollut yrityskierto.

Hyvä niin Jääris, eli hyvin sie sait sitten tällä kierrolla oviksen bongattua =)

..mie kävin kurkkimassa tämän miun kuumeilun ajan oviksia ja minä kp:nä aina ovat olleet..

Kylläpä se oli aina kp12-13..1x oli kp14..ja sitten mitä "luultavimmin" + kierrolla kp16

Noita heittelyitä oviksen ajankohdassa voipi olla 1-3vrk +/- välillä..eli, ihan on miulla ymmärrettävää kun NYT tupsahti Oili yllättäin ;) ..pikkasen tuo km sotki ehkä sitten kiertoa..

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

taavi166 (38)..............kp3/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp3/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp4/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp4/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp5/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp8/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp10/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp11/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp12/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp15/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp15/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp15/25-27........yk9.................2.
Iida-Karoliina (45)......kp18/23-26.......yk11...............5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp19/28............yk101.............4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp20/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp20/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp22/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp22/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp23/28-32.........yk?..................?
jääräpää.......................kp24/27-31........yk1..................3.
Little Bear (37)............kp25/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp27/28-33.........yk8.................1.
Mahdotontako (45)......kp28/29..............yk5..................1.yht.
Sariella09 (43).............kp38/40..............yk?.............5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Leena65 (44)...............kp42/25-27..........yk9........3./1.yht.

RKTT

Mahdotontako (45).........dpo14
Little Bear (37)...............dpo13
Terri (45)........................dpo10
Jääräpää (36).................dpo9
Iida-Karoliina (45).........dpo9
Mimmimamma (47)........dpo9
Happihyppy (39)............dpo6
Rominas (40)..................dpo4
Ottis (42)........................dpo1
ikiemo (45).....................dpo1
mur-mur (44).................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Sanokaa viisaammat/kokeneemmat koska mun kannattaa seuraavassa kierrossa alottaa oviksen tikutus? Sikäli mikäli sauvaostoksilta kerkiätte. :LOL: Minulla ei ole mitään sauvoja tai muitakaan seksileluja vastaan. Päinvastoin. Mutta kait se on tää kierron vaihe kun ei ny kiinnosta.

Mutta siis kun viime kierto oli vain 25 pv, viisi edellistä 38-43pv:ää???

Ottis
Terri Plussaa sulle edelleen peukutan+ :heart: ja myös hyvää ja rentouttavaa lomaa. Minä en nyt ainakaan sua vielä tänään RKTT-listalta pois ota, mutt katellaan sitten toiste sitä. Pidä hauskaa, syö hyvin ja relaa ja relaa ja relaa.

Mä jätin itselleni tänään dpo-päiväksi ykkösen, koska uskon entistä vahvemmin, ett ovis oli eilen. Päivittelen tarkemmin illemmalla, kun mies nukkumassa. Tossa koko ajan on niin kytiksellä, etten voin oikein asiaan paneutua. ;).

Ottis
Mur-mur Hienoa, ett eilen epähuomiossa simppatalletuksen teitte, sillä nythän sun ei auta kuin vain käydä miestä taas virittelemään + :heart:. Sut saa varmaan sit illemmalla tonne RKTT-listalle laittaa, eikös vaan?

Mur-Mur onnittelut oilin bongaamisesta hienoviiva. Mukavaa RKTT aikaa. Kyllä sinulle sattui sopivaan aikaa tuo, että Terrin niitä keinoja listasi, johon Romis laitton delfiininsä ja josta sitten alkoi tuo lelujen tutkailu. Tämä pino on niin hyvä!!!

Taavi halpoja testejä peliin, kun noin pitkän ajan pitää niitä varustautua käyttämään.

taavi166 mie olen samaa mieltä kuin Oivikki: Nyt vain huokeita ovistesti liuskoja ostelemaan ja paljon!!!!

..tuoltahin löyty huokealla O-testejä ja itse olen monasti huudellutkin:wave:..

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=ovulaatiotesti

Taikakuu jäiköhän siun kirjoittelut tuonne toiseen pinoon 8?..se kun romahti 19.3(pe illasta)..monasti niin paljon tekstiä, jotta saataapi hukkua :(

Pahoitteluni tädin tulosta:hug:

Kannattaa laitella vaikkapa näin..PÄIVITTÄJÄ!!:wave: ..silloin se sattuupi paremmin silmään! =)

(muoks)) Taikakuu, olithin eilen tosiaan kirjoitellut, harmitus kun ei huomattu-kivasti siulla opiskelut sujuvat!!! =)
Toivon siulle oviksen metsästysonnea tädin lähdettyä!!:wave:

Mie nyt NIIIIIIN ittiäni olen tässä km:n jälkeen tarkkailut..and..

Nyt kun tänään yllärinä Oilin bongasin-aavistus kait sitten oli kun testailin, koska tarkoitus EI tänään ollunna ;) ..kyllä tää elo on..

..niin..huomasin siis heti lämmöissä aivan hetkellisen nousun 36.8C..nyt laskeneet jo tuonne 36.1C..jos nyt yhtään ittiäni osaan "lukea" niin huomenna lämmöt vielä nousevat..joko kertalaakista, mutta luultavimmin portaittain-jäädäkseen tuonne 37C tietämille..MIKÄLI sieltä nyt munarakkula irtoaapi sitten!

Ps. Laittele vain Ottis miut sinne RKTT-listalle..illasta teen vielä talletuksen =) tämä jo sovittu juttu miehen kanssa!;)

Yhteistyössä