40+ "So what"!! (vol.9) =)

Kiitos kovasti kaikille onnittelijoille :flower: :heart: ! Tuntuu epätodelliselta olla nyt itse onniteltavana :D ...mutta ihanalta! Toivotaan että tällä kerralla onnistaisi paremmin!

Mimmimamma mulla ei ole kokemusta apteekin omasta mutta kyselin sitä apteekissa muutama päivä sitten ja farmaseutti sanoi että sillä voisi testata vasta sitten kun kuukautisten pitäisi alkaa ja niinpä jätin ko. testin apteekkiin. Onko sulla vielä sitä saman merkkkistä testiä jolla testasit sen haamun? Kannattaa kokeilla niillä!
 
Tuolta tilailin mie ja on saman valmistajan kuin tuossa aiemmassa laittamassani, vaikka kuvassa etiketti toisenlainen..taisi olla huokein hinta 300g pussille mitä löysin-postarit vain 4.90e!

https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/6751/CocoVi-Maca-jauhe


Ikävä täti siut yllätti, ISO halitus:hug:..nyt vain Macaa nauttimaan ja tiedä vaikka alkaa ne munasarjat superisti folikkeleita tuottamaan ja yksi, juuri SE oikea hedelmöityy:heart:
 
Jääris, luin jostain(valmistan sivustoilta /tai valm.siv. linkin joku laitellut)..

Että apteekin oma on sillä tapaa.."tehty"-en muista sitä oikiaa sanaa..jotta näyttää raskauden jopa JO dpo10 :wave:

..vaan sehän on tietty ihan henk.koht. miten hcg nouseepi..miulla näytti "puoli vahvan" viivan dpo13..uskon, jotta olisi näyttänyt varmasti haamua jo dpo10.. :)
 
Kiitos myötä eläjille ja maca jauhe tiedoista myös..
Tein apteekin oman r-testin aamulla ja oli nega..Haamun testasin 8 dpo..
Outo kierto oli kyllä, sitä pikku vuotoa tuli siis silloin 6dpo ja haamu 8dpo ( raskaus keijun testi) ja pientä ruskeahkoa vuotoa sitten tähän päivään asti, tosi vähäistä.
Pitää vain nyt uuteen kiertoon ponnistaa taasen..ja jos sen maca jauheen tilaan nyt..
 
ja mielestäni vaikka dpo olisi 11 niin aika aikaisessa tuo apteekin oma näyttäisi plussaa.
Edellisen kierron kunnon plussan sain kp 26. Oviksesta en muista mikä dpo. Ehkä pitää kelata edelliseen ketjuun.

Kyllä ne rfsun testit, jotain lupaa (eilen). Eilen apteekissa ei ollut, kun digitaalinen cb ja apteekin oma. Ei ensimmäistä 10 :in hcg testiä. :headwall: :headwall:

Ps. Eilenhän mä ne testit tein :headwall: :headwall: Eikä tänään....Niin se aika kuluu....Tänään oli tosi tiukka työpäivä, eikä testiä ole keretty miettimään....

Niin jääris ei minullekaan suositeltu tuota apteekin omaa, vaan digitaalisia ja predictor earlyä. Kuulema se apteekin oma näyttää vasta myöhemmin tuloksen, samana päivänä kun kuukautisten tulisi alkaa. Ne muut jopa 4 päivää ennen kuukautisten alkamista.


IK kannattaa tsekata tuo vuoto, vielä uudemman kerran tekemällä raskaustestin. Voi olla kiinnitymisvuoto tai joku muu vuoto, eikä vielä kannata pyyhettä heittää kehään kp 20. Minulla siis tulossa lyhyt kierto ja nyt meneillään kp 22 :headwall: eli koska ovis tikut näyttivät plussaa sinulle??
 
Ottis
I-K Minä olen tilannut macaa Hyvinvoinnin tavaratalosta (-ko se oli?). Pahoittelut tädin tulosta :hug: ja paljon paljon parempaa onnea tähän jo alkaneeseen kiertoon.

Mimmimamma Toivottavasti nega vielä plussaksi muuttuu. Jos se dpo6:n haamu haamuksi jäi, on varmaan solumöykkynen yrittänyt kiinnittyä. Jäämme kanssani jännäämään miten käy :ashamed:.

Kiitos Rominas ja mur-mur hyvistä saunatoivotuksista. Kiva oli saunoa ja rauhassa löylytellä. Ihan kurjalta tuntui kotiin lähteä, kun jäi mökki niin lämpimäksi, mutt huomennapa sinne on sitä mukavempi mennä :).
 
mimmimamma no huh huh! Luulis pääkaupungissa olevan hyvä valikoima testejä. Minähän se täällä maalla asustelen (Pirkanmaa) että maalaisapteekeista ei oikein muuta voi odottaa kuin välttävää valikoimaa. Meidän paikallisessa apteekissa ei ollut aikaisemmin edes digiä mut kyselin syksyllä sen perään ja ovat näköjään liittäneet valikoimiinsa.
 
siis aiemmin ollut, mutta nyt tarjonta tyrehtynyt Helsingissä... kaikki super 10 testit viety muualle ?? maaseudulle ??? :headwall: :headwall:

tilasin äsken kotitestit ja huomasin että ilman alvia tulee tilaukset Maarianhaminan kautta, vaikka osa toimipisteistä Tampereella....

Eli 1 ? per testi verrattuna 7.00 ? per testi... tässähän rikastuu :) 70 ?= 10 ?
60 ? voittoa :)

Kiitos ottis ihanasta solumöykky viestistäsi :) näin tänään ihanan solumöykyn...nykyään 2v tytön yhdessä autossa työpaikan parkkiksella. Aivan ihanan hymyn loi aurinkolasipäinen pikku tyttö minuun ja kirkasti työpäiväni päätöksen. Samalla tavalla tuo solumöykky viesti loi valoa päivääni. Kiitos.
 
Nyt jauhe tilattu, tilasin samalla Ladyvita mammaa, kun lopussa alkaa olla..Kätevää on tämä netistä tilaileminen.. =)
Pitää sekata vielä, nyt en ole kovin runsaasti vuotanut, yleensä tamppoonin saa vaihtaa joka 3 tunti vähintään ja nyt vasta toinen kierrossa tänään, vaiko kolmas mutta ei täysiä kun läheskään kun vaihdon olen tehnyt..
Outo juttu.
Peukutan sata paljon mimmimamma sinun plussan puolesta, viivan vahvistumista toivon =)
 
mimimamma tilailitkos siis Halpatesti.fi firmalta?..siellähän esim. 1 liuskatesti maksaa 3e ja Ruottin puolelta tilailtuna vajaata 1.55e =)

..ja digitaalinen raskaustesti 12e ja Ruottin puolelta 9.18e..kannattaapi tilailla ennemmin tuolta jos tarvetta:wave:
 
Onko teille ladyvita mama sopinut hyvin?? Minä yhdistin ladyvitat kauheisiin mahaväänteisiin tuossa kuukausi sitten ja kyse oli siis todella karmeista kivuista suolistossa tai jossain siellä. Siinähän on sitä rautaa ja saattaa olla että se on sellaista mikä ei mulle sovi kun retafer esim. ei käy mulle vaan kovettaa mahan ihan kauheeksi mutta obsidan sopii eli nyt olen syönyt multivitaa (tavallista) ja obsidania ja joskus välillä sitä ladyvita mamaa.
 
Taavi pikaista paranemista lapsille mahataudista! Onnea oviksen metsätykseen, ihanan kuvan oli joku löytänytkin.

LB :( tädistä. Eiköhän se mieliala vähitellen kohen kuitenkin, mistä päättelet, että ei ole kysta kuivunut kokoon?

Ottis olet siis raskaana kunnes toisin todistetaan ja oireetkin hyvät ( et tarvitse vielä testiä sitä tietääsesi )

Iida-K no jopa tuli täti aikaisin :( . Parempaa onnea ensi kiertoon!

ON flunssa kolkutta ovella, mutta toivottavati en kuitenkaan sairastu ihan kunnolla.
 

Yhteistyössä