40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Tässäpä täytyy nyt alkaa testailuaan ihan aikatauluttamaan, ett ehtii taas kaikki testit kuluttaa, eli tiistaina Dpo10 erittäin herkkä testi (10mIU/ml), samoin ke-to (dpo11-12), herkkä testi (20mIU/ml) pe-la (dpo13-14) ja jos plussaa tietenkin haaskaillaan digitaalisia ennen TEP-päivää, ett osais vähän hahmottaa milloin se Oili käväskään kylässä ja sit soppelisti TEP-päivän jälkeen ;).
 
Ottis ja mur-mur: Voi kökkö, siis vaan kannattaa odotella tuonne yli kymppiin? Ja pöh! :headwall: :headwall:

Ottis: Hienoa aikataulutusta!! :D Mulla vain yksi r-testi joten ongelmana on, että milloin sen käytän... :LOL: :LOL: siis jos en hanki lisää testejä kaappiin homehtuun.. :D
 
Ottis
Juu, näin se on Rominas, mutt onhan tuolla Dpo4 jo saatu plussaa :). Heh, en kyllä ihan heti usko tuota, mutt niin tuolla lukikin, ett ennen Dpo6-12 tehdyistä testeistä, jos plussan saa, on todennäköisempää se, ett on päivät laskettu väärin kuin oikea plussa. Dpo4 on yksi testi antanut haamusen (5.3% kaikista tehdyistä testeistä ), Dpo5 -->6.8% eli kyllä sen plussan näemmä voi saada, mutt todennäköisempää on, ettei saa :ashamed:. Dpo6-->11.5%, Dpo7-->10.9%, Dpo8-->17.6%, Dpo9-->28.1%, Dpo10-->27.7%, Dpo11-->28% (25% heikko positiivinen,15.8% positiivinen), Dpo12-->18.1% (26.8% heikko positiivinen, 23.6% positiivinen). Voisi siis olettaa, että Dpo12 tehdyt testit näyttää jo mieluummin plussaa kuin heikkoa plussaa tai haamua. Dpo11 on jo siinä rajalla, ett 28% näyttää heikkoa plussaa ja 25% selkeätä plussaa.
 
Ottis
Rominas Hyvä ku muistutit, mittailenpa lämmön minäkin ihan koht'sillään, kun käyn pisulla ensin :). Hanki vaan lisää testejä, niin ei tarvi pihtailla niiden kanssa. Tiedä tuota milloin sulla testailuvimma iskee ja silloin on kamala olo, jos ei olekaan mitään dipattavaa :/ .
 
Ottis
Mur-mur Nyt joudun kyllä korjaamaan eli toi tilasto näyttää olevan laadittu niin, että dpo10 tehdyistä testeistä 157 on antanut haamusen, heikon positiivisen 107 kappaletta ja 56 kappaletta positiivisen ja vahvan positiivisen 14 kappaletta. Huh, ihan tässä posket kuumottaa, kun on pitänyt taulukkoa tuijotella :ashamed:.
 
Ottis
ON Lämpö tasan 37 eli tähän on kai tyytyminen :ashamed:. Asiasta kolmanteen, mulla on jo kahtena iltana ollut melkosta falskauksen tunnetta, aivan niinkuin jotain valuisi (valkovuoto?), mutt paljoa mitään ei kuitenkaan pikkareihin tule.
 
Ottis
Jääris Ton tilaston mukaan siellä on very faint positive, joka me vapaasti tulkittiin haamuseksi eli erittäin heikko (hämärä, himmeä ) positiivinen, ja faint positive, jonka minä vapaasti tulkitsin heikoksi (hämärä, himmeä ) positiiviseksi. Standard positive sit lienee vakioplussa :LOL: eli ei jätä epäilyksiä onko plussa vai ei ja strong positive kai jo niin, ett testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva.

Mitä minä haamusista mitään ymmärrän, niin niissä ei esim. viivan rajat ole selkeitä, kun voisin taas ton heikon positiivisen tulkita niin, että viiva kyllä näkyy, mutt ei yhtä voimakkaana väriltään tai selkeänä kuin kontrolliviiva. Ääh, plääh, kaikki tulkitkoon testinsä ihan miten lystää ja tietty hyvä jos niistä tänne kuvia siirtelis, niin saisi vähän tulkinta-apua :).
 
Noissa mun testeissä on kyllä viivoissa selvät ääriviivat että olisivatko heikkoja positiivisia sitten eivätkä haamuja...tai sittten on toiveajatteluani :D . Että selvästi näkee että on punainen testiviiva mut hyvin hailukka...
Huh taas palasin ihmettelemään näitä omia tuloksiani vaikka olin päättänyt rauhoittua ja olla ajattelematta asiaa. Eli nyt yritän keksiä jotain muuta tekemistä kuin mietiskellä näitä B) . Hmmm kai tässä sitten tarttis siivota ja muuta huushollihommaa tehdä pläääh! Kurkku on vähän kipeenä!
 
Mut ähäkutti en mennyt vieläkään siivoamaan :LOL: ;) kun katselin että on niin monet nyt RKTT listalla että tulee jännät paikat monelle kohta!! Ihanaa!!! Sitä odotellessa =) !! TOTT-päivänä on varmaan monilla testit kädessä eiks je!!?! :p
 
Ottis
Jääräpää Minäkin täällä itsekseni mietin tuota heikkoa positiivista, ett se varmaankin sellainen on, ett sen selvästi näkee, mutt on vain kontrolliviiva hailumpi eikä siinä pitäis enää olla ns. tulkinnanvaraisuutta. Uskon, että sinä voit olla ihan levollisella mielellä plussasi suhteen. Heh! Minä paraskin sanoja, olisin varmaan ihan täpinöissäni sun housuissasi :LOL:.

Ton mur-murin linkittämän taulukon mukaan kuitenkin 25% Dpo11 tehdyistä testeistä näyttää heikkoa positiivista. Se on melko paljon. Ihan olet normaali ;). Kaikki testithän noista on raskaana olleiden tekemiä.
 
Ottis
Hyvä mur-mur!! Tulisko pojasta sitten Usko jos näin kävisi, ett silloin plussa tulisi ;)? Jees, samoilla asteilla mennään, mulla vaan otti tovin ennenkuin alkoi nousta lämmöt :ashamed:.
 
Mullakin on kokemusta tuosta miehen pihtaamisesta. Mutta täytyy tunnustaa, että välillä oli itselläkin oviksen aikoihin tunne, että ei vaan jaksa enää - vallankin kun tulosta ei syntynyt. Seksi muuttui toisinaan pakkosyötöksi eli himoja ei ollut kummallakaan, vaan silti piti höylätä (kyllä, sitä se välillä oli!). Reilun vuoden luomuyrittämisen jälkeen hankin ovistestejä yhen paketin. En hankkinut sitä ennen, koska tunsin sen muutenkin selvästi ja luotin vaan luomuun. No, lopulta mentiin lääkäriin ja Clomit, joita jaksoin nauttia kolme kk ja sitten ei enää pää kestänyt pakkovauvantekoa. Aikaa ehkäisyn lopettamsiesta oli kulunut liki 2 vuotta ja seksielämä oli pas***. Se oli muuttunut todella ilottomaksi ja pettymys toisensa perään kuukaudesta toiseen söi naista.

Lopulta viime vuoden lokakuussa päätin, että tää oli nyt tässä. Jos ei kerran vauvaa suoda, niin ei sitten. Päätin olla laittamatta kalenteriin mitään ylös, en testaillut enkä hakenut uutta clomiressua.

Kuinkas sitten kävikään!? Seksiin palasi ilo, stressi väistyi ja tammikuussa plussa.

Nyt kun muistelen, niin aloin vissiin liialla "tieteellisyydellä" lisääntymispuuhiin. Tarkkailin kehoani, onko jomotusta vai eikö ole, miten on kierron laita, missä vaiheessa on hyvä harrastaa seksiä. Välillä oli päiviä, että tuntui kuin olisin pakahtunut vauvan haluamishaaveisiin. Tuulimunan jälkeen - vuosi sitten - tämä kaikki vain paheni. Vauvasta tuli pakkomielle.

Toivottelen teille kaikille haaveilijoille iloa ja onnea makuukamariin! Voi se niille miehillekin tulla ajatus, että ovat vain siitossonneja, joita me ahnaat naiset haluamme vain siksi, että hedelmöittyisimme. Näin oma mieheni joskus sanoi: " Välillä musta tuntuu, että mä olen sulle vain siittäjä."
 
Ottis
Mur-mur Juu, plussaputkeen me uskotaan jok'ikinen. Joulun aikaan on sit synnytyssuma ;).

tete-a-tete Varmasti miehen jossain vaiheessa ajattelevatkin, ett siitossonneja vain ovat. Varsinkin jos me naiset sit muina päivinä pihtaillaan. Minä en yleensä ole pihtailuun sortunut, mutt kyllä tässä pari viikkoa sitten ei-ovisaikaan otti kovilta, ett miehelle jalat levitin ja kun hänellä krapula oli eikä oikein mitään tapahtunut, loppui sekin lysti lyhyeen. Mies sen aika lunkisti kuitenkin otti, varmaankin siksi, kun minä kuitenkin olen meillä nykyään se, joka aloitteen tekee, enkä todellakaan ole pihtaillut. Vaikka oli meilläkin ennen kesällistä plussaa, ett minä olin jo toivosta ja aktiiviyrittämisestäkin luopunut ja suunnilleen sekunteja laskeskelin miehen jyystäessä päällä, kun se ylläripylläri plussa sitten tulikin. Luulin oviksen jo menneen ja silti pientä toivoa elättelin, ett jospa se sittenkin olisi siirtynyt, niinkuin sitten olikin. Eli kyllä se ajatus ja toive vauvasta silti mielessä kyti, vaikka koki, ettei toivoa enää olekaan.

Jonkin sortin 'hullu' pitää ihmisen kuitenkin olla, kun minäkin nyt taas jo uskon, että olen raskaana :). Päivällä kohdun seutuvilla vähän nippailuja tunsin ja vaikka ne olisivat tosiasiassa pikkasia ruoansulatusvaivoja olleet, niin tietty mä ne kiinnittymiseen liitän :LOL:.
 
tet-a-tete tottahan sinä turiset. =)

Vaan se ottaa silti niiiiiiin päähän kun kohdille saattuu-meinaa kun tartteisin sitä "siitos sonnia" ja vaavin siemeniä ja EI saa..ei mahda mitään, että alkaa korvista höyry nousta!!!:eek: ..vauvatoive kun ON todella kova ja uusi yrittäminen siirtyy aina kuukaudella jos siemennökset menee mönkään :( ..

Miusta ja monen muunhin naisen mielestä, miehet eivät kuitenkaan ajattele tuosta sexistä/yhdyntä tarpeesta, niin kuin naiset..

Naisella tunteet tosi paljon mukana ja siksi monasti se ei kiinnosta jos esim. lapsi sairas tai muuten vaan huolia&murheita..miehillä taas useasti riittää kun saapi paineet vain purettua-"pussista". Eihän tämä tosin kaikkiin miehiin päde, suurinpaan osaan kuitenkin.

Voin muuten sanoa että meillä on niin päin, jotta lemmiskelyä on ollut enempi tämän kuumeilun myötä!!..ja en esim. miehelle mainitse ovulaatiosta ja tarpeellisuudesta "käyttää" häntä hieman-osoitan halukkuuteni muuten. ;)

Ihana kun tärpi siulla käynyt ja niillä muillahin, jotka jättäneet turhan "kuumeilun" stressaamisineen!! :) :heart:

..vaikka..aina ei auta sekään ja kun kello se vaan raksuttaa-hätähän siinä helposti naiselle tulee ..
 

Yhteistyössä