40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Rominas Taidankin muistaa sun perversios. Esikon plussasit David-merkkisellä testillä :). Niin sitä pitää, toi on oikea asenne :saint:. Ja kyllä, 'Jotain annettavaa' katsoin. Oli soppelin kevyt ja hauska sunnuntai-illalle ;).

Jääris Onnittelut pikkuhaamusesta + :heart:!
 
Huomenta!

jääräpää plussan vahvistusta!

Nyt taitaa mulla kohtapuoliin kai, toivottavasti, ehka tati tulla. Kamalat kivut aina vahan valia. Tyhma kysta :(

Mutta uusi viikko edessa ja uudet taistot! Eli ei kun nokka tuulta pain :)
Mukavaa maanantaita kaikille! :flower:
 
Little Bear Jospa se täti nyt sieltä tulisi, eikä sinnu enempää kiusaisi :/ ..toivon niin, koskapa et plussaan enää usko..miun siskolla oli vuotoa 16vrk yhtäjaksoisesti-ilmeisesti kystistä johtuvaa, puhjenneet siellä.. :(
..vaan toivon, jota siulle ei moista riesaa tule ja pääset pian uuteen yritykseen!! :wave:
 
Ottis
LB Kurja täti kun noin kauan vitkuttelee, jos ei plussasta toivoakaan ole :(, mutt täysillä tuulta päin! :hug:! Lupaa tädille pullakahvit jos tulee nyt heti ja nopeesti.

Liiza Taitaa sulla dpo2 olla, jos perjantaina ovisplussan sait. Mulla kurja toi Oili ku ilmottelee kyllä tulostaan, mutt ei sitten selvää merkkiä anna siitä milloin itse irtoaminen tapahtuu. Tuottoisaa RKTT-aikaa sulle!

Minäkin toivoin, ett olis TEP-päivä osunut aprillinpäivään, mutt menikin lankalauantaille :). Mutt torstaina saan jo testata :saint:.

Mur-mur Mä en muista millä plussasin, mutt apteekista sen testin hain. Olisiko ollut joku CB:n testi, yksittäispakattu ainakin oli. Varmaan jos paketin näkisin, muistaisin ;).
 
Pitäähän sitä sen verta olla "taikauskoinen"..vai, miksikä sitä sanoisi? ;) ..joka tapauksessa, miulla noita halppisliuskoja on 4kpl ja sitten haen sen Apteekin oman..juu ja vieläpä samasta apteekista! :D


..mukavat jomotukset tutuu alavatsalla:whistle: ja uskonkin-jos hyvin käy, munarakkulan puhkeavan illan/yön tuntien aikana..lämmöt vielä alhaalla 36.4C..
 
On mulla kansssa touhut :LOL: . Harmittelin kun ei testejä ollut muun merkkisiä mulla kuin ne sofit (paitsi kallis digi) ja kauppareissulla ostin pregentstickin S-kaupasta. Ongelmana oli se että miten saan aamupissasta vielä tänään testattua...no pisasin aamulla purkkiin ja annoin sen muhia siihen asti kun kotiuduttuani äskettäin dippasin r.testin siihen aamuiseen pissaan ja siihenkin tuli punainen haamu testiajan sisällä :D . Outoja tuntemuksia kohdun seudulla on jatkuvasti ja tänään sellaista nikotusta tai vähän niin kuin närästyksen poikasta ja väsyttäää ja hiukan hömelö olo. Ja kokoajan tekis mieli syödä :p . Mutta rinnoissa ei tunnu mitään...
 
Toivottavasti mun hormonit olis kuitenkin tarpeeksi tasaantuneet tuosta km:sta että kestäis uuden raskauden ettei menis heti taas kesken... Viimekuukautisethan olivat ihan oudot ja tässä kierrossa ollut outoa tiputtelua kahteen otteeseen... Niin että ei aavistustakaan missä kunnossa limakalvot ovat kun en siellä jälkitarkastuksessakaan ole käynyt (sairaalasta silloin kaavinnan yhteydessä sanoivat ettei tartte jälkitarkastusta tai hcg-mittausta yms.) Silloin kun lääkäriltä kysyin niin vastasi että yhdet kuukautiset piti odottaa mutta neuvolasta sanoivat että kahdet :whistle: mulla siis nyt ollut vain yhdet enkä tiedä mihin tuo kahdet perustuu.
 
Miusta tuo vaihteluväli on ollut aina: 1-3kk:t välissä ja sitten uusi yritys!:heart:

Vaikiaahan se on itse tietää, onko kroppa valmis uuteen raskauteen..toivotaan kovasti, että siellä kohdussa sopivan "muhea" limis jonne pikkiriikkinen pääsee tarttumaan lujasti!!

..pyydäppä sitä isäntää laittelemaan kamerasta konehelle ne siun kuvaset, saat sitten meille laiteltua..Ok=) ..voin kyllä yrittää neuvoa, miten Aijaa.comin kautta ne saat tänne-ainahin linkin..ei se ole vaikiaa, miekin alussa niin luulin ja nyt tämähin tumpelo jo osaa jotahin!! ;)
 
Ottis
Outo juttu, kun laittaa ton tekstin boldina, vaikkei ainakaan itsellä ole mitään ihmejuttuja näkyvissä.

Jääris Hienompi homma, ett toinenkin testi haamusta näyttää + :heart:.

Kiitos Mur-mur, mutt taidan sittenkin ottaa vähän pakkia ja jättää nyt torstaina testaamatta, kun sillonhan mulla vasta dpo5 eli ei kuitenkaan mitään näyttäis. Mutt jospa dpo10 testaisin eka kerran, taitaa mennä viikon päähän tiistaille :).



Rominas Liizan vois tonne RKTT-listalle laittaa ja dpo2, ettei pääse unohtumaan :).
 
Ottis
Missäpä kuuruilee Iida-Karoliina ja mimmimamma korkeine dpoineen ;)? Tahtoo tietää onko siellä testailtu vaiko ei? On niin tylsässä vaiheessa oma kierto, kun ei voi vielä jännätä, ett jännää väkistenkin muiden testailuja.
 
Wau Wau jääris ja onnea,sie oot kyl hyvä "kana" kun näin nopeaan rupesit hautomaan :D

ovis plussia taisi ottis ja mur-mur saanut ja simppojakin jo uiskentelemassa,hyvähyvä!!

Täällä täti pakkailee jo pois päin... ;)
 
Ottis
OD Hyvä, ett täti pakkailee jo kamojaan. Siitä se uusi kierto ja uudet kujeet alkaa. Ja eiku Oilia taas bongailemaan. Toisaalta pitäis näistä joutopäivistä nauttia, kun ei tarvitse minkäänlaista testiä dippailla, mutt on kyllä niin puuduttavan tylsää hommaa, ett oksat pois ja pala latvasta :(. Ku sitä osaiskin nauttia ihan vaan tästä pelkästä olosta ja elosta.
 
Ottis
OD Multa sais myös näitä kuumeilupiuhoja vähän löysätä. Varsinkin näin iltapäivisin, kun olen yksin kotona, en osaa muuta tehdäkään. Mutt antaas olla, kun kevät viimein koittaa ja pihatyöt kutsuu, niin elämä kummasti kirkastuu taas, kun saa olla ulkona sydämensä kyllyydestä ja puuhailla pihatöissä :saint:. Toivossa on hyvä elää ;).
 

Yhteistyössä