40+ "So what"!! (vol.9) =)

mm käyppä sivustolla ihan ajan kanssa, löytyy varppina joku kiva ja hykerryttävä, siunkin miehen mieleen..vaan..pääasia olet SIE-siulle sopivaa ettit sitten loppupeleissä!!!:wave:
..siiiiiiis jos sauvaa halajat..vaan onhan siellä vaikka kuinka paljon muutahin mukawoo.. ;)
..mies voi valita mieleisensä myöskin sitten :D ..

Miehet monasti luulee, että se jelly-tai mikä nyt onkaan sitten, niin se olisi joku, josta pitäisi kilpailla!?..ei l a i s i n k a a n, se on vain ihana lisä lemmekkäissä hetkissä, kuin MAUSTE!!! :)
 
mimmimamma huh, miehän ihan intouduin melkeinpä myyntipuhetta pitämään, eikä ittellänikään ole tuollasia leluloita ;) ..ollut kyllä aika ajoittain mielessä, jäänyt vain unholaan jostain kumman syystä..vaan NYT mie sieltä jotain piristystä meitin pupusteluhetkiin tilaan..hyvä kun maltan odottaa!!!! :p

..voisipa olla, ettei tartteis sitten enää "vääntää ja kääntää" niiden simppasten kanssa sitten..ja tärppihin kävis nopiammin:heart:

:attn:niin..ja lapsikinhan kyllästyy samaan leluun..joten, voipi aina tilailla aika ajoittain uutta sitten-pysyy mukava vire yllä!! =)

Vai oli myyris miun näköinen mm:n mielestä ;) oli se söpö ja "terhakka" pikku kaveri(17cm ;) ) ..kyllä sellainen ihunan hempeäkin olisi kiva, jossa vaikka glitteriä ja silleen valot vikkuis-Wauuu.. :D


Kauniitta unia siullehin, nuku hyvin!!! :):heart:
 
Nyt vasta tuon Rominaksen-EI niin menestyksekkään simpansaanti jutun lueskelin, voi harmitus sentäis miten kävi :(..eli "hetkessä" pitää noissahin jutuissa elellä..vaan kun se naisen mieli on tunnetusti niiiiin ailahtelevainen ;)

Ps. kertoileppa huomenissa meille kaikille sitten sehin-samalla kun laitat "lelustasi" kuvasen ;) ..että miten on-onko se pikku delfiini "surisija" piristänyt siun/miehen lemmen leikkilöitä yhtään??

..kyseleepi vuan yksi toooosiii utelias:whistle:..ja miettii samalla

..jotta jos olisi miulla ajokortti, mie voisin ihan OIKIASTI kuvitella pitäväni tuollaisia "surrrrrurrr" kutsuja ..kävisin niin kuin Oriflamen meikien myyjä tai Tupperwaren, aina jonhin kotona ja naiset saisivat rauhassa noita kivoja lelusia tutkailla&ostella=) ..ja miks ei miehettii tietty..

Voisinhan mie miestä pyyttää iltaisin kuskailemaan, vähän kuin Jameksena..mitäs luulette, olisikos suostuvainen? ;)

..ja huippu myyjäthän tietenkin ITSE kokeilevat leluja ensin-osaavat sitten kehua..:LOL:
 
Siis ihan oikiastikko MS!!!?? :eek: ..miten mie en huomannut.. :whistle:;)

..mie olen surffailut ettimässä tietoa ovulaatiosta ja sen tunnistamisesta-ihan kuin en tietäis mitään=) ..vaan ainahan jotain UUTTAKIN voipi oppia ;)
 
Huoh! Meni se edellinen pino jumiin, enkä sitten jaksanut tilannettani päivittää enää myöhään. |O aamulla piti nukkua pitkään, mutta eikös ukon kännyyn ollu jääny herätys 6.15 Eikä se sit enää auta kun jo uni katkes. :eek:

Siis päivittäjä mulla kp2 tänään :( Semmosen yllärin järjesti täti. Eli kiertoni oli ennätyslyhyt. Jälkeenpäin on helppo olla viisas ja todeta, että aloitin oviksen tikutuksen liian myöhään. Viimeiset viisi kiertoa ovat olleet 40 päivän luokkaa, joten sitä luokkaa kuvittelin tämänkin olevan. Eipäs sit ollu. Ja mitään ovistuntemuksia ei ollut, ei himoja, ei vuotoja eikä myöskään tätituntemuksia, ei särkyä, ei ketutusta, ei mitään.
 
taavi :hug: :hug: :hug: :hug:

Korvat punoittaen luin teidän kaalimatojuttuja viimeyöltä :LOL: ja laitoin kuvat aina piiloon kun mies käveli selän takana kun tarttihan mun kurkkia myös mitä niiden linkkien takana oli ;) :D .
Yllytyshulluna tein tänäaamuna r.testin ja se siis erittäin herkkä...ja puhtaan valkoinen oli harmikseni ja taas sättisin miestä kun se yks tärkee päivä meni puihin :kieh: . Nyt siis dpo8. No kun sitä tarpeeksi tuijotti ja testiajan jälkeen olin näkevinäni viivanpaikan :attn: mutta sellaisia ne one stepit juuri ovat. No eipähän ainakaan edellinen raskaus enää näy sitten liuskassa...onneksi. En tiedä onko kukaan noilla liuskoilla saanut tulosta jo näillä päivillä.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
taavi166 (38)..............kp2/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp2/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp3/23-29.........yk?.................3.
ninni-70 (39)..............kp4/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp7/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp9/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp10/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp11/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp14/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp14/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp14/25-27........yk9.................2.
Iida-Karoliina (45)......kp17/23-26.......yk11...............5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp18/28............yk101.............4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp19/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp19/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp21/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp21/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp22/28-32.........yk?..................?
jääräpää.......................kp23/27-31........yk1..................3.
Little Bear (37)............kp24/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp26/28-33.........yk8.................1.
Mahdotontako (45)......kp27/29..............yk5..................1.yht.
Taikakuu (41)...............kp32/27-32........y.n.3v..........2./1.yht.
Sariella09 (43).............kp37/40..............yk?.............5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Leena65 (44)...............kp41/25-27..........yk9........3./1.yht.


RKTT

Mahdotontako (45).........dpo13
Little Bear (37)...............dpo12
Terri (45)........................dpo9
Jääräpää (36).................dpo8
Iida-Karoliina (45).........dpo8
Mimmimamma (47)........dpo8
Happihyppy (39)............dpo5
Rominas (40)..................dpo3
Ottis (42)........................dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Minnihiiri ja Taavi harmitus sentään tädin tulosta! Paljon parempaa onnea alkaneeseen kiertoon.

Liiza ovis onnittelut, laitanko sinut RKTT:läisiin????

Jääris oliko viivasessa väriä vai oliko harmaa?

Todella monen näköisiä leluja on tuolla mur-murin laittamassa linkissä tosiaan. Tällä vkolla oli töllössä kulutaja ohjelmassa jositain nettifirmasta puhetta, joka myi ao. tuotteita ja kondomeja, että ei olisi tilauksia lähettänyt tilaajille ja useita satoja valituksia siittä oli tehty kuluttajasuojaan, mutta nimi ei jäännyt mieleen....

RKTT:läisille +++++++ kevät sadetta!!!!
 
Taavi :hug:
mur mur ihan oikeesti!! http://www.kaalimato.com/catalog/Inez+-+Pure+Gold_p_8595.html
Sain hetken hälinästä taukoa, Liam vei lapset lounaalle äidin luo että ehdin siskon kanssa valmistella muuta. NÄLKÄ!!! :LOL:
 
tässä linkki edellisen ketjun viimeistä edellselle sivulle:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1658886,2275

Mietin saisko sen pinon näkymään, jos joku sieltä joltain näkyvältä sivulta poistais kuvan? tai pari. Jos se helpottais kuormitusta.
 
Oivikki ei siinä mitään väriä ollut...myöhemmin siihen oli jostain lentänyt joku punainen parinmillin nöyftä :LOL: ja se hämäsi tutkiskelua.

Kiva kun olin jättänyt sivun auki viimeisten viestieni kohdalla ja nyt mies sohvalta naureskeli että mitä meidän kaalimato???? :whistle: :whistle: :ashamed: :whistle: :eek: :$ :headwall: :LOL: Tajusin että hän meni jälkeeni koneelle ja luki noita kaalimatojuttuja...vähän noloa!! Täytyy mun varmaan kohta vaihtaa taas nikkiä kun en tykkää että kukaan tuttu lukee mun tekstejä ;) vaikkei niissä mitään pahaa tai salattavaa sinänsä olekaan.
 
taavi166 harmitus tädin tulosta:hug:..mie vähän luulen-näin maallikkona, että siulla oli nyt tällä kertaa ovuloimaton kierto:/ ..seuraava ei varmasti enää ole-puikot/liuskat kannattaa valmiiksi jemmata seuraavaan mettästykseen!!!:wave:

..noita anovulaarisia kiertoja on naisella sen 1-3krt/vuosi..
 
Mie täällä puhisen, kun en sitä macaa saanutkan eilen :kieh: ..tilaus vastaanotettu heti keskiviikko aamuna ja lähtenyt Turusta torstai iltana klo.20.00..matkahuollon kautta tulee omaan lähi Siwaan sitten. Yleensä tullut vuorokauden sisään-Plääh :eek: ..olisin halunnut ennen ovista jo alkaa nauttimaan mie tartten kun-non li-mo-ja :p
 
Inia mie vähän muisteleisin, jotta aina alkaapi pino tökkimään kun päästään lähelle sivua 100..nytkään ei auennut enää 93..me ollaan niin kovia kirjoittelemaan ja kuumeilijoitahin on tullut lisää-se mukava =)

Eilenkin jo illasta 4 sivua melkeinpä kirjoiteltiin ;)
 
Nonni. En sitten päässyt lukemaan uutisia vanhaan ketjuun :headwall: Täällä puhutaan vaan jostain kaalimadosta :LOL: Olen tylsä, mutta ei motivoi, koska siitä ei tule siimahäntiä :D Kannatan mimmimamma tuotekehittelykelpoista ideaa siimahäntäisiä suihkivasta matosesta. :LOL:

jääräpää
Tosiaankin nolo kokemus :ashamed: Sen verran kyllä olen out of here, että en tiedä, kuka olit edellisessä elämässäsi? =)

Omanapaa... Ihmekierto. Luulin, ettei The O tule ollenkaan. O-oireita nippailuineen ja vatsakipuineen oli, mutta testitikkujen viivat pysyivät haileina, eikä digitestiin tullut nauravaa naamaa. Ajattelin, että ei sitte, ei vanha kana joka kierrossa muni. Kunnes sitten kp. 20 räjähti päälle järkyttävät etanalimat ja jomotukset, ja O-testin testiviiva paukahti paksummaksi kuin kontrolliviiva :xmas: Äkkiä pupuilemaan! O-päivänä se onnistuikin, mutta seuraavana päivänä äijä oli niin vetelä, että ei puhettakaan :headwall: |O Muutenkin tuon äijän liehittely käy työstä, en viitsinyt enää nähdä vaivaa...

Macaa olen kiskonut tässä kierrossa. Olikohan se syynä superovikseen? Ehkä olis syytä syöttää sitä ukollekin, mutta mihin sen tuikkaa? Kaljaanko? :LOL: Macansyöjät: Onko teille tullut siitä mitään sivuoireita? Oma annokseni on ollut aika pieni, pussin kyljessä sanotaan että 4-10 g suositusannos. Nyt pidän viikon tauon. Itselle tuli jauhon aloituksen aikana finnimohkuroita, nyt ei enää. Pientä ajoittaista pahoinvointia ja vatsakipuakin on ollut, en sitte tiedä, voiko johtua macasta?

:wave:
 

Yhteistyössä