40+ "So what"!! (vol.9) =)

Vihdoin tänään sain sen Maca jauheen..miusta pahan hajuista&makuistahin :x ..vaan syötyä tulee ja vaikutuksia jo innolla odottelen-on nimittäin niiiiiiin veti poijjes taas ollunna..jospa Andien ihme jauhe auttaisi =)
 
Mahdotontako [b :hug:
[/b]Mur mur sinulle Maca-herkku vinkki. Minä sekoitan sen annokseni turkkilaiseen jogurttiin ja sekaan vielä pilkon banskua ja oiken herkkua on. Haju kyllä on kammottava ja makukin jos paljaalta menee maistamaan. :x
 
MS Juuuuh niin on, karsean makuista :$..eka satsin otin veteen sekoiteltuna ja kyllä en juuri hengitellyt kun äkkiä sen kiduksiini kuraisin :eek: ..ajattelin, että jos vaniljajoghurtiin vaikka sekoitteleisi huomenna kun sitä jääkaapissa..Kiitti vinkistä:p
 
Ottis
MS ja mur-mur Macan makuun tottuu ja sitä oppii suorastaan kaipaamaan. Mä sekoitan sen Gefilus herajuomaan ja siinä sen makua ei edes maista, jos malttaa sekoittaa kunnolla.

Kirjoitteliko täällä joku siitä Rakkaustesti-kirjasta? Kertonee kovasta yrityksestä saada vauvaa aikaiseksi, keskenmenoista ja miten tämä kaikki on vaikuttanut parisuhteeseen. Sen tänään BookPlussalta tilasin, kun sieltä tuli mainos ja sattumoisin muistin, ett sitä kirjaa olen kaipaillut luettavakseni.

ON Tänä iltana muhun iski sellainen rupsutauti, ett oksat pois ja palat latvasta. Turvetta ja timantteja kattelin lattialla istuskellen ja miehen polviin nojaten ja ihmettelin, ettei mies ala valitella hajusta ku jatkuvasti tuli tuhnuja niin, ett ihteäki hirvitti. Mies kuulema tottunut p:n hajuun ja väitti mun viime yönäkin rupsutelleen :ashamed:.
 
Ottis
Tässä ote kirjan 'tuoteselosteesta' ;).
"Olin nainen parhaassa iässä. Halusin kaiken: rakkautta, ystäviä, haasteellisen työn, aikaa matkustella.Ja lapsen - mikä osoittautuikin melkoiseksi ongelmaksi. Ensin en tullut raskaaksi, sitten sainkeskenmenon toisensa perään samaan aikaan kun kaikki muut naiset tuntuivat kävelevän maha pystyssä. Olin valmis tekemään lähes mitä tahansa tullakseni raskaaksi, mutta kaikki oli turhaa. Olisiko minun pitänyt myöntää epäonnistuneeni? Vai jatkaa yrittämistä? Elämäni ainoaksi sisällöksi oli tullut lapsen saaminen, kunnes dramaattinen käänne katkaisee kierteen."

Rakkaustesti on hollantilaisen kustannustoimittaja Judith Uyterlinden (s. 1962) suorasanainen tilitys lapsettomuudesta, sen aiheuttamasta surusta ja mahdittomuuden tunteesta, kateudesta muita raskaana olevia kohtaan ja puolison menettäminen pelosta. Luovuttuaan haaveesta saada biologisesti oma lapsi hän adoptoi miehensä kanssa kaksi lasta Etelä-Afrikasta.
 
Jääris jee, hienoa, että edelleen on hento plussa tikuissa! Toivottavasti vahvistuu, kun jatkat testailuja. =)

Mur-Mur maca on aika vahvan tuoksunen, mutta tuollaiseen happameem sekoitettuan toimiin ihan ok ja ei kannata liikaa laittaa.

Mahdotontako onnea uuteen kiertoon.

LB tsemppiä sen tädin odotteluun.

Ottis mielenkiintoinen kirja.

Minä täällä palelen toivottavasti en tule kipeäksi :|
 
Ottis miun mies tottunut miun piarun hajuiseen :D ..ei juurikaan noteeraa:whistle:
..lueppa kirja ja kehu mulle,;) niin mie sen lainaan kirjastosta:wave:

Hyvin on sellainen maltainen, tuo Macan maku/tuoksu..normisti tykkään maltaisesta mutta nyt tökkii..mie sen sekoittelin juguun ja yökki pääsi..pakko vain sekoitella vaikka grape mehuun ja sitten kulaista pika pikaa:p..ei minnuu haittaa, noita pahan makuisia ennenkin tullut juotua.

..nyt kattelemaan nelosen dokumenttia siittä 8 raajaisesta tytöstä-nyt jo 4 raajainen kun leikattiin 4..aika hurjan näköinen oli silloin :eek: 4 muuta raajaa oli loiskaksosen..
 
Mur-Mur juu villasukat on jalassa. Harmi, että en huomannut, että tulee tuo dokkari, katson nyt sen lopun. Juuri noin kannattaa tehdä johonkin nesteeseen laittaa ja kurkusta alas, jos maku on paha.

Hyvä yötä kaikille! Ja plussa säteitä ja sadetta +++++++
 
Ottis
Oivikki Pikaista paranemista :flower:!

Minä tästä myös hipsin hampaitten pesulle ja majoitun olkkarin sohvalle haisuineni ensin lueskelemaan ja sit nukkuun. Mä ton dokkarin olen joskus aiemmin kattonutkin. Kauniita unosia kaikille! :wave: :wave: :wave:
 
Huomenta!
Oivikki alapas nyt sairastu! lamminta juomaa ja lamminta paalle :)

murmur ja ottis teille paljon plussa onnea lahettelen! :flower:

Ja muille myos nimelta mainitsematta!

PAIVITTAJA nyt ois mulla kp 1
Eilen alkoi oikea vuoto illalla mutta lasken nyt tasta paivasta alkaneeksi. katotaan kuinka tama kierto menee. Taytyy sanoa etta mielialat on koko touhun osalta nyt aika matalalla, ja valilla siintaa ajatus jopa koko homman jattamisesta. Mutta luultavasti mieli muuttuu tuossa oviksen aikaan...

En mene viela nyt laakarille, mulla on tunne etta se kysta on viela tuolla ja mitaan hedelmoityshoitoja ei voida vielakaan alottaa. Katotaan ens kuussa.

Mukavaa paivaa kaikille ja paljon niita plussa sateita kaikille!!! =) :flower:
 
Tein tänään digir.testin jossa ei viikkonäyttöä ja tosi nopeesti näyttöön tuli: raskaana gravid :D Sitten avasin sen testin vielä :LOL: ja kyllä siellä selkeet kaksi viivaa oli mutta testiviiva ei vielä ollut yhtä vahva kuin kontrolli.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Little Bear (37)............kp1/23-24........y.n.2v.............1.
Mahdotontako (45)......kp3/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp6/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp6/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp7/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp7/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp8/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp11/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp13/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp14/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp15/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp18/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp18/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp18/25-27........yk9.................2.
Iida-Karoliina (45)......kp21/23-26.......yk11...............5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp22/28............yk101.............4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp23/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp23/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp25/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp25/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp26/28-32.........yk?..................?
jääräpää.......................kp27/27-31........yk1..................3.
nillanilla (42)...............kp30/28-33.........yk8.................1.
Sariella09 (43).............kp41/40..............yk?.............5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Leena65 (44)...............kp45/25-27..........yk9........3./1.yht.


RKTT

Terri (45)........................dpo13
Jääräpää (36).................dpo12 (+ testattu 24.3.2010)
Iida-Karoliina (45).........dpo12
Mimmimamma (47)........dpo12
Happihyppy (39)............dpo9
Rominas (40)..................dpo7
Ottis (42)........................dpo4
ikiemo (45).....................dpo4
liiza (43).........................dpo4
mur-mur (44).................dpo2
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
Little Bear ikävä tuo täti:hug:..vaan hyvä että alkoi vuoto vihdoin, ei tarvinnut enää kärvistellä. Toivon kystien kutistuvan pois poikkeen!!

Nuo tunteet ovat ihan luonnollisia, niittä miekin käyn läpi enämpi ja vähempi kuukausittain:ashamed: ..aina se mieli sitten kuiteskin paranee hiljaksiin lähestyttäessä ovista :)

..mukavaa mieltä siulle loppupäiväksi
 
Mie pöhkö täällä tein tällaisen suunnitelman..

Testailen herkillä r-liuskatesteillä(niittä 3kpl jäljellä..) dpo8-10..ja seuraavan kerran sitten dpo12 apteekin omalla testillä =)
..ei kestä pää muuten odotella, päivät mataa niin hitaaaastiiiiii:headwall:..

..tiedän kyllä, että dpo8 on i-han ä-lyn pie-ni % näkyä edes sitä, heikoista heikointa haamusta-mikäli tärppi käynyt..siltikin tämä testaa..

..niin, miehän voin silloin testailla jo sunnuntaina .. ;)
 

Yhteistyössä