40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
LB Hyvä, että se täti viimein tuli, koska tosissaan oli tuloillaan. Ihan normaalia, ett mieliala maissa tuossa kierron vaiheessa, mutt voin melko varmaksi luvata, ett olo paranee ja toivo viriää, kun ovis taas lähestyy. Sitä odotellessa sulle tsemppiä ihan hirmusesti ja :hug:.

Jääris Aivan mahtavaa, ihanaa, ett viimein sait itsellesi todistettua, ett oikea plussa sulla siellä jo on ja masuasukki kovasti tarrautunut kiinni. Onnea Onnea Onnea! Tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikenlaista kivaa paljon :heart:!

Mur-mur Vakuuttavan kuuloinen suunnitelma sinulla :). Niin minäkin jossain vaiheessa laskeskelin, ett voisin aloittaa testaamisen dpo8 ja mulla se osuisi sunnuntaille, eikös vaan? Sulla sunnuntaina vasta dpo6. En sillä tätä kirijuuttele, ettet silloin saisi testailla, mutt omia päiviäni vain tässä ihmettelen. Jotenkin niin tuskastuttavan hitaasti aika nyt mataa :ashamed:.

Taavi166 Hyvä, hyvä!! Siitä vaan Oilia dippailemaan ;).

Rominas Sulla huomenaamuan dpo8, saat sä testailla TOTT-päivän kunniaksi, mutt oikeestikin noin varhaisessa vaiheessa kannattaa säästää testaaminen aamupisuun, vaikka olis kuin vaikea malttaa mielensä. HUOM :attn:, minä harkitsin dippaamista jo nyt vaikka vasta dpo4 ja ip. Onneksi kävin päivällä kuitenkin töissä pisulla, ettei ollut minkäänlaisia mahiksia :LOL:.
 
Ottis
mur-mur Ymmärrän tunteen, niin minäkin täällä kärvistelen,ett eikö tosiaankaan voisi minkäänlaista testiä tehdä. Huomenna lähden yksin mökille vapaailtaa viettämään, kun mulla perjantaina vapaapäivä ja vähän jo suunnittelen jos ottaisin testin mukaan sinne, ett saisin aamusta vähän dippailla ;). Hullun hommaahan se olisi, mutt minkäs teet :ashamed:.
 
Ottis


Eiks toi oire tässä tickerissä tarkoita nyt sitä lisääntynyttä limaisuutta? Tarkalleen kohdunkaulan limaa? Mullon sitä ollut jo kolmena iltana ja tänä aamunakin tuntui valumista, vaikka mitään ei pöksyihin tulekaan. Onkohan nämä 'oireet' nyt ns. tavallisia kierron vaiheeseen liittyviä oireita vaiko r-oireita? Kaikki testituloksethan oli vain raskaina olevista. Onks havaintoa?
 
Kysymystä pukkaapi!!:wave:

Miun ekat kuukautiset alkoi km:n jälkeen 12.3 ja oviksen bongasin yllättäin silloin 21.3/kp10..normaalisti ovis ollut kp13 kerran kp14 ja plussakierrolla ehkä kp16..kierron pituus normaalisti 28

Milloin mie voisin nyt menkkoja odotella??..tai siis EN niitä halua tulevaksi TIETENKÄÄN..mutta mikä olisi se "oletettu" päivä sitten??..
 
Ottis
Vastaus omaan kysymykseen: Tickeri esittää yleiset varhaiset r-oireet :). Jee, mullon näemmä toivoa tän limaisuuteni kanssa :heart:. Kyllä se oliski ihanaa olla raskaana :saint:.
 
Ottis
Mur-mur Ellen väärin muista, niin olet kertonut, että sulla luteaalivaihe saattaa kestää sen 15 päivääkin. Ts. mä laskisin, ett sulla on TEP-päivä 4.4.2010 14 vrk:n luteaaliajalla ja luonnollisesti 5.4.2010 jos luteaaliaika venyy sinne 15 päivään. Pääsiäispäivänä saisi siis olla jo se vahva plussa lasissa :saint:.

ON Mulla lämpö nyt 37.2 ;).
 
Juu Ottis, yleensä oviksen jälkeen seuraa ns. "kuiva kausi"..miulla oli niittä limoja + kierrolla sillä tapaa, että sormea jos pikkasen työnsi emättimeen, oli T O S I liukasta :p ..ei valumalla valunut kuin hetken pikkareihin sellainen kunnon lima..
 
Ottis
Mur-mur Kiva tietää noista limoista. Mulla silloin raskaana ollessa alkoi olla enemmän valkovuotoa vasta just niinä päivinä, kun aloin odotella tätiä kylään. Oli hämäävää, kun valumista tuntui ja oletti koko ajan punaista näkevänsä, mutt ei sitten mitään nähnytkään. Mitä tuolta solunetistä olen lukenut niin kiinnittymisen aikaan (dpo3 lähtien) kohdun limakalvo on erittävässä vaiheessa ja se tätä tuntemusta voisi selittää. Jee, mä olen ihan täpinöissäni. Osaako kukaan kuvitella, ett osaisin olla huomenna testaamatta :LOL:??
 
Ottis
Mur-mur Voipi olla, ett testaankin, jos ei aamulla sitten yllätä hetkellinen selväjärkisyyden puuska ja päästän pisut suoraan pönttöön. Toisaalta laskeskelin, ett mulla noita testejä niin paljon on, ett niistä on varaa yksi tuhlatakin, joten herra yksin tietää miten käy.. ;).

Odottavan aika todellakin on pitkä ja ihmismieli uskomaton. Mulla siis todellakin vasta dpo4 menossa ja kuvittelen peräti tuntevani, ett olisin raskaana. Voi taivas kuinka lujaa ja kipeesti tästä alas tullaankaan, kun täti taas ovelle kolkuttaa :(.

Mutt sitten vähän iloisempiin juttuihin. Sain just tekstarin työkaveriltani, joka sai km:n samana päivänä kun mulla oli kaavinta. Hän just ilmoitteli ultran jälkeen, että kaikki hyvin ja hän todellakin on raskaana :saint: . Pikkasen oli ihana tuo uutinen kuulla. Sit toisekseen, mies oli livahtanut töistä suoraan mökille ja sinne nyt mua odottelee, joten pakkaan kimpsut ja kampsut ja varustaudun saunomaan auringon laskiessa. Saan samalla vähän esilämmitettyä mökkiä, ett on sinne huomenna hulppeata mennä :whistle:. Kivaa ehtoota kaikille. Takuulla linjoille ennen nukku-Matin maille joutumista palaan :wave:!
 
Huhhuh! Taksvärkkipäivä takana! Mukavaa oli ja vähän tavallista rankempaa kun oli kolme peräänkatsottavaa :attn: . Ihanasti aurinko paistaa! Kyllä täytyy tunnustaa että pelottaa miten tämä raskaus onnistuu! Ensimmäiset 12 viikkoa oon ihan hipihiljaa enkä kerro kellekään! Ensimmäinen jännityspaikka on nää seuraavat päivät kun kokoajan on menkkajuilintaa ja kahden päivän päästä kuukautiset alkais jos alkaisivat. Mulla on kyllä kaikissa raskauksissa ollut kovat menkkakivut ekojen menkkojen kohdalla vaikka vuotoa ei ole tullutkaan että kokemmusta kyllä on mut silti epävarma olo. KOvasti onnellinen tällä hetkellä kuitenkin olen!! :heart:
 
Päivittäjä: Minut saa poistaa RKTT listalta, täti saapui jo tänään aamusta.
Olipa huippu lyhyt kierto siis vain 20 päivää. Nyt kp 1 siis.

Jospa nyt tilais sitä maca jauhetta, pitääpä lueskella että mistä olette tilailleet sitä, vai ehtiikö joku kertoilla joka on tilannut?
 
IK tilasin maca jauheen http://www.sinunapteekki.fi/
postituskulut yllättävän kalliit, joten jos muuta kaipaa niin kannattaa samalla tilata, että saa postituksen ilmaiseksi :)

Mur-mur kerkesi samaan aikaan vihjata saman paikan sinulle maca ostoksille IK,edelleen minun mielestäni maistuu vaniljakastikkeelle tuo maca ja nam että on hyvää. Mies taas virnisti pahasti maistettuani minun keitoksiani vesi+maca. Tytär 14 v oli viikonlopulla leiponnut pullat macaan ja mies himoitsen söi niitä. En tiedä voiko sitä käyttä leivonnaisissa?!

Itselläni eli omaa napaa. Mieletön päänsärky iski ja testasin apteekin omalla ja puhdas nega. Minulla olisi dpo 11 mutta kp aika alhaiset. En sitten tiedä mitä tuo "haamu" tuossa dpo 6 haamuili. Reservissä kaksi digitaalista jos kp:t nousee korkeiksi.

mimmimamma
 

Yhteistyössä