40+ "So what"!! (vol.9) =)

Mahdotontako hyvä, että täti on ymmärtänyt pysyä poissa d =) b peukutkset jotta pysyykin 9 kk.

Liiza mukavaa rktt aikaa. Kiva, kun teitä on monta noilla pienillä rktt päivillä on hyvä +++++ suoran tulla, plop, plop, plop.....

Rominas paranemista!!

LB kiitos. Lohtu ruoka on hyvä täti pettymyksen tainnutus keino.

Ottis hienoa, että peukuttat minulle tosissan ja ilmoittelen sitten lähempän h hetkeä, jollon kaikki apu tarvitaan, jotta selviäisi palluka sulatuksesta ja sitten kohtuun. Teillä on sitten ne hetket, kun ei voi kuin odottaa niitä isompia päiviä testailua varten dpo 5 ei vielä tosiaan kannata vielä testata.
 
Ottis ymmärtäisit sie, miten saisin tuon alempana olevan tickersin ittelleni kopsattua(tai siihen omat tietoni?)..se olisi siitä kiva, kun laskeepi sitten noita dpo päiviä etiäpäin-lähemmä odoteltua testauspäivää!!:wave:

http://www.countdowntopregnancy.com/tickers/
 
Ottis
Mur-mur Otin se ylimmän Cycle Tracker/DPO/Symptoms tickerin ja sit klikkasin Create your ticker, valitsin vasemmalta minkälaisen haluan ja yläoikealla onkin sit paikka, josta valita viimeisimpien menkkojen alkamispäivä. Sit linkin valitsin kohdasta BBcode tänne. Toihan on metka kun näyttää ekat oireetkin jo. Mäpäs käytän tuota myös :). Kaunis ajatus olisi, ett tickeri vois jatkaa elämäänsä sitten kun raskaus todettu :saint:.
 
Ottis
Mahdotontako Hienoa, ett täti pysytellyt poissa.Toivottavasti pysyttelee vastasin ja noin vuoden :). Onnea matkaan ja plussatuulta + :heart:!

Rominas Minä arvaan, ettet sinä kovin pitkään malttais olla dippailematta, mutt just mur-murin linkittämältä sivustolta jatkoin lukemista ja siel kerrottiin, ett dpo8 tehdyistä testeistä yli 70% antaa virheellisen negan vastaukseksi eli ei näkyis vielä vaikk olisitkin raskaana. Malta tonne dpo10:iin asti niinku mur-mur ja minäkin ;).

Oivikki Kiva :), mä teenkin peukutuksia etukäteen niin paljon, ett on sitten mitä ilmoille pläjäyttää, kun se hetki tulee :heart:.

Jääräpää Kauniita unosia! Raskaana ollessa pitääkin nukkua, ett jaksaa sit pikkusen kanssa ;).
 
Ottis
mur-mur Mites tossa noin kävi? Ooops! Nyt vasta hokasin, ett mullakin laski automaattisesti yhden päivän myöhemmäksi oviksen. Olin vaan jo niin oppinut ajatukseen, ett mulla Oili kävi lauantaina, ett meni ihan täydestä. Laskee näemmä oviksen olevan aina kp14, voisko olla näin?

Muutitko siitä alempaa cycle lenght-kohtaan kierron oletetun pituuden siitä oletusarvoisesta 28:sta? Sulla sen pitäisi olla nyt kai 25 jos ovis kp 10.
 
Hymynaamaa tuonnehin äskeiseen viestiini laittelin..vaan EI hymyilytä yhtään.. :ashamed:

..varmistukset jäi sitten tältä iltaa..mie en kohta jaksa tuota miestä..mie kovasti silittelin ja hieroskelinhin, kaikista..no, paikoistahin:whistle: ja EI, niin EI..haukotteli vaan kovasti..kysyinhin suoraan että "oisiko lemmekkäät leikit mitenkään mahdollista"?

..silitteli vaan miun poskea ja naurahti..V**TU en paremmin sano..EI paljoa silittelyt auta jos simoja olen vailla!!..olisi voitu edes YRITTÄÄ..ja tiesi kyllä mikä on taas homman nimi ja kuinka tärkiää..niin armoton kenkutus, ettette uskokkaan nyt.. :kieh:
 
Ottis
Mur-mur Ei niillä varmisteluilla ole niin hirveästi väliä. Kyllä ne simppaset pitää sisään ennen Oilia saada, uskon mä. Minä en itte (toisena) ovispäiväkään viittinyt alkaa ruinata, vaikka tiedän kyllä, ett olisin piliä saanut, mutt kun mies oli kuppia ottanut, olisi se ollut yhtä tyhjän kanssa.

Mutt älä välttämättä mua usko, sillä minä uskon, ett munis elää irtoamisen jälkeen vain 12h ja jos mulla esim. oli lauantai-aamusta ovis, ei oltas enää mitenkään ehditty ajoissa jörniä ku anoppiki oli täällä.
 
Miekin täällä laskeskelin, jotta viimeiksi siimahäntäiset tallettelin sunnuntaina n. 23.30..ja jos munarakkula puhkesi maanantaina n. 18.00..jää tuolle välille n. 19h..jospa simppaset olisivat jakselleet..toivoa vain sopii..tämä on saakutti AINA tällaista säätämistä ja vääntämistä.. :(
 
Ottis, Rominas oli vaan tänään ne oikiat limat(kerrankin) joilloin simppaset hyvin pääsee uimaan ja KN sopivan alhaalla ja auki..olisi ollunna aikaa vielä hyvin simojen kroolata sinne munasolun perään-siittä kun vain se n. 4h aikaa kun lähti matkaamaan..
 
Ei onnaa meillä:( mies heräilee klo 05.00 ja ON kuin haamu aina aamuisin..aina vaan väsy, ollut tällaista koko talven:ashamed:

..ja silloin kun on pirteä pupuiluun, EI ole ainahaan tarvetta talletuksiin..alkaa jo todella mietityttämään, että mitenhän on.. :/ ..voisiko olla peräti taktikointia..
 
Muakin on kyllä nyt ihmettänyt, että mies kovin innokas olis ollut oilin jälkeenkin talletuksiin...mutta ajattelin, että jospa se on tulos etten oilin aikaan ahdistellut ja ollut hyökkäävä... Mutta ihan suomeksi; paskan vertaa kiinnosta seksilöinen, jos ei tulosta tuu. Ja ei se naurata miestäkään kun 9kk päästä ei nyyttiä näy... Julmaa kieltä mutta parempaankaa pysty.

 

Yhteistyössä