40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
mur-mur Mulla oli eilen lämmöt illalla 36.4 ja sillä ajattelinkin, ettei Oili olis viel käynyt. Tänään oli 36.8. Onnea simppatalletteluun ;)!!

Mä muuten purin eilen ne 3 digitaalista r-testiäni ja kahdessa niistä oli melko selvä plussanalku, yksi aivan blanco. Mutt taitaapi olla niin kranttu toi testi, ettei herkästi näyttöön anna 'raskaana' sanaa. Jotenkin tuli kaiho mieli, kun muisteli niitä 'läheltä piti'-raskauksia.
 
Ehtoota :wave: Täällä dpo1, jos testeihin on luottaminen (ja mun testaustaitooni...) ja simot tallessa! Mulla on semmoinen ihme "paniikki" riesanani, että aina hyvin ajoitetun talletuksen jälkeisenä aamuna mun mieleni valtaa kaikki mahdolliset huolet, mitkä liittyvät mahdolliseen raskauteen ja lapsen saantiin. Noina aamuina usein ajattelen, että tähän loppui yritys. Mutta päivän mittaan mieli muuttuu ja seuraavan oviksen tienoilla taas toivo herää... Tää mielen riepottelu on uskomatonta! Mutta nyt elän taas jänskäilyn aikaa... =) Mukavaa viikkoa kaikille! t. ikiemo :)
 
Iltaa!
Onnea oviksen bongauksesta murmur!:flower:

Taikakuu onnea uuteen kiertoon :flower:

Mukavaa matkaa terrille, relaa!!! :heart:

Oivikki vai tommosta pullasutia halajat....siina vois menna tortut vaaraan kurkkuun vierailla kun akkasivat milla sina pullasi sudit :kieh:

Mina jatkan karvistelyja...lampo on jo lahtenyt vahan putoamaan. tein tammosen lampotaulukon, nyt siis mennaan jo yli "vihrean" kierron kp 25 ja suunta alaspain.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5945461.jpg

Sais kylla se tatska tulla, kun ei oo mitaan toivoja mistaa mahdollisesta yllaripyllarista, ei kertakaikkiaan oo mitaan oireita. Aiemmissa raskauden alotuksissa on rinnat olleet heti tosi arat, nyt ei niin mitaan.... :(
 
Hieno taulukko LB =) ..miunhin pitäisi joku tollanen ittelleni tehdä..ei niittä lämpöjä muutoin muista sitten koko kierron ajalta, miten käyttäytyvät..harmi jos ei enää hahdollisuuta plussaan..eikö minkäänlaisia.. :|
..toivon siinä tapuksessa tädin kurvaavan heti huomenissa, ei siun tartteisi sitten kärvistellä turhaan..Ai niin..laitappas siekin valkoiset pitsiset pikkarit jalkaan yöksi-ilman suojaa..niin Ottis minuu neuvoi ja Voilaa, täti tuli heti ;)
 
Jaaha hyvät yöt tulin toivottelemaan!! :heart: Mua jännittää jostain syystä nyt ihan kauheesti tuo testailu kun on niin kauhee vauvakuume ja niin kovasti toivoo... melkein päälläni täällä hypin vaikka järki sanoo aivan muuta. Olen harmillisen tietoinen siitä että huomenna on dpo 10 ja jotain saattais näkyä testissä jos on näkyäkseen...osaakohan tässä rauhoittua edes nukkumaan kun toivois että olis jo huominen. Ei olis kannattanut alkaa testailemaan näin julmetun aikaisin vaan pitäis antaa lunkisti mennä vaan reippaasti aikaa eteenpäin. Kyllä mun piti olla jo läksyni oppinut mutkuei :headwall: . Ja tietty kauhee pettymys sitten huomenna kun onkin pelkkää valkoista. Mutta nyt siis tämän vuodatuksen jälkeen suljen koneen ja yritän ajatella jotain ihan muuta!!! Huomisiin!! :wave:
 
Ottis
Taavi166 Sullapa mainio jemma oli ku 10 o-testiä löytyi, mutt hyvä näin, koska saatat niitä tarvita, kun sulla niin eripituisia olleet nuo kierrot. Onnea oviksen bongailuun.

Jääris Levollista yötä ja unta sinulle! Aamulla sitten testailet, jos siltä tuntuu. Tsemppiä piinailuun.
 
Ottis
LB Tsemppiä sulle sen tädin jahtaamiseen. Taita sua nyt kiusata pahemman kerran :ashamed:. Tietty toivon, ett ylläripyllärin saisit, mutt jos siltä näyttää ja tuntuu, ett täti on takuulla tulossa, niin joutas se sit myös tulla ja mieluummin heti.

ON Kävinpä testikaupan sivuilta tilaamassa 3 erittäin herkkää (10mIU/ml) r-testiä, ku huomasin, ett torstainahan on kuitenkin jo testattava, vaikkei takuulla mitään näkyiskään ja senhän tietää, että jos ja kun testiputken avaa, se vie mennessään =). Mullahan on vielä jäljellä niitä vähän vähemmän herkkiä (20mIU/ml) testejä 2 kipaletta ja digitaalisia viikkonäytöllä 3, joten luulis noilla taas yhdestä kierrosta selviävän.
 
Rominas "The Naton Nenä" toivottelee kaikille iltoja!

mur-mur Mistä sä noita DAVID testejä olet tilannut?? Mulla toki on ovulaatiotestejä jäljellä siitä familypackistä mutta r-testiä 1 kipale vain. Onko niillä niitäkin ja just DAVID merkkisenä?

 
Ottis
Ehtoota Rominas! Kotitestillä ainakin on Sofi-merkkisiä testejä. Vai noita David-merkkisiäkö sä just haluat? Kotitesti muistaakseni lopettaa/lopetti Apteekin r-testin myymisen ja taitavat markkinoida Sofia tarkempanakin r-testinä.

Kiitti muuten sulle, kun lupasit ottaa myös maanantain päivityksen :flower:!

Mä taidan jatkaa romanttisen hömpän töllöttämistä ja mennä sit nukkumaan. Kauniita unosia kaikille tasapuolisesti! :wave: :wave: :wave:
 
Ottis: Mullakin on niitä Sofi-merkkisiä, kun kans sieltä Kotitestiltä niitä shoppailin. Joo, just vain ja ainoastaan noita DAVIDeja nyt hinkuaisin... :LOL: Perusteluiksi, että syy liittyy ihan puhtaasti mun omiin pieniin "perversioihini"... ;)

Ottis taitaa katsoo "Jotain annettavaa"-leffaa??? Kerrassaan mainio... on ollut joskus pakko ostaa dvd:nä kun niin paljo tykkään leffasta! :D
 
Rominas, tuoltapa tilailin..

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1

Myös Mammaksilla David merkkisiä testejä: R-testi liuskat samaa herkkyyttä kuin Raskauskeijullakin 10 mIU/mL hcg..mutta liuska Ovistestit ovat 20mIU/LH!!

..olen neistä lukenut, jotta monella huonoja kokemuksia JUURI Mammaksin O-testeistä(liuska)..itse en ole Mammaksilta kertaakaan tilailut.

Tykkään kyllä Raskauskeijun O-testeistä-toimivat miulla moitteettomasti!! =)
..ja on miulla saman firman liuska R-testejähin, en vain ole plussaa niillä päässyt bongaamaan-vielä.. ;) ..niitä nyt tälle kierrolle jemmassa..

Haen sitten tarvittaessa lähemmä Pääsiästä, Apteekin oman tai CB:n digitaalisen R-testin:heart:
 
Jäärikselle-Nati nati!!:wave:..testaile tosiaan huomenna jos siltä tuntuupi..mie heti aamupäivällä konehella käyn kuikkimassa ;)


Ottis, siulla on kyllä nyt hyvät varusteet testailuun-Yes!!!:D

Kauniita unia siullehin!!:wave:
 
ON..simppaset tuli illasta talleteltua=) ..toivon, jotta ovat huippu kroolareita ja elelevät ainahin 3vrk;)..huomenna jos vielä jaksaisi varmistella, sitten vain jään ..toivomaan:heart:



KAIKILLE IHANIA UNOSIA!!!

 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

taavi166 (38)..............kp4/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp4/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp5/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp5/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp6/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp9/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp11/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp12/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp13/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp16/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp16/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp16/25-27........yk9.................2.
Iida-Karoliina (45)......kp19/23-26.......yk11...............5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp20/28............yk101.............4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp21/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp21/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp23/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp23/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp24/28-32.........yk?..................?
jääräpää.......................kp25/27-31........yk1..................3.
Little Bear (37)............kp26/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp28/28-33.........yk8.................1.
Mahdotontako (45)......kp29/29..............yk5..................1.yht.
Sariella09 (43).............kp39/40..............yk?.............5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Leena65 (44)...............kp43/25-27..........yk9........3./1.yht.


RKTT

Mahdotontako (45).........dpo15
Little Bear (37)...............dpo14
Terri (45)........................dpo11
Jääräpää (36).................dpo10
Iida-Karoliina (45).........dpo10
Mimmimamma (47)........dpo10
Happihyppy (39)............dpo7
Rominas (40)..................dpo5
Ottis (42)........................dpo2
ikiemo (45).....................dpo2
liiza (43).........................dpo2
mur-mur (44).................dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
ikiemo oviksesta ja sen hyvödyntämisestä onnittelut, nyt vaan rennosti RKTT!

LB hieno taulukko sinulla, harmi kuitenkin, kun lämmöt hiipivät alaspäin :/

Taavi no sinullahan on hyvin vielä testejä jemmassa :hug:

Ottis testien täydennytstä jo tehty, hyvä.

Jääris niin se on, että jännittää se testailu, kun toive on meillä kaikilla niin suuri. Isot peukutukset sinulle tälle päivälle ja muista, että voi näkyä vasta myöhemminkin.

Taikakuu
onnea uuteen kiertoon, milloin aloitat ovist testaillut?

Ihana ollaan kevätpäiväntasaus ohitettu, päivä on yötä pidempi =)
 
Voihan hitsin Pimpula... nukkumaan pitäisi mennä mutta pää käy vielä niin kierroksilla, että ei nukuta yhtään... :/

Jospa alkais Lostia tuijottaan vaikken sitä edes seurannut koskaan olekkaa... Heh, parempi sekin varmaan on pään tyhjentäjänä kuin kolmosen Televisa... :snotty:
 

Yhteistyössä